Management Training Courses

Management Training Courses

Lokaal opgeleid live management trainingen in Nederland.

Machine Translated

Getuigenissen

★★★★★
★★★★★

Management Cursusoverzicht

Course Name
Duration
Overview
Course Name
Duration
Overview
7 hours
Publiek

Managers en teamleiders die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond het beheer en de ontwikkeling van hun personeel (directe en indirecte rapporten)

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Begrijp de verschillende vaardigheden die vereist zijn voor beheren en voor leiden
- Ontwikkel hun team op de meest effectieve manier
- Leg uit hoe het beste verandering in hun deel van de organisatie kan worden geleverd
- Beheer de prestaties van het personeel beter
- Onderhandel met succes over hun voorkeursoplossingen
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
14 hours
Een Chief Technology Officer (CTO) is de persoon die verantwoordelijk is voor alle technologische problemen in een bedrijf.

Deze door een instructeur geleide, live training (ter plaatse of op afstand) is gericht op huidige CTO's en opkomende CTO's zoals technisch directeuren of technisch managers die het technische en managementperspectief willen verwerven die nodig is om een effectieve CTO te zijn.

Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:

- Huur en leid een levendig en innovatief technisch team.
- Gebruik en beheer effectief de technologie die nodig is om geweldige producten te ontwikkelen.
- Gebruik nuttige technieken en strategieën voor het beheer van producten en projecten.
- Schaal de bedrijfsactiviteiten op en verplaats deze in de juiste richting.

Indeling van de cursus

- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Praktische implementatie in een live-labomgeving.

Cursusaanpassingsopties

- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
7 hours
Een afstandsbedrijf (ook bekend als een virtueel team, verspreid team of verdeeld team) is een groep mensen die samenwerken vanuit verschillende locaties. Remote Leadership is een essentiële managementvaardigheid om een effectief team op afstand te bouwen en te vergemakkelijken.

Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op managers en managers die de juiste tools, vaardigheden en methoden willen implementeren om remote teams te beheren.

Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:

Ontdek afstandsleiderschap, structuren en componenten om een afstandswerkinstelling met succes aan te passen. Ontwikkel vertrouwen, doelen, cultuur en teamwork om een effectieve en productieve remote team te creëren. Gebruik bestaande tools en technologieën om virtuele communicatie en samenwerking te verbeteren. Het implementeren van doelstellingen en projectmanagementmethoden om de prestaties van een afstandsbedrijf te meten.

Format van de cursus

Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.

Cursus aanpassingsopties

Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
7 hours
Deelnemersprofielen

CxO, operation managers, Enterprise Architect , Business en systeemanalisten en ontwerpers

Doelstelling

Dit introductieseminarie biedt u een overzicht van de digitale bedrijfsmodellen, kaders voor bedrijfs- en bedrijfsarchitectuur en methoden waarop organisaties zich proberen te concentreren om hun bedrijfsflexibiliteit bij verstoringen van het digitale tijdperk te vergroten.

Dit seminar is met name bedoeld om u te helpen inzicht te krijgen in kaders en referentiearchitecturen die wereldwijd worden gebruikt om digitale bedrijfsmodellen en IT-systeemarchitecturen af te stemmen op het veranderende concurrentielandschap.
14 hours
Doelstelling:

Business helpen begrijpen hoe ze hun bedrijfsprocessen en middelen efficiënt kunnen modelleren en valideren om de bedrijfsflexibiliteit van hun organisatie te vergroten op basis van hun doelarchitectuur en veranderende marktbehoeften.

Deze tweedaagse training is bedoeld om afgevaardigden te helpen leren hoe ze hun bedrijfsprocessen en middelen kunnen modelleren om ze aan te passen aan veranderingen van hun doelen, strategieën en beïnvloede capaciteiten als onderdeel van de doelarchitectuur. Op basis van de belangrijkste elementen van bedrijfsprestaties (strategieën, tactieken, KPI, zakelijke mogelijkheden, enz ...) leren deelnemers daar hoe ze een visiegericht bedrijfsproces en resource cartography kunnen uitwerken. Vervolgens begrijpen ze alleen de juiste BPM N- en UML notatie die is aangepast aan hun taal, en weten ze hoe ze deze kunnen aanpassen aan veranderende strategieën, tactieken en beleid.
14 hours
Kanban Management Professional 1 (KMP1) is een zeer interactieve tweedaagse cursus die is geaccrediteerd door de Lean Kanban University (LKU). Het combineert lesgeven, groepsdiscussies en een volledig meeslepende simulatie om te illustreren hoe de Kanban-methode individuen, teams en organisaties helpt bij het beheren en verbeteren van de levering van producten en diensten aan hun klanten.

De Kanban-methode biedt pragmatische, bruikbare, evidence-based begeleiding voor succesvolle evolutionaire verandering. Het begint met wat u nu doet en streeft naar evolutionaire verandering met respect voor de huidige rollen, verantwoordelijkheden en functiebenamingen en het aanmoedigen van leiderschap op alle niveaus. Dit stelt organisaties in staat om bedrijfsprocessen geleidelijk te evolueren, relevante statistieken te definiëren en te gebruiken om de voortgang te meten en de risico's verbonden aan complexe veranderprogramma's aanzienlijk te verminderen.

Je verlaat deze cursus met kennis van de Kanban-principes en algemene praktijken, en vaardigheden waarmee je Kanban met vertrouwen in je organisatie kunt toepassen.

Wat ga je leren?
- Identificeer interne en externe bronnen van ontevredenheid
- Analyseer vraag versus mogelijkheden
- Modelleer het kennisontdekkingsproces
- Ontwerp kanban-systemen en hun visualisaties
- Identificeer en prioriteer verbeteringen
- Kies cadans voor activiteiten
- Identificeer serviceklassen

Wat ontvang ik?
Cursusmateriaal (print & elektronisch)
Electron ic exemplaar van het boek "Kanban - Succesvolle evolutionaire verandering voor uw Technology Business " door David J. Anderson
Lidmaatschap van de Lean -Kanban University (LKU)
Lean -Kanban University (LKU) certificaat van voltooiing van de cursus

Voor wie is deze cursus bedoeld?
Iedereen die betrokken is bij productontwikkeling of kenniswerk. Dit omvat maar is niet beperkt tot het volgende:
Programma- en bezorgmanagers
Product- en projectmanagers
Productontwikkelaars, softwareontwikkelaars en testers
Mensen die werkzaam zijn in operaties of ondersteuning
Business
Beheer op hoog niveau
Iedereen die geïnteresseerd is in het implementeren van Agile in hun organisatie
7 hours
Wie zou moeten deelnemen:

Lean en verander agenten, operationele leiders en professionals die willen zorgen dat ze dit basisconcept op de juiste manier starten

Deze training is gemaakt voor professionals uit alle sectoren in de industrie, enz. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar biedt praktisch advies over het implementeren van 5S in uw productiefaciliteit

De cursus is gericht op leiders en agenten voor verandering die ervoor willen zorgen dat ze 5S op de juiste manier introduceren.

Elk cursist krijgt de gelegenheid om ervaring op te doen door middel van een aantal oefeningen om aan te tonen dat 5S werkt.

Na het voltooien van de training zult u:

- Begrijp hoe & nbsp; 5S werkt en verbetert de efficiëntie met 10 tot 30%
- In staat zijn om bronnen van verspilling te identificeren en de winstgevendheid te verbeteren
- Begrijp de redenen voor het proces in vijf stappen en weet hoe het te implementeren
- Beschikken over de tools en procedures om productieprocessen te verbeteren
- Ontwikkel een concreet plan om 5S op uw werkplek te introduceren

Als u overweegt om de efficiëntie op de werkplek te verbeteren, meer bestellingen binnen te halen en uw klanten tevreden te stellen en tegelijkertijd de veiligheid te verbeteren, kunt u het zich niet veroorloven deze cursus niet te volgen
7 hours
Wie moet meedoen: Managers die geïnteresseerd zijn in het verbeteren van de productiviteit door het implementeren van 5S en die ervoor willen zorgen dat ze dit vitale concept op de juiste manier beginnen.

Deze training is gemaakt voor professionals uit alle sectoren. Het kan worden aangepast aan tandklinieken, laboratoria, kantoren enz. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar biedt praktische advies over hoe 5S te implementeren

De cursus is gericht op leiders en agenten voor verandering die willen ervoor zorgen dat ze 5S op de juiste manier introduceren.

Elke cursuslid heeft de mogelijkheid om hands-on ervaring te krijgen door middel van een aantal oefeningen om te laten zien dat 5S werkt

Na het voltooien van de training zult u:

Begrijp hoe 5S werkt en verbeter de efficiëntie met 10 tot 30% Kan afvalbronnen identificeren en winstgevendheid verbeteren Begrijp de redenen voor het vijf stappenproces en weet hoe het te implementeren Gebruik de tools en procedures om de processen te verbeteren Ontwikkelen van een concrete plan om 5S in uw werkplek te introduceren

Als u nadenkt over het verbeteren van de efficiëntie op de werkplek, het winnen van meer bestellingen en het voldoen aan uw klanten terwijl het verbeteren van de veiligheid, kunt u niet toestaan om deze cursus niet te nemen
7 hours
Heeft u moeite met het implementeren van Agile in uw organisatie? Is de verandering te normatief? Zijn uw teams overbelast en minder productief, maar nog steeds te resistent voor een revolutionaire verandering?

Kies het “Alternatieve Path to Agility” en implementeren van een evolutionaire en humane Change Management methode die uw proces niet verandert maar verbetert het.

De Kanban-methode biedt pragmatische, bruikbare, evidence-based begeleiding voor succesvolle evolutionaire verandering. Het begint met wat u nu doet en respecteert de huidige rollen, verantwoordelijkheden en functiebenamingen. Dit stelt organisaties in staat om bedrijfsprocessen geleidelijk te evolueren, relevante statistieken te definiëren en te gebruiken om de voortgang te meten en het risico van complexe veranderingsprogramma's aanzienlijk te verminderen.

Als je team overweldigd is, kan Kanban je helpen om je werk onder controle te krijgen. Kanban is een nieuwe techniek voor het dynamisch beheren van uw proces en het blootleggen van knelpunten.

Deze training biedt de vaardigheden en kennis die je nodig hebt om Kanban in je werk toe te passen en leren hoe je kunt bepalen waar je nu aan moet werken, wat je tot later moet verlaten en wat je voor altijd van de takenlijst moet verwijderen.

Leerresultaten

Deelnemers moeten bekend worden met de Kanban-methode. Ze moeten een eenvoudig Kanban-bord kunnen ontwerpen en implementeren. Ze moeten in staat zijn om werkitemtypen en de risico's van specifieke werkitems te begrijpen. Ze moeten bekend zijn met verschillende Team Kanban-bordontwerpen en -stijlen en weten hoe ze een ontwerp moeten kiezen dat het meest geschikt is voor hun context. Ze moeten zich bewust zijn van de trainingsroute en de waarde en voordelen die kunnen worden afgeleid bij elke stap op het "alternatieve pad naar behendigheid."

Wie zou moeten deelnemen

Deze cursus is bedoeld voor elke professional die deel uitmaakt van een productontwikkeling of kenniswerkomgeving en die wil ontdekken hoe Kanban kan helpen bij het verbeteren van werkomgevingen. Kanban werkt in meerdere functies van een organisatie, van senior medewerkers die Lean Management willen adopteren tot leden van bezorgteams die hun werkmethoden willen verbeteren. Eerdere deelnemers aan onze lessen waren in functies zoals:

- Senior Management Posities (CxO)
- Programma- en projectmanagers
- Productmanagers, producteigenaren en Business
- Scrum Teamleden
- Scrum Masters, Teamleads en Change Agents
- Product- en softwareontwikkelaars & testers
- Agile Coaches & Practitioners ( Scrum , XP, DSDM, Agile PM, etc.)
- Andere rollen zoals HR- en Finance professionals

certificaat

Deze 1-daagse cursus leert de basisprincipes van de Kanban Method® en dient als instapniveau en startpunt voor een alternatief pad naar behendigheid.

Na succesvolle afronding van deze training ontvang je een certificaat van voltooiing van Lean Kanban University®. Bovendien verdien je een Team Kanban Practitioner® (TKP) -certificaat vergezeld van de TKP-badge.

Project Management Institute (PMI): 7 PDU's ( Professional Development ).
7 hours
Deze door een instructeur geleide, live training (ter plaatse of op afstand) is gericht op gestreste personen die stress onder controle willen krijgen en zich kalmer, duidelijker en vindingrijker willen voelen.

Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:

- Om te kunnen verwoorden wat de twee soorten stress zijn, uw persoonlijke indicatoren en stressverlichters.
- Een plan maken met specifieke routines om rust, helderheid en energie te vergroten, terwijl de opbouw van stress op de dag wordt geminimaliseerd
- Om bewezen technieken te leren om negatieve emoties te verleggen en positieve te stimuleren
- Om te gaan met ontkrachtende overtuigingen rond werk, leven, relaties die vaak stress veroorzaken

Indeling van de cursus

- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.

Cursusaanpassingsopties

- Neem contact met ons op om een training op maat voor deze cursus aan te vragen of te boeken als individuele coaching.
14 hours
In 1996 schreef John Kotter "Leading Change" waarin hij zag wat mensen deden om hun organisaties te veranderen. Kotter introduceerde een 8-stap veranderingsmodel om managers te helpen omgaan met transformatieve veranderingen.

Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op managers, zakelijke eigenaars en strategen die van plan zijn het model 8 van Kotter in hun respectieve organisatie te implementeren.

Format van de cursus

Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.

Cursus aanpassingsopties

Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
14 hours
In plaats van diepe analyses en grote verschuivingen te ondersteunen, is het McKinsey 7-S-model geweldig om te analyseren hoe coherent uw bedrijf is. Als u weet dat u uw handeling moet wijzigen, maar u weet niet zeker wat u moet doen, is dit het model voor verandermanagement voor u.

Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op managers, bedrijfseigenaren en strategen die van plan zijn het McKinsey 7s-model in hun respectievelijke organisatie te implementeren. \

Indeling van de cursus

- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.

Cursusaanpassingsopties

- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
14 hours
Deze door een instructeur geleide, live trainingsworkshop (ter plaatse of op afstand) is gericht op het introduceren van beschikbare verandermanagementmodellen met hun voor- en nadelen en case studies om de deelnemers uit te rusten met de kennis en vaardigheden om het meest geschikte model voor hun domein te kiezen zelf.

Indeling van de cursus

Een combinatie van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies

Aan het einde van deze cursus kunnen deelnemers:

- Leg de basisveranderingsstrategieën uit die ten grondslag liggen aan de planning voor verandering in een organisatie
- Stel een veranderingsplan op dat geschikt is voor hun deel van het bedrijf.

Cursusaanpassingsopties

- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
14 hours
Publiek

Alle Senior Management die behoefte hebben aan praktische kennis van AML / CTF en hun preventie - en een bewustzijn van de andere relevante en actuele kwesties van Financial Crime ;

Formaat van de cursus

Een combinatie van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Case Studies
- Voorbeelden

Cursus Doelstellingen

Aan het einde van deze cursus kunnen afgevaardigden:

- Leg uit hoe AML en CTF kunnen worden voorkomen
- Begrijp de belangrijkste facetten van AML en CTF die van toepassing zijn op hun bedrijven en de nationale en internationale inspanningen die worden geleverd om ze te bestrijden
- Bepaal de manieren waarop een bedrijf en zijn personeel zichzelf moeten beschermen tegen de risico's van witwassen en financiering van terrorisme
- Geef aan hoe een bedrijf een doelwit kan worden voor witwassen en financieren van terroristen: en leg uit welke "rode vlaggen" hen kunnen helpen bij het identificeren, voorkomen en rapporteren van (verdachte of feitelijke) criminele activiteiten
- Begrijp enkele van de andere "hotspots" in Financial Crime
7 hours
Het Compliance- en MLRO-opfrisprogramma onderzoekt de belangrijkste risicobeheerskwesties en -onderwerpen die van vitaal belang zijn in de sterk gereguleerde omgeving van vandaag. Het is niet alleen gericht op Compliance Officers, MLRO's, MLCO's en andere professionals op het gebied van risicobeheer, maar ook op leden van het senior management en bestuursleden die meer willen weten over wat ze kunnen verwachten van de risicobeheersingsfuncties binnen hun organisaties. Het programma wordt gegeven door een expert in het onderwerp materie uit het VK.

De belangrijkste leerdoelstelling van het programma is om deelnemers uit te rusten met voldoende kennis om objectief de toereikendheid van de bestaande risicobeheersingsmaatregelen en -praktijken van hun organisatie te beoordelen en passende verbeteringen aan te brengen.
35 hours
Overview

Across the globe regulators are increasingly linking the amount of risk taken by a bank to the amount of capital it is required to hold and banks and financial services are increasingly being managed on risk-based management practices. The banks, their products, the regulations and the global market are becoming increasingly complex, driving ever greater challenges in effective risk management. A key lesson of the banking crisis of the last five years is that risks are highly integrated and to manage them efficiently banks have to understand these interactions.

Key features include:

- the explanation of the current risk-based regulations
- detailed review of the major risks faced by banks
- industry best practices for adopting an enterprise approach to integrating risk management across an entire organisation
- using governance techniques to build a group wide culture to ensure everyone takes an active role in managing risks in line with the banks strategic objectives
- what challenges could be faced by risk managers in the future.

The course will make extensive use of case studies designed to explore, examine and reinforce the concepts and ideas covered over the five days. Historical events at banks will be used throughout the course to highlight how they have failed to manage their risks and actions that could have been taken to prevent loss.

Objectives

The objective of this course is to help bank management deliver an appropriate integrated strategy for managing the complex and changing risks and regulations in today’s international banking environment. Specifically this course aims to give senior level management an understanding of:

- major risk within the financial industry and the major international risk regulations
- how to manage a bank’s assets and liabilities whilst maximising return
- the interaction between risk types and how banks use an integrated approach for their management
- corporate governance and the best practice approaches to managing the diverse interests of the stakeholders
- how to develop a culture of risk governance as a tool for minimising unnecessary risk taking

Who should attend this seminar

This course is intended those who are new to integrated risk management, senior management responsible strategic risk management, or those who wish to further their understanding of enterprise risk management. It will be of use to:

- Board level bank management
- Senior managers
- Senior risk managers and analysts
- Senior directors and risk managers responsible for strategic risk management
- Internal auditors
- Regulatory and compliance personnel
- Treasury professionals
- Asset and liability managers and analysts
- Regulators and supervisory professionals
- Suppliers and consultants to banks and the risk management industry
- Corporate governance and risk governance managers.
21 hours
Course goal:

To ensure that an individual has the core understanding of GRC processes and capabilities, and the skills to integrate governance, performance management, risk management, internal control, and compliance activities.

Overview:

- GRC Basic terms and definitions
- Principles of GRC
- Core components, practices and activities
- Relationship of GRC to other disciplines
14 hours
Deze live training onder leiding van een instructeur is gericht op senior managers die hun vermogen willen ontwikkelen om de veiligheid en het risico in complexe, hightech industrieën te strategiseren en te beheren.

Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:

- Herken de tekenen en signalen van kwetsbare bedrijfsculturen.
- Inzicht in de gevolgen van risico-en veiligheidsbeheer voor de persoonlijke en zakelijke aansprakelijkheid.
- Hun risicomanagementsystemen aanpassen om veerkrachtiger te worden.
- Ontwikkelen en implementeren van een effectieve strategie voor cultuur beheer.

Indeling van de cursus

- Zeer interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefening.
- Praktijkervaring met culturele meetinstrumenten.

Opties voor cursus aanpassing

- Om een training op maat te vragen voor deze cursus, neem contact met ons op om te regelen.
- Voor meer informatie over uw specifieke behoeften, gaat u naar: salusintelligence.com
7 hours
Control Goals for Information and Related Technology (COBIT) is een kader dat organisaties helpt IT-strategieën te plannen en implementeren op het gebied van regelgevende naleving, risicomanagement en doelstelling.

Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op zakelijke managers, IT-managers en risico- en compliance managers die het COBIT-ramma willen implementeren om IT-beheer en management te optimaliseren.

Aan het einde van deze training, zullen de deelnemers in staat zijn om te ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, monitoren en verbeteren IT governance en management met behulp van COBIT beginselen en methoden.

Format van de cursus

Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.

Cursus aanpassingsopties

Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
7 hours
Publiek

Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om coachingsessies van hoge kwaliteit te leveren

- Aan individuele leden van hun eigen personeel
- Aan hun teams
- Aan individuen die niet direct verbonden zijn met hun eigen teams, maar die hun onafhankelijke - en niet-oordelende - input waarderen

Formaat van de cursus

Een combinatie van:

- Facilitated Discussions
- Delegeer Coaching-sessies - met volledige feedback

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Definieer “Coaching” en leg in detail het gebruik van Coaching uit om individuele en teamprestaties te verbeteren - met name het gebruik ervan om de redenen achter (en het corrigeren van) onderprestatie te begrijpen
- Lever zinvolle coaching-sessies
14 hours
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Publiek

Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom Conflict en hoe hiermee om te gaan:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Begrijp conflict en het effect ervan op onszelf en anderen
- Definieer assertief en niet-assertief gedrag
- Waardeer de behoefte aan zelfmanagement voordat u anderen beheert
- Ontwikkel vermogen om assertief conflicten aan te gaan
- Bouw vertrouwen op door middel van demonstraties en praktische simulaties
21 hours
Publiek

Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond People en Team Management voor:

- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Waardeer hoe ze hun teamleden kunnen beheren, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
35 hours
Communication al lang erkend als essentieel voor professioneel succes en velen van hun carrière zijn vastgelopen, haperen of stagneren dankzij een gebrek aan communicatieve vaardigheden. In tegenstelling tot de stedelijke mythe, zijn weinigen van ons met deze vaardigheid geboren, in plaats daarvan hebben de meesten geoefend of geleerd van fouten. Deze cursus is bedoeld om deelnemers te helpen hun communicatievaardigheden te verbeteren en bijgevolg hun vermogen om met anderen samen te werken.

Bemiddelingsvaardigheden zijn subtiel maar betekenisvol verschillend. Excel geleende communicatie is een vereiste, maar belangrijker is het vermogen om te luisteren en kennis te nemen van wat er wordt gezegd. De rol van de bemiddelaar is om partijen te helpen een oplossing voor hun probleem te vinden en tot een resultaat te komen dat beide partijen graag accepteren. Bemiddelaars vermijden partij kiezen, oordelen of leiding geven. Ze zijn eenvoudigweg verantwoordelijk voor het ontwikkelen van effectieve communicatie en het opbouwen van consensus tussen de partijen. Deze cursus behandelt ook het bredere scala aan vaardigheden, naast communicatie, die vereist zijn om een effectieve bemiddelaar te zijn.
7 hours
Deze cursus is bedoeld voor mensen die op het punt staan ​​te beginnen of net begonnen zijn aan een professionele carrière in de industrie Ontworpen om begrip en waardering te kweken voor de zakelijke werkplek, de verwachtingen en gedragingen die afgestudeerden na de start van hun carrière tegemoet gaan Na de cursus wordt een mentor toegewezen voor een periode van 6 maanden waarbij maximaal 6 bijeenkomsten plaatsvinden (via telefoon, skype, enz) Op 121 basis Het doel van deze bijeenkomsten zal worden bepaald tussen de mentor en de mentee voorafgaand aan elke sessie en zal gericht zijn op de zaken die op dat moment het belangrijkst zijn voor de mentee .
7 hours
Een zeer participatieve cursus die individuele en groepsbesprekingen en vaardigheden oefenen om delegaten in staat te stellen ideeën te delen en hun vaardigheidsniveaus te ontwikkelen.

Het publiek

Iedereen die op zoek is naar het verbeteren van zijn assertiviteit vaardigheden

Aim

Deze cursus is gericht op het vergroten van vertrouwen en het vergroten van het vermogen van de delegate om vertrouwelijk en assertief met collega's en klanten te communiceren.

Doelstellingen

Aan het einde van het programma zullen de deelnemers:

Begrijp en overwint de barrières om assertief te zijn Herken gedragslijnen in jezelf en anderen en leer effectieve strategieën om ze te beheren Effectief communiceren met een breed scala van mensen om waar mogelijk een win-win situatie te bereiken Effectief om moeilijke situaties te beheren.
7 hours
Het doel van deze one-day cursus is om delegaten met mentoring en coaching vaardigheden voor de werkplek te voorzien. Aan het einde van de cursus zullen delegaten in staat zijn:

Maak het verschil tussen mentoring en coaching Discussie relevante leer theorieën Beschrijf verschillende leerstijlen Verduidelijk het feedbackmodel De basisprincipes van coaching Stel de componenten van het GROW coachingmodel
21 hours
Publiek

- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom het beïnvloeden en vermijden van conflicten met:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Cursus Doelstellingen

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
14 hours
This course is part of the Data Scientist skill set (Domain: Advisory & Leadership).
21 hours
Een klantenservice-strategie speelt een belangrijke rol in het bouwen van klanttevredenheid, helpt u loyale klanten te behouden en het niveau van herhaling van het bedrijf te verhogen. Door goede klantenservice verkrijgt u het vertrouwen van de klant, verbetert u het imago van het bedrijf en versterkt u uw concurrentievoordeel op de markt. Deze cursus richt zich op strategieën en vaardigheden voor het bouwen van levenslange klantrelaties door waardevolle en effectieve klantenservice-strategieën te ontwikkelen. Zorgvuldige klanten kunnen, door gesprekken en verhalen te vertellen, vrijwillige ambassadeurs voor uw bedrijf worden en zijn zeer waarschijnlijk uw diensten aan anderen aan te bevelen. Deze workshop zal ook de deelnemers helpen effectief, passend en duidelijk te communiceren in alle situaties.

Doelstellingen

Ontwikkeling van competenties op het gebied van professionele klantenservice Het verbeteren van de efficiëntie van communicatie met klanten Het verkrijgen van de kennis van hoe te voldoen aan de onderliggende behoeften en verwachtingen van klanten Sterke en duurzame relaties met klanten opbouwen Het uitbreiden van het positieve imago van het bedrijf op de markt Identificatie, vermindering en overwinning van bezwaren en barrières Leer over persoonlijkheden en communicatievoorkeuren bij het omgaan met klanten De mogelijkheid om een open omgeving voor communicatie te creëren Vaardigheden ontwikkelen om duidelijk en effectief te communiceren Het identificeren van barrières voor effectieve communicatie Mastering lichaamstaal en nonverbal communicatie

Methoden

Rollen spelen Zelfbeoordelingstests Oefeningen in groepen Individuele werk Praktische sessies lezingen Discussie

Leer outcomes

Na het voltooien van deze cursus zullen de deelnemers in staat zijn om:

Een geconcentreerde klantenservicestrategie vaststellen Identificeren van belangrijke klantproblemen Maak het professionele imago van het bedrijf Aanpassing aan specifieke klantgedragstijlen Verhoogde klantloyaliteit door uitstekende klantenservice Communicatievaardigheden ontwikkelen met klanten Gebruik technieken om relaties te bouwen Ontwikkel een persoonlijk actieplan om de klantenservice vaardigheden te verbeteren Getoon gesturen van generositeit en hoogwaardige klantenservice Gebruik technieken om moeilijke situaties aan te pakken Herken barrières voor de levering van uitstekende klantenservice

Last Updated:

Aankomende Management cursussen

Weekend Management cursus, Avond Management training, Avond Management opleiding Management boot camp, Management instructeur geleid, Weekend Management training, Avond Management cursus, Management coaching, Management instructeur, Management trainer, Management training cursus, Management lessen, Management on-site, Management privé cursus, Management een op een training, Management op locatie, Weekend Management opleiding

Cursussen met korting

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Een aantal van onze klanten

This site in other countries/regions