Cursusaanbod

Ourselves and Others Begrijpen

  • Wat maakt ons dat we op een bepaalde manier gedragen?
  • Hoe kunnen we begrijpen welke delen van dit gedrag acceptabel zijn - verplicht door onze rol in het bedrijf - en welke niet acceptabel zijn?
  • Feedback: hoe zien anderen ons en hoe relateren ze zich tot ons?

Communicatie

  • Hoe communiceren we met anderen?
  • Wat zijn de voordelen en nadelen van de verschillende communicatiemedia?
  • Wat bedoelen we met Effectieve Communicatie en hoe bereiken we dat?
  • Onze respectievelijke denk- en leerstijlen en hoe die toegepast kunnen worden in onze dagelijkse werkzaamheden

Management vs. Leiderschap

  • Wat is Management? Wat is Leiderschap?
  • Wat is het verschil tussen Management en Leiderschap?
  • Analyseren van leidersgedrag
  • Analyseren van de verschillende managementstijlen - en begrijpen wanneer ze moeten worden toegepast
  • De belangrijkheid van Communicatie - inclusief:
    • Vocabulairecommunicatie
    • Tooncommunicatie
    • Zichtbare communicatie

Emotionele Intelligentie

  • Emoties en hun gevolgen
  • Het belang van het begrijpen van onze “EQ” (in tegenstelling tot de meer gebruikelijke IQ)
  • De vijf stadia van Goleman's Emotionele Intelligentie-model:
    • Zelfbewustzijn
    • Zelfbeheersing
    • Motivatie
    • Empathie
    • Sociale vaardigheden

Transactieanalyse

  • Waarom gedragen we ons op een bepaalde manier tegenover collega's en klanten?
  • Hoe kunnen we een band opbouwen met collega's en klanten?
  • Wat zijn de voordelen van “Echte Band” in onze intermenselijke relaties?

Een succesvol team bouwen

  • Wat is een Team?
  • De fasen van Teamontwikkeling

Doel- en objectivestelling

  • Doelstelling - voor het bedrijf
  • Objectivestelling - voor de medewerkers
  • Formuleren en uitlijnen van doelen
  • Prestatiebeheer

Belanghebbendenbeheer

  • Mensen en de service-winstketen
  • Belanghebbenden tevreden stellen
  • Belanghebbendenganalyse: interne en externe belanghebbenden

Delegeren

  • Wat is delegatie?
  • De fasen van delegatie

Coachen

  • Wat is coachen?
  • Het G R O W-model gebruiken voor effectief coachen

Conflict oplossen

  • Wat veroorzaakt conflict?
  • De fasen van conflictbeheer
    • Het conflict begrijpen
    • Jouw / de positie van de ander in het conflict begrijpen
    • Het conflict oplossen
  • Kilmann's Vijf Conflictbeheersmodi - en hoe ze toegepast kunnen worden:
    • Concurrentie
    • Samenwerking
    • Vergissingen maken
    • Vermijden
    • Adverteren
  • Het kloof dichten
 21 Uren

Leveringsopties

PRIVÉGROEPSTRAINING

Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.

  • Pre-cursusgesprek met uw trainer
  • Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
    • Op maat gemaakte overzichten
    • Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
  • Training gepland op een datum naar keuze
  • Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen

Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.

Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen


OPENBARE TRAINING

Kijk op onze public courses

Reviews (1)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën