Course Outline

1. Inleiding tot Google Ads - kenmerken, accountstructuur, soorten campagnes 2. Google Search Netwerk (GSN) - Basiscampagnes en de structuur ervan (campagne/advertentiegroep/advertentie+trefwoord). - Zoekwoordenonderzoek. - Configuratie van voorbeeld GSN-campagne. - Kwaliteitsscore bespreken. - Dynamische zoekmachinecampagnes. - Goede optimalisatiepraktijken. 3. Google Display Netwerk (GDN) - Configuratie van een voorbeeld GDN-campagne. - Bespreking van limieten en uitsluitingen van inhoud. - Gedragsgerichte (inclusief remarketing) en contextuele targeting op GDN - gedetailleerde beschrijving / kenmerken. - Responsieve advertenties maken. - Goede optimalisatiepraktijken. 4. YouTube-advertenties (YT) - Soorten videocampagnes - gedetailleerde beschrijving en kenmerken. - Opzetten van videocampagnes. - Overeenkomsten en verschillen versus GDN. 5. Google Shopping - Bespreken van de structuur van shoppingcampagnes en de Google Merchant Center-tool. - Configuratie van Shopping-campagne. - Optimalisatierichtlijnen. 6. Analyse van de resultaten van Google Ads-campagnes: waar moet u nu op letten? 7. Vraag en antwoord - Overleg met de trainer

Requirements

Basiskennis van internetmarketing.

 7 Hours

Getuigenissen (2)

Related Courses

Related Categories