Cursusaanbod
Inleiding
- Geschiedenis van Lean: Het Toyota Productiesysteem
- Lean productie versus lean serviceactiviteiten
Lean Denken
- Het organiseren van menselijke activiteiten
Vijf Principes van Lean
- Waarde
- De Waarde Stroom
- Flow
- Trekking
- Perspectief
Soorten Verspilling
- Tangibele versus intangibele verspilling
- Waarde-adding versus niet-waarde-adding activiteiten op het werk
- Acht soorten verspilling in serviceactiviteiten
- Het verkeerde metrics gebruiken om verspilling te meten
Prestatie Meten
- Processen observeren
- Begrijpen van de essentiële aspecten van een KPI
- Tijd als kritiek factor
Systeem Denken
- Voor het toekomstige management zorgen
- Deming's systeemdenken in de service-industrieën
Het Bedrijf Voorbereiden op Lean
- Lean processen
- De cyclus van continue verbetering
- Metrics aanpassen
- Weerstand overwinnen
- Pilotprojecten
Lean Implementeren in Uw Organisatie
- Het organiseren van teams
- Technologie en tools toepassen
- Mensen en partners ontwikkelen
- Werken volgen met Kanban
- Kaizen workshops
Processkaarting
- Workflowdiagrammen gebruiken
- Bestel-tot-leverancycyclus
Waarde Stroom Kaarting
- Lean-metingen
- Huidige en toekomstige staatkaarten maken
Waarde Stroom Analyse
- De 5 S methodologie
- Just-in-time
- Ingebouwde kwaliteit
Lean Denken Promoten Over het Gehele Bedrijf
- Tools + cultuurverandering
- Coachend leiderschap
- Communicatie- en feedbackkanalen ontwikkelen
- Focussen op langdurig leren
- Data-gedreven werken
Het Resultaat van Lean Beoordelen
- Lean-maturiteitsmatrix
- Prestatie volgen
- Benchmarken tegen andere bedrijven
Lean Leiders Ontwikkelen
- Een Lean leidingsteam opzetten
- Een opvolgingssysteem creëren
Aanvullende Methodologieën
- Agile en Scrum
- Six Sigma
Afsluitende Opmerkingen
Vereisten
- Een wens om mensen te ontwikkelen, efficiënter te werken en verspilling binnen de organisatie te elimineren.
Doelgroep
- Zakelijke managers
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €4560 online delivery, based on a group of 2 delegates, €1440 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Reviews (6)
Simulation exercises.
- Embassy of Canada
Cursus - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Alvin's broad-based knowledge such as providing historical insights and juxtaposing it into real and current situations.
Connie Pascual - Embassy of Canada
Cursus - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Participating ion activities.
ARCHIE CANOZA - Embassy of Canada
Cursus - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Excellent Trainer - knowledgeable, interesting presentation and was able to connect with his audience.
Catherine Perez - Embassy of Canada
Cursus - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
It was fast-paced. I did not get bored. Topics are interesting. Trainer was very knowledgeable.
- Embassy of Canada
Cursus - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
The simulation exercises (workshop) gave me a real feel of how it is to experience "leaning" up the process. It provides a "sticking effect" to the theories that were discussed.