
Lokaal opgeleid live management trainingen in Nederland.
Machine Translated
Getuigenissen
Ik heb echt genoten van deze cursus omdat het kort en to the point was.
MUSAAD ALOLAYAN
Cursus: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Ik vond de kennis- en presentatiestijl van de alistair leuk.
yvette pranger
Cursus: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
We konden oefenen op de echte situatie en Helen gaf me een hoop praktische tips.
Elisa Venturini
Cursus: Assertiveness
Machine Translated
Instructie levering.
HE Space Operations
Cursus: Balanced Scorecard
Machine Translated
Alistair heeft een goede baan om het materiaal aanwezig zijn op een boeiende en onderhoudende manier met inbegrip van anekdotes en voorbeelden.
HE Space Operations
Cursus: Balanced Scorecard
Machine Translated
Trainer, Richard was erg goed.
Lisa Johansen
Cursus: The Compliance and MLRO Refresher Programme
Machine Translated
Concepten worden zodanig weergegeven dat ze kunnen worden toegepast in scenario's in het echte leven. Vanwege de grootte van de klas was de discussie een beetje meer informeel wat resulteerde in een meer openbarende en open discussie.
Cezar Canlas
Cursus: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Heel praktisch. Trainer was erg flexibel om ervoor te zorgen dat we aan onze behoeften voldeden.
Eric Guevarra
Cursus: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Ik genoot over het algemeen van het onderwerp.
Alberto Banzon
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Dat managementpersoneel van Armscor neemt het serieus.
Ed Huet - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Alvin heeft GEWELDIG werk gedaan door de deelnemers te betrekken. Hij gaf veel voorbeelden van zijn persoonlijke ervaringen met het implementeren van lean en hij heeft (en het komt goed over) een zeer boeiende persoonlijkheid. Geweldige intructor die de leerervaring leuk maakt en zijn publiek goed betrekt!
Don Dehmlow - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
De oefening die we doen om toe te passen wat we hebben geleerd.
Joey Espinosa - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
De training was zeer competent en vindingrijk.
Nomer Velena - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Wanneer onze trainer met ons naar buiten gaat, geeft ons de eerste beoordeling aan de fabriek en relateert de huidige toestand feitelijk aan de technieken die hij deelde.
Ma. Angeloubert Pelonio - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Value Stream Mapping, Lean Concept en praktijk, Identificatie van procesafval
Emmanuel Erickson Dacanay - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Lean Oefening - 8 verspillingen
Arnold Mascareñas
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Het was interactief. Was helemaal niet saai.
ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
Ik hou van alles over de training. Ik heb nieuwe dingen geleerd, speciaal in conflictbeheer.
ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
Trainer is zeer deskundig op dit gebied. Veel van hem geleerd omdat zijn discussies zeer inzichtelijk en toepasbaar waren op onze branche en op de werkplek. Tegen het einde voel ik me zeer tevreden.
Genafe Grace Amon - ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
De trainer is goed thuis en heeft een band met zijn publiek.
Irish May Palmero - ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
De persoonlijke ervaring die de trainer met ons heeft gedeeld die lessen biedt en leert hoe we elke situatie moeten aanpakken.
ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
De trainer was erg goed voorbereid en de trainingsdoelen werden gehaald.
Krishna Gisselle Dalen - ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
De nieuwe aanpak van 5's en het goede effect ervan voor ons bedrijf indien geïmplementeerd.
Noel Nadnadin - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik heb genoten van de herleefde aandacht op de werkplek.
Paolo Emerson Lagrosas - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik heb echt genoten van het omgaan met Conflict.
ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
De trainer weet wanneer hij punchlijnen moet gooien om de klas attent te houden op zijn discussies.
Reynaldo II Avila - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik genoot enorm van de trainingsoefeningen.
Olivia Gabriel - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik vond de voorbeelden en toepassing van tools en systemen leuk.
john rowel cobangbang - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik had echt profijt van de 5s.
robert francisco - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik vond vooral de 5s leuk.
bricio cruz - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik hield echt van alles.
KEEVEN LUNA - Armscor Global Defense, Inc.
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik genoot van de toegepaste kennis. Niet alleen lezingen, maar ook oefeningen en activiteiten.
Armscor Global Defense, Inc.
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik vond de 5s echt leuk.
Wilson de jesus - Armscor Global Defense, Inc.
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Dat ik na 3 dagen training het volledige overzicht van Agile hoe ze in mijn geval te gebruiken, hoe de efficiëntie te berekenen, negatieve werknemers te benaderen en nog veel meer.
Joanna Meza - Zurich Insurance
Cursus: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
contact met de trainer, interactie, oefeningen
mart Sekscinska - Centrum Innowacji ProLearning
Cursus: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Een praktische aanpak
Radoslaw Lipski - Centrum Innowacji ProLearning
Cursus: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Leader's energy, way of conducting
Ilona Matys - Centrum Innowacji ProLearning
Cursus: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
De theorie was OK, deels bekend. De oefeningen en de volgende analyse waren zeer nuttig ..
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Cursus: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Tijd gegeven voor zelfreflectie en verbetering.
Credit Suisse AG
Cursus: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Ik heb genoten van de trainer attitude en stijl, haar kennis en structuur van de opleiding.
Mahsa Chegini - Albemarle
Cursus: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Ik hield echt van de over Lean Principles.
Jemson Dela cruz
Cursus: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Ik hou van de interactieve Event sessie.
张 楠 - Elkay
Cursus: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Het vermaak van kleine spelen is vrij hoog
lilian pang - Elkay
Cursus: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Ik wil de praktijk Coin Flip en raak mijn baas zenuwen.
ABO LIU - Elkay
Cursus: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Ik hou van een aantal kleine use cases.
Elkay
Cursus: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Management Cursusoverzicht
Managers en teamleiders die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond het beheer en de ontwikkeling van hun personeel (directe en indirecte rapporten)
Formaat van de cursus
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Begrijp de verschillende vaardigheden die vereist zijn voor beheren en voor leiden
- Ontwikkel hun team op de meest effectieve manier
- Leg uit hoe het beste verandering in hun deel van de organisatie kan worden geleverd
- Beheer de prestaties van het personeel beter
- Onderhandel met succes over hun voorkeursoplossingen
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
Deze door een instructeur geleide, live training (ter plaatse of op afstand) is gericht op huidige CTO's en opkomende CTO's zoals technisch directeuren of technisch managers die het technische en managementperspectief willen verwerven die nodig is om een effectieve CTO te zijn.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Huur en leid een levendig en innovatief technisch team.
- Gebruik en beheer effectief de technologie die nodig is om geweldige producten te ontwikkelen.
- Gebruik nuttige technieken en strategieën voor het beheer van producten en projecten.
- Schaal de bedrijfsactiviteiten op en verplaats deze in de juiste richting.
Indeling van de cursus
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Praktische implementatie in een live-labomgeving.
Cursusaanpassingsopties
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op managers en managers die de juiste tools, vaardigheden en methoden willen implementeren om remote teams te beheren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Ontdek afstandsleiderschap, structuren en componenten om een afstandswerkinstelling met succes aan te passen. Ontwikkel vertrouwen, doelen, cultuur en teamwork om een effectieve en productieve remote team te creëren. Gebruik bestaande tools en technologieën om virtuele communicatie en samenwerking te verbeteren. Het implementeren van doelstellingen en projectmanagementmethoden om de prestaties van een afstandsbedrijf te meten.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
CxO, operation managers, Enterprise Architect , Business en systeemanalisten en ontwerpers
Doelstelling
Dit introductieseminarie biedt u een overzicht van de digitale bedrijfsmodellen, kaders voor bedrijfs- en bedrijfsarchitectuur en methoden waarop organisaties zich proberen te concentreren om hun bedrijfsflexibiliteit bij verstoringen van het digitale tijdperk te vergroten.
Dit seminar is met name bedoeld om u te helpen inzicht te krijgen in kaders en referentiearchitecturen die wereldwijd worden gebruikt om digitale bedrijfsmodellen en IT-systeemarchitecturen af te stemmen op het veranderende concurrentielandschap.
Business helpen begrijpen hoe ze hun bedrijfsprocessen en middelen efficiënt kunnen modelleren en valideren om de bedrijfsflexibiliteit van hun organisatie te vergroten op basis van hun doelarchitectuur en veranderende marktbehoeften.
Deze tweedaagse training is bedoeld om afgevaardigden te helpen leren hoe ze hun bedrijfsprocessen en middelen kunnen modelleren om ze aan te passen aan veranderingen van hun doelen, strategieën en beïnvloede capaciteiten als onderdeel van de doelarchitectuur. Op basis van de belangrijkste elementen van bedrijfsprestaties (strategieën, tactieken, KPI, zakelijke mogelijkheden, enz ...) leren deelnemers daar hoe ze een visiegericht bedrijfsproces en resource cartography kunnen uitwerken. Vervolgens begrijpen ze alleen de juiste BPM N- en UML notatie die is aangepast aan hun taal, en weten ze hoe ze deze kunnen aanpassen aan veranderende strategieën, tactieken en beleid.
De Kanban-methode biedt pragmatische, bruikbare, evidence-based begeleiding voor succesvolle evolutionaire verandering. Het begint met wat u nu doet en streeft naar evolutionaire verandering met respect voor de huidige rollen, verantwoordelijkheden en functiebenamingen en het aanmoedigen van leiderschap op alle niveaus. Dit stelt organisaties in staat om bedrijfsprocessen geleidelijk te evolueren, relevante statistieken te definiëren en te gebruiken om de voortgang te meten en de risico's verbonden aan complexe veranderprogramma's aanzienlijk te verminderen.
Je verlaat deze cursus met kennis van de Kanban-principes en algemene praktijken, en vaardigheden waarmee je Kanban met vertrouwen in je organisatie kunt toepassen.
Wat ga je leren?
- Identificeer interne en externe bronnen van ontevredenheid
- Analyseer vraag versus mogelijkheden
- Modelleer het kennisontdekkingsproces
- Ontwerp kanban-systemen en hun visualisaties
- Identificeer en prioriteer verbeteringen
- Kies cadans voor activiteiten
- Identificeer serviceklassen
Wat ontvang ik?
Cursusmateriaal (print & elektronisch)
Electron ic exemplaar van het boek "Kanban - Succesvolle evolutionaire verandering voor uw Technology Business " door David J. Anderson
Lidmaatschap van de Lean -Kanban University (LKU)
Lean -Kanban University (LKU) certificaat van voltooiing van de cursus
Voor wie is deze cursus bedoeld?
Iedereen die betrokken is bij productontwikkeling of kenniswerk. Dit omvat maar is niet beperkt tot het volgende:
Programma- en bezorgmanagers
Product- en projectmanagers
Productontwikkelaars, softwareontwikkelaars en testers
Mensen die werkzaam zijn in operaties of ondersteuning
Business
Beheer op hoog niveau
Iedereen die geïnteresseerd is in het implementeren van Agile in hun organisatie
Lean en verander agenten, operationele leiders en professionals die willen zorgen dat ze dit basisconcept op de juiste manier starten
Deze training is gemaakt voor professionals uit alle sectoren in de industrie, enz. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar biedt praktisch advies over het implementeren van 5S in uw productiefaciliteit
De cursus is gericht op leiders en agenten voor verandering die ervoor willen zorgen dat ze 5S op de juiste manier introduceren.
Elk cursist krijgt de gelegenheid om ervaring op te doen door middel van een aantal oefeningen om aan te tonen dat 5S werkt.
Na het voltooien van de training zult u:
- Begrijp hoe & nbsp; 5S werkt en verbetert de efficiëntie met 10 tot 30%
- In staat zijn om bronnen van verspilling te identificeren en de winstgevendheid te verbeteren
- Begrijp de redenen voor het proces in vijf stappen en weet hoe het te implementeren
- Beschikken over de tools en procedures om productieprocessen te verbeteren
- Ontwikkel een concreet plan om 5S op uw werkplek te introduceren
Als u overweegt om de efficiëntie op de werkplek te verbeteren, meer bestellingen binnen te halen en uw klanten tevreden te stellen en tegelijkertijd de veiligheid te verbeteren, kunt u het zich niet veroorloven deze cursus niet te volgen
Deze training is gemaakt voor professionals uit alle sectoren. Het kan worden aangepast aan tandklinieken, laboratoria, kantoren enz. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar biedt praktische advies over hoe 5S te implementeren
De cursus is gericht op leiders en agenten voor verandering die willen ervoor zorgen dat ze 5S op de juiste manier introduceren.
Elke cursuslid heeft de mogelijkheid om hands-on ervaring te krijgen door middel van een aantal oefeningen om te laten zien dat 5S werkt
Na het voltooien van de training zult u:
Begrijp hoe 5S werkt en verbeter de efficiëntie met 10 tot 30% Kan afvalbronnen identificeren en winstgevendheid verbeteren Begrijp de redenen voor het vijf stappenproces en weet hoe het te implementeren Gebruik de tools en procedures om de processen te verbeteren Ontwikkelen van een concrete plan om 5S in uw werkplek te introduceren
Als u nadenkt over het verbeteren van de efficiëntie op de werkplek, het winnen van meer bestellingen en het voldoen aan uw klanten terwijl het verbeteren van de veiligheid, kunt u niet toestaan om deze cursus niet te nemen
Kies het “Alternatieve Path to Agility” en implementeren van een evolutionaire en humane Change Management methode die uw proces niet verandert maar verbetert het.
De Kanban-methode biedt pragmatische, bruikbare, evidence-based begeleiding voor succesvolle evolutionaire verandering. Het begint met wat u nu doet en respecteert de huidige rollen, verantwoordelijkheden en functiebenamingen. Dit stelt organisaties in staat om bedrijfsprocessen geleidelijk te evolueren, relevante statistieken te definiëren en te gebruiken om de voortgang te meten en het risico van complexe veranderingsprogramma's aanzienlijk te verminderen.
Als je team overweldigd is, kan Kanban je helpen om je werk onder controle te krijgen. Kanban is een nieuwe techniek voor het dynamisch beheren van uw proces en het blootleggen van knelpunten.
Deze training biedt de vaardigheden en kennis die je nodig hebt om Kanban in je werk toe te passen en leren hoe je kunt bepalen waar je nu aan moet werken, wat je tot later moet verlaten en wat je voor altijd van de takenlijst moet verwijderen.
Leerresultaten
Deelnemers moeten bekend worden met de Kanban-methode. Ze moeten een eenvoudig Kanban-bord kunnen ontwerpen en implementeren. Ze moeten in staat zijn om werkitemtypen en de risico's van specifieke werkitems te begrijpen. Ze moeten bekend zijn met verschillende Team Kanban-bordontwerpen en -stijlen en weten hoe ze een ontwerp moeten kiezen dat het meest geschikt is voor hun context. Ze moeten zich bewust zijn van de trainingsroute en de waarde en voordelen die kunnen worden afgeleid bij elke stap op het "alternatieve pad naar behendigheid."
Wie zou moeten deelnemen
Deze cursus is bedoeld voor elke professional die deel uitmaakt van een productontwikkeling of kenniswerkomgeving en die wil ontdekken hoe Kanban kan helpen bij het verbeteren van werkomgevingen. Kanban werkt in meerdere functies van een organisatie, van senior medewerkers die Lean Management willen adopteren tot leden van bezorgteams die hun werkmethoden willen verbeteren. Eerdere deelnemers aan onze lessen waren in functies zoals:
- Senior Management Posities (CxO)
- Programma- en projectmanagers
- Productmanagers, producteigenaren en Business
- Scrum Teamleden
- Scrum Masters, Teamleads en Change Agents
- Product- en softwareontwikkelaars & testers
- Agile Coaches & Practitioners ( Scrum , XP, DSDM, Agile PM, etc.)
- Andere rollen zoals HR- en Finance professionals
certificaat
Deze 1-daagse cursus leert de basisprincipes van de Kanban Method® en dient als instapniveau en startpunt voor een alternatief pad naar behendigheid.
Na succesvolle afronding van deze training ontvang je een certificaat van voltooiing van Lean Kanban University®. Bovendien verdien je een Team Kanban Practitioner® (TKP) -certificaat vergezeld van de TKP-badge.
Project Management Institute (PMI): 7 PDU's ( Professional Development ).
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Om te kunnen verwoorden wat de twee soorten stress zijn, uw persoonlijke indicatoren en stressverlichters.
- Een plan maken met specifieke routines om rust, helderheid en energie te vergroten, terwijl de opbouw van stress op de dag wordt geminimaliseerd
- Om bewezen technieken te leren om negatieve emoties te verleggen en positieve te stimuleren
- Om te gaan met ontkrachtende overtuigingen rond werk, leven, relaties die vaak stress veroorzaken
Indeling van de cursus
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
Cursusaanpassingsopties
- Neem contact met ons op om een training op maat voor deze cursus aan te vragen of te boeken als individuele coaching.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op managers, zakelijke eigenaars en strategen die van plan zijn het model 8 van Kotter in hun respectieve organisatie te implementeren.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op managers, bedrijfseigenaren en strategen die van plan zijn het McKinsey 7s-model in hun respectievelijke organisatie te implementeren. \
Indeling van de cursus
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
Cursusaanpassingsopties
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Indeling van de cursus
Een combinatie van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies
Aan het einde van deze cursus kunnen deelnemers:
- Leg de basisveranderingsstrategieën uit die ten grondslag liggen aan de planning voor verandering in een organisatie
- Stel een veranderingsplan op dat geschikt is voor hun deel van het bedrijf.
Cursusaanpassingsopties
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Alle Senior Management die behoefte hebben aan praktische kennis van AML / CTF en hun preventie - en een bewustzijn van de andere relevante en actuele kwesties van Financial Crime ;
Formaat van de cursus
Een combinatie van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Case Studies
- Voorbeelden
Cursus Doelstellingen
Aan het einde van deze cursus kunnen afgevaardigden:
- Leg uit hoe AML en CTF kunnen worden voorkomen
- Begrijp de belangrijkste facetten van AML en CTF die van toepassing zijn op hun bedrijven en de nationale en internationale inspanningen die worden geleverd om ze te bestrijden
- Bepaal de manieren waarop een bedrijf en zijn personeel zichzelf moeten beschermen tegen de risico's van witwassen en financiering van terrorisme
- Geef aan hoe een bedrijf een doelwit kan worden voor witwassen en financieren van terroristen: en leg uit welke "rode vlaggen" hen kunnen helpen bij het identificeren, voorkomen en rapporteren van (verdachte of feitelijke) criminele activiteiten
- Begrijp enkele van de andere "hotspots" in Financial Crime
De belangrijkste leerdoelstelling van het programma is om deelnemers uit te rusten met voldoende kennis om objectief de toereikendheid van de bestaande risicobeheersingsmaatregelen en -praktijken van hun organisatie te beoordelen en passende verbeteringen aan te brengen.
Across the globe regulators are increasingly linking the amount of risk taken by a bank to the amount of capital it is required to hold and banks and financial services are increasingly being managed on risk-based management practices. The banks, their products, the regulations and the global market are becoming increasingly complex, driving ever greater challenges in effective risk management. A key lesson of the banking crisis of the last five years is that risks are highly integrated and to manage them efficiently banks have to understand these interactions.
Key features include:
- the explanation of the current risk-based regulations
- detailed review of the major risks faced by banks
- industry best practices for adopting an enterprise approach to integrating risk management across an entire organisation
- using governance techniques to build a group wide culture to ensure everyone takes an active role in managing risks in line with the banks strategic objectives
- what challenges could be faced by risk managers in the future.
The course will make extensive use of case studies designed to explore, examine and reinforce the concepts and ideas covered over the five days. Historical events at banks will be used throughout the course to highlight how they have failed to manage their risks and actions that could have been taken to prevent loss.
Objectives
The objective of this course is to help bank management deliver an appropriate integrated strategy for managing the complex and changing risks and regulations in today’s international banking environment. Specifically this course aims to give senior level management an understanding of:
- major risk within the financial industry and the major international risk regulations
- how to manage a bank’s assets and liabilities whilst maximising return
- the interaction between risk types and how banks use an integrated approach for their management
- corporate governance and the best practice approaches to managing the diverse interests of the stakeholders
- how to develop a culture of risk governance as a tool for minimising unnecessary risk taking
Who should attend this seminar
This course is intended those who are new to integrated risk management, senior management responsible strategic risk management, or those who wish to further their understanding of enterprise risk management. It will be of use to:
- Board level bank management
- Senior managers
- Senior risk managers and analysts
- Senior directors and risk managers responsible for strategic risk management
- Internal auditors
- Regulatory and compliance personnel
- Treasury professionals
- Asset and liability managers and analysts
- Regulators and supervisory professionals
- Suppliers and consultants to banks and the risk management industry
- Corporate governance and risk governance managers.
To ensure that an individual has the core understanding of GRC processes and capabilities, and the skills to integrate governance, performance management, risk management, internal control, and compliance activities.
Overview:
- GRC Basic terms and definitions
- Principles of GRC
- Core components, practices and activities
- Relationship of GRC to other disciplines
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Herken de tekenen en signalen van kwetsbare bedrijfsculturen.
- Inzicht in de gevolgen van risico-en veiligheidsbeheer voor de persoonlijke en zakelijke aansprakelijkheid.
- Hun risicomanagementsystemen aanpassen om veerkrachtiger te worden.
- Ontwikkelen en implementeren van een effectieve strategie voor cultuur beheer.
Indeling van de cursus
- Zeer interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefening.
- Praktijkervaring met culturele meetinstrumenten.
Opties voor cursus aanpassing
- Om een training op maat te vragen voor deze cursus, neem contact met ons op om te regelen.
- Voor meer informatie over uw specifieke behoeften, gaat u naar: salusintelligence.com
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op zakelijke managers, IT-managers en risico- en compliance managers die het COBIT-ramma willen implementeren om IT-beheer en management te optimaliseren.
Aan het einde van deze training, zullen de deelnemers in staat zijn om te ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, monitoren en verbeteren IT governance en management met behulp van COBIT beginselen en methoden.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om coachingsessies van hoge kwaliteit te leveren
- Aan individuele leden van hun eigen personeel
- Aan hun teams
- Aan individuen die niet direct verbonden zijn met hun eigen teams, maar die hun onafhankelijke - en niet-oordelende - input waarderen
Formaat van de cursus
Een combinatie van:
- Facilitated Discussions
- Delegeer Coaching-sessies - met volledige feedback
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Definieer “Coaching” en leg in detail het gebruik van Coaching uit om individuele en teamprestaties te verbeteren - met name het gebruik ervan om de redenen achter (en het corrigeren van) onderprestatie te begrijpen
- Lever zinvolle coaching-sessies
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom Conflict en hoe hiermee om te gaan:
- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
Formaat van de cursus
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Begrijp conflict en het effect ervan op onszelf en anderen
- Definieer assertief en niet-assertief gedrag
- Waardeer de behoefte aan zelfmanagement voordat u anderen beheert
- Ontwikkel vermogen om assertief conflicten aan te gaan
- Bouw vertrouwen op door middel van demonstraties en praktische simulaties
Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond People en Team Management voor:
- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
Formaat van de cursus
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Waardeer hoe ze hun teamleden kunnen beheren, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
Bemiddelingsvaardigheden zijn subtiel maar betekenisvol verschillend. Excel geleende communicatie is een vereiste, maar belangrijker is het vermogen om te luisteren en kennis te nemen van wat er wordt gezegd. De rol van de bemiddelaar is om partijen te helpen een oplossing voor hun probleem te vinden en tot een resultaat te komen dat beide partijen graag accepteren. Bemiddelaars vermijden partij kiezen, oordelen of leiding geven. Ze zijn eenvoudigweg verantwoordelijk voor het ontwikkelen van effectieve communicatie en het opbouwen van consensus tussen de partijen. Deze cursus behandelt ook het bredere scala aan vaardigheden, naast communicatie, die vereist zijn om een effectieve bemiddelaar te zijn.
Het publiek
Iedereen die op zoek is naar het verbeteren van zijn assertiviteit vaardigheden
Aim
Deze cursus is gericht op het vergroten van vertrouwen en het vergroten van het vermogen van de delegate om vertrouwelijk en assertief met collega's en klanten te communiceren.
Doelstellingen
Aan het einde van het programma zullen de deelnemers:
Begrijp en overwint de barrières om assertief te zijn Herken gedragslijnen in jezelf en anderen en leer effectieve strategieën om ze te beheren Effectief communiceren met een breed scala van mensen om waar mogelijk een win-win situatie te bereiken Effectief om moeilijke situaties te beheren.
Maak het verschil tussen mentoring en coaching Discussie relevante leer theorieën Beschrijf verschillende leerstijlen Verduidelijk het feedbackmodel De basisprincipes van coaching Stel de componenten van het GROW coachingmodel
- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom het beïnvloeden en vermijden van conflicten met:
- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
Cursus Doelstellingen
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
Formaat
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
Doelstellingen
Ontwikkeling van competenties op het gebied van professionele klantenservice Het verbeteren van de efficiëntie van communicatie met klanten Het verkrijgen van de kennis van hoe te voldoen aan de onderliggende behoeften en verwachtingen van klanten Sterke en duurzame relaties met klanten opbouwen Het uitbreiden van het positieve imago van het bedrijf op de markt Identificatie, vermindering en overwinning van bezwaren en barrières Leer over persoonlijkheden en communicatievoorkeuren bij het omgaan met klanten De mogelijkheid om een open omgeving voor communicatie te creëren Vaardigheden ontwikkelen om duidelijk en effectief te communiceren Het identificeren van barrières voor effectieve communicatie Mastering lichaamstaal en nonverbal communicatie
Methoden
Rollen spelen Zelfbeoordelingstests Oefeningen in groepen Individuele werk Praktische sessies lezingen Discussie
Leer outcomes
Na het voltooien van deze cursus zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een geconcentreerde klantenservicestrategie vaststellen Identificeren van belangrijke klantproblemen Maak het professionele imago van het bedrijf Aanpassing aan specifieke klantgedragstijlen Verhoogde klantloyaliteit door uitstekende klantenservice Communicatievaardigheden ontwikkelen met klanten Gebruik technieken om relaties te bouwen Ontwikkel een persoonlijk actieplan om de klantenservice vaardigheden te verbeteren Getoon gesturen van generositeit en hoogwaardige klantenservice Gebruik technieken om moeilijke situaties aan te pakken Herken barrières voor de levering van uitstekende klantenservice
Last Updated: