Soft Skills Training Courses

Soft Skills Training Courses

Lokale, instructieve live Soft Skills-trainingen demonstreren door middel van discussies en oefeningen om de dynamiek van menselijke relaties in een zakelijke omgeving te begrijpen en hoe Soft Skills-technieken, gewoonten kunnen worden toegepast en mindsets om relaties en bedrijfsresultaten te verbeteren, terwijl een meer bevredigende ervaring in werk en leven wordt gecreëerd Soft Skills-training is beschikbaar als 'live training op locatie' of 'live training op afstand' Onsite live training kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Nederland of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Nederland Live-training op afstand wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop NobleProg Uw lokale trainingsaanbieder.

Machine Translated

Getuigenissen

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Cursusoverzicht

Course Name
Duration
Overview
Course Name
Duration
Overview
7 hours
Overview
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
7 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om coachingsessies van hoge kwaliteit te leveren

- Aan individuele leden van hun eigen personeel
- Aan hun teams
- Aan individuen die niet direct verbonden zijn met hun eigen teams, maar die hun onafhankelijke - en niet-oordelende - input waarderen

Formaat van de cursus

Een combinatie van:

- Facilitated Discussions
- Delegeer Coaching-sessies - met volledige feedback

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Definieer “Coaching” en leg in detail het gebruik van Coaching uit om individuele en teamprestaties te verbeteren - met name het gebruik ervan om de redenen achter (en het corrigeren van) onderprestatie te begrijpen
- Lever zinvolle coaching-sessies
14 hours
Overview
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom communicatie en beïnvloeding:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
21 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond People en Team Management voor:

- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Waardeer hoe ze hun teamleden kunnen beheren, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
7 hours
Overview
Publiek

Managers, teamleiders en medewerkers die vinden dat:

- Ze wonen te veel vergaderingen bij
- Hun tijd wordt 'gestolen' door andere mensen
- Ze kunnen het dagelijkse werk niet uitpakken vanwege een gebrek aan planning, vooruitziende blik of prioritering

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om vergaderingen effectief te beheren - met respect voor de tijdsdruk van degenen die ze uitnodigen voor vergaderingen
- Volg de standaardprocessen voor het oproepen, beheren en voorbereiden van de output van vergaderingen
- Waardeer meer manieren om zichzelf en hun tijd efficiënter te beheren: slimmer werken, niet harder ...
21 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om presentaties te geven:

- Aan hun teams
- Naar klanten
- Aan andere doelgroepen binnen het bedrijf
- Aan andere doelgroepen buiten het bedrijf

Formaat van de cursus

Een combinatie van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties delegeren - met volledige feedback

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Een effectieve presentatie voorbereiden en structureren
- Bereid je goed voor op die presentatie
- Lever die presentatie met vertrouwen af
- Gebruik de verschillende visuele hulpmiddelen die een presentator zou kunnen gebruiken om een stimulerende presentatie te maken
- Omgaan met de verschillende soorten mensen die ze in hun presentaties tegenkomen
21 hours
Overview
Audience

Staff who need to be fully prepared to deliver high-quality training sessions

Format of the course

A combination of:

- Facilitated Discussions
- Delegate Presentations – with full feedback

By the end of the course, delegates will be able to:

- Prepare and structure an effective training session
- Prepare themselves properly for that training session
- Deliver that training session with confidence
- Use the various visual aids that a trainer might choose to employ in creating a stimulating session
- Deal with the different types of people who they will encounter in their training courses
7 hours
Overview
The Team Roles identified by Dr Meredith Belbin are used extensively in organisations worldwide. This course will guide you through the Team Roles theory to help identify ways to use your strengths to your advantage and manage your weaknesses as best you can. The course is suitable for individuals who want to learn to function better in, or improve their management of, teams. It is also ideal for existing teams, who, together, can examine ways to work more effectively in their specific environment.
21 hours
Overview
Who should attend

Individual contributors, Managers, Team leaders, whose success depends on their ability to communicate clearly, to be understood and to influence how another person performs, and create positive working relationships.

Course description

Individual and team success depends upon the ability of individuals to communicate with others, face to face, as well as virtually. Every interaction with another person determines how you are perceived and every interaction is an opportunity to develop trust and exert positive influence. Whether presenting one to one or to an audience of one thousand, conveying information to a project team or delivering a difficult message, communicating effectively is one of the most powerful skills for achieving your objectives.

This course develops your ability to focus on your outcome, tune in to your audience and develop your message for clarity and impact. Your ability to create an environment for open discussion and ongoing dialogue is crucial for communication success. The communications skills covered in this course will increase your ability to exercise choice and control for every type of conversation, influence with out authority and improve quality of relationships and productivity.
14 hours
Overview
If you want to:

- understand why some people do not respond to what you say to them,
- improve your relationship with your spouse, children, boss, co-worker, etc...
- expand the scope of their personal skills in communication with other people,
- learn how to quickly feel better, safer, quieter and just as you like,
- make other people interested in your own person and to make them to like you

this course is for you!

Communication tools that you learn are from different fields of NLP, psychology, psychotherapy, hypnotherapy. This accumulated knowledge based on the latest research and developments in these areas. Hundreds of hours of study, reading, listening and viewing materials, books and movies, and psychological consultations available in the form of a lecture with exercises.
14 hours
Overview
Goal

The training will be to review and improve the competencies needed to achieve their business objectives in terms of both individual work and teamwork, particularly through the acquisition of skills by the participants such as:

- Building an effective communication style with others
- Practical analysis of the barriers of communication and active techniques to prevent their occurrence
- Building support assembly relationships
- Effective team work
- Awareness of mutual influence in relation team-unit and unit-team
- The ability to use a variety of techniques to manage conflict
- Change their attitudes and behavior modeling constructive (eg assertive posture)

Method of work

The training is designed as an interactive, where participants share is over 80% of the time. Each session follows a similar dynamic: opening a new exercise habits (to build awareness), mini-lecture on the techniques (knowledge), practicing new tactics and techniques (skills). After the close of each session, participants receive support materials for sessions discussed.

Practical material is summed giving a mini lecture explaining the theoretical basis and fundamental psychological mechanisms which participants experience while working on the training room.
14 hours
Overview
Purpose of training:

For all striving to effectively and efficiently deal with conflict situations. Training for people who want to develop their skills in using the conflict in the work of the team who aim to develop the ability to apply strategies, methods and techniques of conflict management.

Benefits of training course:

Using the methods and techniques to solve conflict situations, effective conflict management, effective communication in conflict situations, skillful preparation of the analysis needs of the parties of the conflict and the formulation of the problem, the use of stress management skills, emotional and assertive techniques in resolving such conflicts.

Skills acquired during the training:

- communicate effectively in conflict situations
- identify sources of conflict
- analysis of the needs of the parties to the conflict and the formulation of the problem
- using the methods and techniques to solve conflicts
- to the principles of assertiveness and managing emotions in conflict resolution
- application of the principles of assertive resist tampering
- appropriate behavior in conflict
- implement these stress management, emotional

Training method:

lectures, simulations, case studies, role playing, giving feedback to participants
14 hours
Overview
Purpose of the course:

For management: team leaders, managers are beginning their career paths and high-potential employees are selected for development. Training is also a prelude to the development of individual leadership roles and human resource management.

Benefits of completion of the course:

Increase the efficiency of team management, effective decision making related to managerial functions, appropriate selection of leadership style to the team situation, business growth, strengthen conflict resolution skills, gain time management skills.

Metoda szkolenia:

short thematic lectures, individual exercises, simulations, case studies, role plays
14 hours
Overview
21 hours
Overview
Publiek

- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom het beïnvloeden en vermijden van conflicten met:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Cursus Doelstellingen

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
14 hours
Overview
This course aims to improve public speaking skills of the trainees by practical exercises supported by relevant theory.

It's designed for everyone, mostly conference speakers and team-meeting presenters.
7 hours
Overview
Deze cursus is bedoeld om stagiairs te inspireren om leiders te worden door te laten zien wat een leider maakt of breekt.
7 hours
Overview
Deze cursus heeft tot doel de PowerPoint vaardigheden van de cursisten te verbeteren door praktische oefeningen ondersteund door relevante theorie. Het is ontworpen voor iedereen, meestal presentatieontwerpers, maar ook sprekers van conferenties en presentatoren van teamvergaderingen.
35 hours
Overview
Communication al lang erkend als essentieel voor professioneel succes en velen van hun carrière zijn vastgelopen, haperen of stagneren dankzij een gebrek aan communicatieve vaardigheden. In tegenstelling tot de stedelijke mythe, zijn weinigen van ons met deze vaardigheid geboren, in plaats daarvan hebben de meesten geoefend of geleerd van fouten. Deze cursus is bedoeld om deelnemers te helpen hun communicatievaardigheden te verbeteren en bijgevolg hun vermogen om met anderen samen te werken.

Bemiddelingsvaardigheden zijn subtiel maar betekenisvol verschillend. Excel geleende communicatie is een vereiste, maar belangrijker is het vermogen om te luisteren en kennis te nemen van wat er wordt gezegd. De rol van de bemiddelaar is om partijen te helpen een oplossing voor hun probleem te vinden en tot een resultaat te komen dat beide partijen graag accepteren. Bemiddelaars vermijden partij kiezen, oordelen of leiding geven. Ze zijn eenvoudigweg verantwoordelijk voor het ontwikkelen van effectieve communicatie en het opbouwen van consensus tussen de partijen. Deze cursus behandelt ook het bredere scala aan vaardigheden, naast communicatie, die vereist zijn om een effectieve bemiddelaar te zijn.
35 hours
Overview
Overzicht

Deze 5-daagse cursus zal de afgevaardigden helpen hun strategische denk-, plannings- en managementvaardigheden te ontwikkelen, inclusief de tactische en operationele vereisten voor succesvolle implementatie in een bankomgeving. De cursus behandelt de moeilijke kwesties van conflictbeheer, verandering beheren, wat een goede leider is en hoe een team te motiveren. Aan de hand van interactieve casestudies en sectorvoorbeelden worden afgevaardigden aangemoedigd ervaringen en uitdagingen uit te wisselen om praktische en werkgerichte oplossingen te helpen bouwen die ze kunnen terugnemen en daadwerkelijk kunnen gebruiken.

De hoofddoelstelling van het programma is om de leidinggevenden uit te rusten met de vaardigheden om de bedrijfsomgeving te scannen om winstgevende zakelijke kansen te ontdekken en strategieën te ontwikkelen om concurrentievoordeel te behalen in een steeds competitiever wordende bedrijfsomgeving. Het programma biedt onder andere ook inzicht in leiderschap, de best practices en gedragingen die het vermogen van de leidinggevenden zullen versterken om de complexiteit en onzekerheden van het beheren van een hoogwaardige financiële instelling aan te kunnen.

leerdoelen

Na het volgen van deze cursus kunnen afgevaardigden:

- Beschrijf de belangrijkste problemen waarmee een grote bank wordt geconfronteerd;
- Verklaar de verschillende benaderingen van planning van organisatieontwikkeling;
- Analyseer de huidige zakelijke omgeving en invloeden die de organisatie beïnvloeden;
- Analyseer middelen binnen en buiten de organisatie;
- Verklaar de verschillende benaderingen voor het beheer van de strategie en de plaats daarvan in het businessplan;
- Evalueer de alternatieve ontwikkelingsstrategieën om de strategie (s) aan te bevelen die het meest geschikt zijn voor de behoeften van het bedrijf.
- Een dieper inzicht in strategische ontwikkelingsplannen toepassen;
- Bespreek objectief de risico's, voordelen en kosten die gepaard gaan met de implementatie van de nieuwe strategie, inclusief het beheren van conflicten in een team;
- Definieer benaderingen voor het beheer van de geïdentificeerde risico's;
- Analyseer de potentiële effecten op zijn of haar bedrijf (zowel positief als negatief) die zullen voortvloeien uit de implementatie van de nieuwe strategie;
- Beleid, systemen en processen ontwerpen om de opkomende strategische plannen met succes te implementeren;
- Behandel de belangrijkste stappen in verandermanagement

Wie zou moeten deelnemen

- Product- / servicemanagers
- Nieuw benoemde en gevestigde managers en teamleiders
- Heads of Operations
- Senior Bank Managers
- Human Resource Managers
- Operationele managers
- Marketing

Methodologie
De cursus bestaat uit gefaciliteerde workshops, aangevuld met casestudies op basis van een combinatie van gepubliceerde voorbeelden uit de praktijk en / of praktische ervaring. Er zullen ook mogelijkheden zijn voor deelnemers om in kleine groepen te werken om ideeën en strategieën te synthetiseren en het materiaal toe te passen in de context van hun eigen organisaties / afdelingen. Open forumdiscussies zullen ook een sleutelelement zijn.
7 hours
Overview
De cursus is gewijd aan verkoopteams Het richt zich op het gebruik van de functies van PowerPoint die helpen bij het verkoopproces, dat wil zeggen hoe u gegevens effectief kunt weergeven, hoe u dia's niet overcluttert en waar u op moet focussen in een verkoopdek .
14 hours
Overview
Deze cursus maakt deel uit van de Data Scientist-vaardigheden (domein: advies en Leadership ).
7 hours
Overview
Deze cursus geeft u de kennis over het presenteren van financiële informatie (cijfers) in PowerPoint en niet alleen over de presentatievaardigheden zelf. U kunt financiële informatie op een professionelere manier presenteren.
14 hours
Overview
Doelstelling:

Verbetering van de mogelijkheid om een aantrekkelijke presentatie voor te bereiden met behulp van Powerpoint en andere hulpmiddelen

geadresseerden:

Verkoopvertegenwoordigers, consultants, onderzoeks- en onderwijzend personeel, managers, leraren, bedrijfsmedewerkers, kmo's en openbare instellingen, waarvoor de uitdaging is om voor een groep mensen te staan, zeg tegen hen, interesse wekken
7 hours
Overview
Deze cursus is bedoeld voor iedereen die efficiënter in PowerPoint wil werken bij het maken van dia's en om de basisprincipes van het presenteren ervan te leren.
21 hours
Overview
Een strategie voor klantenzorg speelt een belangrijke rol bij het opbouwen van klanttevredenheid, helpt u om loyale klanten te behouden en het aantal terugkerende bedrijven te verhogen Door goede klantenservice verkrijgt u het vertrouwen van de klant, verbetert u het imago van het bedrijf en versterkt u uw concurrentievoordeel in de markt Deze cursus richt zich op strategieën en vaardigheden voor het opbouwen van levenslange klantrelaties door het ontwikkelen van waardevolle en effectieve maatwerkstrategieën Tevreden klanten kunnen door gesprekken en verhalen vrijwillige ambassadeurs voor uw bedrijf worden en zullen uw diensten hoogstwaarschijnlijk aanbevelen aan anderen Deze workshop helpt deelnemers ook effectief, passend en duidelijk te communiceren in alle situaties DOELEN Competenties ontwikkelen op het gebied van professionele klantenservice Verbetering van de efficiëntie van communicatie met klanten De kennis verwerven over hoe u de onderliggende behoeften en verwachtingen van klanten kunt bereiken Het opbouwen van sterke en duurzame relaties met klanten Het positieve imago van het bedrijf in de markt vergroten Objecten en barrières identificeren, verminderen en overwinnen Leren over persoonlijkheden en communicatievoorkeuren bij het omgaan met klanten Het creëren van een open omgeving voor communicatie Vaardigheden ontwikkelen om helder en effectief te communiceren Herkennen van belemmeringen voor effectieve communicatie Lichaamstaal en non-verbale communicatie beheersen METHODEN Rollenspel Selfassessment-tests Oefeningen in groepen Individueel werk Oefenzittingen lezingen discussies UITKOMSTEN LEREN Aan het einde van deze cursus kunnen deelnemers: Kies een gerichte strategie voor klantenzorg Identificeer de belangrijkste klantproblemen Bouw het professionele imago van het bedrijf Aanpassen aan specifieke klantgedragstijlen Verhoog klantentrouw door uitzonderlijke klantenservice Ontwikkel communicatievaardigheden met klanten Gebruik technieken om relaties op te bouwen Ontwikkel een persoonlijk actieplan om klantenservice vaardigheden te verbeteren Toon gebaren van vrijgevigheid en hoogwaardige klantenservice Gebruik technieken om met moeilijke situaties om te gaan Herken belemmeringen voor de levering van uitstekende klantenservice .
14 hours
Overview
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC en VMware hebben van dit programma geprofiteerd, doordat ze een betere balans in hun beïnvloedingsstijl hebben ontwikkeld en een veerkrachtige reactie op uitdagingen op de werkplek hebben aangetoond. Als u het volgende wilt doen: • goed presterende werkteams maken • consequent contracten winnen door te pitchen • met succes de beste deals onderhandelen • aandeelhouderswaarde opbouwen, jaar op jaar ... dan heeft u ons beïnvloedingsprogramma nodig
21 hours
Overview
At the end of the course, the participants should be able to:

- Acquire an understanding of self-mastery as a foundation for inspiring leaders
- Strengthen and sustain their execution capabilities and contribute to the creation of a high performance culture
- Lead cultural transformation and change processes in their respective areas of influence using emotional intelligence and change management tools

Methodology:

- Lecture
- Workshops
- Video showing
- Role playing
14 hours
Overview
Deze tweedaagse cursus is bedoeld voor mensen die betere resultaten willen behalen met hun onderhandelingen met klanten, leveranciers en collega's Het leert de vaardigheden en tactieken die worden gebruikt door effectieve onderhandelaars en versterkt het vertrouwen dat nodig is om te slagen Afgevaardigden leren de verschillende onderhandelingsstijlen en hoe ze hun persoonlijke kracht kunnen maximaliseren terwijl ze belangrijke relaties beschermen De cursus is zeer participatief met een combinatie van hoorcollege, discussie, coaching en oefeningen .
Weekend Soft Skills cursus, Avond Soft Skills training, Avond Soft Skills opleiding Soft Skills boot camp, Soft Skills instructeur geleid, Weekend Soft Skills training, Avond Soft Skills cursus, Soft Skills coaching, Soft Skills instructeur, Soft Skills trainer, Soft Skills training cursus, Soft Skills lessen, Soft Skills on-site, Soft Skills privé cursus, Soft Skills een op een training, Soft Skills op locatie, Weekend Soft Skills opleiding

Cursussen met korting

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Een aantal van onze klanten

This site in other countries/regions