Course Outline

1. Inleiding tot internetmarketing Wat bedoelen we met ‘internetmarketing? B. Wat zijn prestaties? C. Mogelijkheden van digitale activiteiten (advertentieplatforms, SEO, analytics) d. Hoe plant u uw activiteiten?

2. Een strategie opstellen voor marketingactiviteiten Hoe bereidt u een briefing voor en definieert u uw doelstellingen? B. Hoe kies je advertentieplatforms en prioriteer je activiteiten (inleiding tot campagnetypes binnen individuele activiteiten)? C. Hoe maak je een actieplan, tijdlijn en persona’s, rekening houdend met tests en trends? D. Hoe kies je een budget en hoe gebruik je het op tijd?

3. Uw marketingteam beheren Samenwerking met een agentschap - mogelijke samenwerkingsvormen b. Samenwerking met het bureau – voor- en nadelen c. Het aansturen van het interne marketingteam, het verdelen van taken en het maximaliseren van de prestaties d. Processen en hulpmiddelen die het werk vergemakkelijken

4. Effectiviteitsmeting voor e-marketing Waar moet u op letten bij het beoordelen van de effectiviteit van activiteiten? B. Basismeetindicatoren c. Analyse van voorbeeldcampagnerapporten (verdeeld in platformrapporten, Analytics en speciale rapporten)

Requirements

Basiskennis van internetmarketing.

 7 Hours

Getuigenissen (2)

Related Courses

Related Categories