Cursusaanbod

Onszelf en anderen begrijpen

  • Wat zorgt ervoor dat we ons gedragen zoals we doen?
  • Hoe kunnen we begrijpen welke delen van dit gedrag acceptabel zijn – vereist door onze rol in het bedrijf – en welke delen niet acceptabel zijn?
  • Feedback: hoe zien anderen ons en hoe verhouden ze zich tot ons?

Communication

  • Hoe communiceren we met anderen?
  • Wat zijn de voor- en nadelen van de verschillende communicatiemedia?
  • Wat bedoelen we met Effectief Communication en hoe bereiken we dat?
  • Onze respectievelijke denk- en leerstijlen en hoe deze kunnen worden toegepast in ons dagelijks werk

Management v Leadership

  • Wat is Management? Wat is Leadership?
  • Wat is het verschil tussen Management and Leadership?
  • Analyseren Leadership Gedrag
  • Analyse van het verschil Management Stijlen – en begrijpen wanneer je ze moet gebruiken
  • Het belang van Communication – inclusief:
    • Verbaal Communication
    • Vocaal Communication
    • Visueel Communication

Emotionele intelligentie

  • Emoties en hun gevolgen
  • Het belang van het begrijpen van ons "EQ" (in tegenstelling tot het meer standaard IQ)
  • De vijf stadia van het Emotionele Intelligentie-model van Leman:
    • Zelfbewustzijn
    • Zelf-Management
    • Motivatie
    • Empathie
    • Sociale vaardigheden

Transactionele analyse

  • Waarom handelen/reageren we op een bepaalde manier naar collega's en klanten?
  • Hoe kunnen we een band opbouwen met collega's en klanten?
  • Wat zijn de voordelen van "True Rapport" in onze interpersoonlijke relaties?

Bouwen aan een succesvol team

  • Wat is een team?
  • De fasen van teamontwikkeling

GoAl en het stellen van doelen

  • Goal Instelling – voor het bedrijf
  • Doelstellingen stellen – voor het personeel
  • Opstellen en afstemmen van doelstellingen
  • Prestaties Management

Belanghebbende Management

  • Mensen en de Service-Profit Keten
  • Belanghebbenden tevreden stellen
  • Stakeholderanalyse: interne en externe stakeholders

Delegatie

  • Wat is delegeren?
  • De fasen van de delegatie

Coaching

  • Wat is coaching?
  • Gebruik van het G R O W model voor effectieve coaching

Omgaan met conflicten

  • Wat veroorzaakt conflicten?
  • De fasen van conflicthantering
    • Het conflict begrijpen
    • Inzicht in de positie van u/de ander in het conflict
    • Het conflict oplossen
  • Kilmann's Five Conflict-Handling Modes – en hoe ze toe te passen:
    • Concurrerende
    • Samenwerken
    • Compromitteren
    • Vermijden
    • Inschikkelijk
  • De kloof overbruggen
 21 Uren

Leveringsopties

PRIVÉGROEPSTRAINING

Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.

  • Pre-cursusgesprek met uw trainer
  • Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
    • Op maat gemaakte overzichten
    • Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
  • Training gepland op een datum naar keuze
  • Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen

Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.

Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen


OPENBARE TRAINING

Kijk op onze public courses

Reviews (1)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën