Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
“Merk” begrijpen
- Wat is een “merk”?
- Wat is het merk van uw bedrijf?
- Wat kan ik doen om de kracht van het merk van mijn bedrijf te beïnvloeden?
Basisveranderingsstrategieën
- De noodzaak voor de managers van een bedrijf om voortdurend de huidige status van hun deel van de organisatie te beoordelen – vooral in vergelijking met collega’s en concurrenten – en proactieve (in plaats van reactieve) veranderingen door te voeren
- Het “STARS”-model van veranderstrategieën en planning
Change Management
- Hoe/waarom zijn eerdere veranderingen goed verlopen?
- Hoe/waarom zijn eerdere veranderingen niet goed verlopen?
- Lessen die u kunt leren uit eerdere veranderingsinitiatieven (in uw bedrijf en elders)
- De 9 veranderprincipes – en deze in de praktijk brengen
- Lewins model van veranderingsimplementatie
- De veranderingskaleidoscoop
De psychologische gevolgen van verandering
- Hoe voel ik mij nu? Hoe gaat het nu met mijn collega’s?
- Hoe zullen ik/zij zich voelen als een veranderingsproces zich ontvouwt?
Klant-/stakeholderrelaties
- Wat is een klant?
- Wat is een belanghebbende?
- Hoe kan ik het meeste uit elke klant-/stakeholderinteractie halen?
- De service: winstketen
Financiële aspecten van een Business
- Financiële overzichten:
- Balansen
- Winst- en verliesrekeningen
- Financiële prognoses:
- Budgetten
- Cashflowprognoses
- Business Gevallen
Doelen stellen
- Visie / Missieverklaringen
- Doelstelling om te voldoen aan de Mission Statements
- Prestaties Management die de overeengekomen doelstellingen overtreffen
Onderhandelen voor de beste resultaten
- Communication bij onderhandeling
- Het belang van effectieve presentaties
- Verschillende onderhandelingsstrategieën
- Strategieën vergelijken
- Rapport bouwen
- Het onderhandelingsproces in drie fasen
21 Hours
Getuigenissen (2)
Reacties met oplossingen en praktisch gebruik.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Cursus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Ik vond de volledige twee dagen training zeer informatief en leerzaam, maar de inhoud die op dag 2 werd behandeld (Social Media & Mobiele Marketing, Analytics, evenals Strategie & Planning) was voor mij het meest waardevol omdat deze rechtstreeks verband houdt met mijn huidige lijn van werk.
Sithabiso - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Machine Translated