Lokale, door een instructeur geleide live Soft Skills-trainingscursussen (ook bekend als sociale vaardigheden, interpersoonlijke vaardigheden, sociale vaardigheden en overdraagbare vaardigheden) demonstreren door middel van discussie en oefeningen hoe de dynamiek van menselijke relaties in een zakelijke omgeving te begrijpen en hoe Soft toe te passen Vaardigheidstechnieken, gewoonten en mindsets om zowel relaties als zakelijke resultaten te verbeteren, en tegelijkertijd een meer bevredigende ervaring in werk en leven te creëren. Soft Skills-training is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op locatie'. Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Nederland of in NobleProg bedrijfstrainingscentra in Nederland. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Machine Translated
Getuigenissen
★★★★★
★★★★★
Alle interactie tussen Elodie en ons. Good verhoudingstheorie/praktijk.
Hayere Nathalie - Louise England, Axway
Cursus: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Elodie is erg levendig en energiek. Ze kent haar onderwerp goed en betrekt iedereen tijdens de sessie.
Victor - Louise England, Axway
Cursus: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Uitstekende trainer, waarbij de toespraak volledig is afgestemd op het publiek. Veel inhoud.
Carole - Louise England, Axway
Cursus: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Goed beheerd, goed gepland
Kamil - Magdalena Krakowiak, AXA XL
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Aantal activiteiten
Dorota Jaworska, Covebo
Cursus: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated
Ongedwongen sfeer, interessante oefeningen
Dorota Jaworska, Covebo
Cursus: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated
echte casus delen.
Anthony Cheung, Karl Storz Endoscopy China Ltd.
Cursus: Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
Machine Translated
alle zakelijke voorbeelden en casestudy's werden gedeeld en er waren behoorlijk wat interacties tijdens de cursus
Anthony Cheung, Karl Storz Endoscopy China Ltd.
Cursus: Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
Machine Translated
discussie over gedragsattitudes
Aleksandra Mazur, e-file
Cursus: Mindfulness Workshop
Machine Translated
De openheid, het gevoel voor humor, de aanpak en de kennis van de gastheer
Justyna - Aleksandra Mazur, e-file
Cursus: Mindfulness Workshop
Machine Translated
rustige stem en passend reageren op diverse meningen en opmerkingen van verschillende mensen tijdens de training
Coaching is een vorm van ontwikkelingstraining waarbij lerenden een bepaald doel bereiken door de hulp van een ervaren persoon. Effectieve communicatie is een proces van uitwisseling van informatie met een doel en duidelijkheid.Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op iedereen die zijn coaching- en communicatieve vaardigheden wil verbeteren.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Begrijp de impact van coaching en effectieve communicatie op peer-to-peer betrokkenheid. Leer en pas de verschillende best practices op het gebied van coaching en communicatie toe. Verbeter communicatie- en beïnvloedingsvaardigheden. Leid coachingsessies met vertrouwen.
Formaat van de cursus
Interactieve lezing en discussie. Veel oefenen en oefenen. Hands-on implementatie in een live-lab omgeving.
Cursusaanpassingsopties
Voor het aanvragen van een training op maat voor deze cursus kunt u contact met ons opnemen om een afspraak te maken.
Online vergaderen is de laatste jaren enorm populair geworden. Wat onderscheidt een effectieve, stimulerende en efficiënte online vergadering van een middelmatige, ineffectieve vergadering?Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op trainers, consultants, leiders en communicators op elk gebied die webconferenties efficiënt en effectief willen faciliteren met behulp van verschillende virtuele platforms.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Leer hoe u online vergaderingen voor deelnemers op afstand effectief kunt faciliteren. Creëer een veilige en boeiende virtuele omgeving voor webconferenties door de juiste toon en mentaliteit te zetten. Beheer online vergaderingen efficiënter door een geschikt platform te kiezen en vertrouwd te raken met de technologie. Houd deelnemers betrokken door online conversaties te stimuleren. Bouw diepere verbindingen op met deelnemers en andere beoefenaars om collectief te leren en waardevolle inzichten te verwerven.
Formaat van de cursus
Interactieve lezing en discussie. Veel oefenen en oefenen. Hands-on implementatie in een live-lab omgeving.
Cursusaanpassingsopties
Voor het aanvragen van een training op maat voor deze cursus kunt u contact met ons opnemen om een afspraak te maken.
Deze instructeur-geleide, live training (ter plaatse of op afstand) is gericht op HR-professionals en wervingsspecialisten die analytische methoden willen gebruiken om de prestaties van de organisatie te verbeteren. Deze cursus behandelt zowel kwalitatieve als kwantitatieve, empirische en statistische benaderingen. Indeling van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefenen.
Cursusaanpassingsopties
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Deze instructeur-geleide, live training (ter plaatse of op afstand) is gericht op HR-professionals die analytische methoden willen gebruiken om de prestaties van de organisatie te verbeteren. Deze cursus behandelt zowel kwalitatieve als kwantitatieve, empirische en statistische benaderingen. Indeling van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefenen.
Cursusaanpassingsopties
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
DOELEN Wanneer u zaken doet in een vreemd land of een buitenlander, moeten leidinggevenden en managers enige kennis hebben van de regels en gedragingen die aanvaardbaar worden geacht in sociale en professionele situaties. relaties. De cultuur en tradities van elk land zorgen ervoor dat mensen zich anders gedragen en als internationale managers niet weten hoe ze zich moeten aanpassen aan verschillen in bedrijfscultuur, kunnen ze de andere partij en het succes van de onderhandelingen in gevaar brengen. Enkele aspecten die verband houden met het internationale bedrijfsprotocol zijn: WIE MOET ERMEE AKKOORD GAAN? Deze cursus is bedoeld om diegenen te bieden die een internationale zakelijke markt willen betreden.
INVOERING China: een ontwikkelingsland en 's werelds tweede grootste economie. De snelle markttransformatie en economische expansie van China, ondersteund door een reeks overheidshervormingen, is nu een aantrekkelijke bestemming om zaken te doen en op zoek te gaan naar kansen op werk. . Chinese bedrijfscultuur en etiquette kunnen iets verschillen van westerse bedrijfspraktijken. Wanneer u naar vacatures gaat zoeken of uw bedrijf in China uitbreidt, is het belangrijk om op zijn minst een basiskennis te hebben van de Chinese bedrijfscultuur en -etiquette. Het kennen en oefenen van gemeenschappelijke gewoonten zal je ook helpen ontspannen, gêne voorkomen en je te concentreren op het opbouwen van succes. Als het gaat om de Chinese bedrijfsetiquette, is er slechts één overkoepelende regel: Wanneer in China, doe zoals de Chinezen doen! De belangrijkste leren en ontwikkeling doelstellingen is om op te leunen en krijgen nieuwe vaardigheden kennis in de Chinese Business Cultuur en sociale etiquette dat helpt vertegenwoordigers van de onderneming, Professionals om een werk goed te doen in China.
Heb je je ooit onzeker gevoeld over jezelf in sociale situaties?
Maakt u zich zorgen over hoe u mensen kunt aanspreken of een toost uit kunt brengen?
Waar zit je VIP of zelfs welke vork te gebruiken?
Hoewel het hebben van het juiste protocol en de juiste etiquette onopgemerkt voorbijgaan, zal de afwezigheid hiervan naar behoren worden opgemerkt
In deze cursus leer je
Hoe om te gaan met sociale situaties met gratie en gemak.
Je zult ook de kunst van het dineren etiquette ervaren en leren,
In een echte restaurantomgeving.
Je leert hoe je met allerlei soorten servies en bestek omgaat tijdens informele en formele bijeenkomsten en ervaart speciaal voedsel zonder schaamte. Of je nu de leiding hebt over een sociale gelegenheid of er een bijwoont, je kunt een gracieuze gastheer en een waarderende gast zijn!
deze cursus is ontworpen om managers en leidinggevenden te helpen begrijpen van de belangrijke en organisatorische van de persconferentie. deelnemers zullen worden ingevoerd om de belangrijke van de persconferentie, instrumenten zoals het begrijpen van de media, het opbouwen van een relatie met de media, het schrijven van persberichten, het voorbereiden van pers kits, het organiseren van een persconferentie, en het omgaan met media interviews. De interactieve workshop zal ook nuttige tips over hoe te vestigen en de reactie van een organisatie te verbeteren om de media en hoe goede relaties met vertegenwoordigers van de media en organisaties te handhaven.
doelstellingen.
• het ontwikkelen van competenties op het gebied van organisatie van persconferentie.
• de efficiëntie van het beheer van persconferenties en media vragen te vergroten.
• het bereiken van de kennis van hoe te om aan de onderliggende behoeften en de verwachtingen van journalist te krijgen.
van • het opbouwen van sterke en duurzame relaties met pers-en media leden.
• uitBreiding van het positieve imago van het bedrijf in de markt.
• het identificeren van, het verminderen van, en het overwinnen van bezwaren en barrières.
• het ontwikkelen van vaardigheden om duidelijk en effectief te communiceren.
trainings voordelen.
• degenen die geïnteresseerd zijn in het benutten van de kracht van public relations om beter te bereiken organisatorische
doelstellingen.
• managers/leidinggevenden die effectieve mediarelaties moeten opzetten en onderhouden.
• degenen die behoefte hebben aan een beter begrip van PR-tools zoals persberichten, pers kits en druk te krijgen
de conferenties.
• degenen die willen leren omgaan met media-interviews om positieve resultaten te behalen.
Wie moet aanwezig zijn
Individuele bijdragen, managers, teamleiders, wiens succes is afhankelijk van hun vermogen om duidelijk te communiceren, te worden begrepen en te beïnvloeden hoe een andere persoon werkt en positieve arbeidsrelaties te creëren.
Cursus Beschrijving
Individuele en team succes is afhankelijk van de mogelijkheid van de individuen om met anderen te communiceren, face-to-face, evenals virtueel. Elke interactie met een andere persoon bepaalt hoe je wordt waargenomen en elke interactie is een kans om vertrouwen te ontwikkelen en positieve invloed uit te oefenen. Of het nu gaat om het presenteren van informatie aan een projectteam of het leveren van een moeilijke boodschap, effectief communiceren is een van de krachtigste vaardigheden om je doelen te bereiken.
Deze cursus ontwikkelt uw vermogen om zich te concentreren op uw resultaat, te tonen naar uw publiek en uw boodschap te ontwikkelen voor duidelijkheid en impact. Uw vermogen om een omgeving te creëren voor open discussie en voortdurende dialoog is cruciaal voor het succes van communicatie. De communicatie vaardigheden die in deze cursus worden opgenomen, zullen uw vermogen te vergroten om keuze en controle te oefenen voor elke vorm van gesprekken, te beïnvloeden met externe autoriteit en de kwaliteit van relaties en productiviteit te verbeteren.
[ 0 ] al
De training is om de vaardigheden te beoordelen en te verbeteren die nodig zijn om hun zakelijke doelen te bereiken in termen van zowel individuele werk als teamwork, met name door de verwerving van vaardigheden door de deelnemers, zoals:
Een effectieve communicatie met anderen opbouwen
Praktische analyse van de barrières van communicatie en actieve technieken om hun optreden te voorkomen
Bouw ondersteuning vergadering betrekkingen
Effectieve teamwerk
Bewustzijn van wederzijdse invloed in de relatie team-eenheid en team-eenheid
De mogelijkheid om verschillende technieken te gebruiken om conflicten te beheren
Verander hun houding en gedrag met constructieve modellen (bijv. assertieve houding)
Methode van werk
De training is ontworpen als een interactief, waarbij de deelnemers meer dan 80% van de tijd delen. Elke sessie volgt een vergelijkbare dynamiek: het openen van een nieuwe oefengewoonten (om bewustzijn te bouwen), mini-lezen over de technieken (kennis), het beoefenen van nieuwe tactieken en technieken (vaardigheden). Na het sluiten van elke sessie ontvangen de deelnemers ondersteuningsmateriaal voor de besproken sessies.
Praktisch materiaal wordt samengevat door een mini lezing te geven die de theoretische basis en fundamentele psychologische mechanismen verklaart die de deelnemers ervaren terwijl ze op de trainingskamer werken.
Doel van de training:
Voor iedereen streven naar effectief en efficiënt om conflict situaties aan te pakken. Training voor mensen die hun vaardigheden willen ontwikkelen in het gebruik van het conflict in het werk van het team dat gericht is op het ontwikkelen van de mogelijkheid om strategieën, methoden en technieken van conflictbeheer toe te passen.
De voordelen van de training:
Met behulp van de methoden en technieken om conflict situaties op te lossen, effectieve conflict management, effectieve communicatie in conflict situaties, vaardige voorbereiding van de analyse behoeften van de partijen van het conflict en de formulering van het probleem, het gebruik van stress management vaardigheden, emotionele en assertieve technieken bij het oplossen van dergelijke conflicten.
Vaardigheden verworven tijdens de training:
Effectief communiceren in conflict situaties
Identificeren van de bronnen van conflict
analyse van de behoeften van de partijen bij het conflict en formulering van het probleem
Met behulp van methoden en technieken om conflicten op te lossen
aan de beginselen van assertiviteit en het beheren van emoties in conflictbeslechting
de toepassing van de beginselen van assertieve resistente tampering
Goed gedrag in conflict
implementeren van deze stressmanagement, emotioneel
De trainingmethode:
lezingen, simulaties, casestudies, rol spelen, feedback geven aan deelnemers
Doel van de cursus:
Voor management: teamleiders, managers beginnen hun carrière paden en hoog potentiële medewerkers worden geselecteerd voor ontwikkeling. Training is ook een prelude voor de ontwikkeling van individuele leiderschapsrollen en human resource management.
De voordelen van het voltooien van de cursus:
Verhoog de efficiëntie van teammanagement, effectieve besluitvorming in verband met managementfuncties, de juiste selectie van leiderschap stijl voor de team situatie, bedrijfsgroei, versterking van conflict oplossingsvaardigheden, het verkrijgen van tijd managementvaardigheden.
Methode van training:
korte thematische lezingen, individuele oefeningen, simulaties, case studies, rolspelen
Self time management is the ability to plan, organize, and control one's own time and activities in order to achieve one's goals and priorities. Self time management can help us improve our performance, reduce our stress, and increase our satisfaction and happiness in life.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at individuals of all levels who wish to learn and apply the principles and techniques of self time management.
By the end of this training, participants will be able to:
Identify and overcome the main barriers and challenges to effective self time management.
Set SMART (Specific, Measurable, Achievable, Relevant, and Time-bound) goals and align them with their values and vision.
Prioritize and schedule their tasks and activities using various tools and methods such as the Pareto principle, the ABC analysis, the Eisenhower matrix, and the Parkinson's law.
Monitor and track their time usage and identify and eliminate their time wasters and distractions.
Delegate and assign tasks appropriately and communicate clearly and assertively with others.
Manage their emotions and stress levels in times of uncertainty and pressure.
Format of the Course
Interactive lecture and discussion.
Lots of exercises and practice.
Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Een klantenservice-strategie speelt een belangrijke rol in het bouwen van klanttevredenheid, helpt u loyale klanten te behouden en het niveau van herhaling van het bedrijf te verhogen. Door goede klantenservice verkrijgt u het vertrouwen van de klant, verbetert u het imago van het bedrijf en versterkt u uw concurrentievoordeel op de markt. Deze cursus richt zich op strategieën en vaardigheden voor het bouwen van levenslange klantrelaties door waardevolle en effectieve klantenservice-strategieën te ontwikkelen. Zorgvuldige klanten kunnen, door gesprekken en verhalen te vertellen, vrijwillige ambassadeurs voor uw bedrijf worden en zijn zeer waarschijnlijk uw diensten aan anderen aan te bevelen. Deze workshop zal ook de deelnemers helpen effectief, passend en duidelijk te communiceren in alle situaties.
Doelstellingen
Ontwikkeling van competenties op het gebied van professionele klantenservice
Het verbeteren van de efficiëntie van communicatie met klanten
Het verkrijgen van de kennis van hoe te voldoen aan de onderliggende behoeften en verwachtingen van klanten
Sterke en duurzame relaties met klanten opbouwen
Het uitbreiden van het positieve imago van het bedrijf op de markt
Identificatie, vermindering en overwinning van bezwaren en barrières
Leer over persoonlijkheden en communicatievoorkeuren bij het omgaan met klanten
De mogelijkheid om een open omgeving voor communicatie te creëren
Vaardigheden ontwikkelen om duidelijk en effectief te communiceren
Het identificeren van barrières voor effectieve communicatie
Mastering lichaamstaal en nonverbal communicatie
Methoden
Rollen spelen
Zelfbeoordelingstests
Oefeningen in groepen
Individuele werk
Praktische sessies
lezingen
Discussie
Leer outcomes
Na het voltooien van deze cursus zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een geconcentreerde klantenservicestrategie vaststellen
Identificeren van belangrijke klantproblemen
Maak het professionele imago van het bedrijf
Aanpassing aan specifieke klantgedragstijlen
Verhoogde klantloyaliteit door uitstekende klantenservice
Communicatievaardigheden ontwikkelen met klanten
Gebruik technieken om relaties te bouwen
Ontwikkel een persoonlijk actieplan om de klantenservice vaardigheden te verbeteren
Getoon gesturen van generositeit en hoogwaardige klantenservice
Gebruik technieken om moeilijke situaties aan te pakken
Herken barrières voor de levering van uitstekende klantenservice
Doel van de cursus: Voor het management: teammanagers, managers en medewerkers die veranderingen introduceren als leiders De training is ook een element dat de ontwikkeling ondersteunt van individuele managementfuncties en human resource management Voordelen van het voltooien van de cursus: verhoging van de efficiëntie van teammanagement, effectieve besluitvorming met betrekking tot de invoering van wijzigingen, managementfuncties, inzicht krijgen in de essentie van het veranderingsproces in de organisatie, het vermogen verwerven om de verandering vanuit verschillende gezichtspunten op het veranderingsproces te bekijken, adequate selectie van de stijl van richten op het team, de situatie en de ontwikkeling van het bedrijf Trainingsmethode: De training is ontworpen als interactief, waarbij de deelname van deelnemers meer dan 80% van de tijd bereikt Elke sessie volgt een vergelijkbare dynamiek, gebaseerd op een methodologie die is ontwikkeld in de Kolb-cyclus: een oefening die nieuwe gewoonten opent (bewustzijn opbouwen), een mini-lezing over technieken (kennis), een oefening van nieuwe tactieken en technieken (vaardigheid) Na het sluiten van elke sessie ontvangen deelnemers hulpmaterialen met betrekking tot de besproken sessie Het praktische materiaal wordt samengevat in mini-hoorcolleges met theoretische grondslagen en uitleg over de basale psychologische mechanismen die deelnemers ervaren tijdens het werken in de trainingsruimte .
Publiek Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om coachingsessies van hoge kwaliteit te leveren
Aan individuele leden van hun eigen personeel
Aan hun teams
Aan individuen die niet direct verbonden zijn met hun eigen teams, maar die hun onafhankelijke - en niet-oordelende - input waarderen
Formaat van de cursus Een combinatie van:
Facilitated Discussions
Delegeer Coaching-sessies - met volledige feedback
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
Definieer “Coaching” en leg in detail het gebruik van Coaching uit om individuele en teamprestaties te verbeteren - met name het gebruik ervan om de redenen achter (en het corrigeren van) onderprestatie te begrijpen
Cursus is voorbereid als een interactieve cursus. De activiteit van de deelnemers neemt meer dan 80% van de tijd in beslag. Elke sessie verloopt volgens een vergelijkbare dynamiek, gebaseerd op een methode waarbij rekening wordt gehouden met de leercyclus van Kolb: oefening openen voor een nieuwe gewoonte (bewustzijnsopbouw), korte lezing over technieken (kennis), nieuwe tactieken en technieken oefenen (vaardigheden en ervaring) ). Na het sluiten van elke sessie ontvangen de deelnemers alle folders over de zojuist voltooide sessie. Praktische kwesties worden altijd afgesloten met korte lezingen waarin de psychologische basismechanismen worden uitgelegd die verband houden met de ervaringen van deelnemers die voortkomen uit het gemeenschappelijke werk in een klas.
begrijp waarom sommige mensen niet reageren op wat je tegen hen zegt,
Verbeter je relatie met je echtgenoot, kinderen, baas, medewerker, enz.
het bereik van hun persoonlijke vaardigheden in communicatie met andere mensen uitbreiden,
Leer hoe je je sneller beter, veiliger, rustiger en net zoals je wilt voelen.
anderen geïnteresseerd maken in je eigen persoon en hen te laten houden van je
Deze cursus is voor jou!
Communication Tools die je leert zijn van verschillende gebieden van NLP, psychologie, psychotherapie, hypnotherapie. Deze verzamelde kennis is gebaseerd op de nieuwste onderzoeken en ontwikkelingen op deze gebieden. Honderden uur studie, lezen, luisteren en bekijken van materialen, boeken en films, en psychologische consultaties beschikbaar in de vorm van een lezing met oefeningen.
In an increasingly globalised world, we work in more multicultural environments where conflicts between individuals and groups are possible. The fundamental belief behind conflict resolution is that conflicts are unavoidable but that they are manageable.
Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance.
This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills.
Objectives:
To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
To learn the art of assertiveness and self-confidence
To experiment, experience and practice conflict resolutions
Overzicht :
Er zijn vijf fasen in het Design Thinking (DT) proces (empathize, het probleem definiëren, ideeën, prototypes, testen).
In een steeds complexere wereld worden we geconfronteerd met problemen die speciale benaderingen nodig kunnen hebben. Design Thinking helpt om complexe problemen aan te pakken. Mastering design-thinking helpt om complexe problemen effectief aan te pakken, beter te communiceren, efficiënt te overtuigen, zakelijke resultaten te verbeteren en organisatorisch en persoonlijk gedrag en prestaties te verbeteren.
Hoe DT werk: leren van mensen en problemen, vinden van patronen, ontwerpmodel (model drift), testen van het model, evalueren van het model en re-engineer.
De relatie tussen DT, innovatie en ondernemerschap.
DT methoden en hulpmiddelen: persona, belanghebbendenkaart, klantreiskaart, serviceplugin, business model innovatie.
De toepassing van DT: design mindset, disruptieve innovatie, iteratieve benadering, agile schatting techniek, kritisch denken, probleemoplossing, teamwork, leiderschap bereidheid, communicatie vaardigheden, technologische bewustzijn, vooruitgang denken, interculturele en ethische competentie, emotionele intelligentie, zelfbewustzijn, onderhandeling vaardigheden, conflictbeslechting.
Doelstellingen :
Om de fundamenten en nuances van DT te begrijpen
Om belangrijke concepten, factoren, theorieën, soorten en modellen te verkennen in DT
Om te experimenteren, ervaring en praktijk DT
Levering van:
Dit is een 1 dag (4 uur) trainingskurs en bestaat uit:
lezingen (40% - presentatie van theorieën, concepten, modellen en interacties),
groeps oefeningen (30% - groepsdynamiek, games, groepsdebat en mock-conflict-resolutie oefeningen),
individuele activiteiten (15% - schrijven, ontwerpen en peer discussie)
en anderen (15% - video's, lezen)
Opmerking: vanwege de aard van deze cursus is er een minimum groepsgrootte van 3
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Ontwikkel een sterkere idee over de verschillende benaderingen naar de hedendaagse levering van leren.
In staat om de huidige levering te koppelen aan nieuwe en nieuwe benaderingen in de leerlevering.
Maak een adaptief en proactief curriculum dat de digitalisering en al haar voordelen zou maximaliseren.
Leid de organisatie in de toepassing van digitale transformatie naar leren
Format van de cursus
Instructor Led Training door middel van Online Delivery
Interactieve planning met uitkomsten
Digitale Icebreakers
De cursus werkt
Emotionele intelligentie (EI), ook bekend als emotionele coeent (EQ), is de mogelijkheid om emoties in zichzelf en anderen te identificeren en te beheren. Het ontwikkelen van EQ in teams kan prestaties, communicatie, management en relaties op de werkplek verbeteren.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op teams die willen evalueren, beheren en evalueren individuele en team EQ.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Individuele EQ meten om te begrijpen hoe je beter met collega's kunt communiceren.
Begrijp de emoties en gedragsstils van andere mensen om relaties met teamgenoten te verbeteren.
Gebruik emotionele intelligentie om een positieve en productieve werkomgeving te vormen.
Gebruik emotionele intelligentie om veranderingen en conflicten op het werk aan te pakken.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Deze door een instructeur geleide, live training (ter plaatse of op afstand) is gericht op gestreste personen die stress onder controle willen krijgen en zich kalmer, duidelijker en vindingrijker willen voelen. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Om te kunnen verwoorden wat de twee soorten stress zijn, uw persoonlijke indicatoren en stressverlichters.
Een plan maken met specifieke routines om rust, helderheid en energie te vergroten, terwijl de opbouw van stress op de dag wordt geminimaliseerd
Om bewezen technieken te leren om negatieve emoties te verleggen en positieve te stimuleren
Om te gaan met ontkrachtende overtuigingen rond werk, leven, relaties die vaak stress veroorzaken
Indeling van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefenen.
Cursusaanpassingsopties
Neem contact met ons op om een training op maat voor deze cursus aan te vragen of te boeken als individuele coaching.
Doel en doel van de training De training is gericht aan iedereen die in zijn professionele werk met vertegenwoordigers van verschillende culturen moet doen De training is gericht op zowel mensen die van plan zijn (of al bezig zijn) om zakelijke contacten te leggen met buitenlandse partners, onderhandelingen te voeren, hun producten te verkopen en te promoten, maar ook mensen die ter plaatse samenwerken met buitenlanders in Polen De training kan worden bijgewoond door vertegenwoordigers van verschillende industrieën, ongeacht leeftijd of managementniveau Afhankelijk van de behoeften kan de training worden aangepast voor een gevorderde groep in een bepaald gebied en verwijzen naar een specifieke regio of een bepaald land (bijv Scandinavische landen, Arabische landen, enz) Er is echter een opleiding open omdat de noodzaak kan worden afgesloten en gericht op een specifiek bedrijf / groep mensen.
Met meer dan 70 jaar onderzoek ondersteuning, is de Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) de meest voorkomende psychologische beoordeling vandaag. Het MBTI-instrument verleent een vierletter testresultaat aan individuen die hun voorkeuren interpreteren, bijdragen aan de ontwikkeling van de persoonlijkheid en piloot carrière management.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op HR managers, zakelijke teams en individuen van een organisatie die willen werken door hun diversiteit en het bereiken van efficiëntie op een persoonlijk en professioneel niveau.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Begrijp de fundamentele psychologische concepten achter het MBTI-instrument.
Begrijp hun eigen persoonlijkheidstype en de impact ervan op de werkplek.
Het beheer van de persoonlijkheid zwakke punten en voorgrondse krachten.
Identificeer andere MBTI-persoonlijkheidstypen op de werkvloer en samenwerken.
Het beheer van de verschillen tussen teams en het opbouwen van betere verbindingen.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Een afstandsbedrijf (ook bekend als een virtueel team, verspreid team of verdeeld team) is een groep mensen die samenwerken vanuit verschillende locaties. Remote Leadership is een essentiële managementvaardigheid om een effectief team op afstand te bouwen en te vergemakkelijken.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op managers en managers die de juiste tools, vaardigheden en methoden willen implementeren om remote teams te beheren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Ontdek afstandsleiderschap, structuren en componenten om een afstandswerkinstelling met succes aan te passen.
Ontwikkel vertrouwen, doelen, cultuur en teamwork om een effectieve en productieve remote team te creëren.
Gebruik bestaande tools en technologieën om virtuele communicatie en samenwerking te verbeteren.
Het implementeren van doelstellingen en projectmanagementmethoden om de prestaties van een afstandsbedrijf te meten.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
De training is bedoeld voor managers, HR-specialisten en al diegenen die verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van evaluatiegesprekken met medewerkers Dank aan deelname aan de Manager-training: waarderen het belang van werknemersevaluatie, zij zullen leren hoe het beoordelingssysteem te gebruiken om motivatie en toewijding op te bouwen, ze zullen worden gezien als een eerlijke beoordelaar, ze zullen leren moeilijke gesprekken met medewerkers aan te gaan, zij zullen leren welke gedragsnormen zij zouden moeten presenteren tijdens de evaluatiegesprekken, ze leren over hun sterke en zwakke punten op het gebied van communicatie en ontvangen verbeteringshulpmiddelen, vergroot het gevoel van vertrouwen in het omgaan met ondergeschikten en in moeilijke situaties .
Deze tweedaagse cursus is bedoeld voor mensen die betere resultaten willen behalen met hun onderhandelingen met klanten, leveranciers en collega's Het leert de vaardigheden en tactieken die worden gebruikt door effectieve onderhandelaars en versterkt het vertrouwen dat nodig is om te slagen Afgevaardigden leren de verschillende onderhandelingsstijlen en hoe ze hun persoonlijke kracht kunnen maximaliseren terwijl ze belangrijke relaties beschermen De cursus is zeer participatief met een combinatie van hoorcollege, discussie, coaching en oefeningen .
Deze cursus is bedoeld voor mensen die op het punt staan te beginnen of net begonnen zijn aan een professionele carrière in de industrie Ontworpen om begrip en waardering te kweken voor de zakelijke werkplek, de verwachtingen en gedragingen die afgestudeerden na de start van hun carrière tegemoet gaan Na de cursus wordt een mentor toegewezen voor een periode van 6 maanden waarbij maximaal 6 bijeenkomsten plaatsvinden (via telefoon, skype, enz) Op 121 basis Het doel van deze bijeenkomsten zal worden bepaald tussen de mentor en de mentee voorafgaand aan elke sessie en zal gericht zijn op de zaken die op dat moment het belangrijkst zijn voor de mentee .
De waarden van een bedrijf vormen en weerspiegelen zijn praktijken niet alleen als een bedrijf, maar ook als een organisatie. Het leren kennen van dergelijke principes maakt het mogelijk voor individuen om de cultuur te begrijpen die het bedrijf leidt tot de verwezenlijking van zijn doelen. Het waarderen en toepassen van kernwaarden is cruciaal voor het opbouwen van de moraal van de werknemers en is veel nodig in de werkplek van vandaag.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op nieuw opgeleide medewerkers en organisatorische teams die willen verbinden met de identiteit van het bedrijf, een gezonde werkomgeving te creëren en hun samenwerkingsgeest te versterken.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Begrijp de corporate waarden en herken ze als hoekstenen van de organisatorische cultuur.
Een positieve sfeer opbouwen tussen medewerkers, werkgevers en klanten.
Gebruik de kernwaarden die ze hebben geleerd voor de verwezenlijking van projectdoelstellingen.
Beoordeel de rol van de doelstellingen van het bedrijf voor de algemene karakterontwikkeling.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Last Updated:
Upcoming Soft Skills Courses
Een PowerPoint presentatie geven die verkoopt
2023-12-16 09:30
Eindhoven
14 hours
Spreken in het openbaar 101: De kunst van het beheersen van zelfbeheersing
2023-12-30 09:30
Eindhoven
14 hours
Spreken in het openbaar 101: De kunst van het beheersen van zelfexpressie (met Social Media relevantie)
2024-01-13 09:30
Eindhoven
14 hours
Spreken in het openbaar 101: De kunst van het beheersen van zelfbeheersing
We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others. You can always change your preferences or unsubscribe completely.