
Lokaal opgeleid live Communicatie trainingen in Nederland.
Machine Translated
Getuigenissen
Ik had over het algemeen baat bij de interactie en flexibiliteit.
Olivier Pugliesi-Conti
Cursus: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Zelf reflecteren om anderen te leren
Roy Dekker - Axway GmbH
Cursus: People and Team Management
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Communication subcategorieën
Communication Cursusoverzicht
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom communicatie en beïnvloeding:
- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
Formaat van de cursus
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond People en Team Management voor:
- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
Formaat van de cursus
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Waardeer hoe ze hun teamleden kunnen beheren, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom het beïnvloeden en vermijden van conflicten met:
- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
Cursus Doelstellingen
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
Formaat
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
Bemiddelingsvaardigheden zijn subtiel maar betekenisvol verschillend. Excel geleende communicatie is een vereiste, maar belangrijker is het vermogen om te luisteren en kennis te nemen van wat er wordt gezegd. De rol van de bemiddelaar is om partijen te helpen een oplossing voor hun probleem te vinden en tot een resultaat te komen dat beide partijen graag accepteren. Bemiddelaars vermijden partij kiezen, oordelen of leiding geven. Ze zijn eenvoudigweg verantwoordelijk voor het ontwikkelen van effectieve communicatie en het opbouwen van consensus tussen de partijen. Deze cursus behandelt ook het bredere scala aan vaardigheden, naast communicatie, die vereist zijn om een effectieve bemiddelaar te zijn.
By the end of this training, participants will be able to:
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op teamleiders en teamleden die de manier willen verbeteren waarop ze communiceren, samenwerken en met elkaar verbinden. Door een reeks praktijken te volgen, kunnen teams deze vaardigheden verbeteren, wat leidt tot meer productief werk en een gelukkiger werkleven.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Identificeer en behandel gemeenschappelijke problemen in hoe ze communiceren en reageren op anderen op het werk. Verbeter de efficiëntie waarmee het werk als team wordt uitgevoerd. Begrijp het individu en de collectieve behoeften van een team om hun inspanningen beter te beheren en te leiden. Begrijp de betekenis en het belang van emotionele intelligentie als een indicator en gids voor het verbeteren van menselijke relaties op het werk.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Managers, teamleiders en medewerkers die vinden dat:
- Ze wonen te veel vergaderingen bij
- Hun tijd wordt 'gestolen' door andere mensen
- Ze kunnen het dagelijkse werk niet uitpakken vanwege een gebrek aan planning, vooruitziende blik of prioritering
Formaat van de cursus
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Waardeer de noodzaak om vergaderingen effectief te beheren - met respect voor de tijdsdruk van degenen die ze uitnodigen voor vergaderingen
- Volg de standaardprocessen voor het oproepen, beheren en voorbereiden van de output van vergaderingen
- Waardeer meer manieren om zichzelf en hun tijd efficiënter te beheren: slimmer werken, niet harder ...
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the concepts, methods, and mindset behind Art of Hosting or Participatory Leadership.
- Learn how to facilitate effective online meetings for remote participants by applying the Art of Hosting techniques.
- Create a safe and engaging virtual environment for Art of Hosting by setting the right tone and mindset.
- Manage the online Art of Hosting sessions more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations through interactive tools (live chat, whiteboard, breakout rooms, etc.)
- Build deeper connections with participants and other practitioners in order to learn collectively and gain valuable insights.
Last Updated: