Communication Training Courses

Communication Training Courses

Lokaal opgeleid live Communicatie trainingen in Nederland.

Machine Translated

Getuigenissen

★★★★★
★★★★★

Communication subcategorieën

Communication Cursusoverzicht

Course Name
Duration
Overview
Course Name
Duration
Overview
35 hours
Overview
Communication al lang erkend als essentieel voor professioneel succes en velen van hun carrière zijn vastgelopen, haperen of stagneren dankzij een gebrek aan communicatieve vaardigheden. In tegenstelling tot de stedelijke mythe, zijn weinigen van ons met deze vaardigheid geboren, in plaats daarvan hebben de meesten geoefend of geleerd van fouten. Deze cursus is bedoeld om deelnemers te helpen hun communicatievaardigheden te verbeteren en bijgevolg hun vermogen om met anderen samen te werken.

Bemiddelingsvaardigheden zijn subtiel maar betekenisvol verschillend. Excel geleende communicatie is een vereiste, maar belangrijker is het vermogen om te luisteren en kennis te nemen van wat er wordt gezegd. De rol van de bemiddelaar is om partijen te helpen een oplossing voor hun probleem te vinden en tot een resultaat te komen dat beide partijen graag accepteren. Bemiddelaars vermijden partij kiezen, oordelen of leiding geven. Ze zijn eenvoudigweg verantwoordelijk voor het ontwikkelen van effectieve communicatie en het opbouwen van consensus tussen de partijen. Deze cursus behandelt ook het bredere scala aan vaardigheden, naast communicatie, die vereist zijn om een effectieve bemiddelaar te zijn.
14 hours
Overview
Business Engels verwijst naar de spreek-, lees- en schrijfvaardigheden die nodig zijn om effectief te communiceren in een internationale zakelijke omgeving. Het omvat de mogelijkheid om tijdens vergaderingen te verstaan en zich uit te spreken, evenals de mogelijkheid om duidelijke, goed geformuleerde e-mails te lezen en te schrijven die geen verwarrende grammaticafouten bevatten.

Deze door een instructeur geleide, live training is gericht op personen die in een internationale zakelijke omgeving werken en die hun luister-, spreek- en schrijfvaardigheden snel willen verbeteren om effectievere leiders en teamleden te worden.

Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:

- Leer tools en tactieken om hun Engelse vocabulaire snel uit te breiden.
- Concentreer u alleen op de relevante delen van de Engelse taal om effectiever te kunnen werken.
- Krijg vertrouwen in hun vermogen om te communiceren met autoriteit via telefoon, e-mail en in vergaderingen.
- Oefen technieken om klanten, managers en collega's te beïnvloeden en te overtuigen.
- Pas een systematische aanpak toe om hun Business Engelse vaardigheden na de training te blijven verbeteren.

Indeling van de cursus

- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.

Cursusaanpassingsopties

- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
14 hours
Overview
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom communicatie en beïnvloeding:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
21 hours
Overview
Publiek

- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom het beïnvloeden en vermijden van conflicten met:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Cursus Doelstellingen

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
7 hours
Overview
Publiek

Managers, teamleiders en medewerkers die vinden dat:

- Ze wonen te veel vergaderingen bij
- Hun tijd wordt 'gestolen' door andere mensen
- Ze kunnen het dagelijkse werk niet uitpakken vanwege een gebrek aan planning, vooruitziende blik of prioritering

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om vergaderingen effectief te beheren - met respect voor de tijdsdruk van degenen die ze uitnodigen voor vergaderingen
- Volg de standaardprocessen voor het oproepen, beheren en voorbereiden van de output van vergaderingen
- Waardeer meer manieren om zichzelf en hun tijd efficiënter te beheren: slimmer werken, niet harder ...
21 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond People en Team Management voor:

- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Waardeer hoe ze hun teamleden kunnen beheren, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
7 hours
Overview
This instructor-led, live training in Nederland (online or onsite) is aimed at team leaders and team members who wish to improve the way in which they communicate, collaborate and relate to each other. By following a series of practices, teams can enhance these skills, leading to more productive work and a happier work life.

By the end of this training, participants will be able to:

- Identify and address common problems in how they communicate and respond to others at work.
- Improve the efficiency with which work is carried out as a team.
- Understand the individual as well as the collective needs of a team so as to better manage and direct their efforts.
- Understand the meaning and importance of emotional intelligence as an indicator and guide to improve human relations at work.
Weekend Communication cursus, Avond Communication training, Avond Communication opleiding Communication boot camp, Communication instructeur geleid, Weekend Communication training, Avond Communication cursus, Communication coaching, Communication instructeur, Communication trainer, Communication training cursus, Communication lessen, Communication on-site, Communication privé cursus, Communication een op een training, Communication op locatie, Weekend Communication opleiding

Cursussen met korting

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Een aantal van onze klanten

This site in other countries/regions