Management Training Courses

Management Training Courses

Lokaal opgeleid live management trainingen in Nederland.

Getuigenissen

★★★★★
★★★★★

Management Cursusoverzicht

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
14 hours
Overview
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
7 hours
Overview
Publiek Managers en teamleiders die zich volledig bewust moeten zijn van de problemen rond het beheer en de ontwikkeling van hun personeel (directe en indirecte rapporten) Formaat van de cursus De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van: Facilitated Discussions Presentaties dia's Oefeningen en case-studies Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Begrijp de verschillende vaardigheden die nodig zijn voor het managen en voor leidinggeven Ontwikkel hun team op de meest effectieve manier Leg uit hoe je het beste in hun deel van de organisatie verandering kunt aanbrengen Beheer de prestaties van het personeel beter Onderhandel met succes over hun gewenste oplossingen Leg uit hoe je moet omgaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor tegen kunnen komen .
28 hours
Overview
ISO 26262 definieert de eisen voor functionele veiligheid in de automobielsector.

deze instructeur-LED, live training (ter plaatse of afstandsbediening) is gericht op Automotive professionals die willen de ISO 26262 standaard te implementeren binnen hun organisatie.

aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:

- begrijpen functionele veiligheid als het gaat om Automotive hardware en softwareontwikkeling.
- begrijpen de wettelijke verantwoordelijkheden en compliance-eisen van ISO 26262.
- implementeren van de veiligheidsprocessen voorgeschreven in ISO 26262.

formaat van de cursus

- interactieve lezing en bespreking.
- veel oefeningen en praktijk.
- hands-on implementatie in een live-lab omgeving.

cursus customization opties

- voor het aanvragen van een aangepaste opleiding voor deze cursus, neem dan contact met ons op te regelen.
7 hours
Overview
KAIZEN is afkomstig uit het Japans en betekent "continue verbetering" Het kan zowel op werkplekken als in kantoorprocedures worden gebruikt .
14 hours
Overview
Kanban Management Professional 1 (KMP1) is een zeer interactieve tweedaagse cursus, geaccrediteerd door de Lean Kanban University (LKU) Het combineert lesgeven, groepsdiscussies en een volledig onderdompelende simulatie om te illustreren hoe de Kanban-methode individuen, teams en organisaties helpt bij het beheren en verbeteren van de levering van producten en diensten aan hun klanten De Kanban-methode biedt een pragmatische, bruikbare, op feiten gebaseerde leidraad voor succesvolle evolutionaire verandering Het begint met wat je nu doet en streeft naar evolutionaire veranderingen met respect voor de huidige rollen, verantwoordelijkheden en functietitels en het aanmoedigen van leiderschap op alle niveaus Hierdoor kunnen organisaties hun bedrijfsprocessen geleidelijk evolueren, relevante meetwaarden definiëren en gebruiken om de voortgang te meten en de risico's van complexe veranderprogramma's aanzienlijk verminderen Je verlaat deze cursus met kennis van de Kanban-principes en huisartspraktijken en vaardigheden waarmee je Kanban met vertrouwen in je organisatie kunt toepassen Wat zal je leren? Identificeer interne en externe bronnen van ontevredenheid Analyse van vraag versus vermogen Modelleer het kennisontdekproces Ontwerp kanban-systemen en hun visualisaties Identificeer en prioriteer verbeteringen Kies cadans voor activiteiten Identificeer serviceklassen Wat krijg ik? Twee dagen van hoge kwaliteit training met Michael Chik die 20 jaar ervaring heeft in softwareontwikkeling Tijdens de cursus worden versnaperingen en lunch aangeboden Je ontvangt ook: Lesmateriaal (print & elektronisch) Elektronische kopie van het boek "Kanban Succesvolle Evolutieve Evolutie voor uw technologiebedrijf" door David J Anderson Lidmaatschap van de LeanKanban University (LKU) LeanKanban University (LKU) certificaat van voltooiing van de cursus Voor wie is deze cursus bedoeld? Iedereen die zich bezighoudt met productontwikkeling of kenniswerk Dit omvat maar is niet beperkt tot het volgende: Programma- en bezorgmanagers Product- en projectmanagers Productontwikkelaars, softwareontwikkelaars en testers Mensen die werkzaam zijn in operaties of ondersteuning Bedrijfsanalisten Highlevel management Iedereen die geïnteresseerd is in het implementeren van Agile in hun organisatie .
14 hours
Overview
In 1996 John Kotter wrote "Leading Change" which looked at what people did to transform their organisations. Kotter introduced an 8-step change model for helping managers deal with transformational change.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Overview
Wie moet aanwezig zijn: managers die geïnteresseerd zijn in het verbeteren van de productiviteit door het implementeren van 5S en die willen zorgen dat ze dit essentiële concept op de juiste manier beginnen Deze training is gemaakt voor professionals uit alle sectoren Het kan op maat worden gemaakt voor tandheelkundige klinieken, laboratoria, kantoren etc Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar biedt praktisch advies voor het implementeren van 5S De cursus is gericht op leiders en agenten voor verandering die willen zorgen dat zij 5S op de juiste manier introduceren Elk cursist krijgt de gelegenheid om ervaring op te doen door middel van een aantal oefeningen om aan te tonen dat 5S werkt Na het voltooien van de training zult u: Begrijp hoe 5S werkt en de efficiëntie met 10 tot 30% verbetert Identificeer afvalbronnen en verbeter de winstgevendheid Begrijp de redenen voor het vijfstappenproces en weet hoe het moet worden geïmplementeerd Beschikken over de hulpmiddelen en procedures om processen te verbeteren Ontwikkel een concreet plan om 5S op uw werkplek te introduceren Als u nadenkt over het verbeteren van de efficiëntie op de werkvloer, het winnen van meer bestellingen en het voldoen aan uw klanten terwijl u de veiligheid verbetert, kunt u het zich niet veroorloven deze cursus niet te volgen .
14 hours
Overview
Lean Distribution verwijst naar de toepassing van Lean Manufacturing concepten voor distributie, logistiek en supply chain operaties. De focus ligt op het toevoegen van waarde voor klanten, terwijl het identificeren en elimineren van afval — iets dat doet & #39; t toe te voegen die waarde.

in deze instructeur-LED, live training, deelnemers leren de methodologie, teams en tools die nodig zijn om Lean te voeren binnen hun eigen distributiecentra en supply chain operaties, terwijl de oprichting van een cultuur van continue verbetering.

de training combineert Case-activiteiten en discussies met Live, hands-on praktijk met behulp van de tools, metrieken en methoden die nodig zijn om Lean systemen en processen te implementeren. Enkele van de behandelde begrippen zijn:

- berekening van de werkelijke kosten van vervulling
- verlaging van de totale kosten in de toeleveringsketen
- overwinnen weerstand tegen verandering
- cultiveren leiderschap en het inbrengen van een mentaliteit van lean denken over de hele organisatie

formaat van de cursus

- deel lezing, deel bespreking, oefeningen en hands-on praktijk
14 hours
Overview
Wanneer een onderneming een magere transformatie begint, of het nu gaat om productie, services of technologie, is de IT-afdeling te vaak buiten beeld Lean IT is hier een antwoord op Lean IT is een uitbreiding van de Lean-principes op informatietechnologie (IT), waarbij het principe "het verwijderen van afval" is (werk dat geen waarde toevoegt aan een product of dienst) In deze training met instructeurs leren deelnemers hoe ze het probleem van afval in een IT-organisatie kunnen uitpakken Door de dekking van theorie, casestudy-activiteiten en praktische oefeningen met de benodigde tools, methoden en metrieken, leren de deelnemers de kritische denk-, analyse- en communicatievaardigheden die nodig zijn om het probleem van verspilling bij IT-operaties aan te pakken Door middel van dit interactieve proces leren deelnemers hoe ze de Lean IT-principes en -praktijken in hun eigen organisatie kunnen toepassen en een cultuur van continue verbetering in IT kunnen vestigen Aan het einde van deze cursus zullen deelnemers de impact en rol van de IT-afdeling in de Lean-transformatie van een organisatie begrijpen In praktische termen leren deelnemers hoe ze: meet zakelijke prestaties kwantificeer het rendement op "innovatie" bedrijfsprocessen beoordelen en afval identificeren verlaag de bedrijfskosten de kwaliteit en prestaties verbeteren serviceniveaus verbeteren, veranderingen beheren en profiteren van opkomende technologieën behoud kwaliteit en stabiliteit in de tijd maak "Lean denken" een integraal onderdeel van de onderneming en de toolkit van elke IT-professional Publiek Managers en specialisten die werken in een IT-organisatie Formaat van de cursus Gedeeltelijke lezing, deelbespreking, oefeningen en praktijkoefeningen .
14 hours
Overview
Lean Management is een aanpak voor het runnen van een organisatie Het bevordert een langetermijnvisie op werk en een cultuur van continue verbetering, waarbij continu en systematisch kleine, incrementele veranderingen in processen worden bereikt om de efficiëntie en kwaliteit te verbeteren In deze training met instructeur leren deelnemers Lean-principes en -praktijken toe te passen in een productiecontext en een cultuur van continue verbetering tot stand te brengen De training combineert casusactiviteiten en discussies met live handson-oefeningen met behulp van de tools, metrics en methoden die nodig zijn om Lean-systemen en -processen te implementeren Enkele van de behandelde concepten omvatten: Bepaling van de oorzaak van inefficiënties Het meten van prestaties Het realiseren van de continue verbeteringscyclus Kaizen-evenementen organiseren Het creëren van een mindset van Lean-denken in de hele organisatie Publiek Bedrijfsmanagers Kwaliteitsbewaking managers en consultants Formaat van de cursus Deellezing, deelbespreking, oefeningen en substantiële handsonoefeningen .
7 hours
Overview
Wie moet deelnemen: Lean en verander agenten, operationele leiders en professionals die ervoor willen zorgen dat ze dit fundamentele concept op de juiste manier beginnen Deze training is gemaakt voor professionals uit alle sectoren van de industrie enz Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar biedt praktisch advies over hoe 5S in uw productiefaciliteit te implementeren De cursus is gericht op leiders en agenten voor verandering die willen zorgen dat zij 5S op de juiste manier introduceren Elk cursist krijgt de gelegenheid om ervaring op te doen door middel van een aantal oefeningen om aan te tonen dat 5S werkt Na het voltooien van de training zult u: Begrijp hoe 5S werkt en de efficiëntie met 10 tot 30% verbetert Identificeer afvalbronnen en verbeter de winstgevendheid Begrijp de redenen voor het vijfstappenproces en weet hoe het moet worden geïmplementeerd Beschikken over de hulpmiddelen en procedures om productieprocessen te verbeteren Ontwikkel een concreet plan om 5S op uw werkplek te introduceren Als u nadenkt over het verbeteren van de efficiëntie op de werkvloer, het winnen van meer bestellingen en het voldoen aan uw klanten terwijl u de veiligheid verbetert, kunt u het zich niet veroorloven deze cursus niet te volgen .
14 hours
Overview
Lean Management gaat over klantgerichtheid, het ontwikkelen en onderhouden van systemen en processen om waarde te bieden aan klanten. Lean Services is de toepassing van Lean Concepts to service operations.

in deze instructeur-LED, live training (ter plaatse of op afstand), deelnemers leren hoe toepassen lean principes en praktijken binnen hun eigen organisatie en het opzetten van een cultuur van continue verbetering.

deze interactieve training combineert Case-activiteiten en discussies met Live, hands-on praktijk met behulp van de tools, statistieken en methoden die nodig zijn om Lean systemen en processen te implementeren. Bovendien, deze opleiding is gericht op een mentaliteit van mager denken druppelen.

formaat van de cursus

- deel lezing, deel bespreking, oefeningen en hands-on praktijk
14 hours
Overview
Instead of supporting deep analysis and large shifts, the McKinsey 7-S model is great for analyzing how coherent your company is. If you know that you need to change your act, but you’re not sure what to do, this is the change management model for you.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at managers, business owners and strategists planning to implement McKinsey 7s model in their respective organization.\

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
21 hours
Overview
Publiek

- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond beïnvloeding en het vermijden van conflicten met:

- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Cursus Doelstellingen

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties dia's
- Oefeningen en
- Case Studies
14 hours
Overview
Publiek Deze cursus is ontwikkeld voor analisten, voorspellers die prognoses willen introduceren of verbeteren die gerelateerd kunnen zijn aan verkoopprognoses, economische prognoses, technologische prognoses, supply chain management en prognoses voor vraag of aanbod Beschrijving Deze cursus leidt afgevaardigden door een reeks van methodologieën, kaders en algoritmen die nuttig zijn bij het kiezen van hoe de toekomst te voorspellen op basis van historische gegevens Het gebruikt standaardhulpmiddelen zoals Microsoft Excel of sommige Open Source-programma's (met name R-project) De principes die in deze cursus worden behandeld, kunnen door elke software worden geïmplementeerd (bijv SAS, SPSS, Statistica, MINITAB) .
21 hours
Overview
Publiek

Medewerkers die zich volledig bewust moeten zijn van de problemen rondom People en Team Management voor:

- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders

Formaat van de cursus

De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:

- Facilitated Discussions
- Presentaties dia's
- Oefeningen en
- Case Studies

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke kanten van de verschillende beschikbare communicatiemiddelen
- Waardeer hoe u hun teamleden kunt managen, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe je moet omgaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor tegen kunnen komen
21 hours
Overview
QMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001) training geeft uitleg over wat een QMS (Quality Management System) moet bereiken Het verklaart ook de vereisten van een succesvolle QMS-audit Deze vereisten dienen als basis voor continue verbeteringsinspanningen naar verbeterde producten en diensten voor de klant Tijdens deze live training met instructeur leren deelnemers over de QMS Audit-principes, -procedures en -documentatie tijdens een reeks casestudy's, groepsdiscussies en praktische oefeningen en activiteiten Aan het einde van deze training kunnen deelnemers: Identificeer de vereisten voor een succesvolle QMS-audit Maak een controlelijst voor een steekproefscenario Rapporteer bevindingen in overeenstemming met ISO 9001-vereisten Schrijf en rapporteer niet-conformiteitsrapporten en evalueer voorstellen voor corrigerende maatregelen Bereid en presenteer een overtuigende evaluatie aan het topmanagement in overeenstemming met het beleid en de doelstellingen van de organisatie Publiek Auditors die betrokken zijn of zullen worden bij QMS Audit Consultants en managers die betrokken zijn bij kwaliteitsprogramma's Personen die met QMS-auditors moeten werken Formaat van de cursus Gedeeltelijke lezing, deelbespreking, oefeningen en zware handsonoefeningen .
35 hours
Overview
Overzicht Deze 5-daagse cursus helpt afgevaardigden hun strategisch denken, planning en managementvaardigheden te ontwikkelen, inclusief de tactische en operationele vereisten voor een succesvolle implementatie in een bankomgeving De cursus gaat in op de moeilijke kwesties van conflictbeheersing, het managen van verandering, wat een goede leider maakt en hoe een team te motiveren Aan de hand van interactieve casestudy's en voorbeelden uit de sector zullen afgevaardigden worden aangemoedigd om ervaringen en uitdagingen uit te wisselen om praktische en werkgerichte oplossingen te ontwikkelen die ze terug kunnen nemen en daadwerkelijk kunnen gebruiken De kerndoelstelling van het programma is de leidinggevenden uit te rusten met de vaardigheden om de bedrijfsomgeving te scannen om winstgevende zakelijke kansen te ontdekken en strategieën te ontwikkelen om concurrentievoordeel te behalen in een steeds concurrerender bedrijfsomgeving Het programma zal onder meer ook inzicht verschaffen in best practices en gedragingen van leiderschap die de capaciteit van leidinggevenden om de complexiteit en onzekerheden van het managen van een performante financiële instelling te versterken, zal versterken leerdoelen Na het bijwonen van deze cursus kunnen afgevaardigden: Beschrijf de belangrijkste problemen waarmee een grote bank wordt geconfronteerd; Verklaar de verschillende benaderingen van planning van organisatieontwikkeling; Analyseer de huidige zakelijke omgeving en invloeden die van invloed zijn op de organisatie; Analyseer middelen binnen en buiten de organisatie; Verklaar de verschillende benaderingen om strategie te beheren en het plaats in het businessplan; Evalueer de alternatieve ontwikkelingsstrategieën om aan te geven welke het meest geschikt is voor de behoeften van het bedrijf Een beter begrip van strategische ontwikkelingsplannen toepassen; Bespreek objectief de risico's, voordelen en kosten die gepaard gaan met de implementatie van de nieuwe strategie, inclusief het managen van conflicten in een team; Definieer benaderingen voor het beheersen van de geïdentificeerde risico's; Analyseer de mogelijke gevolgen voor zijn of haar bedrijf (zowel positief als negatief) die zullen voortvloeien uit de implementatie van de nieuwe strategie; Ontwerp beleid, systemen en processen om de opkomende strategische plannen met succes te implementeren; Behandel de belangrijkste stappen in verandermanagement Wie zou moeten bijwonen Product / Service Managers Nieuw aangestelde en gevestigde managers en teamleiders Heads of Operations Senior Bank Managers Human Resource Managers Operations Managers Marketingmanagers Methodologie De cursus bestaat uit gefaciliteerde workshops, aangevuld met casestudy's uit een combinatie van gepubliceerde praktijkvoorbeelden en / of praktijkervaringen Er zullen ook mogelijkheden zijn voor aanwezigen om in kleine groepen te werken om ideeën en strategieën samen te brengen en om het materiaal toe te passen in de context van hun eigen organisaties / afdelingen Open forumdiscussies zullen ook een sleutelelement zijn .
7 hours
Overview
Deze cursus is bedoeld voor beleidsmakers wiens primaire doel het niet is om de berekening en de analyse te doen, maar om ze te begrijpen en te kunnen kiezen welke statistische methoden relevant zijn in de strategische planning van de organisatie.

Een prospect-deelnemer moet bijvoorbeeld beslissen hoeveel samples moeten worden verzameld voordat hij kan beslissen of het product wordt gelanceerd of niet.

Als je een langere cursus nodig hebt die de basis van het statistische denken omvat, bekijk dan de 5-daagse "Statistics for Managers" -training.
21 hours
Overview
strategisch denken verwijst naar het proces van denken door middel van problemen en situaties door middel van een grote foto lens, gezien de implicaties van verschillende acties, dan handelen op de meest ideale strategie voor de algehele zakelijke succes.

goede strategische denkers kijken naar uitdagingen en kansen analytisch en beschouwen ze in de context van een bedrijf & #39; s visie en doelen. Of gebruikt door een Strategy Manager overweegt hoe een investering of een Business Developer evaluatie van het potentieel van uitbreiding in een nieuwe markt te verdelen, strategisch denken is een vaardigheid die kan worden geleerd, beoefend, en verfijnd. Strategisch denken geeft managers de duidelijkheid en de rand die nodig is om betere beslissingen te nemen en voortdurend bewegen hun bedrijven in de juiste richting.

in deze instructeur-LED, live training, lopen we nieuwe managers door middel van de belangrijkste concepten van strategisch denken, waardoor de theorie in de praktijk door middel van taken op basis van activiteiten op basis van Real-Life gevallen. Deelnemers krijgen een unieke kans om nieuwe manieren van denken te leren, implementeren van sleutelbegrippen om problemen op te lossen, na te denken over hoe deze principes van toepassing op hun eigen werk, en luisteren naar en delen hun eigen perspectieven met hun instructeur en klasse peers.

formaat van de cursus

- deelnemers krijgen een Big-Picture begrip van wat drijft hun bedrijf en hoe hun rol binnen de organisatie draagt bij aan de Business & #39; s doelen, visie, en bottom line. De cursus is interactief en op activiteiten gebaseerd, met case-studies, teamgerichte taken en individuele presentatie en probleemoplossend maken van een belangrijk deel van de cursus.
14 hours
Overview
Deze training is opgezet voor investeerders, bedrijfseigenaars, directeuren, managers, leidinggevenden en analisten die strategische planningsvaardigheden moeten ontwikkelen. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar om vandaag je dromen te realiseren.

Deze cursus richt zich op strategische planning voor bedrijven waarin flexibiliteit en constant leren het belangrijkste is. De nadruk ligt op de bedrijfs- en investeringsstrategie met behulp van actuele praktijkvoorbeelden. Elk cursist krijgt de mogelijkheid om een ​​strategisch plan te maken en te leren hoe het in de praktijk kan worden geïmplementeerd.
21 hours
Overview
Publiek Senior managers die inzicht nodig hebben in de kwesties van strategisch management en de toepassing ervan Formaat van de cursus Een combinatie van: Facilitated Discussions Presentaties dia's CaseStudies en voorbeelden Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden: Definieer kwesties die ten grondslag liggen aan succesvol strategisch leiderschap en de link naar een sterk organisatieklimaat Beschrijf een reeks strategische bedrijfsmodellen en hun potentiële implicaties voor hun eigen bedrijf Definieer de kritische concepten die ten grondslag liggen aan het bouwen van goed presterende teams en het beheren van veranderingen Definieer en gebruik belangrijke financiële maatregelen voor strategisch succes .
7 hours
Overview
Worstelt u met het implementeren van Agile in uw organisatie? Is de wijziging te prescriptief? Zijn uw teams overbelast en minder productief maar toch te resistent voor een revolutionaire verandering? Kies het "Alternatieve pad naar behendigheid" en voer een evolutionaire en humane methode voor verandermanagement in die uw proces niet verandert maar verbetert De Kanban-methode biedt een pragmatische, bruikbare, op feiten gebaseerde leidraad voor succesvolle evolutionaire verandering Het begint met wat u nu doet en respecteert de huidige rollen, verantwoordelijkheden en functietitels Hierdoor kunnen organisaties hun bedrijfsprocessen geleidelijk evolueren, relevante meetwaarden definiëren en gebruiken om de voortgang te meten en het risico van complexe veranderprogramma's aanzienlijk verminderen Als uw team overweldigd is, kan Kanban u helpen uw werk onder controle te krijgen Kanban is een nieuwe techniek om uw proces dynamisch te beheren en knelpunten aan het licht te brengen Deze training biedt de vaardigheden en kennis die je nodig hebt om Kanban in je werk toe te passen en te leren hoe je kunt bepalen waar je nu aan moet werken, wat je later moet verlaten en wat je voorgoed uit de takenlijst kunt halen Leerresultaten Deelnemers moeten bekend raken met de Kanban-methode Ze moeten in staat zijn om een ​​basis Kanban-bord te ontwerpen en te implementeren Ze moeten de typen werkitems en de risico's van specifieke werkitems kunnen begrijpen Ze moeten bekend zijn met verschillende Team Kanban-bordontwerpen en -stijlen en weten hoe ze een ontwerp moeten kiezen dat het beste bij hun context past Ze moeten zich bewust zijn van de routekaart voor training en de waarde en voordelen die kunnen worden behaald bij elke stap op het "alternatieve pad naar behendigheid" Wie zou moeten bijwonen Deze cursus is bedoeld voor elke professional die deel uitmaakt van een productontwikkelings- of kenniswerkomgeving en die geïnteresseerd is in het ontdekken hoe Kanban kan helpen bij het verbeteren van de werkomgeving Kanban werkt over meerdere functies van een organisatie, van hooggeplaatste personeelsleden die Lean Management willen adopteren voor leden van bezorgteams die hun werkmethoden willen verbeteren Eerdere deelnemers aan onze lessen zijn in rollen geweest zoals: Senior managementposities (CxO) Programma- en projectmanagers Productmanagers, producteigenaren en bedrijfsanalisten Scrum Teamleden Scrum Masters, Team Lead en Change Agents Product- en softwareontwikkelaars en testers Agile Coaches & Practitioners (Scrum, XP, DSDM, AgilePM, etc) Andere rollen zoals HR- en Finance-professionals certificaat Deze 1 daagse cursus leert de basis van de Kanban-methode® en dient als instapniveau en startpunt voor een alternatief pad naar behendigheid Na succesvolle afronding van deze training, ontvangt u een Certificaat van Voltooiing van Lean Kanban University® Bovendien verdient u een certificaat van certificaat van Team Kanban Practitioner® (TKP), vergezeld van de TKP-badge Project Management Institute (PMI): 7 PDU's (Professional Development Units) .
7 hours
Overview
Deze cursus is bedoeld voor mensen die op het punt staan ​​te beginnen of net begonnen zijn aan een professionele carrière in de industrie Ontworpen om begrip en waardering te kweken voor de zakelijke werkplek, de verwachtingen en gedragingen die afgestudeerden na de start van hun carrière tegemoet gaan Na de cursus wordt een mentor toegewezen voor een periode van 6 maanden waarbij maximaal 6 bijeenkomsten plaatsvinden (via telefoon, skype, enz) Op 121 basis Het doel van deze bijeenkomsten zal worden bepaald tussen de mentor en de mentee voorafgaand aan elke sessie en zal gericht zijn op de zaken die op dat moment het belangrijkst zijn voor de mentee .
35 hours
Overview
Overzicht Over de hele wereld koppelen toezichthouders steeds vaker het risico dat een bank neemt aan de hoeveelheid kapitaal die ze moeten aanhouden en worden banken en financiële diensten steeds vaker beheerd op basis van risicobeheerlijke managementpraktijken De banken, hun producten, de regelgeving en de mondiale markt worden steeds complexer en drijven steeds grotere uitdagingen op het gebied van effectief risicobeheer Een belangrijke les van de bankencrisis van de afgelopen vijf jaar is dat risico's sterk geïntegreerd zijn en dat banken deze interacties op efficiënte wijze moeten beheren Belangrijkste kenmerken zijn: de uitleg van de huidige risicogebaseerde regelgeving gedetailleerd overzicht van de belangrijkste risico's waarmee banken worden geconfronteerd best practices in de branche voor het toepassen van een bedrijfsaanpak voor het integreren van risicobeheer in een hele organisatie gebruik van governance-technieken om een ​​cultuurbrede cultuur op te bouwen om ervoor te zorgen dat iedereen een actieve rol speelt bij het managen van risico's in overeenstemming met de strategische doelstellingen van de bank welke uitdagingen in de toekomst voor risicomanagers zouden kunnen staan De cursus zal uitgebreid gebruik maken van casestudy's die zijn ontworpen om de concepten en ideeën die tijdens de vijf dagen worden behandeld te onderzoeken, te onderzoeken en te versterken Historische gebeurtenissen bij banken zullen tijdens de cursus worden gebruikt om te benadrukken hoe ze hun risico's en acties die genomen hadden kunnen worden om verlies te voorkomen, niet hebben beheerd Doelen Het doel van deze cursus is om het bankmanagement te helpen bij het leveren van een passende geïntegreerde strategie voor het beheer van de complexe en veranderende risico's en regelgeving in de internationale bankomgeving van vandaag Specifiek wil deze cursus het management op hoog niveau inzicht geven in: groot risico binnen de financiële sector en de belangrijkste internationale risicoregels hoe u de activa en passiva van een bank kunt beheren en het rendement maximaliseert de interactie tussen risicotypen en hoe banken een geïntegreerde aanpak gebruiken voor hun beheer corporate governance en de best practice-aanpak voor het beheer van de uiteenlopende belangen van de stakeholders hoe een cultuur van risicogovernance te ontwikkelen als een middel om onnodig risico te minimaliseren Wie zou dit seminar moeten bijwonen Deze cursus is bedoeld voor diegenen die nieuw zijn in geïntegreerd risicomanagement, strategisch risicomanagement door senior management of degenen die hun begrip van ondernemingsrisicomanagement willen vergroten Het zal van nut zijn om: Beheer op bankniveau Senior managers Senior risicomanagers en analisten Senior bestuurders en risicomanagers die verantwoordelijk zijn voor strategisch risicobeheer Interne auditors Regelgevend en compliancemedewerkers Treasury professionals Asset and liability managers en analisten Toezichthouders en toezichthoudende professionals Leveranciers en consultants voor banken en de risicobeheerindustrie Corporate governance en risicogovernancemanagers .
21 hours
Overview
IATF 16949, of International Automotive Task Force 16949, is een van de meest gebruikte Automotive QMS (Quality Management systeem) normen in de industrie.

deze instructeur-LED, live training (ter plaatse of op afstand) is gericht op professionals in de auto-industrie die willen creëren en beheren van een QMS in de naleving van IATF 16949 normen.

aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:

- begrijpen de IATF 16949 eisen.
- creëren van een kwaliteitsmanagementsysteem dat zorgt voor klanttevredenheid in het eindproduct of dienst.
- behaalt beste praktijken in het ontwerp, de ontwikkeling, de productie, de installatie, en het onderhouden van automobielproducten.

formaat van de cursus

- interactieve lezing en bespreking.
- veel oefeningen en praktijk.
- hands-on implementatie in een live-lab omgeving.

cursus customization opties

- deze cursus is ontworpen om praktische kennis die kan worden toegepast op het oplossen van Real-World problemen en niet als een voorbereidende cursus voor certificering te bieden.
- voor het aanvragen van een aangepaste opleiding voor deze cursus, neem dan contact met ons op te regelen.
14 hours
Overview
Invoering.

Ieder van ons dient klanten, het bieden van een positieve klantenservice aan klanten is cruciaal en het creëren van kansen voor herhalingsaankopen is belangrijk.

De Customer Care Service-cursus zal alle soorten klanten bekijken en hen beter van dienst zijn en onszelf in het proces verbeteren. Deelnemers krijgen een sterke vaardigheden aangeboden, waaronder face-to-face handelen, telefonische technieken, omgaan met lastige klanten en het genereren van zakelijke retourzendingen.

Doelstelling

Ieder van ons dient klanten, het bieden van een positieve klantenservice aan klanten is cruciaal en het creëren van kansen voor herhalingsaankopen is belangrijk.

Deze cursus Customer Care Services is ontworpen om onszelf uit te rusten en te verbeteren. Deelnemers krijgen de basisvaardigheden en kennis die nodig zijn voor het frontliniepersoneel om klantcontacten telefonisch, per e-mail en face-to-face te behandelen, via de telefoontechnieken met moeilijke klanten, en om succesvol retourzaken te genereren.

Trainingsvoordelen.

- Identificeer en voldoe aan de verwachtingen van de klant
- Communiceer effectief met klanten
- Beheer klantpercepties
- Deal met verschillende soorten klanten
- Reageer effectief op persoonlijke en telefonische klantcontacten
- Schrijf effectieve e-mails en brieven
- Omgaan met stress
- Cursusbesprekingen en Oefening
- Tijdens de sessie worden stimulerende oefeningen aangeboden, waardoor deelnemers hun probleemoplossende technieken kunnen aanscherpen en hun vaardigheden en mindset in de klantenservice kunnen verbeteren. Deze cursus is ontworpen om tegemoet te komen aan een breed scala aan klantenservice- en fulfillment-omgevingen.
35 hours
Overview
Communicatievaardigheden zijn al lang erkend als essentieel voor professioneel succes en menig carrière is tot stilstand gekomen, gestagneerd of gestagneerd dankzij een gebrek aan communicatievaardigheden. In tegenstelling tot de mythe van de stad, worden maar weinigen van ons met deze vaardigheid geboren, in plaats daarvan hebben de meesten van fouten geoefend of geleerd. Deze cursus is bedoeld om afgevaardigden te helpen hun communicatievaardigheden te verbeteren en bijgevolg hun vermogen om met anderen samen te werken.

Bemiddelingsvaardigheden zijn subtiel maar toch zinvol anders. Uitstekende communicatie is een eerste vereiste, maar belangrijker is het vermogen om te luisteren en kennis te nemen van wat er wordt gezegd. De rol van de bemiddelaar is om partijen te helpen een oplossing voor hun probleem te vinden en om tot een resultaat te komen dat beide partijen graag accepteren. Mediators vermijden het kiezen van kanten, het maken van oordelen of het geven van leiding. Ze zijn gewoon verantwoordelijk voor het ontwikkelen van effectieve communicatie en het opbouwen van consensus tussen de partijen. Deze cursus behandelt ook het bredere scala aan vaardigheden, naast communicatie, die vereist zijn om een ​​effectieve bemiddelaar te zijn.
14 hours
Overview
een effectieve Customer Care strategie is essentieel voor de groei van uw bedrijf.... Een Customer Care strategie speelt een belangrijke rol in de opbouw van klant tevredenheid, die u helpen om trouwe klanten te behouden en verhoging van het niveau van terugkerende Business.

deze cursus richt zich op strategieën en vaardigheden voor het opbouwen van een leven lang klantrelaties door het ontwikkelen van waardevolle en effectieve Customer-Care strategieën.

tevreden klanten kunnen, door middel van gesprekken en verhalen vertellen, worden vrijwillige ambassadeurs voor uw bedrijf en zijn zeer waarschijnlijk aan te bevelen uw diensten of producten aan anderen.

deze cursus zal ook helpen deelnemers effectief communiceren, adequaat en duidelijk in alle situaties.

DOELSTELLINGen

helpt deelnemers aan het ontwikkelen van een effectieve Customer servicestrategie, ontwerpen en implementeren van systemen die zich richten op het voldoen aan de behoeften van de klant en benchmarken hun dienstverlening tegen hun concurrenten, Bekijk de kwaliteit van uw huidige klantenservice, stel doelstellingen vast en maak een strategie om aan de volgende te voldoen.

- maken en te verhogen kwaliteit klantenservice.
- kritische kwaliteit Customer service skills.
- communicatievaardigheden met klanten
- gesprekken via de telefoon

- E-mail om de klanten service te verbeteren …
- hoe om te gaan met moeilijke klanten
- doen en don'ts van de klanten service

formaat van de cursus

- interactieve lezing en bespreking.
- veel oefeningen en praktijk.
- hands-on implementatie in een live-lab omgeving.

cursus customization opties

- voor het aanvragen van een aangepaste opleiding voor deze cursus, neem dan contact met ons op te regelen.
- voor meer informatie over ___, u terecht op: ___
7 hours
Overview
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
Weekend Management cursus, Avond Management training, Avond Management opleiding Management boot camp, Management instructeur geleid, Weekend Management training, Avond Management cursus, Management coaching, Management instructeur, Management trainer, Management training cursus, Management lessen, Management on-site, Management privé cursus, Management een op een training, Management op locatie, Weekend Management opleiding

Cursussen met korting

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Een aantal van onze klanten

is growing fast!

We are looking to expand our presence in the Netherlands!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in the Netherlands
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!