Management Training Courses

Management Training Courses

Lokaal opgeleid live management trainingen in Nederland.

Machine Translated

Getuigenissen

★★★★★
★★★★★

Management Cursusoverzicht

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
14 hours
Overview
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
14 hours
Overview
In plaats van diepe analyses en grote verschuivingen te ondersteunen, is het McKinsey 7-S-model geweldig om te analyseren hoe coherent uw bedrijf is. Als u weet dat u uw handeling moet wijzigen, maar u weet niet zeker wat u moet doen, is dit het model voor verandermanagement voor u.

Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op managers, bedrijfseigenaren en strategen die van plan zijn het McKinsey 7s-model in hun respectievelijke organisatie te implementeren. \

Indeling van de cursus

- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.

Cursusaanpassingsopties

- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
7 hours
Overview
KAIZEN afgeleid van Japans en betekent "continue verbetering" en kan zowel op de werkplek als in het proces worden gebruikt.
14 hours
Overview
Kanban Management Professional 1 (KMP1) is een zeer interactieve tweedaagse cursus die is geaccrediteerd door de Lean Kanban University (LKU). Het combineert lesgeven, groepsdiscussies en een volledig meeslepende simulatie om te illustreren hoe de Kanban-methode individuen, teams en organisaties helpt bij het beheren en verbeteren van de levering van producten en diensten aan hun klanten.

De Kanban-methode biedt pragmatische, bruikbare, evidence-based begeleiding voor succesvolle evolutionaire verandering. Het begint met wat u nu doet en streeft naar evolutionaire verandering met respect voor de huidige rollen, verantwoordelijkheden en functiebenamingen en het aanmoedigen van leiderschap op alle niveaus. Dit stelt organisaties in staat om bedrijfsprocessen geleidelijk te evolueren, relevante statistieken te definiëren en te gebruiken om de voortgang te meten en de risico's verbonden aan complexe veranderprogramma's aanzienlijk te verminderen.

Je verlaat deze cursus met kennis van de Kanban-principes en algemene praktijken, en vaardigheden waarmee je Kanban met vertrouwen in je organisatie kunt toepassen.

Wat ga je leren?
- Identificeer interne en externe bronnen van ontevredenheid
- Analyseer vraag versus mogelijkheden
- Modelleer het kennisontdekkingsproces
- Ontwerp kanban-systemen en hun visualisaties
- Identificeer en prioriteer verbeteringen
- Kies cadans voor activiteiten
- Identificeer serviceklassen

Wat ontvang ik?
Cursusmateriaal (print & elektronisch)
Electron ic exemplaar van het boek "Kanban - Succesvolle evolutionaire verandering voor uw Technology Business " door David J. Anderson
Lidmaatschap van de Lean -Kanban University (LKU)
Lean -Kanban University (LKU) certificaat van voltooiing van de cursus

Voor wie is deze cursus bedoeld?
Iedereen die betrokken is bij productontwikkeling of kenniswerk. Dit omvat maar is niet beperkt tot het volgende:
Programma- en bezorgmanagers
Product- en projectmanagers
Productontwikkelaars, softwareontwikkelaars en testers
Mensen die werkzaam zijn in operaties of ondersteuning
Business
Beheer op hoog niveau
Iedereen die geïnteresseerd is in het implementeren van Agile in hun organisatie
14 hours
Overview
In 1996 John Kotter wrote "Leading Change" which looked at what people did to transform their organisations. Kotter introduced an 8-step change model for helping managers deal with transformational change.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Overview
Aan wie moet u deelnemen: managers die geïnteresseerd zijn in het verbeteren van de productiviteit door 5S te implementeren en die ervoor willen zorgen dat ze dit essentiële concept op de juiste manier starten.

Deze training is gemaakt voor professionals uit alle sectoren. Het kan worden aangepast aan tandheelkundige klinieken, laboratoria, kantoren enz. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar biedt praktisch advies over het implementeren van 5S

De cursus is gericht op leiders en agenten voor verandering die ervoor willen zorgen dat ze 5S op de juiste manier introduceren.

Elk cursist krijgt de gelegenheid om ervaring op te doen door middel van een aantal oefeningen om aan te tonen dat 5S werkt

Na het voltooien van de training zult u:

- Begrijp hoe 5S werkt en verbeter de efficiëntie met 10 tot 30%
- In staat zijn om bronnen van verspilling te identificeren en de winstgevendheid te verbeteren
- Begrijp de redenen voor het proces in vijf stappen en weet hoe het te implementeren
- Beschikken over de tools en procedures om processen te verbeteren
- Ontwikkel een concreet plan om 5S op uw werkplek te introduceren

Als u overweegt om de efficiëntie op de werkplek te verbeteren, meer bestellingen binnen te halen en uw klanten tevreden te stellen en tegelijkertijd de veiligheid te verbeteren, kunt u het zich niet veroorloven deze cursus niet te volgen
14 hours
Overview
Lean Distribution verwijst naar de toepassing van Lean Manufacturing-concepten voor distributie, logistiek en supply chain-activiteiten. De focus ligt op het toevoegen van waarde voor klanten, terwijl het identificeren en elimineren van verspilling - alles wat die waarde niet toevoegt.

In deze door een instructeur geleide, live training leren deelnemers de methodologie, teams en tools die nodig zijn om Lean te implementeren in hun eigen distributiecentra en supply chain-activiteiten, terwijl een cultuur van voortdurende verbetering wordt opgezet.

De training combineert case-activiteiten en discussies met live, praktische oefening met behulp van de tools, metrics en methoden die nodig zijn om Lean systemen en -processen te implementeren. Enkele van de behandelde concepten zijn:

- Berekening van de werkelijke uitvoeringskosten
- Totale kosten verlagen in de supply chain
- Weerstand tegen verandering overwinnen
- Leiderschap cultiveren en een mentaliteit van Lean denken bijbrengen in de hele organisatie

Formaat van de cursus

- Deelcollege, deelbespreking, oefeningen en praktijkoefening
14 hours
Overview
Wanneer een onderneming begint met een lean-transformatie, of het nu gaat om productie, services of technologie, wordt de IT-afdeling te vaak buiten beeld gelaten. Lean IT is hierop een antwoord. Lean IT is een uitbreiding van Lean principes op informatietechnologie (IT), met als uitgangspunt "eliminatie van verspilling" (werk dat geen waarde toevoegt aan een product of dienst).

In deze door een instructeur geleide, live training leren deelnemers hoe ze het probleem van verspilling in een IT-organisatie kunnen oplossen. Door de dekking van theorie, case-study-activiteiten en praktische oefening met de benodigde hulpmiddelen, methoden en metrieken, leren deelnemers de kritische denk-, analytische en communicatieve vaardigheden die nodig zijn om het verspillingsprobleem bij IT-operaties aan te pakken. Door middel van dit interactieve proces leren deelnemers hoe ze Lean IT-principes en -praktijken in hun eigen organisatie kunnen toepassen en een cultuur van continue verbetering in IT kunnen opzetten.

Aan het einde van deze cursus zullen de deelnemers de impact en de rol van de IT-afdeling in de Lean transformatie van een organisatie begrijpen. In praktische termen leren deelnemers hoe ze:

- Bedrijfsprestaties meten.
- Kwantificeer het rendement op "innovatie".
- Beoordeel bedrijfsprocessen en identificeer verspilling.
- Bedrijfskosten verlagen.
- Verbeter kwaliteit en prestaties.
- Verbeter serviceniveaus, beheer veranderingen en profiteer van opkomende technologieën.
- Behoud kwaliteit en stabiliteit in de loop van de tijd.
- Maak " Lean thinking" een integraal onderdeel van de onderneming en de toolkit van elke IT-professional.

Formaat van de cursus

- Deelcollege, deelbespreking, oefeningen en praktijkoefening
14 hours
Overview
Lean Management is een manier om een organisatie te leiden. Het bevordert een langetermijnvisie op werk en een cultuur van voortdurende verbetering - waarbij wordt gestreefd naar continue en systematische kleine, incrementele veranderingen in processen om de efficiëntie en kwaliteit te verbeteren.

In deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) leren deelnemers hoe ze Lean principes en -praktijken kunnen toepassen binnen een productiecontext en een cultuur van voortdurende verbetering kunnen opzetten.

De training combineert case-activiteiten en discussies met live, praktische oefening met behulp van de tools, metrics en methoden die nodig zijn om Lean systemen en -processen te implementeren. Enkele van de behandelde concepten zijn:

- Bepaling van de oorzaak van inefficiënties.
- Prestaties meten.
- Realiseren van de continue verbeteringscyclus.
- Kaizen-evenementen organiseren.
- Een mentaliteit van Lean denken in de hele organisatie creëren.

Indeling van de cursus

- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Praktische implementatie in een live-labomgeving.

Cursusaanpassingsopties

- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
7 hours
Overview
Wie zou moeten deelnemen:

Lean en verander agenten, operationele leiders en professionals die willen zorgen dat ze dit basisconcept op de juiste manier starten

Deze training is gemaakt voor professionals uit alle sectoren in de industrie, enz. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar biedt praktisch advies over het implementeren van 5S in uw productiefaciliteit

De cursus is gericht op leiders en agenten voor verandering die ervoor willen zorgen dat ze 5S op de juiste manier introduceren.

Elk cursist krijgt de gelegenheid om ervaring op te doen door middel van een aantal oefeningen om aan te tonen dat 5S werkt.

Na het voltooien van de training zult u:

- Begrijp hoe & nbsp; 5S werkt en verbetert de efficiëntie met 10 tot 30%
- In staat zijn om bronnen van verspilling te identificeren en de winstgevendheid te verbeteren
- Begrijp de redenen voor het proces in vijf stappen en weet hoe het te implementeren
- Beschikken over de tools en procedures om productieprocessen te verbeteren
- Ontwikkel een concreet plan om 5S op uw werkplek te introduceren

Als u overweegt om de efficiëntie op de werkplek te verbeteren, meer bestellingen binnen te halen en uw klanten tevreden te stellen en tegelijkertijd de veiligheid te verbeteren, kunt u het zich niet veroorloven deze cursus niet te volgen
14 hours
Overview
Lean Management gaat over klantgerichtheid, het ontwikkelen en onderhouden van systemen en processen om klanten waarde te bieden. Lean Services is de toepassing van lean-concepten op serviceactiviteiten.

In deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) leren deelnemers hoe Lean principes en -praktijken in hun eigen organisatie kunnen worden toegepast en een cultuur van continue verbetering tot stand kunnen brengen.

Deze interactieve training combineert case-activiteiten en discussies met live, praktische oefening met behulp van de tools, metrics en methoden die nodig zijn om Lean systemen en -processen te implementeren. Bovendien is deze training bedoeld om een mentaliteit van Lean denken bij te brengen.

Formaat van de cursus

- Deelcollege, deelbespreking, oefeningen en praktijkoefening
7 hours
Overview
Publiek

Managers en teamleiders die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond het beheer en de ontwikkeling van hun personeel (directe en indirecte rapporten)

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Begrijp de verschillende vaardigheden die vereist zijn voor beheren en voor leiden
- Ontwikkel hun team op de meest effectieve manier
- Leg uit hoe het beste verandering in hun deel van de organisatie kan worden geleverd
- Beheer de prestaties van het personeel beter
- Onderhandel met succes over hun voorkeursoplossingen
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
14 hours
Overview
Publiek

Deze cursus is gemaakt voor analisten, voorspellers die prognoses willen introduceren of verbeteren, die gerelateerd kunnen zijn aan verkoopvoorspelling, economische voorspelling, technologievoorspelling, supply chain management en vraag- of aanbodvoorspelling.

Omschrijving

Deze cursus begeleidt afgevaardigden door een reeks methodologieën, frameworks en algoritmen die handig zijn bij het kiezen van de toekomst op basis van historische gegevens.

Het maakt gebruik van standaardtools zoals Microsoft Excel of sommige Open Source-programma's (met name R-project).

De principes die in deze cursus worden behandeld, kunnen door elke software worden geïmplementeerd (bijv. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
35 hours
Overview
Overzicht

Over de hele wereld koppelen regelgevers in toenemende mate de hoeveelheid risico die een bank neemt aan de hoeveelheid kapitaal die zij moet aanhouden en worden banken en financiële diensten in toenemende mate beheerd op basis van risicogebaseerde managementpraktijken. De banken, hun producten, de regelgeving en de wereldmarkt worden steeds complexer en zorgen voor steeds grotere uitdagingen in effectief risicobeheer. Een belangrijke les van de bankencrisis van de afgelopen vijf jaar is dat risico's sterk geïntegreerd zijn en om ze efficiënt te kunnen beheren, moeten banken deze interacties begrijpen.

Belangrijkste kenmerken zijn:

- de uitleg van de huidige op risico's gebaseerde voorschriften
- gedetailleerd onderzoek van de belangrijkste risico's voor banken
- best practices in de branche voor het hanteren van een bedrijfsaanpak voor het integreren van risicobeheer in een hele organisatie
- het gebruik van bestuurstechnieken om een groepsbreed cultuur op te bouwen om ervoor te zorgen dat iedereen een actieve rol speelt bij het beheren van risico's in overeenstemming met de strategische doelstellingen van de banken
- met welke uitdagingen risicomanagers in de toekomst kunnen worden geconfronteerd.

De cursus zal uitgebreid gebruik maken van casestudy's die zijn ontworpen om de concepten en ideeën die gedurende de vijf dagen aan bod kwamen, te verkennen, onderzoeken en versterken. Historische gebeurtenissen bij banken zullen tijdens de cursus worden gebruikt om te benadrukken hoe zij hun risico's niet hebben beheerd en welke acties hadden kunnen worden ondernomen om verlies te voorkomen.

Doelen

Het doel van deze cursus is om het bankmanagement te helpen een passende geïntegreerde strategie te leveren voor het beheer van de complexe en veranderende risico's en voorschriften in de internationale bankomgeving van vandaag. Specifiek beoogt deze cursus om senior management inzicht te geven in:

- groot risico binnen de financiële sector en de belangrijkste internationale risicoregelingen
- hoe de activa en passiva van een bank te beheren en het rendement te maximaliseren
- de interactie tussen risicotypes en hoe banken een geïntegreerde aanpak gebruiken voor hun beheer
- corporate governance en de best practices om de diverse belangen van de stakeholders te beheren
- hoe een cultuur van risicobeheer te ontwikkelen als een hulpmiddel om onnodige risico's te nemen

Wie zou dit seminar moeten bijwonen

Deze cursus is bedoeld voor degenen die nog niet bekend zijn met geïntegreerd risicobeheer, senior management die verantwoordelijk zijn voor strategisch risicobeheer, of degenen die hun inzicht in ondernemingsrisicobeheer willen vergroten. Het zal nuttig zijn om:

- Bestuur op directieniveau
- Senior managers
- Senior risicomanagers en analisten
- Senior bestuurders en risicomanagers verantwoordelijk voor strategisch risicobeheer
- Interne auditors
- Regelgevend en compliance personeel
- Treasury-professionals
- Asset- en passiva-managers en analisten
- Regelgevers en toezichthoudende professionals
- Leveranciers en consultants aan banken en de risicobeheersindustrie
- Corporate governance en risk governance managers.
21 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond People en Team Management voor:

- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Waardeer hoe ze hun teamleden kunnen beheren, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
21 hours
Overview
QMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001) training legt uit wat een QMS (Quality Management System) moet bereiken. Het verklaart ook de vereisten voor een succesvolle QMS-audit. Deze vereisten dienen als basis voor voortdurende inspanningen voor verbetering van producten en diensten voor de klant.

In deze door een instructeur geleide, live training leren deelnemers over de QMS Audit-principes, -procedures en -documentatie bij het doorlopen van een reeks casestudies, groepsdiscussies en praktische oefeningen en activiteiten.

Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:

- Identificeer de vereisten voor een succesvolle QMS-audit.
- Maak een auditchecklist voor een voorbeeld van een auditscenario.
- Bevindingen rapporteren in overeenstemming met ISO 9001-vereisten.
- Schrijf en rangschik non-conformiteitsrapporten en evalueer voorstellen voor corrigerende maatregelen.
- Een overtuigende evaluatie voorbereiden en presenteren aan het topmanagement in overeenstemming met het beleid en de doelstellingen van de organisatie.

Formaat van de cursus

- Deelcollege, deelbespreking, oefeningen en zware praktijkoefeningen
35 hours
Overview
Overzicht

Deze 5-daagse cursus zal de afgevaardigden helpen hun strategische denk-, plannings- en managementvaardigheden te ontwikkelen, inclusief de tactische en operationele vereisten voor succesvolle implementatie in een bankomgeving. De cursus behandelt de moeilijke kwesties van conflictbeheer, verandering beheren, wat een goede leider is en hoe een team te motiveren. Aan de hand van interactieve casestudies en sectorvoorbeelden worden afgevaardigden aangemoedigd ervaringen en uitdagingen uit te wisselen om praktische en werkgerichte oplossingen te helpen bouwen die ze kunnen terugnemen en daadwerkelijk kunnen gebruiken.

De hoofddoelstelling van het programma is om de leidinggevenden uit te rusten met de vaardigheden om de bedrijfsomgeving te scannen om winstgevende zakelijke kansen te ontdekken en strategieën te ontwikkelen om concurrentievoordeel te behalen in een steeds competitiever wordende bedrijfsomgeving. Het programma biedt onder andere ook inzicht in leiderschap, de best practices en gedragingen die het vermogen van de leidinggevenden zullen versterken om de complexiteit en onzekerheden van het beheren van een hoogwaardige financiële instelling aan te kunnen.

leerdoelen

Na het volgen van deze cursus kunnen afgevaardigden:

- Beschrijf de belangrijkste problemen waarmee een grote bank wordt geconfronteerd;
- Verklaar de verschillende benaderingen van planning van organisatieontwikkeling;
- Analyseer de huidige zakelijke omgeving en invloeden die de organisatie beïnvloeden;
- Analyseer middelen binnen en buiten de organisatie;
- Verklaar de verschillende benaderingen voor het beheer van de strategie en de plaats daarvan in het businessplan;
- Evalueer de alternatieve ontwikkelingsstrategieën om de strategie (s) aan te bevelen die het meest geschikt zijn voor de behoeften van het bedrijf.
- Een dieper inzicht in strategische ontwikkelingsplannen toepassen;
- Bespreek objectief de risico's, voordelen en kosten die gepaard gaan met de implementatie van de nieuwe strategie, inclusief het beheren van conflicten in een team;
- Definieer benaderingen voor het beheer van de geïdentificeerde risico's;
- Analyseer de potentiële effecten op zijn of haar bedrijf (zowel positief als negatief) die zullen voortvloeien uit de implementatie van de nieuwe strategie;
- Beleid, systemen en processen ontwerpen om de opkomende strategische plannen met succes te implementeren;
- Behandel de belangrijkste stappen in verandermanagement

Wie zou moeten deelnemen

- Product- / servicemanagers
- Nieuw benoemde en gevestigde managers en teamleiders
- Heads of Operations
- Senior Bank Managers
- Human Resource Managers
- Operationele managers
- Marketing

Methodologie
De cursus bestaat uit gefaciliteerde workshops, aangevuld met casestudies op basis van een combinatie van gepubliceerde voorbeelden uit de praktijk en / of praktische ervaring. Er zullen ook mogelijkheden zijn voor deelnemers om in kleine groepen te werken om ideeën en strategieën te synthetiseren en het materiaal toe te passen in de context van hun eigen organisaties / afdelingen. Open forumdiscussies zullen ook een sleutelelement zijn.
14 hours
Overview
"Supplier quality" refers to a supplier's ability to deliver goods and services to customers in a satisfactory manner. "Supplier quality management" refers to the tools and processes used to manage supplier quality.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at supply managers and personnel who wish to adopt a quality-centric approach to managing suppliers.

By the end of this training, participants will be able to:

- Adopt a proactive and collaborative approach for enhancing supplier quality.
- Clearly define and communicate supply specifications and requirements.
- Explore different Supplier Quality Management Systems (QMS) and apply an analytical approach to choose the most suitable one.
- Use a QMS system to continuously monitor, inspect and audit supply chains.
- Ensure that suppliers provide the highest quality products and services.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Overview
Deze cursus is gemaakt voor besluitvormers met als primair doel niet om de berekening en de analyse te doen, maar om ze te begrijpen en te kunnen kiezen wat voor soort statistische methoden relevant zijn in de strategische planning van de organisatie.

Een potentiële deelnemer moet bijvoorbeeld beslissen hoeveel monsters moeten worden verzameld voordat hij kan beslissen of het product wordt gelanceerd of niet.

Als je een langere cursus nodig hebt die de basisbeginselen van statistisch denken omvat, kijk dan eens naar de 5-daagse training " Statistics voor managers".
21 hours
Overview
Strategisch denken verwijst naar het proces van het doordenken van problemen en situaties door een grote lens, rekening houdend met de implicaties van verschillende acties en vervolgens handelen volgens de meest ideale strategie voor algemeen zakelijk succes.

Go od strategische denkers analyseren uitdagingen en kansen analytisch en beschouwen ze binnen de context van de visie en doelen van een bedrijf. Of het nu wordt gebruikt door een strategiemanager die overweegt hoe een investering moet worden toegewezen of een bedrijfsontwikkelaar die het potentieel van uitbreiding naar een nieuwe markt evalueert, strategisch denken is een vaardigheid die kan worden geleerd, geoefend en verfijnd. Strategisch denken geeft managers de duidelijkheid en de voorsprong die nodig is om betere beslissingen te nemen en hun bedrijven continu in de juiste richting te bewegen.

In deze door een instructeur geleide, live training leiden we nieuwe managers door de belangrijkste concepten van strategisch denken, waarbij de theorie in praktijk wordt gebracht via taakgebaseerde activiteiten op basis van praktijkcases. Deelnemers krijgen een unieke kans om nieuwe manieren van denken te leren, sleutelconcepten te implementeren om problemen op te lossen, na te denken over hoe deze principes van toepassing zijn op hun eigen werk, en luisteren naar en delen hun eigen perspectieven met hun instructeur en klasgenoten.

Indeling van de cursus

- Deelnemers krijgen een beter beeld van wat hun bedrijf drijft en hoe hun rol binnen de organisatie bijdraagt aan de doelstellingen, visie en resultaten van het bedrijf. De cursus is interactief en op activiteiten gebaseerd, met case-studies, teamgebaseerde taken en individuele presentatie en probleemoplossing vormen een belangrijk onderdeel van de cursus.
14 hours
Overview
Deze training is gemaakt voor investeerders, ondernemers, directeuren, managers, leidinggevenden en analisten die strategische planningsvaardigheden moeten ontwikkelen. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar om vandaag je dromen te realiseren.

Deze cursus richt zich op strategische planning voor bedrijven waarbij flexibiliteit en constant leren het belangrijkste is. De nadruk ligt op bedrijfs- en investeringsstrategie met behulp van actuele praktijkvoorbeelden. Elk cursist krijgt de kans om een strategisch plan te maken en te leren hoe dit in de praktijk te implementeren.
21 hours
Overview
Publiek

Senior managers die behoefte hebben aan inzicht in de problemen van Strategisch Management en de toepassing ervan

Formaat van de cursus

Een combinatie van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Case-studies en voorbeelden

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Definieer problemen die aan de basis liggen van succesvol strategisch leiderschap en de link naar een sterk organisatorisch klimaat
- Beschrijf een reeks strategische bedrijfsmodellen en hun potentiële implicaties voor hun eigen bedrijf
- Definieer de kritische concepten die ten grondslag liggen aan het bouwen van goed presterende teams en het beheren van veranderingen
- Definieer en gebruik belangrijke financiële maatregelen voor strategisch succes
7 hours
Overview
,
7 hours
Overview
Deze cursus is bedoeld voor mensen die op het punt staan ​​te beginnen of net begonnen zijn aan een professionele carrière in de industrie Ontworpen om begrip en waardering te kweken voor de zakelijke werkplek, de verwachtingen en gedragingen die afgestudeerden na de start van hun carrière tegemoet gaan Na de cursus wordt een mentor toegewezen voor een periode van 6 maanden waarbij maximaal 6 bijeenkomsten plaatsvinden (via telefoon, skype, enz) Op 121 basis Het doel van deze bijeenkomsten zal worden bepaald tussen de mentor en de mentee voorafgaand aan elke sessie en zal gericht zijn op de zaken die op dat moment het belangrijkst zijn voor de mentee .
28 hours
Overview
ISO 26262 definieert de eisen voor functionele veiligheid in de automobielsector.

deze instructeur-LED, live training (ter plaatse of afstandsbediening) is gericht op Automotive professionals die willen de ISO 26262 standaard te implementeren binnen hun organisatie.

aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:

- begrijpen functionele veiligheid als het gaat om Automotive hardware en softwareontwikkeling.
- begrijpen de wettelijke verantwoordelijkheden en compliance-eisen van ISO 26262.
- implementeren van de veiligheidsprocessen voorgeschreven in ISO 26262.

formaat van de cursus

- interactieve lezing en bespreking.
- veel oefeningen en praktijk.
- hands-on implementatie in een live-lab omgeving.

cursus customization opties

- voor het aanvragen van een aangepaste opleiding voor deze cursus, neem dan contact met ons op te regelen.
21 hours
Overview
Publiek

- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom het beïnvloeden en vermijden van conflicten met:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Cursus Doelstellingen

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
14 hours
Overview
Invoering

Ieder van ons bedient klanten, het bieden van een positieve klantenservice aan klanten is cruciaal en het creëren van kansen voor terugkerende klanten is belangrijk.

Tijdens de cursus Customer Care Service wordt gekeken naar alle soorten klanten en hoe we hen beter kunnen bedienen en onszelf daarbij kunnen verbeteren. Deelnemers krijgen een sterke set vaardigheden, waaronder face-to-face handelen, telefonische technieken, omgaan met moeilijke klanten en het genereren van retouractiviteiten.

Doelstelling

Ieder van ons bedient klanten, het bieden van een positieve klantenservice aan klanten is cruciaal en het creëren van kansen voor terugkerende klanten is belangrijk.

Deze klantenservice is bedoeld om onszelf uit te rusten en te verbeteren. Deelnemers krijgen de basisvaardigheden en de kennis die nodig is voor eerstelijnsmedewerkers om klantcontacten via telefoon, e-mail en face-to-face transacties af te handelen, via de telefoontechnieken met moeilijke klanten, en om succesvol omzet te genereren.

Trainingsvoordelen

- Identificeer en voldoe aan de verwachtingen van de klant
- Communiceer effectief met klanten
- Beheer klantpercepties
- Omgaan met verschillende soorten klanten
- Effectief reageren op persoonlijke en telefonische klantcontacten
- Schrijf effectieve e-mails en brieven
- Omgaan met stress
- Cursusbesprekingen en oefening
- Stimulerende oefeningen worden gedurende de sessie gegeven, zodat deelnemers hun probleemoplossende technieken kunnen aanscherpen en hun vaardigheden en mindset voor klantenservice kunnen verbeteren. Deze cursus is ontworpen om tegemoet te komen aan een breed scala aan klantenservice- en uitvoeringsomgevingen
35 hours
Overview
Communication al lang erkend als essentieel voor professioneel succes en velen van hun carrière zijn vastgelopen, haperen of stagneren dankzij een gebrek aan communicatieve vaardigheden. In tegenstelling tot de stedelijke mythe, zijn weinigen van ons met deze vaardigheid geboren, in plaats daarvan hebben de meesten geoefend of geleerd van fouten. Deze cursus is bedoeld om deelnemers te helpen hun communicatievaardigheden te verbeteren en bijgevolg hun vermogen om met anderen samen te werken.

Bemiddelingsvaardigheden zijn subtiel maar betekenisvol verschillend. Excel geleende communicatie is een vereiste, maar belangrijker is het vermogen om te luisteren en kennis te nemen van wat er wordt gezegd. De rol van de bemiddelaar is om partijen te helpen een oplossing voor hun probleem te vinden en tot een resultaat te komen dat beide partijen graag accepteren. Bemiddelaars vermijden partij kiezen, oordelen of leiding geven. Ze zijn eenvoudigweg verantwoordelijk voor het ontwikkelen van effectieve communicatie en het opbouwen van consensus tussen de partijen. Deze cursus behandelt ook het bredere scala aan vaardigheden, naast communicatie, die vereist zijn om een effectieve bemiddelaar te zijn.
14 hours
Overview
een effectieve Customer Care strategie is essentieel voor de groei van uw bedrijf.... Een Customer Care strategie speelt een belangrijke rol in de opbouw van klant tevredenheid, die u helpen om trouwe klanten te behouden en verhoging van het niveau van terugkerende Business.

deze cursus richt zich op strategieën en vaardigheden voor het opbouwen van een leven lang klantrelaties door het ontwikkelen van waardevolle en effectieve Customer-Care strategieën.

tevreden klanten kunnen, door middel van gesprekken en verhalen vertellen, worden vrijwillige ambassadeurs voor uw bedrijf en zijn zeer waarschijnlijk aan te bevelen uw diensten of producten aan anderen.

deze cursus zal ook helpen deelnemers effectief communiceren, adequaat en duidelijk in alle situaties.

DOELSTELLINGen

helpt deelnemers aan het ontwikkelen van een effectieve Customer servicestrategie, ontwerpen en implementeren van systemen die zich richten op het voldoen aan de behoeften van de klant en benchmarken hun dienstverlening tegen hun concurrenten, Bekijk de kwaliteit van uw huidige klantenservice, stel doelstellingen vast en maak een strategie om aan de volgende te voldoen.

- maken en te verhogen kwaliteit klantenservice.
- kritische kwaliteit Customer service skills.
- communicatievaardigheden met klanten
- gesprekken via de telefoon

- E-mail om de klanten service te verbeteren …
- hoe om te gaan met moeilijke klanten
- doen en don'ts van de klanten service

formaat van de cursus

- interactieve lezing en bespreking.
- veel oefeningen en praktijk.
- hands-on implementatie in een live-lab omgeving.

cursus customization opties

- voor het aanvragen van een aangepaste opleiding voor deze cursus, neem dan contact met ons op te regelen.
- voor meer informatie over ___, u terecht op: ___
7 hours
Overview
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
Weekend Management cursus, Avond Management training, Avond Management opleiding Management boot camp, Management instructeur geleid, Weekend Management training, Avond Management cursus, Management coaching, Management instructeur, Management trainer, Management training cursus, Management lessen, Management on-site, Management privé cursus, Management een op een training, Management op locatie, Weekend Management opleiding

Cursussen met korting

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Een aantal van onze klanten

is growing fast!

We are looking to expand our presence in the Netherlands!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in the Netherlands
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!