
Lokaal opgeleid live management trainingen in Nederland.
Machine Translated
Getuigenissen
Ik heb echt genoten van deze cursus omdat het kort en to the point was.
MUSAAD ALOLAYAN
Cursus: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Ik vond de kennis- en presentatiestijl van de alistair leuk.
yvette pranger
Cursus: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
We konden oefenen op de echte situatie en Helen gaf me een hoop praktische tips.
Elisa Venturini
Cursus: Assertiveness
Machine Translated
Instructie levering.
HE Space Operations
Cursus: Balanced Scorecard
Machine Translated
Alistair heeft een goede baan om het materiaal aanwezig zijn op een boeiende en onderhoudende manier met inbegrip van anekdotes en voorbeelden.
HE Space Operations
Cursus: Balanced Scorecard
Machine Translated
Trainer, Richard was erg goed.
Lisa Johansen
Cursus: The Compliance and MLRO Refresher Programme
Machine Translated
Concepten worden zodanig weergegeven dat ze kunnen worden toegepast in scenario's in het echte leven. Vanwege de grootte van de klas was de discussie een beetje meer informeel wat resulteerde in een meer openbarende en open discussie.
Cezar Canlas
Cursus: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Heel praktisch. Trainer was erg flexibel om ervoor te zorgen dat we aan onze behoeften voldeden.
Eric Guevarra
Cursus: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Ik genoot over het algemeen van het onderwerp.
Alberto Banzon
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Dat managementpersoneel van Armscor neemt het serieus.
Ed Huet - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Alvin heeft GEWELDIG werk gedaan door de deelnemers te betrekken. Hij gaf veel voorbeelden van zijn persoonlijke ervaringen met het implementeren van lean en hij heeft (en het komt goed over) een zeer boeiende persoonlijkheid. Geweldige intructor die de leerervaring leuk maakt en zijn publiek goed betrekt!
Don Dehmlow - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
De oefening die we doen om toe te passen wat we hebben geleerd.
Joey Espinosa - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
De training was zeer competent en vindingrijk.
Nomer Velena - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Wanneer onze trainer met ons naar buiten gaat, geeft ons de eerste beoordeling aan de fabriek en relateert de huidige toestand feitelijk aan de technieken die hij deelde.
Ma. Angeloubert Pelonio - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Value Stream Mapping, Lean Concept en praktijk, Identificatie van procesafval
Emmanuel Erickson Dacanay - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Lean Oefening - 8 verspillingen
Arnold Mascareñas
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Het was interactief. Was helemaal niet saai.
ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
Ik hou van alles over de training. Ik heb nieuwe dingen geleerd, speciaal in conflictbeheer.
ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
Trainer is zeer deskundig op dit gebied. Veel van hem geleerd omdat zijn discussies zeer inzichtelijk en toepasbaar waren op onze branche en op de werkplek. Tegen het einde voel ik me zeer tevreden.
Genafe Grace Amon - ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
De trainer is goed thuis en heeft een band met zijn publiek.
Irish May Palmero - ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
De persoonlijke ervaring die de trainer met ons heeft gedeeld die lessen biedt en leert hoe we elke situatie moeten aanpakken.
ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
De trainer was erg goed voorbereid en de trainingsdoelen werden gehaald.
Krishna Gisselle Dalen - ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
De nieuwe aanpak van 5's en het goede effect ervan voor ons bedrijf indien geïmplementeerd.
Noel Nadnadin - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik heb genoten van de herleefde aandacht op de werkplek.
Paolo Emerson Lagrosas - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik heb echt genoten van het omgaan met Conflict.
ITPPL Services, Inc.
Cursus: Management and Team Development
Machine Translated
De trainer weet wanneer hij punchlijnen moet gooien om de klas attent te houden op zijn discussies.
Reynaldo II Avila - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik genoot enorm van de trainingsoefeningen.
Olivia Gabriel - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik vond de voorbeelden en toepassing van tools en systemen leuk.
john rowel cobangbang - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik had echt profijt van de 5s.
robert francisco - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik vond vooral de 5s leuk.
bricio cruz - Armscor
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik hield echt van alles.
KEEVEN LUNA - Armscor Global Defense, Inc.
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik genoot van de toegepaste kennis. Niet alleen lezingen, maar ook oefeningen en activiteiten.
Armscor Global Defense, Inc.
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Ik vond de 5s echt leuk.
Wilson de jesus - Armscor Global Defense, Inc.
Cursus: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Dat ik na 3 dagen training het volledige overzicht van Agile hoe ze in mijn geval te gebruiken, hoe de efficiëntie te berekenen, negatieve werknemers te benaderen en nog veel meer.
Joanna Meza - Zurich Insurance
Cursus: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
contact met de trainer, interactie, oefeningen
mart Sekscinska - Centrum Innowacji ProLearning
Cursus: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Een praktische aanpak
Radoslaw Lipski - Centrum Innowacji ProLearning
Cursus: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Leader's energy, way of conducting
Ilona Matys - Centrum Innowacji ProLearning
Cursus: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
De theorie was OK, deels bekend. De oefeningen en de volgende analyse waren zeer nuttig ..
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Cursus: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Tijd gegeven voor zelfreflectie en verbetering.
Credit Suisse AG
Cursus: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Ik heb genoten van de trainer attitude en stijl, haar kennis en structuur van de opleiding.
Mahsa Chegini - Albemarle
Cursus: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Ik hield echt van de over Lean Principles.
Jemson Dela cruz
Cursus: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Ik hou van de interactieve Event sessie.
张 楠 - Elkay
Cursus: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Het vermaak van kleine spelen is vrij hoog
lilian pang - Elkay
Cursus: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Ik wil de praktijk Coin Flip en raak mijn baas zenuwen.
ABO LIU - Elkay
Cursus: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Ik hou van een aantal kleine use cases.
Elkay
Cursus: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Management Cursusoverzicht
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies
- Begrijp de verschillende vaardigheden die vereist zijn voor beheren en voor leiden
- Ontwikkel hun team op de meest effectieve manier
- Leg uit hoe het beste verandering in hun deel van de organisatie kan worden geleverd
- Beheer de prestaties van het personeel beter
- Onderhandel met succes over hun voorkeursoplossingen
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
- Huur en leid een levendig en innovatief technisch team.
- Gebruik en beheer effectief de technologie die nodig is om geweldige producten te ontwikkelen.
- Gebruik nuttige technieken en strategieën voor het beheer van producten en projecten.
- Schaal de bedrijfsactiviteiten op en verplaats deze in de juiste richting.
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Praktische implementatie in een live-labomgeving.
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
-
Ontdek afstandsleiderschap, structuren en componenten om een afstandswerkinstelling met succes aan te passen.
Ontwikkel vertrouwen, doelen, cultuur en teamwork om een effectieve en productieve remote team te creëren.
Gebruik bestaande tools en technologieën om virtuele communicatie en samenwerking te verbeteren.
Het implementeren van doelstellingen en projectmanagementmethoden om de prestaties van een afstandsbedrijf te meten.
-
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
-
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
De Kanban-methode biedt pragmatische, bruikbare, evidence-based begeleiding voor succesvolle evolutionaire verandering. Het begint met wat u nu doet en streeft naar evolutionaire verandering met respect voor de huidige rollen, verantwoordelijkheden en functiebenamingen en het aanmoedigen van leiderschap op alle niveaus. Dit stelt organisaties in staat om bedrijfsprocessen geleidelijk te evolueren, relevante statistieken te definiëren en te gebruiken om de voortgang te meten en de risico's verbonden aan complexe veranderprogramma's aanzienlijk te verminderen.
Je verlaat deze cursus met kennis van de Kanban-principes en algemene praktijken, en vaardigheden waarmee je Kanban met vertrouwen in je organisatie kunt toepassen. Wat ga je leren?
- Identificeer interne en externe bronnen van ontevredenheid
- Analyseer vraag versus mogelijkheden
- Modelleer het kennisontdekkingsproces
- Ontwerp kanban-systemen en hun visualisaties
- Identificeer en prioriteer verbeteringen
- Kies cadans voor activiteiten
- Identificeer serviceklassen Wat ontvang ik?
Cursusmateriaal (print & elektronisch)
Electron ic exemplaar van het boek "Kanban - Succesvolle evolutionaire verandering voor uw Technology Business " door David J. Anderson
Lidmaatschap van de Lean -Kanban University (LKU)
Lean -Kanban University (LKU) certificaat van voltooiing van de cursus Voor wie is deze cursus bedoeld?
Iedereen die betrokken is bij productontwikkeling of kenniswerk. Dit omvat maar is niet beperkt tot het volgende:
Programma- en bezorgmanagers
Product- en projectmanagers
Productontwikkelaars, softwareontwikkelaars en testers
Mensen die werkzaam zijn in operaties of ondersteuning
Business
Beheer op hoog niveau
Iedereen die geïnteresseerd is in het implementeren van Agile in hun organisatie
- Understand how 5S works and improve efficiency by 10 to 30%
- Be able to indentify sources of waste and improve profitability
- Understand the reasons for the five step process and know how to implement it
- Have the tools and procedures in order to improve production processes
- Develop a concrete plan to introduce 5S to your workplace
-
Begrijp hoe 5S werkt en verbeter de efficiëntie met 10 tot 30%
Kan afvalbronnen identificeren en winstgevendheid verbeteren
Begrijp de redenen voor het vijf stappenproces en weet hoe het te implementeren
Gebruik de tools en procedures om de processen te verbeteren
Ontwikkelen van een concrete plan om 5S in uw werkplek te introduceren
- Senior Management Posities (CxO)
- Programma- en projectmanagers
- Productmanagers, producteigenaren en Business
- Scrum Teamleden
- Scrum Masters, Teamleads en Change Agents
- Product- en softwareontwikkelaars & testers
- Agile Coaches & Practitioners ( Scrum , XP, DSDM, Agile PM, etc.)
- Andere rollen zoals HR- en Finance professionals
- Om te kunnen verwoorden wat de twee soorten stress zijn, uw persoonlijke indicatoren en stressverlichters.
- Een plan maken met specifieke routines om rust, helderheid en energie te vergroten, terwijl de opbouw van stress op de dag wordt geminimaliseerd
- Om bewezen technieken te leren om negatieve emoties te verleggen en positieve te stimuleren
- Om te gaan met ontkrachtende overtuigingen rond werk, leven, relaties die vaak stress veroorzaken
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Neem contact met ons op om een training op maat voor deze cursus aan te vragen of te boeken als individuele coaching.
-
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
-
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies
- Leg de basisveranderingsstrategieën uit die ten grondslag liggen aan de planning voor verandering in een organisatie
- Stel een veranderingsplan op dat geschikt is voor hun deel van het bedrijf.
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Case Studies
- Voorbeelden
- Leg uit hoe AML en CTF kunnen worden voorkomen
- Begrijp de belangrijkste facetten van AML en CTF die van toepassing zijn op hun bedrijven en de nationale en internationale inspanningen die worden geleverd om ze te bestrijden
- Bepaal de manieren waarop een bedrijf en zijn personeel zichzelf moeten beschermen tegen de risico's van witwassen en financiering van terrorisme
- Geef aan hoe een bedrijf een doelwit kan worden voor witwassen en financieren van terroristen: en leg uit welke "rode vlaggen" hen kunnen helpen bij het identificeren, voorkomen en rapporteren van (verdachte of feitelijke) criminele activiteiten
- Begrijp enkele van de andere "hotspots" in Financial Crime
- the explanation of the current risk-based regulations
- detailed review of the major risks faced by banks
- industry best practices for adopting an enterprise approach to integrating risk management across an entire organisation
- using governance techniques to build a group wide culture to ensure everyone takes an active role in managing risks in line with the banks strategic objectives
- what challenges could be faced by risk managers in the future.
- major risk within the financial industry and the major international risk regulations
- how to manage a bank’s assets and liabilities whilst maximising return
- the interaction between risk types and how banks use an integrated approach for their management
- corporate governance and the best practice approaches to managing the diverse interests of the stakeholders
- how to develop a culture of risk governance as a tool for minimising unnecessary risk taking
- Board level bank management
- Senior managers
- Senior risk managers and analysts
- Senior directors and risk managers responsible for strategic risk management
- Internal auditors
- Regulatory and compliance personnel
- Treasury professionals
- Asset and liability managers and analysts
- Regulators and supervisory professionals
- Suppliers and consultants to banks and the risk management industry
- Corporate governance and risk governance managers.
- GRC Basic terms and definitions
- Principles of GRC
- Core components, practices and activities
- Relationship of GRC to other disciplines
- Herken de tekenen en signalen van kwetsbare bedrijfsculturen.
- Inzicht in de gevolgen van risico-en veiligheidsbeheer voor de persoonlijke en zakelijke aansprakelijkheid.
- Hun risicomanagementsystemen aanpassen om veerkrachtiger te worden.
- Ontwikkelen en implementeren van een effectieve strategie voor cultuur beheer.
- Zeer interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefening.
- Praktijkervaring met culturele meetinstrumenten.
- Om een training op maat te vragen voor deze cursus, neem contact met ons op om te regelen.
- Voor meer informatie over uw specifieke behoeften, gaat u naar: salusintelligence.com
-
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
-
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
-
Begrijp en overwint de barrières om assertief te zijn
Herken gedragslijnen in jezelf en anderen en leer effectieve strategieën om ze te beheren
Effectief communiceren met een breed scala van mensen om waar mogelijk een win-win situatie te bereiken
Effectief om moeilijke situaties te beheren.
-
Maak het verschil tussen mentoring en coaching
Discussie relevante leer theorieën
Beschrijf verschillende leerstijlen
Verduidelijk het feedbackmodel
De basisprincipes van coaching
Stel de componenten van het GROW coachingmodel
- Aan individuele leden van hun eigen personeel
- Aan hun teams
- Aan individuen die niet direct verbonden zijn met hun eigen teams, maar die hun onafhankelijke - en niet-oordelende - input waarderen
- Facilitated Discussions
- Delegeer Coaching-sessies - met volledige feedback
- Definieer “Coaching” en leg in detail het gebruik van Coaching uit om individuele en teamprestaties te verbeteren - met name het gebruik ervan om de redenen achter (en het corrigeren van) onderprestatie te begrijpen
- Lever zinvolle coaching-sessies
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
- Begrijp conflict en het effect ervan op onszelf en anderen
- Definieer assertief en niet-assertief gedrag
- Waardeer de behoefte aan zelfmanagement voordat u anderen beheert
- Ontwikkel vermogen om assertief conflicten aan te gaan
- Bouw vertrouwen op door middel van demonstraties en praktische simulaties
- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Waardeer hoe ze hun teamleden kunnen beheren, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom het beïnvloeden en vermijden van conflicten met:
- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
-
Ontwikkeling van competenties op het gebied van professionele klantenservice
Het verbeteren van de efficiëntie van communicatie met klanten
Het verkrijgen van de kennis van hoe te voldoen aan de onderliggende behoeften en verwachtingen van klanten
Sterke en duurzame relaties met klanten opbouwen
Het uitbreiden van het positieve imago van het bedrijf op de markt
Identificatie, vermindering en overwinning van bezwaren en barrières
Leer over persoonlijkheden en communicatievoorkeuren bij het omgaan met klanten
De mogelijkheid om een open omgeving voor communicatie te creëren
Vaardigheden ontwikkelen om duidelijk en effectief te communiceren
Het identificeren van barrières voor effectieve communicatie
Mastering lichaamstaal en nonverbal communicatie
-
Rollen spelen
Zelfbeoordelingstests
Oefeningen in groepen
Individuele werk
Praktische sessies
lezingen
Discussie
-
Een geconcentreerde klantenservicestrategie vaststellen
Identificeren van belangrijke klantproblemen
Maak het professionele imago van het bedrijf
Aanpassing aan specifieke klantgedragstijlen
Verhoogde klantloyaliteit door uitstekende klantenservice
Communicatievaardigheden ontwikkelen met klanten
Gebruik technieken om relaties te bouwen
Ontwikkel een persoonlijk actieplan om de klantenservice vaardigheden te verbeteren
Getoon gesturen van generositeit en hoogwaardige klantenservice
Gebruik technieken om moeilijke situaties aan te pakken
Herken barrières voor de levering van uitstekende klantenservice
Last Updated: