
Lokale, instructieve live Soft Skills-trainingen demonstreren door middel van discussies en oefeningen om de dynamiek van menselijke relaties in een zakelijke omgeving te begrijpen en hoe Soft Skills-technieken, gewoonten kunnen worden toegepast en mindsets om relaties en bedrijfsresultaten te verbeteren, terwijl een meer bevredigende ervaring in werk en leven wordt gecreëerd Soft Skills-training is beschikbaar als 'live training op locatie' of 'live training op afstand' Onsite live training kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Nederland of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Nederland Live-training op afstand wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop NobleProg Uw lokale trainingsaanbieder.
Machine Translated
Getuigenissen
We konden oefenen op de echte situatie en Helen gaf me een hoop praktische tips.
Elisa Venturini
Cursus: Assertiveness
Machine Translated
Flipchart-overdrachtsmethode! Geen gebruik van audiovisuele apparaten.
Łukasz Rak - Schott Poland Sp. z
Cursus: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
De sfeer, vele voorbeelden, het juiste tempo, de voorbereiding van materialen.
Adam Gozdowski - Schott Poland Sp. z
Cursus: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
Ik had over het algemeen baat bij de interactie en flexibiliteit.
Olivier Pugliesi-Conti
Cursus: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
oefeningen die de gepresenteerde concepten in de praktijk tonen
Michał Czapski
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
oefeningen, met de hand gemaakte borden
Krzysztof Helt
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
gezamenlijke oefeningen
Tomasz Kaczmarek
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Het team versus team oefenen. Het maakte me op de hoogte van het negatieve gedrag van mijn sterke gebieden.
Jordan Ruegg
Cursus: Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Machine Translated
de manier van training, kennis en vorm van training.
Klaudia Horlop
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
presentatie "spreker:
Antoni Wesoły
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Communicatie met de trainer
Dorota Miller
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Coach contact
Magdalena Stasiów
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Communicatie met de trainer
Elżbieta Żurawska
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Alles :)
NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Oefeningen
NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Ik heb veel ontdekt
Barbara Kozłowska - NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
snelle reactie op aanvullende vragen
Krzysztof Krawczyk - NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Inzicht in sneltoetsen, verwijzingen naar andere Office-programma's, cool tempo.
NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
werk
Artur Kosim - NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
HOE LECTURE
jacek zapędowski - NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
De trainer maakte de klasse zeer dinamyc en je vertellen is het zeer knowloable over het onderwerp.
Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Cursus: Influence in Action
Machine Translated
het tempo, de verstrekte informatie. de manier waarop het zoals onderwezen met theorie en praktijkgevallen, hand-outs, oefeningen, enz.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Cursus: Influence in Action
Machine Translated
Ik zou graag nog een praktijk/uitoefening van de onderhandelingen en niet alleen een.
Susana Michel - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Cursus: Influence in Action
Machine Translated
Ik vond het alle verstrekte informatie, kennis en ervaring delen.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Cursus: Influence in Action
Machine Translated
Deskundig spreker en veel voorbeelden
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Cursus: Public Speaking 101
Machine Translated
Alles
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Cursus: Public Speaking 101
Machine Translated
Veel kennis in een korte tijd. Plus anekdotes
Justyna Góral - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Veel nuttige kennis met betrekking tot het werk uitgevoerd op het gebied van het programma te gebruiken.
Izabela Sarniak - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
De trainer legde de problemen waarop ik was het meest afhankelijk
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Hoe te rijden
Agata Chudzińska - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Veel oefeningen, een herinnering in een betaalbare vorm van Excel
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
OK
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Interessant in het algemeen
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Pizza oefening
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Oefeningen
Rafał Rzatkiewicz - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Oefeningen en trainer ervaring
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Ik vond de oefeningen gebaseerd op de huidige onderzoeken
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
De trainer uiteindelijk in geslaagd om zelfs de meest terughoudend betrokken deelnemers te krijgen. Hij is indrukwekkend deskundig over het onderwerp.
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Het had veel praktische oefeningen
Fernando Sousa - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Hoe werkt de
jolanta czajka - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Trainer vaardigheden
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Verschillende case studies
张 森凯 - 星空时间
Cursus: Design Thinking
Machine Translated
Analyse van de interessegemeenschap
谢 永泉 - 星空时间
Cursus: Design Thinking
Machine Translated
Innovatief denken
孙 卓峰 - 星空时间
Cursus: Design Thinking
Machine Translated
Interactief deel
李 佳伟 - 星空时间
Cursus: Design Thinking
Machine Translated
Alles
Ben Russell Carers
Cursus: Assertiveness
Machine Translated
Zelf reflecteren om anderen te leren
Roy Dekker - Axway GmbH
Cursus: People and Team Management
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Soft Skills Cursusoverzicht
- Learn how to facilitate online meetings for remote participants effectively.
- Create a safe and engaging virtual environment for web conferences by setting the right tone and mindset.
- Manage online meetings more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations.
- Build deeper connections with participants and other practitioners to learn collectively and gain valuable insights.
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
- Aan individuele leden van hun eigen personeel
- Aan hun teams
- Aan individuen die niet direct verbonden zijn met hun eigen teams, maar die hun onafhankelijke - en niet-oordelende - input waarderen
- Facilitated Discussions
- Delegeer Coaching-sessies - met volledige feedback
- Definieer “Coaching” en leg in detail het gebruik van Coaching uit om individuele en teamprestaties te verbeteren - met name het gebruik ervan om de redenen achter (en het corrigeren van) onderprestatie te begrijpen
- Lever zinvolle coaching-sessies
-
begrijp waarom sommige mensen niet reageren op wat je tegen hen zegt,
Verbeter je relatie met je echtgenoot, kinderen, baas, medewerker, enz.
het bereik van hun persoonlijke vaardigheden in communicatie met andere mensen uitbreiden,
Leer hoe je je sneller beter, veiliger, rustiger en net zoals je wilt voelen.
anderen geïnteresseerd maken in je eigen persoon en hen te laten houden van je
-
Een effectieve communicatie met anderen opbouwen
Praktische analyse van de barrières van communicatie en actieve technieken om hun optreden te voorkomen
Bouw ondersteuning vergadering betrekkingen
Effectieve teamwerk
Bewustzijn van wederzijdse invloed in de relatie team-eenheid en team-eenheid
De mogelijkheid om verschillende technieken te gebruiken om conflicten te beheren
Verander hun houding en gedrag met constructieve modellen (bijv. assertieve houding)
-
Effectief communiceren in conflict situaties
Identificeren van de bronnen van conflict
analyse van de behoeften van de partijen bij het conflict en formulering van het probleem
Met behulp van methoden en technieken om conflicten op te lossen
aan de beginselen van assertiviteit en het beheren van emoties in conflictbeslechting
de toepassing van de beginselen van assertieve resistente tampering
Goed gedrag in conflict
implementeren van deze stressmanagement, emotioneel
-
Ontwikkeling van competenties op het gebied van professionele klantenservice
Het verbeteren van de efficiëntie van communicatie met klanten
Het verkrijgen van de kennis van hoe te voldoen aan de onderliggende behoeften en verwachtingen van klanten
Sterke en duurzame relaties met klanten opbouwen
Het uitbreiden van het positieve imago van het bedrijf op de markt
Identificatie, vermindering en overwinning van bezwaren en barrières
Leer over persoonlijkheden en communicatievoorkeuren bij het omgaan met klanten
De mogelijkheid om een open omgeving voor communicatie te creëren
Vaardigheden ontwikkelen om duidelijk en effectief te communiceren
Het identificeren van barrières voor effectieve communicatie
Mastering lichaamstaal en nonverbal communicatie
-
Rollen spelen
Zelfbeoordelingstests
Oefeningen in groepen
Individuele werk
Praktische sessies
lezingen
Discussie
-
Een geconcentreerde klantenservicestrategie vaststellen
Identificeren van belangrijke klantproblemen
Maak het professionele imago van het bedrijf
Aanpassing aan specifieke klantgedragstijlen
Verhoogde klantloyaliteit door uitstekende klantenservice
Communicatievaardigheden ontwikkelen met klanten
Gebruik technieken om relaties te bouwen
Ontwikkel een persoonlijk actieplan om de klantenservice vaardigheden te verbeteren
Getoon gesturen van generositeit en hoogwaardige klantenservice
Gebruik technieken om moeilijke situaties aan te pakken
Herken barrières voor de levering van uitstekende klantenservice
-
Hoe DT werk: leren van mensen en problemen, vinden van patronen, ontwerpmodel (model drift), testen van het model, evalueren van het model en re-engineer.
De relatie tussen DT, innovatie en ondernemerschap.
DT methoden en hulpmiddelen: persona, belanghebbendenkaart, klantreiskaart, serviceplugin, business model innovatie.
De toepassing van DT: design mindset, disruptieve innovatie, iteratieve benadering, agile schatting techniek, kritisch denken, probleemoplossing, teamwork, leiderschap bereidheid, communicatie vaardigheden, technologische bewustzijn, vooruitgang denken, interculturele en ethische competentie, emotionele intelligentie, zelfbewustzijn, onderhandeling vaardigheden, conflictbeslechting.
-
Om de fundamenten en nuances van DT te begrijpen
Om belangrijke concepten, factoren, theorieën, soorten en modellen te verkennen in DT
Om te experimenteren, ervaring en praktijk DT
-
lezingen (40% - presentatie van theorieën, concepten, modellen en interacties),
groeps oefeningen (30% - groepsdynamiek, games, groepsdebat en mock-conflict-resolutie oefeningen),
individuele activiteiten (15% - schrijven, ontwerpen en peer discussie)
en anderen (15% - video's, lezen)
- Export Manager
- Internationale handelsmanagers
- Professionele conversie
- Administrative Executive
- Nieuwe afgestudeerden
- Bedrijfsvertegenwoordigers
- Nieuwe huurder
- Bedrijfseigenaar
- Heb je je ooit onzeker gevoeld over jezelf in sociale situaties?
- Maakt u zich zorgen over hoe u mensen kunt aanspreken of een toost uit kunt brengen?
- Waar zit je VIP of zelfs welke vork te gebruiken?
- Hoewel het hebben van het juiste protocol en de juiste etiquette onopgemerkt voorbijgaan, zal de afwezigheid hiervan naar behoren worden opgemerkt
- Hoe om te gaan met sociale situaties met gratie en gemak.
- Je zult ook de kunst van het dineren etiquette ervaren en leren,
- In een echte restaurantomgeving.
- Om te kunnen verwoorden wat de twee soorten stress zijn, uw persoonlijke indicatoren en stressverlichters.
- Een plan maken met specifieke routines om rust, helderheid en energie te vergroten, terwijl de opbouw van stress op de dag wordt geminimaliseerd
- Om bewezen technieken te leren om negatieve emoties te verleggen en positieve te stimuleren
- Om te gaan met ontkrachtende overtuigingen rond werk, leven, relaties die vaak stress veroorzaken
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Neem contact met ons op om een training op maat voor deze cursus aan te vragen of te boeken als individuele coaching.
-
Ontwikkel een sterkere idee over de verschillende benaderingen naar de hedendaagse levering van leren.
In staat om de huidige levering te koppelen aan nieuwe en nieuwe benaderingen in de leerlevering.
Maak een adaptief en proactief curriculum dat de digitalisering en al haar voordelen zou maximaliseren.
Leid de organisatie in de toepassing van digitale transformatie naar leren
-
Instructor Led Training door middel van Online Delivery
Interactieve planning met uitkomsten
Digitale Icebreakers
De cursus werkt
-
Begrijp de fundamentele psychologische concepten achter het MBTI-instrument.
Begrijp hun eigen persoonlijkheidstype en de impact ervan op de werkplek.
Het beheer van de persoonlijkheid zwakke punten en voorgrondse krachten.
Identificeer andere MBTI-persoonlijkheidstypen op de werkvloer en samenwerken.
Het beheer van de verschillen tussen teams en het opbouwen van betere verbindingen.
-
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
-
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
-
Begrijp de corporate waarden en herken ze als hoekstenen van de organisatorische cultuur.
Een positieve sfeer opbouwen tussen medewerkers, werkgevers en klanten.
Gebruik de kernwaarden die ze hebben geleerd voor de verwezenlijking van projectdoelstellingen.
Beoordeel de rol van de doelstellingen van het bedrijf voor de algemene karakterontwikkeling.
-
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
-
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
-
Individuele EQ meten om te begrijpen hoe je beter met collega's kunt communiceren.
Begrijp de emoties en gedragsstils van andere mensen om relaties met teamgenoten te verbeteren.
Gebruik emotionele intelligentie om een positieve en productieve werkomgeving te vormen.
Gebruik emotionele intelligentie om veranderingen en conflicten op het werk aan te pakken.
-
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
-
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
-
Ontdek afstandsleiderschap, structuren en componenten om een afstandswerkinstelling met succes aan te passen.
Ontwikkel vertrouwen, doelen, cultuur en teamwork om een effectieve en productieve remote team te creëren.
Gebruik bestaande tools en technologieën om virtuele communicatie en samenwerking te verbeteren.
Het implementeren van doelstellingen en projectmanagementmethoden om de prestaties van een afstandsbedrijf te meten.
-
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
-
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
-
Begrijp en overwint de barrières om assertief te zijn
Herken gedragslijnen in jezelf en anderen en leer effectieve strategieën om ze te beheren
Effectief communiceren met een breed scala van mensen om waar mogelijk een win-win situatie te bereiken
Effectief om moeilijke situaties te beheren.
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
Last Updated: