Strategic Management Training Courses

Strategic Management Training Courses

Lokale, door instructeurs geleide, live Strategic Management-trainingen demonstreren via interactieve discussies en casestudy's de fundamenten van strategisch management. Strategisch Management training is beschikbaar als "onsite live training" of "remote live training". Onsite live training kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Nederland of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Nederland . Live-training op afstand wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop. NobleProg - uw lokale trainingsaanbieder

Machine Translated

Getuigenissen

★★★★★
★★★★★

Strategic Management subcategorieën

Strategic Management Cursusoverzicht

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
14 hours
Overview
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
7 hours
Overview
Krijg inzicht en inzicht in de waarde van investeren in maatschappelijk verantwoord ondernemen, filantropie en duurzaamheid. Training wordt gegeven in een interactieve vorm en omvat een aantal casestudy's.
14 hours
Overview
Publiek

Deze cursus is gemaakt voor analisten, voorspellers die prognoses willen introduceren of verbeteren, die gerelateerd kunnen zijn aan verkoopvoorspelling, economische voorspelling, technologievoorspelling, supply chain management en vraag- of aanbodvoorspelling.

Omschrijving

Deze cursus begeleidt afgevaardigden door een reeks methodologieën, frameworks en algoritmen die handig zijn bij het kiezen van de toekomst op basis van historische gegevens.

Het maakt gebruik van standaardtools zoals Microsoft Excel of sommige Open Source-programma's (met name R-project).

De principes die in deze cursus worden behandeld, kunnen door elke software worden geïmplementeerd (bijv. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
35 hours
Overview
Overzicht

Deze 5-daagse cursus zal de afgevaardigden helpen hun strategische denk-, plannings- en managementvaardigheden te ontwikkelen, inclusief de tactische en operationele vereisten voor succesvolle implementatie in een bankomgeving. De cursus behandelt de moeilijke kwesties van conflictbeheer, verandering beheren, wat een goede leider is en hoe een team te motiveren. Aan de hand van interactieve casestudies en sectorvoorbeelden worden afgevaardigden aangemoedigd ervaringen en uitdagingen uit te wisselen om praktische en werkgerichte oplossingen te helpen bouwen die ze kunnen terugnemen en daadwerkelijk kunnen gebruiken.

De hoofddoelstelling van het programma is om de leidinggevenden uit te rusten met de vaardigheden om de bedrijfsomgeving te scannen om winstgevende zakelijke kansen te ontdekken en strategieën te ontwikkelen om concurrentievoordeel te behalen in een steeds competitiever wordende bedrijfsomgeving. Het programma biedt onder andere ook inzicht in leiderschap, de best practices en gedragingen die het vermogen van de leidinggevenden zullen versterken om de complexiteit en onzekerheden van het beheren van een hoogwaardige financiële instelling aan te kunnen.

leerdoelen

Na het volgen van deze cursus kunnen afgevaardigden:

- Beschrijf de belangrijkste problemen waarmee een grote bank wordt geconfronteerd;
- Verklaar de verschillende benaderingen van planning van organisatieontwikkeling;
- Analyseer de huidige zakelijke omgeving en invloeden die de organisatie beïnvloeden;
- Analyseer middelen binnen en buiten de organisatie;
- Verklaar de verschillende benaderingen voor het beheer van de strategie en de plaats daarvan in het businessplan;
- Evalueer de alternatieve ontwikkelingsstrategieën om de strategie (s) aan te bevelen die het meest geschikt zijn voor de behoeften van het bedrijf.
- Een dieper inzicht in strategische ontwikkelingsplannen toepassen;
- Bespreek objectief de risico's, voordelen en kosten die gepaard gaan met de implementatie van de nieuwe strategie, inclusief het beheren van conflicten in een team;
- Definieer benaderingen voor het beheer van de geïdentificeerde risico's;
- Analyseer de potentiële effecten op zijn of haar bedrijf (zowel positief als negatief) die zullen voortvloeien uit de implementatie van de nieuwe strategie;
- Beleid, systemen en processen ontwerpen om de opkomende strategische plannen met succes te implementeren;
- Behandel de belangrijkste stappen in verandermanagement

Wie zou moeten deelnemen

- Product- / servicemanagers
- Nieuw benoemde en gevestigde managers en teamleiders
- Heads of Operations
- Senior Bank Managers
- Human Resource Managers
- Operationele managers
- Marketing

Methodologie
De cursus bestaat uit gefaciliteerde workshops, aangevuld met casestudies op basis van een combinatie van gepubliceerde voorbeelden uit de praktijk en / of praktische ervaring. Er zullen ook mogelijkheden zijn voor deelnemers om in kleine groepen te werken om ideeën en strategieën te synthetiseren en het materiaal toe te passen in de context van hun eigen organisaties / afdelingen. Open forumdiscussies zullen ook een sleutelelement zijn.
7 hours
Overview
Deze cursus is gemaakt voor besluitvormers met als primair doel niet om de berekening en de analyse te doen, maar om ze te begrijpen en te kunnen kiezen wat voor soort statistische methoden relevant zijn in de strategische planning van de organisatie.

Een potentiële deelnemer moet bijvoorbeeld beslissen hoeveel monsters moeten worden verzameld voordat hij kan beslissen of het product wordt gelanceerd of niet.

Als je een langere cursus nodig hebt die de basisbeginselen van statistisch denken omvat, kijk dan eens naar de 5-daagse training " Statistics voor managers".
21 hours
Overview
Strategisch denken verwijst naar het proces van het doordenken van problemen en situaties door een grote lens, rekening houdend met de implicaties van verschillende acties en vervolgens handelen volgens de meest ideale strategie voor algemeen zakelijk succes.

Go od strategische denkers analyseren uitdagingen en kansen analytisch en beschouwen ze binnen de context van de visie en doelen van een bedrijf. Of het nu wordt gebruikt door een strategiemanager die overweegt hoe een investering moet worden toegewezen of een bedrijfsontwikkelaar die het potentieel van uitbreiding naar een nieuwe markt evalueert, strategisch denken is een vaardigheid die kan worden geleerd, geoefend en verfijnd. Strategisch denken geeft managers de duidelijkheid en de voorsprong die nodig is om betere beslissingen te nemen en hun bedrijven continu in de juiste richting te bewegen.

In deze door een instructeur geleide, live training leiden we nieuwe managers door de belangrijkste concepten van strategisch denken, waarbij de theorie in praktijk wordt gebracht via taakgebaseerde activiteiten op basis van praktijkcases. Deelnemers krijgen een unieke kans om nieuwe manieren van denken te leren, sleutelconcepten te implementeren om problemen op te lossen, na te denken over hoe deze principes van toepassing zijn op hun eigen werk, en luisteren naar en delen hun eigen perspectieven met hun instructeur en klasgenoten.

Indeling van de cursus

- Deelnemers krijgen een beter beeld van wat hun bedrijf drijft en hoe hun rol binnen de organisatie bijdraagt aan de doelstellingen, visie en resultaten van het bedrijf. De cursus is interactief en op activiteiten gebaseerd, met case-studies, teamgebaseerde taken en individuele presentatie en probleemoplossing vormen een belangrijk onderdeel van de cursus.
14 hours
Overview
Deze training is gemaakt voor investeerders, ondernemers, directeuren, managers, leidinggevenden en analisten die strategische planningsvaardigheden moeten ontwikkelen. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar om vandaag je dromen te realiseren.

Deze cursus richt zich op strategische planning voor bedrijven waarbij flexibiliteit en constant leren het belangrijkste is. De nadruk ligt op bedrijfs- en investeringsstrategie met behulp van actuele praktijkvoorbeelden. Elk cursist krijgt de kans om een strategisch plan te maken en te leren hoe dit in de praktijk te implementeren.
21 hours
Overview
Publiek

Senior managers die behoefte hebben aan inzicht in de problemen van Strategisch Management en de toepassing ervan

Formaat van de cursus

Een combinatie van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Case-studies en voorbeelden

Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:

- Definieer problemen die aan de basis liggen van succesvol strategisch leiderschap en de link naar een sterk organisatorisch klimaat
- Beschrijf een reeks strategische bedrijfsmodellen en hun potentiële implicaties voor hun eigen bedrijf
- Definieer de kritische concepten die ten grondslag liggen aan het bouwen van goed presterende teams en het beheren van veranderingen
- Definieer en gebruik belangrijke financiële maatregelen voor strategisch succes
21 hours
Overview
Publiek

Deze cursus is bedoeld voor alle medewerkers die een breder zicht op hun deel van het bedrijf nodig hebben; hun specifieke rol daarin; en van hun betrokkenheid bij het verbeteren van haar bijdrage aan de organisatie als geheel

Formaat van de cursus

Een combinatie van:

- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen

Aan het einde van de workshop kunnen deelnemers:

- Leg uit wat "merk" is en hoe zij dit kunnen beïnvloeden
- Begrijp het proces voor veranderingsstrategieën en de positie van uw bedrijf daarin
- Beschrijf de relevante principes die ten grondslag liggen aan elke verandering in een bedrijf
- Realiseer het belang van klant / stakeholderrelaties voor het succesvol runnen van elk bedrijf
- Definieer de financiële aspecten van een bedrijf en van het deel van de afgevaardigden van dat bedrijf
- Bepaal de belangrijke aspecten van onderhandelen om het best mogelijke resultaat voor hun bedrijfsonderdeel te garanderen
Weekend Strategic Management cursus, Avond Strategic Management training, Avond Strategic Management opleiding Strategic Management boot camp, Strategic Management instructeur geleid, Weekend Strategic Management training, Avond Strategic Management cursus, Strategic Management coaching, Strategic Management instructeur, Strategic Management trainer, Strategic Management training cursus, Strategic Management lessen, Strategic Management on-site, Strategic Management privé cursus, Strategic Management een op een training, Strategic Management op locatie, Weekend Strategic Management opleiding

Cursussen met korting

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Een aantal van onze klanten

is growing fast!

We are looking to expand our presence in the Netherlands!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in the Netherlands
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!