Cursusaanbod
“Merk” begrijpen
- Wat is een “merk”?
- Wat is het merk van uw bedrijf?
- Wat kan ik doen om de kracht van het merk van mijn bedrijf te beïnvloeden?
Basisveranderingsstrategieën
- De noodzaak voor de managers van een bedrijf om voortdurend de huidige status van hun deel van de organisatie te beoordelen – vooral in vergelijking met collega’s en concurrenten – en proactieve (in plaats van reactieve) veranderingen door te voeren
- Het “STARS”-model van veranderstrategieën en planning
Change Management
- Hoe/waarom zijn eerdere veranderingen goed verlopen?
- Hoe/waarom zijn eerdere veranderingen niet goed verlopen?
- Lessen die u kunt leren uit eerdere veranderingsinitiatieven (in uw bedrijf en elders)
- De 9 veranderprincipes – en deze in de praktijk brengen
- Lewins model van veranderingsimplementatie
- De veranderingskaleidoscoop
De psychologische gevolgen van verandering
- Hoe voel ik mij nu? Hoe gaat het nu met mijn collega’s?
- Hoe zullen ik/zij zich voelen als een veranderingsproces zich ontvouwt?
Klant-/stakeholderrelaties
- Wat is een klant?
- Wat is een belanghebbende?
- Hoe kan ik het meeste uit elke klant-/stakeholderinteractie halen?
- De service: winstketen
Financiële aspecten van een Business
- Financiële overzichten:
- Balansen
- Winst- en verliesrekeningen
- Financiële prognoses:
- Budgetten
- Cashflowprognoses
- Business Gevallen
Doelen stellen
- Visie / Missieverklaringen
- Doelstelling om te voldoen aan de Mission Statements
- Prestaties Management die de overeengekomen doelstellingen overtreffen
Onderhandelen voor de beste resultaten
- Communication bij onderhandeling
- Het belang van effectieve presentaties
- Verschillende onderhandelingsstrategieën
- Strategieën vergelijken
- Rapport bouwen
- Het onderhandelingsproces in drie fasen
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Reviews (4)
Irma was afgestemd op ons als leerlingen en onze zakelijke behoeften. Het was duidelijk dat ze actief naar ons luisterde vanuit de geïnformeerde feedback die ze vervolgens gaf.
Siobhan - Raintree
Cursus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Automatisch vertaald
Reacties met oplossingen en praktisch gebruik.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Cursus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Automatisch vertaald
Ze kon ieders vragen gemakkelijk beantwoorden. Een duidelijke indicatie van haar expertise.
Yunus - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Automatisch vertaald
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Cursus - Strategic Planning in Practice
Automatisch vertaald