Understanding Your Brand and Your Business Training Cursus
Publiek
Deze cursus is bedoeld voor alle medewerkers die een breder zicht op hun deel van het bedrijf nodig hebben; hun specifieke rol daarin; en van hun betrokkenheid bij het verbeteren van haar bijdrage aan de organisatie als geheel
Formaat van de cursus
Een combinatie van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen
Aan het einde van de workshop kunnen deelnemers:
- Leg uit wat "merk" is en hoe zij dit kunnen beïnvloeden
- Begrijp het proces voor veranderingsstrategieën en de positie van uw bedrijf daarin
- Beschrijf de relevante principes die ten grondslag liggen aan elke verandering in een bedrijf
- Realiseer het belang van klant / stakeholderrelaties voor het succesvol runnen van elk bedrijf
- Definieer de financiële aspecten van een bedrijf en van het deel van de afgevaardigden van dat bedrijf
- Bepaal de belangrijke aspecten van onderhandelen om het best mogelijke resultaat voor hun bedrijfsonderdeel te garanderen
Cursusaanbod
“Merk” begrijpen
- Wat is een “merk”?
- Wat is het merk van uw bedrijf?
- Wat kan ik doen om de kracht van het merk van mijn bedrijf te beïnvloeden?
Basisveranderingsstrategieën
- De noodzaak voor de managers van een bedrijf om voortdurend de huidige status van hun deel van de organisatie te beoordelen – vooral in vergelijking met collega’s en concurrenten – en proactieve (in plaats van reactieve) veranderingen door te voeren
- Het “STARS”-model van veranderstrategieën en planning
Change Management
- Hoe/waarom zijn eerdere veranderingen goed verlopen?
- Hoe/waarom zijn eerdere veranderingen niet goed verlopen?
- Lessen die u kunt leren uit eerdere veranderingsinitiatieven (in uw bedrijf en elders)
- De 9 veranderprincipes – en deze in de praktijk brengen
- Lewins model van veranderingsimplementatie
- De veranderingskaleidoscoop
De psychologische gevolgen van verandering
- Hoe voel ik mij nu? Hoe gaat het nu met mijn collega’s?
- Hoe zullen ik/zij zich voelen als een veranderingsproces zich ontvouwt?
Klant-/stakeholderrelaties
- Wat is een klant?
- Wat is een belanghebbende?
- Hoe kan ik het meeste uit elke klant-/stakeholderinteractie halen?
- De service: winstketen
Financiële aspecten van een Business
- Financiële overzichten:
- Balansen
- Winst- en verliesrekeningen
- Financiële prognoses:
- Budgetten
- Cashflowprognoses
- Business Gevallen
Doelen stellen
- Visie / Missieverklaringen
- Doelstelling om te voldoen aan de Mission Statements
- Prestaties Management die de overeengekomen doelstellingen overtreffen
Onderhandelen voor de beste resultaten
- Communication bij onderhandeling
- Het belang van effectieve presentaties
- Verschillende onderhandelingsstrategieën
- Strategieën vergelijken
- Rapport bouwen
- Het onderhandelingsproces in drie fasen
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Hulp nodig bij het kiezen van de juiste cursus?
Understanding Your Brand and Your Business Training Cursus - Enquiry
Reviews (4)
Irma was afgestemd op ons als leerlingen en onze zakelijke behoeften. Het was duidelijk dat ze actief naar ons luisterde vanuit de geïnformeerde feedback die ze vervolgens gaf.
Siobhan - Raintree
Cursus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Automatisch vertaald
Reacties met oplossingen en praktisch gebruik.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Cursus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Automatisch vertaald
Ze kon ieders vragen gemakkelijk beantwoorden. Een duidelijke indicatie van haar expertise.
Yunus - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Automatisch vertaald
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Cursus - Strategic Planning in Practice
Voorlopige Aankomende Cursussen
Gerelateerde cursussen
AI in Digital Marketing
7 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in Nederland (online of ter plaatse) is bedoeld voor marketeers die AI willen gebruiken om digitale marketingstrategieën te verbeteren door middel van waardevolle klantinzichten.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Maak gebruik van AI-software om de manier waarop merken contact maken met gebruikers te verbeteren.
- Gebruik chatbots om de gebruikerservaring te optimaliseren.
- Verhoog de productiviteit en omzet door de automatisering van taken.
Community Manager: Social Media Management
21 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in Nederland (online of op locatie) is bedoeld voor beginnende tot intermediaire social media managers en marketingprofessionals die online gemeenschappen willen opbouwen en beheren, impactvolle contentstrategieën willen creëren en de betrokkenheid bij merken willen vergroten.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
- Doelgroepen definiëren en socialmedia-strategieën dienovereenkomstig aanpassen.
- Geschikte social media-platforms selecteren op basis van bedrijfsdoelstellingen.
- Effectieve contentstrategieën creëren, inclusief contentpijlers, formats en kalenders.
- Concurrenten analyseren om socialmedia-tactieken te verfijnen.
- Betaalde advertentiecampagnes ontwikkelen en het succes ervan meten.
- Online gemeenschappen effectief betrekken en modereren.
- Social media-crises aanpakken en de merkreputatie behouden.
- Ethische best practices en socialmedia-beleid implementeren.
Digital Marketing
14 UrenDeze training is het best geschikt voor mensen in digitale Marketing en strategieën. De training behandelt de concepten die essentieel zijn om grip te krijgen op de digitale media. Het biedt de afgevaardigden een inleiding tot belangrijke digitale marketingconcepten, van mobiele marketing en sociale media marketing tot Email mailmarketing, PPC-marketing en SEO. Tegen het einde van de training begrijpen we het belang van analyse en een goede strategie met geschikte voorbeelden.
Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
7 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in Nederland (online of op locatie) is bedoeld voor algemeen personeel van beginners tot gevorderden die fundamentele concepten van digitale marketing, direct marketingstrategieën willen leren en SaaS-tools willen gebruiken voor marketing effectief.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Krijg een uitgebreid inzicht in digitale marketing in de SaaS-industrie.
- Ontwikkel praktische vaardigheden in het uitvoeren van effectieve direct marketingstrategieën met behulp van digitale tools.
- Creëer en implementeer een digitaal marketingplan op maat voor SaaS-producten.
Basic Google Ads
7 UrenDeelnemers leren gedurende 7 uur training over het Google advertentie-ecosysteem,
waar ze hun advertenties kunnen weergeven en de voordelen van specifieke advertentie-indelingen.
De training is praktisch - de deelnemers brengen het grootste deel van hun tijd door op de Google
Advertentie-account, waar ze de mogelijkheid hebben om handmatig de
campagne besproken door de campagneleider.
Naast het opzetten van de campagne zelf, leren deelnemers hoe ze kunnen optimaliseren
om bevredigende resultaten te bereiken.
De training wordt gegeven door een practitioner, een persoon die regelmatig
reclamecampagnes op Google. De laatste 30 minuten van de cursus zijn gewijd aan
naar de Q&A-sectie, waar deelnemers de kans krijgen om
antwoorden op vragen over adverteren in Google Ads.
Doelgroep:
De Google Ads Basiscursus is bedoeld voor mensen die al een basiscursus hebben
kennis van internet marketing en deze willen verdiepen met kennis van de
Grootste Google reclametool.
Google AdWords: Beginner to Advanced
7 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in Nederland (online of ter plaatse) is bedoeld voor marketeers die Google AdWords willen gebruiken om marketingcampagnes te lanceren.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Voer een Google AdWords-campagne uit die leads van hoge kwaliteit vastlegt.
- Maak een Google AdWords-campagne om de verkoop te verhogen.
- Implementeer een biedstrategie om winst te maken op advertentiekosten.
- Verbeter bestaande marketingcampagnes met Google AdWords.
Make for Marketing Automation
14 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in Nederland (online of onsite) is bedoeld voor marketingprofessionals op intermediair niveau die repetitieve taken willen automatiseren, leads effectief willen koesteren en de klantbetrokkenheid willen optimaliseren via workflowautomatisering.
An het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- Make gebruiken om marketingcampagnes en workflows voor het verzorgen van leads te automatiseren.
- Gegevens van klanten te synchroniseren via geïntegreerde platforms.
- Gegevens synchroniseren tussen marketingtools zoals Mailchimp, HubSpot en sociale mediaplatforms.
- Geautomatiseerde workflows monitoren en analyseren om de campagneprestaties te optimaliseren.
- Best practices voor schaalbare marketingautomatiseringsstrategieën aan te nemen.
Internet marketing in practice
7 UrenWat krijg je uit de training:
- Je leert wat de mogelijkheden op het gebied van internetmarketing zijn
- Je leert de specifieke kenmerken van reclameplatforms en het belang van zowel SEO en analyse
- Je leert ook hoe je een marketingstrategie voor jezelf en je bedrijf kunt opstellen.
- U zult komen om de specifieke kenmerken van het bouwen van een strategie en proces te kennen
- Je leert hoe je samenwerkt met andere digitale agentschappen.
vaardigheden
- Strategische voorbereiding
- Strategische evaluatie in termen van prestaties
- De mogelijkheid om prioriteitsplatforms te kiezen op het gebied van activiteiten
- Een passende en doeltreffende samenwerkingsproces met agentschappen opbouwen en hun resultaten beoordelen
houding
- Bewust beheer van marketingactiviteiten (intern team of agentschap) en voorbereiding van digitale strategieën
- Vertrouwen in de uitgevoerde activiteiten en bewustzijn van de stappen / tests die worden genomen
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 UrenOverzicht
Deze 5-daagse cursus zal delegaten helpen hun strategische denken, planning en managementvaardigheden te ontwikkelen, met inbegrip van de tactische en operationele vereisten voor een succesvolle implementatie in een bankomgeving. De cursus zal de moeilijke kwesties van conflictbeheer, verandering te beheren, wat een goede leider maakt en hoe een team te motiveren. Met behulp van interactieve case studies, evenals sector examens, zullen delegaten worden aangemoedigd om ervaringen en uitdagingen te delen om praktische en werkgericht oplossingen te helpen opbouwen die ze terug kunnen nemen en daadwerkelijk kunnen gebruiken.
Het belangrijkste doel van het programma is om de managers uit te rusten met de vaardigheden om de zakelijke omgeving te scannen om winstgevende zakelijke kansen te ontdekken, evenals strategieën te ontwikkelen om een concurrerende voordeel te krijgen in een steeds meer concurrerende zakelijke omgeving. Onder andere zal het programma ook inzicht geven in leiderschap de beste praktijken en gedragingen die de capaciteit van de managers te versterken om de complexiteiten en onzekerheden van het beheren van een hoge prestaties financiële instelling te beheren.
Leren doelen
Na deelname aan deze cursus zullen delegaten in staat zijn om:
- Beschrijf de belangrijkste problemen die een grote bank geconfronteerd wordt;
- Verduidelijk de verschillende benaderingen voor organisatorische ontwikkelingsplanning;
- Analyse van de huidige bedrijfsomgeving en invloeden die de organisatie beïnvloeden;
- Analyse van de middelen binnen en buiten de organisatie;
- Verduidelijk de verschillende benaderingen van het beheer van de strategie en het in het bedrijfsplan te plaatsen;
- Evalueer de alternatieve ontwikkelingsstrategieën om de(s) die het meest geschikt is voor de behoeften van het bedrijf aan te bevelen.
- een dieper begrip van strategische ontwikkelingsplannen toepassen;
- objectief bespreken de risico's, voordelen en kosten die bij de implementatie van de nieuwe strategie, met inbegrip van het beheer van conflicten in een team, bijdragen;
- Definitie van benaderingen voor het beheren van de geïdentificeerde risico's;
- Analyseer de mogelijke gevolgen voor zijn bedrijf (bovendien positief en negatief) die voortvloeien uit de implementatie van de nieuwe strategie;
- Het ontwerpen van beleid, systemen en processen om de opkomende strategische plannen met succes uit te voeren;
- Bescherm de belangrijkste stappen in veranderingshandeling
Wie moet wachten
- Product / Service Managers
- Nieuw benoemde en gevestigde managers en teamleiders
- Hoofd van Operaties
- Senior Bankmanagers
- Human Resource Managers
- Operatie Managers
- Marketing De managers
Methodologie De cursus bestaat uit gefaciliteerde workshops, aangevuld met casestudies die voortvloeien uit een combinatie van gepubliceerde werkelijke voorbeelden en/of praktische ervaring. Er zullen ook mogelijkheden zijn voor deelnemers om in kleine groepen te werken om ideeën en strategieën te synthesiseren en het materiaal in de context van hun eigen organisaties/afdelingen toe te passen. Open forum discussie zal ook een sleutelelement zijn.
Social Media Campaign Creation
14 UrenDeze door een instructeur geleide, live training in Nederland (online of onsite) is bedoeld voor beginner- tot gemiddeld niveau marketers die reclamecampagnes op grote sociale mediaplatforms willen maken, beheren en optimaliseren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- Een gestructureerde aanpak voor het creëren van sociale mediacampagnes te ontwikkelen.
- Ad campaigns op Facebook, Google en TikTok op te zetten en te beheren.
- Campagneobjectieven te definiëren en de juiste advertentieformaten te selecteren.
- Het ideale publiek voor reclamecampagnes te identificeren en te targeten.
- De advertentieprestaties te optimaliseren met behulp van analytics en A/B-testen.
- Budgets effectief toe te wijzen om de return on investment te maximaliseren.
Statistical Thinking for Decision Makers
7 UrenDeze cursus is gemaakt voor besluitvormers met als primair doel niet om de berekening en de analyse te doen, maar om ze te begrijpen en te kunnen kiezen wat voor soort statistische methoden relevant zijn in de strategische planning van de organisatie.
Een potentiële deelnemer moet bijvoorbeeld beslissen hoeveel monsters moeten worden verzameld voordat hij kan beslissen of het product wordt gelanceerd of niet.
Als je een langere cursus nodig hebt die de basisbeginselen van statistisch denken omvat, kijk dan eens naar de 5-daagse training " Statistics voor managers".
Strategic Thinking
21 UrenIn deze door een instructeur geleide, live training leiden we nieuwe managers door de belangrijkste concepten van strategisch denken, waarbij we de theorie in de praktijk brengen door middel van taakgebaseerde activiteiten gebaseerd op praktijkgevallen. Deelnemers krijgen een unieke kans om nieuwe manieren van denken te leren, sleutelconcepten te implementeren om problemen op te lossen, na te denken over hoe deze principes van toepassing zijn op hun eigen werk, en te luisteren naar hun eigen perspectieven en deze te delen met hun instructeur en klasgenoten.
Strategic Planning in Practice
14 UrenDeze training is gemaakt voor investeerders, ondernemers, directeuren, managers, leidinggevenden en analisten die strategische planningsvaardigheden moeten ontwikkelen. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar om vandaag je dromen te realiseren.
Deze cursus richt zich op strategische planning voor bedrijven waarbij flexibiliteit en constant leren het belangrijkste is. De nadruk ligt op bedrijfs- en investeringsstrategie met behulp van actuele praktijkvoorbeelden. Elk cursist krijgt de kans om een strategisch plan te maken en te leren hoe dit in de praktijk te implementeren.
Successful Google Ads for 2023
7 UrenIn deze cursus leer je over alle technieken, processen en updates die relevant zijn voor 2023.
U leert ook over geavanceerde Google Ads-technieken, zoals het gelijktijdig uitvoeren van Performance Max- en Shopping-campagnes, die u kunnen helpen uw inkomsten te verdubbelen, geavanceerde instellingen voor Search-, YouTube- en Discovery-campagnes die u zullen helpen te slagen in een zeer competitieve PPC-wereld.
De cursus kan worden aangepast aan uw bedrijf en uw behoeften. Als u reclame wilt maken voor specifieke PPC-niches zoals e-commerce, financiën, onroerend goed, farmacologie, geneeskunde, mobiele app en meer, kan de agenda van de cursus worden aangepast aan uw specifieke verzoek.
U leert ook hoe u gegevens kunt analyseren en hoe u trackingcodes kunt implementeren via GTM om alle verkopen en alle evenementen die belangrijk zijn voor uw bedrijf te kunnen volgen.
De cursus kan worden aangepast aan uw bedrijf en uw behoeften. Als u reclame wilt maken voor specifieke PPC-niches zoals e-commerce, financiën, onroerend goed, farmacologie, geneeskunde, mobiele app en meer, kan de agenda van de cursus worden aangepast aan uw specifieke verzoek.
De cursus wordt voortdurend bijgewerkt om ervoor te zorgen dat u alle Google Ads-updates leert op het moment dat de cursus wordt gegeven.