Soft Skills Training Courses

Soft Skills Training Courses

Lokale, instructieve live Soft Skills-trainingen demonstreren door middel van discussies en oefeningen om de dynamiek van menselijke relaties in een zakelijke omgeving te begrijpen en hoe Soft Skills-technieken, gewoonten kunnen worden toegepast en mindsets om relaties en bedrijfsresultaten te verbeteren, terwijl een meer bevredigende ervaring in werk en leven wordt gecreëerd Soft Skills-training is beschikbaar als 'live training op locatie' of 'live training op afstand' Onsite live training kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Nederland of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Nederland Live-training op afstand wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop NobleProg Uw lokale trainingsaanbieder.

Getuigenissen

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Cursusoverzicht

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
7 hours
Overview
Deze cursus is bedoeld om cursisten te inspireren om leiders te worden door te laten zien wat een leider maakt of verbreekt.
7 hours
Overview
Publiek

Managers, teamleiders en personeelsleden die denken dat:

- Ze gaan te veel vergaderingen bij
- Hun tijd wordt "gestolen" door andere mensen
- Ze kunnen het werk van hun dag niet voltooien vanwege een gebrek aan planning, vooruitziendheid of prioritering

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties dia's
- Oefeningen en case-studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om vergaderingen effectief te beheren - met respect voor de tijdsdruk van degenen die zij uitnodigen voor vergaderingen
- Volg de standaardprocessen voor het bellen, beheren en voorbereiden van de output van vergaderingen
- Geniet meer van een aantal manieren om zichzelf en hun tijd efficiënter te beheren: slimmer werken niet moeilijker ...
14 hours
Overview
In een steeds meer geglobaliseerde wereld werken we in meer multiculturele omgevingen waar conflicten tussen individuen en groepen mogelijk zijn Het fundamentele geloof achter conflictoplossing is dat conflicten onvermijdelijk zijn, maar dat ze beheersbaar zijn Assertiviteit, zelfvertrouwen, onderhandelingsvermogen, interpersoonlijke en andere vaardigheden zijn cruciaal in het ondersteunen van conflictoplossing In ons dagelijks leven komen we vele gelegenheden tegen waar we bewust of onbewust (met familieleden, vrienden, klanten, zakelijke partners) conflicten beheren Het beheersen van conflictoplossing helpt conflicten effectief op te lossen, en helpt ons om beter te communiceren, efficiënt te overtuigen, bedrijfsresultaten te verbeteren en organisatie- en persoonlijk gedrag en prestaties te verbeteren Deze cursus biedt een mix van theorieën en concepten, gecombineerd met groepsoefeningen en individuele activiteiten om afgevaardigden in staat te stellen ideeën te delen en hun vaardigheden te ontwikkelen Doelen: De fundamenten en nuances van conflicten in organisaties begrijpen De belangrijkste concepten, factoren, theorieën, typen en modellen verkennen in conflictoplossing Om de persoonlijkheidstypen te ontdekken, leiderschapsstijlen die onderhandelingsvaardigheden ondersteunen De kunst van assertiviteit en zelfvertrouwen leren kennen Experimenteer, ervaar en oefen conflictresoluties .
4 hours
Overview
Overview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
21 hours
Overview
Publiek

- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond beïnvloeding en het vermijden van conflicten met:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Cursus Doelstellingen

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties dia's
- Oefeningen en
- Case Studies
14 hours
Overview
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC en VMware hebben geprofiteerd van dit programma, een betere balans in hun beïnvloedingsstijl en een veerkrachtig antwoord op uitdagingen op de werkplek Als u wilt: • Hoogpresterende werkteams creëren • Altijd contracten winnen van pitching • Succesvol onderhandelen over de beste deals • Aandeelhouderswaarde opbouwen, jaar na jaar dan heeft u ons beïnvloedingsprogramma nodig.
35 hours
Overview
Overzicht Over de hele wereld koppelen toezichthouders steeds vaker het risico dat een bank neemt aan de hoeveelheid kapitaal die ze moeten aanhouden en worden banken en financiële diensten steeds vaker beheerd op basis van risicobeheerlijke managementpraktijken De banken, hun producten, de regelgeving en de mondiale markt worden steeds complexer en drijven steeds grotere uitdagingen op het gebied van effectief risicobeheer Een belangrijke les van de bankencrisis van de afgelopen vijf jaar is dat risico's sterk geïntegreerd zijn en dat banken deze interacties op efficiënte wijze moeten beheren Belangrijkste kenmerken zijn: de uitleg van de huidige risicogebaseerde regelgeving gedetailleerd overzicht van de belangrijkste risico's waarmee banken worden geconfronteerd best practices in de branche voor het toepassen van een bedrijfsaanpak voor het integreren van risicobeheer in een hele organisatie gebruik van governance-technieken om een ​​cultuurbrede cultuur op te bouwen om ervoor te zorgen dat iedereen een actieve rol speelt bij het managen van risico's in overeenstemming met de strategische doelstellingen van de bank welke uitdagingen in de toekomst voor risicomanagers zouden kunnen staan De cursus zal uitgebreid gebruik maken van casestudy's die zijn ontworpen om de concepten en ideeën die tijdens de vijf dagen worden behandeld te onderzoeken, te onderzoeken en te versterken Historische gebeurtenissen bij banken zullen tijdens de cursus worden gebruikt om te benadrukken hoe ze hun risico's en acties die genomen hadden kunnen worden om verlies te voorkomen, niet hebben beheerd Doelen Het doel van deze cursus is om het bankmanagement te helpen bij het leveren van een passende geïntegreerde strategie voor het beheer van de complexe en veranderende risico's en regelgeving in de internationale bankomgeving van vandaag Specifiek wil deze cursus het management op hoog niveau inzicht geven in: groot risico binnen de financiële sector en de belangrijkste internationale risicoregels hoe u de activa en passiva van een bank kunt beheren en het rendement maximaliseert de interactie tussen risicotypen en hoe banken een geïntegreerde aanpak gebruiken voor hun beheer corporate governance en de best practice-aanpak voor het beheer van de uiteenlopende belangen van de stakeholders hoe een cultuur van risicogovernance te ontwikkelen als een middel om onnodig risico te minimaliseren Wie zou dit seminar moeten bijwonen Deze cursus is bedoeld voor diegenen die nieuw zijn in geïntegreerd risicomanagement, strategisch risicomanagement door senior management of degenen die hun begrip van ondernemingsrisicomanagement willen vergroten Het zal van nut zijn om: Beheer op bankniveau Senior managers Senior risicomanagers en analisten Senior bestuurders en risicomanagers die verantwoordelijk zijn voor strategisch risicobeheer Interne auditors Regelgevend en compliancemedewerkers Treasury professionals Asset and liability managers en analisten Toezichthouders en toezichthoudende professionals Leveranciers en consultants voor banken en de risicobeheerindustrie Corporate governance en risicogovernancemanagers .
21 hours
Overview
Aan het einde van de cursus moeten de deelnemers: Verwerven van een begrip van zelfklooster als een basis voor inspirerende leiders Hun uitvoeringsmogelijkheden versterken en ondersteunen en bijdragen aan het creëren van een cultuur met hoge prestaties Culturele transformatie en veranderingsprocessen begeleiden in hun respectieve invloedsgebieden met behulp van tools voor emotionele intelligentie en verandermanagement .
14 hours
Overview
Deze tweedaagse cursus is bedoeld voor mensen die betere resultaten willen behalen met hun onderhandelingen met klanten, leveranciers en collega's Het leert de vaardigheden en tactieken die worden gebruikt door effectieve onderhandelaars en versterkt het vertrouwen dat nodig is om te slagen Afgevaardigden leren de verschillende onderhandelingsstijlen en hoe ze hun persoonlijke kracht kunnen maximaliseren terwijl ze belangrijke relaties beschermen De cursus is zeer participatief met een combinatie van hoorcollege, discussie, coaching en oefeningen .
21 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die zich volledig bewust moeten zijn van de problemen rondom People en Team Management voor:

- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties dia's
- Oefeningen en
- Case Studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen
- Waardeer hoe u hun teamleden kunt managen, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe je moet omgaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor tegen kunnen komen
14 hours
Overview
Publiek Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond Communiceren en Beïnvloeden: Hun collega's Hun bazen Hun interne en externe klanten en stakeholders Formaat van de cursus De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van: Facilitated Discussions Presentaties dia's Oefeningen en case-studies Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders Leg uit hoe je moet omgaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor tegen kunnen komen .
7 hours
Overview
Deze cursus geeft je de kennis over hoe je financiële informatie (cijfers) in PowerPoint presenteert en niet alleen de presentatievaardigheden zelf Je zult in staat zijn om financiële informatie op een meer professionele manier te presenteren .
14 hours
Overview
In this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
21 hours
Overview
Publiek Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om presentaties te geven: Aan hun teams Voor klanten Voor andere doelgroepen binnen het bedrijf Voor andere doelgroepen buiten het bedrijf Formaat van de cursus Een combinatie van: Facilitated Discussions Presentaties delegeren - met volledige feedback Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Bereid en structureer een effectieve presentatie Bereid u voor op die presentatie Lever die presentatie met vertrouwen Gebruik de verschillende visuele hulpmiddelen die een presentator zou kunnen gebruiken om een ​​stimulerende presentatie te maken Behandel de verschillende soorten mensen die ze tegenkomen in hun presentaties .
35 hours
Overview
Overzicht Deze 5-daagse cursus helpt afgevaardigden hun strategisch denken, planning en managementvaardigheden te ontwikkelen, inclusief de tactische en operationele vereisten voor een succesvolle implementatie in een bankomgeving De cursus gaat in op de moeilijke kwesties van conflictbeheersing, het managen van verandering, wat een goede leider maakt en hoe een team te motiveren Aan de hand van interactieve casestudy's en voorbeelden uit de sector zullen afgevaardigden worden aangemoedigd om ervaringen en uitdagingen uit te wisselen om praktische en werkgerichte oplossingen te ontwikkelen die ze terug kunnen nemen en daadwerkelijk kunnen gebruiken De kerndoelstelling van het programma is de leidinggevenden uit te rusten met de vaardigheden om de bedrijfsomgeving te scannen om winstgevende zakelijke kansen te ontdekken en strategieën te ontwikkelen om concurrentievoordeel te behalen in een steeds concurrerender bedrijfsomgeving Het programma zal onder meer ook inzicht verschaffen in best practices en gedragingen van leiderschap die de capaciteit van leidinggevenden om de complexiteit en onzekerheden van het managen van een performante financiële instelling te versterken, zal versterken leerdoelen Na het bijwonen van deze cursus kunnen afgevaardigden: Beschrijf de belangrijkste problemen waarmee een grote bank wordt geconfronteerd; Verklaar de verschillende benaderingen van planning van organisatieontwikkeling; Analyseer de huidige zakelijke omgeving en invloeden die van invloed zijn op de organisatie; Analyseer middelen binnen en buiten de organisatie; Verklaar de verschillende benaderingen om strategie te beheren en het plaats in het businessplan; Evalueer de alternatieve ontwikkelingsstrategieën om aan te geven welke het meest geschikt is voor de behoeften van het bedrijf Een beter begrip van strategische ontwikkelingsplannen toepassen; Bespreek objectief de risico's, voordelen en kosten die gepaard gaan met de implementatie van de nieuwe strategie, inclusief het managen van conflicten in een team; Definieer benaderingen voor het beheersen van de geïdentificeerde risico's; Analyseer de mogelijke gevolgen voor zijn of haar bedrijf (zowel positief als negatief) die zullen voortvloeien uit de implementatie van de nieuwe strategie; Ontwerp beleid, systemen en processen om de opkomende strategische plannen met succes te implementeren; Behandel de belangrijkste stappen in verandermanagement Wie zou moeten bijwonen Product / Service Managers Nieuw aangestelde en gevestigde managers en teamleiders Heads of Operations Senior Bank Managers Human Resource Managers Operations Managers Marketingmanagers Methodologie De cursus bestaat uit gefaciliteerde workshops, aangevuld met casestudy's uit een combinatie van gepubliceerde praktijkvoorbeelden en / of praktijkervaringen Er zullen ook mogelijkheden zijn voor aanwezigen om in kleine groepen te werken om ideeën en strategieën samen te brengen en om het materiaal toe te passen in de context van hun eigen organisaties / afdelingen Open forumdiscussies zullen ook een sleutelelement zijn .
7 hours
Overview
Opportunity & groei gebeurt 'buiten de comfortzone' Tijdens deze training zullen de deelnemers deelnemen aan interactieve en levendige discussies om na te denken over en het verbeteren van de denkwijze en vaardigheid van het omarmen van verandering en groei Door middel van een reeks discussies, oefeningen en teamactiviteiten leren deelnemers hun individuele 'Comfortzones' te identificeren en het juiste denken en de juiste technieken toe te passen om verder te gaan dan deze zones om nieuwe kansen te ontdekken "Effectieve mensen omarmen verandering en ontdekken kansen!" Deze cursus bestaat uit een combinatie van gefaciliteerde discussies, teamactiviteiten, presentaties van deelnemers en actieve en continue feedback van de trainer .
7 hours
Overview
een eendaagse cursus over stress management en preventie
21 hours
Overview
Publiek Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om kwalitatief hoogwaardige trainingssessies te geven Formaat van de cursus Een combinatie van: Facilitated Discussions Presentaties delegeren - met volledige feedback Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Bereid een effectieve trainingssessie voor en structureer deze Bereid u voor op die training Lever die trainingssessie met vertrouwen tegemoet Gebruik de verschillende visuele hulpmiddelen die een trainer kan gebruiken om een ​​stimulerende sessie te creëren Behandel de verschillende soorten mensen die ze tegenkomen in hun trainingscursussen .
7 hours
Overview
Deze cursus is bedoeld voor mensen die op het punt staan ​​te beginnen of net begonnen zijn aan een professionele carrière in de industrie Ontworpen om begrip en waardering te kweken voor de zakelijke werkplek, de verwachtingen en gedragingen die afgestudeerden na de start van hun carrière tegemoet gaan Na de cursus wordt een mentor toegewezen voor een periode van 6 maanden waarbij maximaal 6 bijeenkomsten plaatsvinden (via telefoon, skype, enz) Op 121 basis Het doel van deze bijeenkomsten zal worden bepaald tussen de mentor en de mentee voorafgaand aan elke sessie en zal gericht zijn op de zaken die op dat moment het belangrijkst zijn voor de mentee .
14 hours
Overview
If you want to:

- understand why some people do not respond to what you say to them,
- improve your relationship with your spouse, children, boss, co-worker, etc...
- expand the scope of their personal skills in communication with other people,
- learn how to quickly feel better, safer, quieter and just as you like,
- make other people interested in your own person and to make them to like you

this course is for you!

Communication tools that you learn are from different fields of NLP, psychology, psychotherapy, hypnotherapy. This accumulated knowledge based on the latest research and developments in these areas. Hundreds of hours of study, reading, listening and viewing materials, books and movies, and psychological consultations available in the form of a lecture with exercises.
14 hours
Overview
Publiek Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond Communiceren en Beïnvloeden: Hun collega's Hun bazen Hun interne en externe klanten en stakeholders Formaat van de cursus De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van: Facilitated Discussions Presentaties dia's Oefeningen en Case Studies Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders .
14 hours
Overview
DOELEN

Wanneer u zaken doet in een vreemd land of een buitenlander, moeten leidinggevenden en managers enige kennis hebben van de regels en gedragingen die aanvaardbaar worden geacht in sociale en professionele situaties.

relaties. De cultuur en tradities van elk land zorgen ervoor dat mensen zich anders gedragen en als internationale managers niet weten hoe ze zich moeten aanpassen aan verschillen in bedrijfscultuur, kunnen ze de

andere partij en het succes van de onderhandelingen in gevaar brengen. Enkele aspecten die verband houden met het internationale bedrijfsprotocol zijn:

WIE MOET ERMEE AKKOORD GAAN?

Deze cursus is bedoeld om diegenen te bieden die een internationale zakelijke markt willen betreden.

- Export Manager
- Internationale handelsmanagers
- Professionele conversie
- Administrative Executive
- Nieuwe afgestudeerden
- Bedrijfsvertegenwoordigers
- Nieuwe huurder
- Bedrijfseigenaar
14 hours
Overview
Purpose of the course:

For management: team leaders, managers are beginning their career paths and high-potential employees are selected for development. Training is also a prelude to the development of individual leadership roles and human resource management.

Benefits of completion of the course:

Increase the efficiency of team management, effective decision making related to managerial functions, appropriate selection of leadership style to the team situation, business growth, strengthen conflict resolution skills, gain time management skills.

Metoda szkolenia:

short thematic lectures, individual exercises, simulations, case studies, role plays
14 hours
Overview
WIE MOET ERMEE AKKOORD GAAN?

Deze cursus is bedoeld om diegenen te bieden die een internationale zakelijke markt willen betreden om zaken te doen.

- Export Manager
- Internationale handelsmanagers
- Professionele conversie
- Administrative Executive Fresh Graduates
- Bedrijfsvertegenwoordigers
- Nieuwe huurder
- Bedrijfseigenaar

OPLEGVOORDELEN

- Verbeterde persoonlijke en professionele afbeelding.
- Mastering International Protocol & persoonlijke diplomatie.
- Vaardigheid en competentie in verschillende vormen van zakelijke en diplomatieke communicatie.
- Meer zelfvertrouwen in officiële, formele en informele contacten.
- Scherpere professionele communicatievaardigheden.
- Verhoogd vertrouwen in public relations.
- Perfect begrip van formele en informele kleding, inclusief avondkleding.
- Verbeterd vermogen om in een internationale omgeving te werken, inzicht in de belangrijkste elementen van interculturele communicatie en verfijnde competentie in contacten met partners van over de hele wereld.
14 hours
Overview
Is ontworpen om nuttige informatie te bieden aan persoonlijke en professionele ontwikkeling om werkzoekenden en professionals te helpen bij elk beroep en eerdere kennis van China en de Chinese cultuur op

- Hoe groeten jullie in de Chinese cultuur?
- Welke cultuur heeft China?
- Wat zijn Chinese waarden en overtuigingen?
- Wat is guanxi en waarom is het belangrijk?
- Hoe contacten op te bouwen in China.
- Perfect begrip van formele en informele kleding, inclusief avondkleding.
- Verbeterd vermogen om in een internationale omgeving te werken, inzicht in de belangrijkste elementen van interculturele communicatie en verfijnde competentie in contacten met partners van over de hele wereld.
21 hours
Overview
INVOERING

- Heb je je ooit onzeker gevoeld in sociale situaties?
- Maakt u zich zorgen over hoe u mensen kunt toespreken of hoe u een toast kunt aanbieden?
- Waar plaats je je VIP of zelfs welke vork je moet gebruiken?
- Hoewel het gebruik van het juiste protocol en de juiste etiquette mogelijk onopgemerkt voorbijgaat, wordt de afwezigheid ervan opgemerkt

In deze cursus leert u

- Hoe om te gaan met sociale situaties met gratie en gemak.
- Je zult ook de kunst van het dineren etiquette ervaren en leren,
- In een echte restaurantomgeving.

Je leert hoe je alle soorten servies en bestek kunt hanteren tijdens informele en formele bijeenkomsten en ervaart speciaal voedsel zonder te gissen.

Of je nu de leiding hebt over een sociale gelegenheid of er een bijwoont, je kunt een waardige gast en een dankbare gast zijn!
14 hours
Overview
deze cursus is ontworpen om managers en leidinggevenden te helpen begrijpen van de belangrijke en organisatorische van de persconferentie. deelnemers zullen worden ingevoerd om de belangrijke van de persconferentie, instrumenten zoals het begrijpen van de media, het opbouwen van een relatie met de media, het schrijven van persberichten, het voorbereiden van pers kits, het organiseren van een persconferentie, en het omgaan met media interviews. De interactieve workshop zal ook nuttige tips over hoe te vestigen en de reactie van een organisatie te verbeteren om de media en hoe goede relaties met vertegenwoordigers van de media en organisaties te handhaven.

doelstellingen.

• het ontwikkelen van competenties op het gebied van organisatie van persconferentie.

• de efficiëntie van het beheer van persconferenties en media vragen te vergroten.

• het bereiken van de kennis van hoe te om aan de onderliggende behoeften en de verwachtingen van journalist te krijgen.

van • het opbouwen van sterke en duurzame relaties met pers-en media leden.

• uitBreiding van het positieve imago van het bedrijf in de markt.

• het identificeren van, het verminderen van, en het overwinnen van bezwaren en barrières.

• het ontwikkelen van vaardigheden om duidelijk en effectief te communiceren.

trainings voordelen.

• degenen die geïnteresseerd zijn in het benutten van de kracht van public relations om beter te bereiken organisatorische

doelstellingen.

• managers/leidinggevenden die effectieve mediarelaties moeten opzetten en onderhouden.

• degenen die behoefte hebben aan een beter begrip van PR-tools zoals persberichten, pers kits en druk

te krijgen

de conferenties.

• degenen die willen leren omgaan met media-interviews om positieve resultaten te behalen.
21 hours
Overview
Who should attend

Individual contributors, Managers, Team leaders, whose success depends on their ability to communicate clearly, to be understood and to influence how another person performs, and create positive working relationships.

Course description

Individual and team success depends upon the ability of individuals to communicate with others, face to face, as well as virtually. Every interaction with another person determines how you are perceived and every interaction is an opportunity to develop trust and exert positive influence. Whether presenting one to one or to an audience of one thousand, conveying information to a project team or delivering a difficult message, communicating effectively is one of the most powerful skills for achieving your objectives.

This course develops your ability to focus on your outcome, tune in to your audience and develop your message for clarity and impact. Your ability to create an environment for open discussion and ongoing dialogue is crucial for communication success. The communications skills covered in this course will increase your ability to exercise choice and control for every type of conversation, influence with out authority and improve quality of relationships and productivity.
7 hours
Overview
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
14 hours
Overview
Goal

The training will be to review and improve the competencies needed to achieve their business objectives in terms of both individual work and teamwork, particularly through the acquisition of skills by the participants such as:

- Building an effective communication style with others
- Practical analysis of the barriers of communication and active techniques to prevent their occurrence
- Building support assembly relationships
- Effective team work
- Awareness of mutual influence in relation team-unit and unit-team
- The ability to use a variety of techniques to manage conflict
- Change their attitudes and behavior modeling constructive (eg assertive posture)

Method of work

The training is designed as an interactive, where participants share is over 80% of the time. Each session follows a similar dynamic: opening a new exercise habits (to build awareness), mini-lecture on the techniques (knowledge), practicing new tactics and techniques (skills). After the close of each session, participants receive support materials for sessions discussed.

Practical material is summed giving a mini lecture explaining the theoretical basis and fundamental psychological mechanisms which participants experience while working on the training room.

Aankomende Soft Skills cursussen

Weekend Soft Skills cursus, Avond Soft Skills training, Avond Soft Skills opleiding Soft Skills boot camp, Soft Skills instructeur geleid, Weekend Soft Skills training, Avond Soft Skills cursus, Soft Skills coaching, Soft Skills instructeur, Soft Skills trainer, Soft Skills training cursus, Soft Skills lessen, Soft Skills on-site, Soft Skills privé cursus, Soft Skills een op een training, Soft Skills op locatie, Weekend Soft Skills opleiding

Cursussen met korting

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Een aantal van onze klanten

is growing fast!

We are looking to expand our presence in the Netherlands!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in the Netherlands
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!