Lokale, door een instructeur geleide live Strategisch Management-trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve discussies en casestudy's de grondbeginselen van Strategisch Management. Strategisch management-training is beschikbaar als 'live training op locatie' of 'live training op afstand'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Leiden of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Leiden. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Leiden
Golden Tulip/Tulip Inn Leiden Centre, Schipholweg 3, Leiden, Nederland, 2316XB
Het 4-sterrenhotel Golden Tulip Leiden Centre ligt direct naast het Tulip Inn Leiden Centre hotel; samen herbergen ze 7 sterren onder 1 dak. De hotels zijn ideaal gelegen met Leiden Centraal Station er direct tegenover en vele snelwegen binnen handbereik. Een prachtige locatie in het centrum van de historische stad Leiden vol musea en schilderachtige plekjes. Beleef, geniet en laat u inspireren.
Golden Tulip & Tulip Inn Leiden Centre beschikken over een grote diversiteit aan hotelkamers; van comfortabel en modern ingerichte standaard kamers tot luxe executive kamers. In totaal zijn er 155 kamers. Verder beschikken de hotels over een gerenoveerd restaurant genaamd "Rubens", een gezellige bar/lounge en een uitgebreid meeting & conference center.
De 6 multifunctionele zalen maken Golden Tulip & Tulip Inn Leiden Centre tot de ideale locatie voor kleine en middelgrote bijeenkomsten. De zalen hebben een capaciteit van 4 tot 100 personen. De vergaderzalen bieden talloze mogelijkheden wat betreft opstelling en technische faciliteiten. Gemak, efficiency, gastvrijheid en professionaliteit staan voorop. Alle zalen hebben airconditioning, gratis draadloos internet en daglicht.
Tot in de vroege 19e eeuw vormde de visserij de belangrijkste inkomstenbron in Noordwijk aan Zee. Na verloop van tijd begon de lokale bevolking zich echter steeds meer op het toerisme te richten. Tegenwoordig vinden er jaarlijks meer dan 1 miljoen overnachtingen plaats in het gebied. Noordwijk aan Zee bestaat uit verschillende wijken en is gelegen op de duinen. Het herbergt diverse horecagelegenheden, waaronder hotels, uitgaanscentra en restaurants, waarvan sommige direct aan het strand liggen. Bovendien is er een winkelcentrum dat op zondag geopend is. Elk jaar worden evenementen gehouden op de boulevard rond de vuurtoren op het Vuurtorenplein. De gemeente heeft een KNRM-reddingstation en een hervormde kerk uit 1647 met een preekstoel uit de 17e eeuw.
Na de fusie met de gemeente Noordwijkerhout is de grotere gemeente nu verdeeld in vier centra. Noordwijk aan Zee, oorspronkelijk een vissersdorp, is uitgegroeid tot een badplaats met een lang kustgebied van ongeveer 13 km. De stad heeft twee boulevards, elk vernoemd naar een koningin, de Koningin Wilhelmina Boulevard en de Koningin Astrid Boulevard.
Het Two Brothers Noordwijk Beach Hotel ligt aan de boulevard van Noordwijk met zicht op het dorp en de zee en heeft meerdere conferentiezalen en trainingslokalen die het de perfect plek maken voor zakelijke bijeenkomsten en stimulerende trainingen. Noordwijk is 30 minuten rijden verwijderd van Amsterdam en Den Haag en slechts 20 minuten vanaf Leiden.
Bedrijfs IT-governance is essentieel voor het afstemmen van technologie-initiatieven met bedrijfsstrategie, het waarborgen van waardelevering en het beheer van risico's.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of op locatie) is bedoeld voor gevorderde IT-governance-professionals die hun kennis van governance-frameworks, waardelevering en risicobeheer willen verdiepen, terwijl zij zich voorbereiden op een geavanceerde certificering.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
Governance-frameworks toepassen om IT af te stemmen met bedrijfsdoelen.
Waardelevering optimaliseren door middel van strategische investeringen en realisatie van voordelen.
Bedrijfsrisico's, inclusief opkomende risico's, evalueren en verminderen.
Strategieën ontwikkelen voor optimalisatie van IT-ressourcen en inkoopbeslissingen.
Opzet van de cursus
Interactieve lezingen en discussies.
Veel oefeningen en praktijkopdrachten.
Praktische implementatie in een live-labomgeving.
Opties voor cursusaanpassing
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Leiden (online of ter plaatse) is gericht op finance analisten op beginner niveau die willen leren hoe ze OneStream kunnen gebruiken voor financiële analyse, rapportage en datagestuurde decision-making, en zich willen voorbereiden op relevante OneStream-certificeringen.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De kernfunctionaliteiten van OneStream XF te begrijpen.
De OneStream-interface en werkruimte te navigeren.
Financiële gegevens te laden, transformeren en valideren.
Financiële rapporten en dashboards te bouwen en te analyseren.
De workflowautomatiseringsfuncties van OneStream te gebruiken voor financiële planning en consolidatie.
Voorbereiden op OneStream-certificeringsexamens (bijv. OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant, etc.).
De digitale aanwezigheid van een merk is cruciaal voor het overleven van een bedrijf in de huidige verbonden wereld.
Deze door een instructeur geleide, live training is bedoeld voor marketingprofessionals op alle niveaus die de online positie van een merk willen versterken, de prestaties van een merk willen evalueren en de afbeelding en reputatie van een merk willen beheren door middel van een grondige Online Brand Audit.
De som van verschillende online contactpunten zal uiteindelijk bepalen hoe uw doelgroepen uw bedrijf waarnemen en of ze beslist doen zaken met u.
Een online brand audit is standaardpraktijk geworden voor bedrijven om hun merkpositie in een bepaalde markt te evalueren en te versterken.
Naast het beoordelen van uw eigen online activa voor sterke en zwakke punten, onderzoekt deze audit hoe uw merk wordt besproken op online kanalen die niet door uw bedrijf worden beheerd, om de merkperceptie te evalueren.
Na het uitvoeren van een online brand audit, zult u in staat zijn om een transformatieve merkmarketingstrategie te ontwikkelen die in lijn is met de bredere bedrijfsdoelen.
Hoewel deze cursus onder de categorie 'Brand Management' valt, raakt het zo veel andere disciplines binnen een organisatie aan; van klantervaring en online gebruikersreizen tot het ontdekken van inzichten tot marketingstrategie en planning.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een merk's online aanwezigheid voor sterke en zwakke punten evalueren.
De online reputatie en afbeelding van een bedrijf ontdekken.
De positie van een merk in een bepaalde markt identificeren en versterken.
Een resultaatgericht merkstrategie en geïntegreerde online marketingcommunicatieplan opstellen.
Een concurrentieanalyse van een merk uitvoeren en industrie-perceptuele kaarten opstellen.
Een SEO-audit uitvoeren.
De bijgewerkte SEO-richtlijnen in de tijd van AI leren.
Waardevolle inzichten ontdekken over hoe verschillende klantengroepen een bedrijf en diens producten of diensten waarnemen.
Online sociaal luisteren beheersen.
AI gebruiken om het uitvoeren van routinematige merk-audits efficiënt te maken.
Krijg inzicht en inzicht in de waarde van investeren in maatschappelijk verantwoord ondernemen, filantropie en duurzaamheid. Training wordt gegeven in een interactieve vorm en omvat een aantal casestudy's.
Deze cursus is gemaakt voor analisten, voorspellers die prognoses willen introduceren of verbeteren die betrekking kunnen hebben op verkoopprognoses, economische prognoses, technologieprognoses, supply chain management en vraag- of aanbodprognoses.
Beschrijving
Deze cursus leidt deelnemers door een reeks methodologieën, kaders en algoritmen die nuttig zijn bij het kiezen van hoe de toekomst kan worden voorspeld op basis van historische gegevens.
Het maakt gebruik van standaardtools zoals Microsoft Excel of sommige Open Source-programma's (met name R-project).
De principes die in deze cursus worden behandeld, kunnen door elke software worden geïmplementeerd (bijv. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
Deze 5-daagse cursus zal delegaten helpen hun strategische denken, planning en managementvaardigheden te ontwikkelen, met inbegrip van de tactische en operationele vereisten voor een succesvolle implementatie in een bankomgeving. De cursus zal de moeilijke kwesties van conflictbeheer, verandering te beheren, wat een goede leider maakt en hoe een team te motiveren. Met behulp van interactieve case studies, evenals sector examens, zullen delegaten worden aangemoedigd om ervaringen en uitdagingen te delen om praktische en werkgericht oplossingen te helpen opbouwen die ze terug kunnen nemen en daadwerkelijk kunnen gebruiken.
Het belangrijkste doel van het programma is om de managers uit te rusten met de vaardigheden om de zakelijke omgeving te scannen om winstgevende zakelijke kansen te ontdekken, evenals strategieën te ontwikkelen om een concurrerende voordeel te krijgen in een steeds meer concurrerende zakelijke omgeving. Onder andere zal het programma ook inzicht geven in leiderschap de beste praktijken en gedragingen die de capaciteit van de managers te versterken om de complexiteiten en onzekerheden van het beheren van een hoge prestaties financiële instelling te beheren.
Leren doelen
Na deelname aan deze cursus zullen delegaten in staat zijn om:
Beschrijf de belangrijkste problemen die een grote bank geconfronteerd wordt;
Verduidelijk de verschillende benaderingen voor organisatorische ontwikkelingsplanning;
Analyse van de huidige bedrijfsomgeving en invloeden die de organisatie beïnvloeden;
Analyse van de middelen binnen en buiten de organisatie;
Verduidelijk de verschillende benaderingen van het beheer van de strategie en het in het bedrijfsplan te plaatsen;
Evalueer de alternatieve ontwikkelingsstrategieën om de(s) die het meest geschikt is voor de behoeften van het bedrijf aan te bevelen.
een dieper begrip van strategische ontwikkelingsplannen toepassen;
objectief bespreken de risico's, voordelen en kosten die bij de implementatie van de nieuwe strategie, met inbegrip van het beheer van conflicten in een team, bijdragen;
Definitie van benaderingen voor het beheren van de geïdentificeerde risico's;
Analyseer de mogelijke gevolgen voor zijn bedrijf (bovendien positief en negatief) die voortvloeien uit de implementatie van de nieuwe strategie;
Het ontwerpen van beleid, systemen en processen om de opkomende strategische plannen met succes uit te voeren;
Bescherm de belangrijkste stappen in veranderingshandeling
Wie moet wachten
Product / Service Managers
Nieuw benoemde en gevestigde managers en teamleiders
Hoofd van Operaties
Senior Bankmanagers
Human Resource Managers
Operatie Managers
Marketing De managers
Methodologie
De cursus bestaat uit gefaciliteerde workshops, aangevuld met casestudies die voortvloeien uit een combinatie van gepubliceerde werkelijke voorbeelden en/of praktische ervaring. Er zullen ook mogelijkheden zijn voor deelnemers om in kleine groepen te werken om ideeën en strategieën te synthesiseren en het materiaal in de context van hun eigen organisaties/afdelingen toe te passen. Open forum discussie zal ook een sleutelelement zijn.
Dit cursus is speciaal ontworpen voor besluitnemers wiens primaire doel het uitvoeren van berekeningen en analyses niet is, maar wel het begrijpen ervan en het kunnen kiezen van relevante statistische methoden voor de strategische planning van de organisatie.
Bijvoorbeeld, een potentiële deelnemer moet beslissen hoeveel monsters moeten worden verzameld voordat ze kunnen beslissen of het product gelanceerd moet worden of niet.
Als je een langere cursus wilt volgen die de basisprincipes van statistisch denken behandelt, bekijk dan de vijfdaagse training "Statistics voor Managers".
In deze door een instructeur geleide, live training leiden we nieuwe managers door de belangrijkste concepten van strategisch denken, waarbij we de theorie in de praktijk brengen door middel van taakgebaseerde activiteiten gebaseerd op praktijkgevallen. Deelnemers krijgen een unieke kans om nieuwe manieren van denken te leren, sleutelconcepten te implementeren om problemen op te lossen, na te denken over hoe deze principes van toepassing zijn op hun eigen werk, en te luisteren naar hun eigen perspectieven en deze te delen met hun instructeur en klasgenoten.
Deze training is gemaakt voor investeerders, ondernemers, directeuren, managers, leidinggevenden en analisten die strategische planningsvaardigheden moeten ontwikkelen. Het is niet ontworpen voor academische doeleinden, maar om vandaag je dromen te realiseren.
Deze cursus richt zich op strategische planning voor bedrijven waarbij flexibiliteit en constant leren het belangrijkste is. De nadruk ligt op bedrijfs- en investeringsstrategie met behulp van actuele praktijkvoorbeelden. Elk cursist krijgt de kans om een strategisch plan te maken en te leren hoe dit in de praktijk te implementeren.
Deze cursus is bedoeld voor alle medewerkers die een breder zicht op hun deel van het bedrijf nodig hebben; hun specifieke rol daarin; en van hun betrokkenheid bij het verbeteren van haar bijdrage aan de organisatie als geheel
Formaat van de cursus
Een combinatie van:
Facilitated Discussions
Diapresentaties
Oefeningen
Aan het einde van de workshop kunnen deelnemers:
Leg uit wat "merk" is en hoe zij dit kunnen beïnvloeden
Begrijp het proces voor veranderingsstrategieën en de positie van uw bedrijf daarin
Beschrijf de relevante principes die ten grondslag liggen aan elke verandering in een bedrijf
Realiseer het belang van klant / stakeholderrelaties voor het succesvol runnen van elk bedrijf
Definieer de financiële aspecten van een bedrijf en van het deel van de afgevaardigden van dat bedrijf
Bepaal de belangrijke aspecten van onderhandelen om het best mogelijke resultaat voor hun bedrijfsonderdeel te garanderen
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Reviews (4)
Zeer open en goede discussies
Martin - Novelis Deutschland GmbH
Cursus - Strategic Management
Automatisch vertaald
De referenties over het materiaal, en alles wat tijdens de training werd verstrekt. Echter, ik zou adviseren om deze training aan te prijzen zodat meer mensen kunnen deelnemen.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Cursus - Balanced Scorecard
Automatisch vertaald
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Cursus - Strategic Planning in Practice
Automatisch vertaald
De trainers kennis van het onderwerp was zo dat complexe onderwerpen eenvoudig leken en hij inspireerde me echt met enthousiasme voor het onderwerp. Mijn sessie werkte uit als 1:1, en het was een echte eer om te profiteren van een trainer van zo'n hoge kwaliteit in de context van persoonlijk onderwijs. ... Hancock International.
Strategic Management training cursus in Leiden, Strategic Management opleiding cursus in Leiden, Weekend Strategic Management cursus in Leiden, Avond Strategic Management training in Leiden, Strategic Management instructeur geleid Leiden, Strategic Management boot camp in Leiden, Strategic Management een op een opleiding in Leiden, Strategic Management op locatie in Leiden, Strategic Management trainer in Leiden, Strategic Management privé cursus in Leiden, Weekend Strategic Management training in Leiden, Strategic Management coaching in Leiden, Avond Strategic Management cursus in Leiden, Strategic Management instructeur geleid in Leiden,Strategic Management lessen in Leiden, Strategic Management een op een training in Leiden, Strategic Management on-site in Leiden, Strategic Management instructeur in Leiden