Communication Training Courses

Communication Training Courses

Lokaal opgeleid live Communicatie trainingen in Nederland.

Getuigenissen

★★★★★
★★★★★

Communication subcategorieën

Communication Cursusoverzicht

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
14 hours
Overview
WIE MOET ERMEE AKKOORD GAAN?

Deze cursus is bedoeld om diegenen te bieden die een internationale zakelijke markt willen betreden om zaken te doen.

- Export Manager
- Internationale handelsmanagers
- Professionele conversie
- Administrative Executive Fresh Graduates
- Bedrijfsvertegenwoordigers
- Nieuwe huurder
- Bedrijfseigenaar

OPLEGVOORDELEN

- Verbeterde persoonlijke en professionele afbeelding.
- Mastering International Protocol & persoonlijke diplomatie.
- Vaardigheid en competentie in verschillende vormen van zakelijke en diplomatieke communicatie.
- Meer zelfvertrouwen in officiële, formele en informele contacten.
- Scherpere professionele communicatievaardigheden.
- Verhoogd vertrouwen in public relations.
- Perfect begrip van formele en informele kleding, inclusief avondkleding.
- Verbeterd vermogen om in een internationale omgeving te werken, inzicht in de belangrijkste elementen van interculturele communicatie en verfijnde competentie in contacten met partners van over de hele wereld.
14 hours
Overview
Publiek Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond Communiceren en Beïnvloeden: Hun collega's Hun bazen Hun interne en externe klanten en stakeholders Formaat van de cursus De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van: Facilitated Discussions Presentaties dia's Oefeningen en case-studies Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders Leg uit hoe je moet omgaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor tegen kunnen komen .
21 hours
Overview
Publiek

- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond beïnvloeding en het vermijden van conflicten met:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Cursus Doelstellingen

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties dia's
- Oefeningen en
- Case Studies
7 hours
Overview
Publiek

Managers, teamleiders en personeelsleden die denken dat:

- Ze gaan te veel vergaderingen bij
- Hun tijd wordt "gestolen" door andere mensen
- Ze kunnen het werk van hun dag niet voltooien vanwege een gebrek aan planning, vooruitziendheid of prioritering

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties dia's
- Oefeningen en case-studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om vergaderingen effectief te beheren - met respect voor de tijdsdruk van degenen die zij uitnodigen voor vergaderingen
- Volg de standaardprocessen voor het bellen, beheren en voorbereiden van de output van vergaderingen
- Geniet meer van een aantal manieren om zichzelf en hun tijd efficiënter te beheren: slimmer werken niet moeilijker ...
21 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die zich volledig bewust moeten zijn van de problemen rondom People en Team Management voor:

- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties dia's
- Oefeningen en
- Case Studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen
- Waardeer hoe u hun teamleden kunt managen, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe je moet omgaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor tegen kunnen komen

Aankomende Communication cursussen

Weekend Communication cursus, Avond Communication training, Avond Communication opleiding Communication boot camp, Communication instructeur geleid, Weekend Communication training, Avond Communication cursus, Communication coaching, Communication instructeur, Communication trainer, Communication training cursus, Communication lessen, Communication on-site, Communication privé cursus, Communication een op een training, Communication op locatie, Weekend Communication opleiding

Cursussen met korting

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Een aantal van onze klanten

is growing fast!

We are looking to expand our presence in the Netherlands!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in the Netherlands
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!