Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
Ourselves and Others Begrijpen
- Wat maakt ons dat we op een bepaalde manier gedragen?
- Hoe kunnen we begrijpen welke delen van dit gedrag acceptabel zijn - verplicht door onze rol in het bedrijf - en welke niet acceptabel zijn?
- Feedback: hoe zien anderen ons en hoe relateren ze zich tot ons?
Communicatie
- Hoe communiceren we met anderen?
- Wat zijn de voordelen en nadelen van de verschillende communicatiemedia?
- Wat bedoelen we met Effectieve Communicatie en hoe bereiken we dat?
- Onze respectievelijke denk- en leerstijlen en hoe die toegepast kunnen worden in onze dagelijkse werkzaamheden
Management vs. Leiderschap
- Wat is Management? Wat is Leiderschap?
- Wat is het verschil tussen Management en Leiderschap?
- Analyseren van leidersgedrag
- Analyseren van de verschillende managementstijlen - en begrijpen wanneer ze moeten worden toegepast
- De belangrijkheid van Communicatie - inclusief:
- Vocabulairecommunicatie
- Tooncommunicatie
- Zichtbare communicatie
Emotionele Intelligentie
- Emoties en hun gevolgen
- Het belang van het begrijpen van onze “EQ” (in tegenstelling tot de meer gebruikelijke IQ)
- De vijf stadia van Goleman's Emotionele Intelligentie-model:
- Zelfbewustzijn
- Zelfbeheersing
- Motivatie
- Empathie
- Sociale vaardigheden
Transactieanalyse
- Waarom gedragen we ons op een bepaalde manier tegenover collega's en klanten?
- Hoe kunnen we een band opbouwen met collega's en klanten?
- Wat zijn de voordelen van “Echte Band” in onze intermenselijke relaties?
Een succesvol team bouwen
- Wat is een Team?
- De fasen van Teamontwikkeling
Doel- en objectivestelling
- Doelstelling - voor het bedrijf
- Objectivestelling - voor de medewerkers
- Formuleren en uitlijnen van doelen
- Prestatiebeheer
Belanghebbendenbeheer
- Mensen en de service-winstketen
- Belanghebbenden tevreden stellen
- Belanghebbendenganalyse: interne en externe belanghebbenden
Delegeren
- Wat is delegatie?
- De fasen van delegatie
Coachen
- Wat is coachen?
- Het G R O W-model gebruiken voor effectief coachen
Conflict oplossen
- Wat veroorzaakt conflict?
- De fasen van conflictbeheer
- Het conflict begrijpen
- Jouw / de positie van de ander in het conflict begrijpen
- Het conflict oplossen
- Kilmann's Vijf Conflictbeheersmodi - en hoe ze toegepast kunnen worden:
- Concurrentie
- Samenwerking
- Vergissingen maken
- Vermijden
- Adverteren
- Het kloof dichten
21 Uren
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Reviews (1)
Nadenken over mezelf om anderen te leren kennen
Roy Dekker - Axway GmbH
Cursus - People and Team Management
Automatisch vertaald