Soft Skills Training Courses

Soft Skills Training Courses

Lokale, instructieve live Soft Skills-trainingen demonstreren door middel van discussies en oefeningen om de dynamiek van menselijke relaties in een zakelijke omgeving te begrijpen en hoe Soft Skills-technieken, gewoonten kunnen worden toegepast en mindsets om relaties en bedrijfsresultaten te verbeteren, terwijl een meer bevredigende ervaring in werk en leven wordt gecreëerd Soft Skills-training is beschikbaar als 'live training op locatie' of 'live training op afstand' Onsite live training kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Nederland of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Nederland Live-training op afstand wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop NobleProg Uw lokale trainingsaanbieder.

Getuigenissen

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Cursusoverzicht

CodeNaamTijdsduurOverzicht
coachCoaching Skills7 uurPubliek Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om hoogwaardige coachingsessies te leveren Aan individuele leden van hun eigen personeel Aan hun teams Aan individuen die niet direct verbonden zijn met hun eigen teams, maar die hun onafhankelijke - en niet-juridische inbreng zouden waarderen Formaat van de cursus Een combinatie van: Facilitated Discussions Delegate coaching sessies - met volledige feedback Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Definieer "Coaching" en leg in detail het gebruik van Coaching uit om de prestaties van individuele en teamprestaties te verbeteren - met name met betrekking tot het gebruik ervan om inzicht te krijgen in de redenen achter (en corrigerende) onderprestaties Lever zinvolle coaching sessies .
pptfinanceCreating Slide Decks for the Financial World7 uurDeze cursus geeft je de kennis over hoe je financiële informatie (cijfers) in PowerPoint presenteert en niet alleen de presentatievaardigheden zelf Je zult in staat zijn om financiële informatie op een meer professionele manier te presenteren .
desthiDesign Thinking4 uurOverview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
pptpresentationsellDelivering a PowerPoint Presentation that Sells14 uurIn this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
unicorpUniversity to Industry – preparing for the transition7 uurDeze cursus is bedoeld voor mensen die op het punt staan ​​te beginnen of net begonnen zijn aan een professionele carrière in de industrie Ontworpen om begrip en waardering te kweken voor de zakelijke werkplek, de verwachtingen en gedragingen die afgestudeerden na de start van hun carrière tegemoet gaan Na de cursus wordt een mentor toegewezen voor een periode van 6 maanden waarbij maximaal 6 bijeenkomsten plaatsvinden (via telefoon, skype, enz) Op 121 basis Het doel van deze bijeenkomsten zal worden bepaald tussen de mentor en de mentee voorafgaand aan elke sessie en zal gericht zijn op de zaken die op dat moment het belangrijkst zijn voor de mentee .
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 uurIn een steeds meer geglobaliseerde wereld werken we in meer multiculturele omgevingen waar conflicten tussen individuen en groepen mogelijk zijn Het fundamentele geloof achter conflictoplossing is dat conflicten onvermijdelijk zijn, maar dat ze beheersbaar zijn Assertiviteit, zelfvertrouwen, onderhandelingsvermogen, interpersoonlijke en andere vaardigheden zijn cruciaal in het ondersteunen van conflictoplossing In ons dagelijks leven komen we vele gelegenheden tegen waar we bewust of onbewust (met familieleden, vrienden, klanten, zakelijke partners) conflicten beheren Het beheersen van conflictoplossing helpt conflicten effectief op te lossen, en helpt ons om beter te communiceren, efficiënt te overtuigen, bedrijfsresultaten te verbeteren en organisatie- en persoonlijk gedrag en prestaties te verbeteren Deze cursus biedt een mix van theorieën en concepten, gecombineerd met groepsoefeningen en individuele activiteiten om afgevaardigden in staat te stellen ideeën te delen en hun vaardigheden te ontwikkelen Doelen: De fundamenten en nuances van conflicten in organisaties begrijpen De belangrijkste concepten, factoren, theorieën, typen en modellen verkennen in conflictoplossing Om de persoonlijkheidstypen te ontdekken, leiderschapsstijlen die onderhandelingsvaardigheden ondersteunen De kunst van assertiviteit en zelfvertrouwen leren kennen Experimenteer, ervaar en oefen conflictresoluties .
Negskills0017Negotiation Skills14 uurDeze tweedaagse cursus is bedoeld voor mensen die betere resultaten willen behalen met hun onderhandelingen met klanten, leveranciers en collega's Het leert de vaardigheden en tactieken die worden gebruikt door effectieve onderhandelaars en versterkt het vertrouwen dat nodig is om te slagen Afgevaardigden leren de verschillende onderhandelingsstijlen en hoe ze hun persoonlijke kracht kunnen maximaliseren terwijl ze belangrijke relaties beschermen De cursus is zeer participatief met een combinatie van hoorcollege, discussie, coaching en oefeningen .
lineLeadership in the new economy21 uurAan het einde van de cursus moeten de deelnemers: Verwerven van een begrip van zelfklooster als een basis voor inspirerende leiders Hun uitvoeringsmogelijkheden versterken en ondersteunen en bijdragen aan het creëren van een cultuur met hoge prestaties Culturele transformatie en veranderingsprocessen begeleiden in hun respectieve invloedsgebieden met behulp van tools voor emotionele intelligentie en verandermanagement .
sevenhabitsHabits of Highly Effective People7 uurOpportunity & groei gebeurt 'buiten de comfortzone' Tijdens deze training zullen de deelnemers deelnemen aan interactieve en levendige discussies om na te denken over en het verbeteren van de denkwijze en vaardigheid van het omarmen van verandering en groei Door middel van een reeks discussies, oefeningen en teamactiviteiten leren deelnemers hun individuele 'Comfortzones' te identificeren en het juiste denken en de juiste technieken toe te passen om verder te gaan dan deze zones om nieuwe kansen te ontdekken "Effectieve mensen omarmen verandering en ontdekken kansen!" Deze cursus bestaat uit een combinatie van gefaciliteerde discussies, teamactiviteiten, presentaties van deelnemers en actieve en continue feedback van de trainer .
InfluenceInfluence in Action14 uurPfizer, Hewlett Packard, DellEMC en VMware hebben geprofiteerd van dit programma, een betere balans in hun beïnvloedingsstijl en een veerkrachtig antwoord op uitdagingen op de werkplek Als u wilt: • Hoogpresterende werkteams creëren • Altijd contracten winnen van pitching • Succesvol onderhandelen over de beste deals • Aandeelhouderswaarde opbouwen, jaar na jaar dan heeft u ons beïnvloedingsprogramma nodig.
ccarestrCustomer Care Strategy21 uurEen strategie voor klantenzorg speelt een belangrijke rol bij het opbouwen van klanttevredenheid, helpt u om loyale klanten te behouden en het aantal terugkerende bedrijven te verhogen Door goede klantenservice verkrijgt u het vertrouwen van de klant, verbetert u het imago van het bedrijf en versterkt u uw concurrentievoordeel in de markt Deze cursus richt zich op strategieën en vaardigheden voor het opbouwen van levenslange klantrelaties door het ontwikkelen van waardevolle en effectieve maatwerkstrategieën Tevreden klanten kunnen door gesprekken en verhalen vrijwillige ambassadeurs voor uw bedrijf worden en zullen uw diensten hoogstwaarschijnlijk aanbevelen aan anderen Deze workshop helpt deelnemers ook effectief, passend en duidelijk te communiceren in alle situaties DOELEN Competenties ontwikkelen op het gebied van professionele klantenservice Verbetering van de efficiëntie van communicatie met klanten De kennis verwerven over hoe u de onderliggende behoeften en verwachtingen van klanten kunt bereiken Het opbouwen van sterke en duurzame relaties met klanten Het positieve imago van het bedrijf in de markt vergroten Objecten en barrières identificeren, verminderen en overwinnen Leren over persoonlijkheden en communicatievoorkeuren bij het omgaan met klanten Het creëren van een open omgeving voor communicatie Vaardigheden ontwikkelen om helder en effectief te communiceren Herkennen van belemmeringen voor effectieve communicatie Lichaamstaal en non-verbale communicatie beheersen METHODEN Rollenspel Selfassessment-tests Oefeningen in groepen Individueel werk Oefenzittingen lezingen discussies UITKOMSTEN LEREN Aan het einde van deze cursus kunnen deelnemers: Kies een gerichte strategie voor klantenzorg Identificeer de belangrijkste klantproblemen Bouw het professionele imago van het bedrijf Aanpassen aan specifieke klantgedragstijlen Verhoog klantentrouw door uitzonderlijke klantenservice Ontwikkel communicatievaardigheden met klanten Gebruik technieken om relaties op te bouwen Ontwikkel een persoonlijk actieplan om klantenservice vaardigheden te verbeteren Toon gebaren van vrijgevigheid en hoogwaardige klantenservice Gebruik technieken om met moeilijke situaties om te gaan Herken belemmeringen voor de levering van uitstekende klantenservice .
advppAdvanced Slide Design in PowerPoint7 uurDeze cursus is bedoeld voor iedereen die efficiënter wil werken in PowerPoint bij het maken van dia's en om de basisprincipes van het presenteren ervan te leren .
advprsntDelivering Impressive Presentation Decks - Social Skills Workshop14 uurDoelstelling: Verbetering van het vermogen om aantrekkelijke presentaties voor te bereiden met behulp van PowerPoint en andere hulpmiddelen geadresseerden: Verkoopvertegenwoordigers, consultants, onderzoeks- en onderwijzend personeel, managers, leraren, bedrijfsmedewerkers, KMO's en openbare instellingen, waarvoor de uitdaging is om voor een groep mensen te staan, zeg maar, interesse opwekken .
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 uurDeze cursus maakt deel uit van de vaardighedenset Data Scientist (Domain: Advisory & Leadership) .
commtmCommunicating and Influencing For Team Members14 uurPubliek Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond Communiceren en Beïnvloeden: Hun collega's Hun bazen Hun interne en externe klanten en stakeholders Formaat van de cursus De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van: Facilitated Discussions Presentaties dia's Oefeningen en Case Studies Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders .
advppstAdvanced PowerPoint for sales teams7 uurDe cursus is gewijd aan verkoopteams Het richt zich op het gebruik van de functies van PowerPoint die helpen bij het verkoopproces, dat wil zeggen hoe u gegevens effectief kunt weergeven, hoe u dia's niet overcluttert en waar u op moet focussen in een verkoopdek .
sdtpmlStrategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership35 uurOverzicht Deze 5-daagse cursus helpt afgevaardigden hun strategisch denken, planning en managementvaardigheden te ontwikkelen, inclusief de tactische en operationele vereisten voor een succesvolle implementatie in een bankomgeving De cursus gaat in op de moeilijke kwesties van conflictbeheersing, het managen van verandering, wat een goede leider maakt en hoe een team te motiveren Aan de hand van interactieve casestudy's en voorbeelden uit de sector zullen afgevaardigden worden aangemoedigd om ervaringen en uitdagingen uit te wisselen om praktische en werkgerichte oplossingen te ontwikkelen die ze terug kunnen nemen en daadwerkelijk kunnen gebruiken De kerndoelstelling van het programma is de leidinggevenden uit te rusten met de vaardigheden om de bedrijfsomgeving te scannen om winstgevende zakelijke kansen te ontdekken en strategieën te ontwikkelen om concurrentievoordeel te behalen in een steeds concurrerender bedrijfsomgeving Het programma zal onder meer ook inzicht verschaffen in best practices en gedragingen van leiderschap die de capaciteit van leidinggevenden om de complexiteit en onzekerheden van het managen van een performante financiële instelling te versterken, zal versterken leerdoelen Na het bijwonen van deze cursus kunnen afgevaardigden: Beschrijf de belangrijkste problemen waarmee een grote bank wordt geconfronteerd; Verklaar de verschillende benaderingen van planning van organisatieontwikkeling; Analyseer de huidige zakelijke omgeving en invloeden die van invloed zijn op de organisatie; Analyseer middelen binnen en buiten de organisatie; Verklaar de verschillende benaderingen om strategie te beheren en het plaats in het businessplan; Evalueer de alternatieve ontwikkelingsstrategieën om aan te geven welke het meest geschikt is voor de behoeften van het bedrijf Een beter begrip van strategische ontwikkelingsplannen toepassen; Bespreek objectief de risico's, voordelen en kosten die gepaard gaan met de implementatie van de nieuwe strategie, inclusief het managen van conflicten in een team; Definieer benaderingen voor het beheersen van de geïdentificeerde risico's; Analyseer de mogelijke gevolgen voor zijn of haar bedrijf (zowel positief als negatief) die zullen voortvloeien uit de implementatie van de nieuwe strategie; Ontwerp beleid, systemen en processen om de opkomende strategische plannen met succes te implementeren; Behandel de belangrijkste stappen in verandermanagement Wie zou moeten bijwonen Product / Service Managers Nieuw aangestelde en gevestigde managers en teamleiders Heads of Operations Senior Bank Managers Human Resource Managers Operations Managers Marketingmanagers Methodologie De cursus bestaat uit gefaciliteerde workshops, aangevuld met casestudy's uit een combinatie van gepubliceerde praktijkvoorbeelden en / of praktijkervaringen Er zullen ook mogelijkheden zijn voor aanwezigen om in kleine groepen te werken om ideeën en strategieën samen te brengen en om het materiaal toe te passen in de context van hun eigen organisaties / afdelingen Open forumdiscussies zullen ook een sleutelelement zijn .
intrcgovIntegrated Risk & Corporate Governance35 uurOverzicht Over de hele wereld koppelen toezichthouders steeds vaker het risico dat een bank neemt aan de hoeveelheid kapitaal die ze moeten aanhouden en worden banken en financiële diensten steeds vaker beheerd op basis van risicobeheerlijke managementpraktijken De banken, hun producten, de regelgeving en de mondiale markt worden steeds complexer en drijven steeds grotere uitdagingen op het gebied van effectief risicobeheer Een belangrijke les van de bankencrisis van de afgelopen vijf jaar is dat risico's sterk geïntegreerd zijn en dat banken deze interacties op efficiënte wijze moeten beheren Belangrijkste kenmerken zijn: de uitleg van de huidige risicogebaseerde regelgeving gedetailleerd overzicht van de belangrijkste risico's waarmee banken worden geconfronteerd best practices in de branche voor het toepassen van een bedrijfsaanpak voor het integreren van risicobeheer in een hele organisatie gebruik van governance-technieken om een ​​cultuurbrede cultuur op te bouwen om ervoor te zorgen dat iedereen een actieve rol speelt bij het managen van risico's in overeenstemming met de strategische doelstellingen van de bank welke uitdagingen in de toekomst voor risicomanagers zouden kunnen staan De cursus zal uitgebreid gebruik maken van casestudy's die zijn ontworpen om de concepten en ideeën die tijdens de vijf dagen worden behandeld te onderzoeken, te onderzoeken en te versterken Historische gebeurtenissen bij banken zullen tijdens de cursus worden gebruikt om te benadrukken hoe ze hun risico's en acties die genomen hadden kunnen worden om verlies te voorkomen, niet hebben beheerd Doelen Het doel van deze cursus is om het bankmanagement te helpen bij het leveren van een passende geïntegreerde strategie voor het beheer van de complexe en veranderende risico's en regelgeving in de internationale bankomgeving van vandaag Specifiek wil deze cursus het management op hoog niveau inzicht geven in: groot risico binnen de financiële sector en de belangrijkste internationale risicoregels hoe u de activa en passiva van een bank kunt beheren en het rendement maximaliseert de interactie tussen risicotypen en hoe banken een geïntegreerde aanpak gebruiken voor hun beheer corporate governance en de best practice-aanpak voor het beheer van de uiteenlopende belangen van de stakeholders hoe een cultuur van risicogovernance te ontwikkelen als een middel om onnodig risico te minimaliseren Wie zou dit seminar moeten bijwonen Deze cursus is bedoeld voor diegenen die nieuw zijn in geïntegreerd risicomanagement, strategisch risicomanagement door senior management of degenen die hun begrip van ondernemingsrisicomanagement willen vergroten Het zal van nut zijn om: Beheer op bankniveau Senior managers Senior risicomanagers en analisten Senior bestuurders en risicomanagers die verantwoordelijk zijn voor strategisch risicobeheer Interne auditors Regelgevend en compliancemedewerkers Treasury professionals Asset and liability managers en analisten Toezichthouders en toezichthoudende professionals Leveranciers en consultants voor banken en de risicobeheerindustrie Corporate governance en risicogovernancemanagers .
advmsppAdvanced MS PowerPoint7 uurDeze cursus heeft tot doel de PowerPoint-vaardigheden van de cursisten te verbeteren door praktische oefeningen ondersteund door relevante theorie. Het is ontworpen voor iedereen, voornamelijk presentatieontwerpers, maar ook sprekers voor conferenties en presentatoren voor teamvergaderingen.
1Leadership 1017 uurDeze cursus is bedoeld om cursisten te inspireren om leiders te worden door te laten zien wat een leider maakt of verbreekt.
543212Public Speaking 10114 uurDeze cursus heeft tot doel de spreekvaardigheid in het openbaar van de cursisten te verbeteren door praktische oefeningen ondersteund door relevante theorie. Het is voor iedereen ontworpen, voornamelijk conferentieluidsprekers en presentatoren voor teamvergaderingen.
infavdconfInfluencing and Avoiding Conflict21 uurPubliek

- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond beïnvloeding en het vermijden van conflicten met:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Cursus Doelstellingen

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties dia's
- Oefeningen en
- Case Studies
traintrainerTrain-the-Trainer21 uurPubliek Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om kwalitatief hoogwaardige trainingssessies te geven Formaat van de cursus Een combinatie van: Facilitated Discussions Presentaties delegeren - met volledige feedback Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Bereid een effectieve trainingssessie voor en structureer deze Bereid u voor op die training Lever die trainingssessie met vertrouwen tegemoet Gebruik de verschillende visuele hulpmiddelen die een trainer kan gebruiken om een ​​stimulerende sessie te creëren Behandel de verschillende soorten mensen die ze tegenkomen in hun trainingscursussen .
presconfPresenting with Confidence21 uurPubliek Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om presentaties te geven: Aan hun teams Voor klanten Voor andere doelgroepen binnen het bedrijf Voor andere doelgroepen buiten het bedrijf Formaat van de cursus Een combinatie van: Facilitated Discussions Presentaties delegeren - met volledige feedback Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Bereid en structureer een effectieve presentatie Bereid u voor op die presentatie Lever die presentatie met vertrouwen Gebruik de verschillende visuele hulpmiddelen die een presentator zou kunnen gebruiken om een ​​stimulerende presentatie te maken Behandel de verschillende soorten mensen die ze tegenkomen in hun presentaties .
pemmPersonal Efficiency and Managing Meetings7 uurPubliek

Managers, teamleiders en personeelsleden die denken dat:

- Ze gaan te veel vergaderingen bij
- Hun tijd wordt "gestolen" door andere mensen
- Ze kunnen het werk van hun dag niet voltooien vanwege een gebrek aan planning, vooruitziendheid of prioritering

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties dia's
- Oefeningen en case-studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om vergaderingen effectief te beheren - met respect voor de tijdsdruk van degenen die zij uitnodigen voor vergaderingen
- Volg de standaardprocessen voor het bellen, beheren en voorbereiden van de output van vergaderingen
- Geniet meer van een aantal manieren om zichzelf en hun tijd efficiënter te beheren: slimmer werken niet moeilijker ...
pplteammanPeople and Team Management21 uurPubliek

Medewerkers die zich volledig bewust moeten zijn van de problemen rondom People en Team Management voor:

- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties dia's
- Oefeningen en
- Case Studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen
- Waardeer hoe u hun teamleden kunt managen, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe je moet omgaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor tegen kunnen komen
commtm2Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders14 uurPubliek Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond Communiceren en Beïnvloeden: Hun collega's Hun bazen Hun interne en externe klanten en stakeholders Formaat van de cursus De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van: Facilitated Discussions Presentaties dia's Oefeningen en case-studies Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders Leg uit hoe je moet omgaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor tegen kunnen komen .
strsmngtStress Management and Prevention7 uurA one day course on Stress Managment and Prevention

Aankomende Soft Skills cursussen

CursusCursusdatumCursus Kosten [Op Afstand / Klas]
Leadership 101 - De Fabriek Leeuwardendo, 2019-01-10 09:301155EUR / 1625EUR
Leadership 101 - Apeldoornvr, 2019-01-11 09:301155EUR / 2055EUR
Leadership 101 - Tilburg Centraal Stationvr, 2019-01-18 09:301155EUR / 2236EUR
Leadership 101 - Nijmegen City Centrevr, 2019-01-18 09:301155EUR / 1905EUR
Leadership 101 - Amsterdamdi, 2019-01-22 09:301155EUR / 1755EUR
Weekend Soft Skills cursus, Avond Soft Skills training, Avond Soft Skills opleiding Soft Skills boot camp, Soft Skills instructeur geleid, Weekend Soft Skills training, Avond Soft Skills cursus, Soft Skills coaching, Soft Skills instructeur, Soft Skills trainer, Soft Skills training cursus, Soft Skills lessen, Soft Skills on-site, Soft Skills privé cursus, Soft Skills een op een training, Soft Skills op locatie, Weekend Soft Skills opleiding

Cursussen met korting

CursusLocatieCursusdatumCursus Kosten [Op Afstand / Klas]
Linux LPI LPIC-1 Exam 101 PreparationEvoluon Eindhovenwo, 2018-12-19 09:302287EUR / 3687EUR
MATLAB Fundamentals + MATLAB for FinanceRotterdam Brainparkma, 2018-12-31 09:306750EUR / 10350EUR
Computer Vision with SimpleCVGolden Tulip Leidenma, 2019-02-25 09:302700EUR / 4000EUR
Jupyter for Data Science TeamsDen Haag Centraal Stationma, 2019-04-29 09:301350EUR / 2300EUR
Big Data - Data ScienceEvoluon Eindhovenwo, 2019-05-08 09:302700EUR / 4100EUR

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Een aantal van onze klanten

is growing fast!

We are looking to expand our presence in the Netherlands!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in the Netherlands
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!