Communication Training Courses

Communication Training Courses

Lokaal opgeleid live Communicatie trainingen in Nederland.

Machine Translated

Getuigenissen

★★★★★
★★★★★

Communication subcategorieën

Communication Cursusoverzicht

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
14 hours
Overview
INVOERING

Aangezien de globalisering van industrieën en markten een mix van de verschillende culturen van de wereld met zich meebrengt, is het belangrijker dan ooit voor managers en eigenaren van kleine bedrijven om hun communicatievaardigheden te begrijpen.

In dit digitale tijdperk is het van essentieel belang, ongeacht in welke branche u werkt, om te weten hoe u berichten effectief kunt overbrengen en ontvangen, evenals via telefoon, e-mail en sociale media. berichten zowel persoonlijk als via telefoon, e-mail en sociale media.

Deze cursus is ontworpen met de volgende doelstellingen

- Communication is de uitwisseling van informatie en ideeën, zowel schriftelijk als mondeling.
- Begrijp communicatie en het communicatieproces
- Lijst en overwin de filters / barrières.

En hieronder Trainingsvoordelen voor deelnemers.

- Verbeterde persoonlijke en professionele afbeelding.
- Mastering International Protocol & persoonlijke diplomatie.
- Vaardigheid en competentie in verschillende vormen van zakelijke en diplomatieke communicatie.
- Meer zelfvertrouwen in officiële, formele en informele contacten.
- Verscherpte professionele communicatieve vaardigheden.
- Meer vertrouwen in public relations.
- Perfect begrip van formele en informele kleding, inclusief avondkleding.
- Verbeterd vermogen om te werken in een internationale omgeving, begrip van sleutelelementen van interculturele communicatie en verfijnde competentie in contacten met partners van over de hele wereld.
14 hours
Overview
Business Engels verwijst naar de spreek-, lees- en schrijfvaardigheden die nodig zijn om effectief te communiceren in een internationale zakelijke omgeving. Het omvat de mogelijkheid om tijdens vergaderingen te verstaan en zich uit te spreken, evenals de mogelijkheid om duidelijke, goed geformuleerde e-mails te lezen en te schrijven die geen verwarrende grammaticafouten bevatten.

Deze door een instructeur geleide, live training is gericht op personen die in een internationale zakelijke omgeving werken en die hun luister-, spreek- en schrijfvaardigheden snel willen verbeteren om effectievere leiders en teamleden te worden.

Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:

- Leer tools en tactieken om hun Engelse vocabulaire snel uit te breiden.
- Concentreer u alleen op de relevante delen van de Engelse taal om effectiever te kunnen werken.
- Krijg vertrouwen in hun vermogen om te communiceren met autoriteit via telefoon, e-mail en in vergaderingen.
- Oefen technieken om klanten, managers en collega's te beïnvloeden en te overtuigen.
- Pas een systematische aanpak toe om hun Business Engelse vaardigheden na de training te blijven verbeteren.

Indeling van de cursus

- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.

Cursusaanpassingsopties

- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
14 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom communicatie en beïnvloeding:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
21 hours
Overview
Publiek

- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom het beïnvloeden en vermijden van conflicten met:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Cursus Doelstellingen

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
7 hours
Overview
Publiek

Managers, teamleiders en medewerkers die vinden dat:

- Ze wonen te veel vergaderingen bij
- Hun tijd wordt 'gestolen' door andere mensen
- Ze kunnen het dagelijkse werk niet uitpakken vanwege een gebrek aan planning, vooruitziende blik of prioritering

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om vergaderingen effectief te beheren - met respect voor de tijdsdruk van degenen die ze uitnodigen voor vergaderingen
- Volg de standaardprocessen voor het oproepen, beheren en voorbereiden van de output van vergaderingen
- Waardeer meer manieren om zichzelf en hun tijd efficiënter te beheren: slimmer werken, niet harder ...
21 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond People en Team Management voor:

- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Waardeer hoe ze hun teamleden kunnen beheren, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
Weekend Communication cursus, Avond Communication training, Avond Communication opleiding Communication boot camp, Communication instructeur geleid, Weekend Communication training, Avond Communication cursus, Communication coaching, Communication instructeur, Communication trainer, Communication training cursus, Communication lessen, Communication on-site, Communication privé cursus, Communication een op een training, Communication op locatie, Weekend Communication opleiding

Cursussen met korting

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Een aantal van onze klanten

is growing fast!

We are looking to expand our presence in the Netherlands!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in the Netherlands
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!