
Lokaal opgeleid live Communicatie trainingen in Nederland.
Machine Translated
Getuigenissen
Ik had over het algemeen baat bij de interactie en flexibiliteit.
Olivier Pugliesi-Conti
Cursus: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Oefeningen en het tonen van theoretische kennis in de praktijk.
Bartosz Francman - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
praktische training en teamgames.
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
psychologische oefeningen en tests.
marcin Nakielski - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
workshops, oefeningen, discussie.
bartłomiej maniecki - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
originele oefeningen, vooral met de Dadoo-stam :).
Iga Smardzewska - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
Oefeningen en voorbeelden uit het professionele leven van de trainer ..
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Zeer coole trainer.
Karol Floriańczyk - Santander Bank Polska S.A.
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
Interpersoonlijke taken.
Łukasz Stawarski - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
Workshop oefeningen
Magdalena Grenda
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
Zelf reflecteren om anderen te leren
Roy Dekker - Axway GmbH
Cursus: People and Team Management
Machine Translated
Kennis gegeven in een uitzonderlijk toegankelijk en geschikt aangepast aan de groep. De luisteraar was zelfs geen seconde moe en de trainingsdag verstreek in een oogwenk.
NetworkedAssets Sp. z o.o.
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
goed contact met deelnemers, sfeer, vriendelijke assimilatie van kennis, professionele benadering van het onderwerp, een grote hoeveelheid informatie en inhoud
Aleksandra Chmielewska - Kancelaria Brokerska Gdynia S.A.
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
Actief gegeven workshops, veel eigen oefeningen, goede slides die aandacht trekken + leuke sfeer op de training. Karolina kan infecteren met positieve energie.
NetworkedAssets Sp. z o.o.
Cursus: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Communication subcategorieën
Communication Cursusoverzicht
- Leer hoe u online vergaderingen voor deelnemers op afstand effectief kunt faciliteren. Creëer een veilige en boeiende virtuele omgeving voor webconferenties door de juiste toon en mentaliteit te zetten. Beheer online vergaderingen efficiënter door een geschikt platform te kiezen en vertrouwd te raken met de technologie. Houd deelnemers betrokken door online conversaties te stimuleren. Bouw diepere verbindingen op met deelnemers en andere beoefenaars om collectief te leren en waardevolle inzichten te verwerven.
- Interactieve lezing en discussie. Veel oefenen en oefenen. Hands-on implementatie in een live-lab omgeving.
- Voor het aanvragen van een training op maat voor deze cursus kunt u contact met ons opnemen om een afspraak te maken.
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Waardeer hoe ze hun teamleden kunnen beheren, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom het beïnvloeden en vermijden van conflicten met:
- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
-
Identificeer en behandel gemeenschappelijke problemen in hoe ze communiceren en reageren op anderen op het werk.
Verbeter de efficiëntie waarmee het werk als team wordt uitgevoerd.
Begrijp het individu en de collectieve behoeften van een team om hun inspanningen beter te beheren en te leiden.
Begrijp de betekenis en het belang van emotionele intelligentie als een indicator en gids voor het verbeteren van menselijke relaties op het werk.
-
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
-
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
- Ze wonen te veel vergaderingen bij
- Hun tijd wordt 'gestolen' door andere mensen
- Ze kunnen het dagelijkse werk niet uitpakken vanwege een gebrek aan planning, vooruitziende blik of prioritering
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies
- Waardeer de noodzaak om vergaderingen effectief te beheren - met respect voor de tijdsdruk van degenen die ze uitnodigen voor vergaderingen
- Volg de standaardprocessen voor het oproepen, beheren en voorbereiden van de output van vergaderingen
- Waardeer meer manieren om zichzelf en hun tijd efficiënter te beheren: slimmer werken, niet harder ...
Last Updated: