CRM Training Courses | Customer Relationship Management (CRM) Training Courses
Lokale, door instructeurs geleide CRM-trainingen (Customer Relationship Management) demonstreren door middel van interactieve discussies en hands-on de basisprincipes en toepassingen van Customer Relationship Management. CRM-training is beschikbaar als 'live training op locatie' of 'live training op afstand'. Onsite live training kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Nederland of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Nederland . Live-training op afstand wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop. NobleProg - uw lokale trainingsaanbieder
Machine Translated
Getuigenissen
★★★★★
★★★★★
Mogelijkheid van praktische toepassing van kennis in het dagelijkse werk
Dominika Kryszyłowicz - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Cursus: Customer Relationship Management (CRM)
Machine Translated
Uitgebreide kennis van de leraar, een toegankelijke manier om over het systeem te praten, bereidheid om de deelnemers aan de training te helpen.
Małgorzata Gutowska - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Peoplesoft is software voor e-business van Oracle die tools biedt voor human resource management (HRM), customer relationship management (CRM), financieel en supply chain management (FSCM) en enterprise performance management (EPM).Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op consultants die vaardigheden op gemiddeld niveau willen leren in het beheren van Peoplesoft-applicaties.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Leer de concepten en architectuur van Peoplesoft. Serverdomeinen configureren en beheren. Traceer, los problemen op en pas de systeemprestaties van Peoplesoft aan.
Formaat van de cursus
Interactieve lezing en discussie. Veel oefenen en oefenen. Hands-on implementatie in een live-lab omgeving.
Cursusaanpassingsopties
Voor het aanvragen van een training op maat voor deze cursus kunt u contact met ons opnemen om een afspraak te maken.
HubSpot is een platform voor sales en marketing dat diensten levert aan schaalvergrotingsbedrijven.Deze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op bedrijfsanalisten die HubSpot-services willen gebruiken om de levenscyclus van een product te beheren.Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Begrijp de stadia van de levenscyclus van een product. Gebruik HubSpot om de levenscyclus van een product te optimaliseren en te beheren. Weet wanneer u de productlevenscyclus in bedrijven moet gebruiken.
Formaat van de cursus
Interactieve lezing en discussie. Veel oefenen en oefenen. Hands-on implementatie in een live-lab omgeving.
Cursusaanpassingsopties
Voor het aanvragen van een training op maat voor deze cursus kunt u contact met ons opnemen om een afspraak te maken.
Course doelstellingen
Deze Customer Relationship Management (CRM) cursus is ontworpen voor degenen in een verkoop of bedrijfsontwikkeling rol om bestaande klantenservice vaardigheden te verbeteren en nieuwe technieken te ontwikkelen om de klant ervaring te verbeteren.
De cursusdoelstellingen:
Aan het einde van deze cursus zult u in staat zijn:
Verbeter bestaande klantenservice vaardigheden en ontwikkel nieuwe technieken om uw klanten te verbeteren’ ervaring
Begrijp uw eigen impact op klanten en identificeer manieren om het te verbeteren
Begrijp de kenmerken van ‘The Likeable Organisation’ en toepas ze
Gebruik een ‘toolkit’ die u in staat stelt om relaties met klanten te bouwen
Het belang van CRM voor het succes van het bedrijfsleven
Identificeer hoe effectief CRM de bedrijfsprestaties zal verbeteren
Leren resultaten
Aan het einde van deze cursus zult u:
Een actieplan om te implementeren op uw terugkeer naar het werk, zodat u uw leren met onmiddellijk effect kunt toepassen en uw prestaties kunt verbeteren bij het beheren van klantrelaties
Beoordel je eigen impact op klanten en je zult manieren hebben om het te verbeteren
Heb een “toolkit” die het opbouwen van effectieve klantrelaties vergemakkelijkt, waar de klant u als een strategische partner ziet
Wees in staat om te identificeren hoe effectief CRM de bedrijfsprestaties zal verbeteren
Salesforce CPQ (voorheen Steelbrick CPQ) is een zeer configureerbare "Quote-to-Cash" -toepassing gebouwd bovenop het Salesforce-platform en wordt gebruikt voor het efficiënt genereren en leveren van offertes, contracten en facturen aan klanten. In deze live training onder leiding van een instructeur leren deelnemers de architectuur, het ontwerp en de operationele functies waaruit Salesforce CPQ bestaat bij het doorlopen van de installatie, configuratie en onderhoud van een voorbeeld van een Salesforce CPQ-installatie. Publiek
Beginnende beheerders
consultants
Verkoop OPS
IT-managers
Hoofdgebruikers
Formaat van de cursus
Deelcollege, deelbespreking, oefeningen en zware praktijkoefeningen
Odoo is een allesomvattende enterprise management-software die een volledig pakket oplossingen biedt voor verschillende zakelijke toepassingen, waaronder CRM, e-commerce, facturering, boekhouding, productie, magazijn- en projectbeheer en inventaris Tijdens deze live training met instructeur leren deelnemers hoe Odoo te gebruiken en zich te ontwikkelen in Odoo voor hun organisaties Aan het einde van deze training kunnen deelnemers: Installeer en configureer Odoo Begrijp de fundamenten van Odoo Maak hun eigen Odoo-module Integreer tools van derde partijen voor Odoo Maximaliseer het gebruik van Odoo's functies Publiek ontwikkelaars IT-professionals Formaat van de cursus Gedeeltelijke lezing, deelbespreking, oefeningen en zware handsonoefeningen Notitie Om een aangepaste training aan te vragen voor deze cursus, neem dan contact met ons op om dit te regelen .
This instructor-led, live training in Nederland is aimed at system administrators who wish to install, configure, and manage an Odoo system.
By the end of this training, participants will be able to:
Odoo is een alles-in-één software voor bedrijfsbeheer die een volledige reeks oplossingen vormt voor verschillende bedrijfstoepassingen, waaronder CRM, e-commerce, facturering, boekhouding, productie, magazijn- en projectbeheer en inventaris. Deze instructeur-geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op eindgebruikers die Odoo willen gebruiken om hun bedrijfsvoering te verbeteren. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Leer hoe u een Odoo CRM-systeem in hun eigen organisatie kunt implementeren.
Plan, analyseer en wijs zakelijke functies en processen toe aan Odoo functies.
Integreer Odoo met andere tools en applicaties van derden.
Indeling van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefenen.
Praktische implementatie in een live-labomgeving.
Cursusaanpassingsopties
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Zoho CRM is a SaaS-based Customer Relationship Management (CRM) system for tracking sales, managing contacts, conducting marketing activities, and engaging customers.
In this instructor-led, live training (onsite or remote), participants will learn how to set up and manage a Zoho CRM system.
By the end of this training, participants will be able to:
Set up, configure and run their organization's account efficiently
Manage users and automate sales processes
Customize CRM solutions and secure customer data
Audience
System administrators
Format of the Course
Interactive lecture and discussion
Lots of exercises and practice
Hands-on implementation in a live-lab environment
Course Customization Options
To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Zoho Creator is a SaaS-based platform for creating enterprise-class applications that run on any device.
In this instructor-led, live training (onsite or remote), participants will learn how to build a custom application fast using Zoho Creator.
By the end of this training, participants will be able to:
Set up, configure and run their Zoho Creator account efficiently
Create forms and dashboards
Define workflows and business rules
Automate recurring actions and build informative pages
Audience
Developers
Business managers
Format of the course
Interactive lecture and discussion
Lots of exercises and practice
Hands-on implementation in a live-lab environment
Course Customization Options
To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
HubSpot is een softwarebedrijf dat tools biedt voor marketing, webanalyse en contentbeheer. HubSpot CRM is een cloud-gebaseerde applicatie waarmee verkoopteams het verkoopproces kunnen verbeteren, communicatie kunnen synchroniseren en meer. Deze instructeur-geleide, live training (onsite of op afstand) is gericht op marketeers die een verkoop- en marketingproces willen creëren en optimaliseren met HubSpot CRM. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Gebruik HubSpot-vergaderhulpmiddelen om vergaderingen te plannen.
Optimaliseer bedrijfsactiviteiten met HubSpot CRM.
Maak complete dashboards en rapporten voor gegevensanalyse.
Automatiseer de verkoop- en marketingworkflow.
Indeling van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefenen.
Praktische implementatie in een live-labomgeving.
Cursusaanpassingsopties
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Microsoft Dynamic 365 is een cloudgebaseerde hybride CRM (Customer Relationship Management ) en ERP (Enterprise Resource Planning). Deze instructeur-geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op bedrijfsanalisten die marketing- en verkoopprocessen willen optimaliseren met Microsoft Dynamic 365. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Gebruik de verschillende modules in Microsoft Dynamic 365 om processtromen te beheren.
Integreer het Power Platform in Microsoft Dynamics 365.
Structureer verschillende veelgebruikte datamodellen zoals records, segmentdiagrammen en meer.
Automatiseer processen met Microsoft Flow-integratie.
Indeling van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefenen.
Praktische implementatie in een live-labomgeving.
Cursusaanpassingsopties
Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Salesforce is 's werelds toonaangevende CRM (Customer Relation Management) platform. Salesforce Development is een cloudgebaseerd ontwikkelaarsplatform voor het bouwen van real-time applicaties.
Deze live training met instructeur (op locatie of op afstand) is gericht op webontwikkelaars die real-time toepassingen willen maken met behulp van Salesforce ontwikkeling.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
Bouw een real-time applicatie met behulp van de Apex programmeertaal.
Maak test klassen met Apex om de code dekking in Salesforcete verhogen.
Ceate en gebruik REST-en SOAP-webservices met behulp van Apex.
Indeling van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefening.
Hands-on implementatie in een live-labomgeving.
Opties voor cursus aanpassing
Om een training op maat te vragen voor deze cursus, neem contact met ons op om te regelen.
Salesforce Lightning is een bibliotheek van tools die het Lightning Component Framework voor het ontwikkelen van webtoepassingen omvat. Met behulp van, Salesforce Lightning, kunnen gebruikers aangepaste webtoepassingen, zoals gebruikersinterfaces, met weinig tot geen code maken.
Deze instructeur geleide, live training (online of onsite) is gericht op beheerders die Salesforce Lightning willen gebruiken om web-applicaties te maken.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Bouw responsieve toepassingen met Salesforce Lightning.
Ontwikkelen van apps met weinig tot geen code.
Creëer een verlichtingsaanvraag van scratch.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Salesforce.com (SFDC) of Salesforce is een cloudgebaseerde klantenrelatiebeheer (CRM) service die samenwerking, klantendienst, marktingbeheer, rekeningenbeheer en rapportering en analyse oplossingen voor ondernemingen bieden. Salesforce organisaties helpt hun verkoop, markting en klantendienstverkeer te stroomleggen.Deze instructeur, levende opleiding (online of op plaats) is gericht op markthandelspersoneel, verkoopspersoneel en klantendienstvertegenwoordigers die willen gebruiken opgestelde, beheer en monitoren Salesforce en haar mogelijkheden om hun klanten beter te dienen.Ten einde van deze opleiding kunnen deelnemers:
Opstellen hun Salesforce account om profiel te beheersen, trackactiviteiten, uitzichten en layout te passen en personeellijke instellingen. Gebruik Salesforce functies en gereedschappen om bestaande en potentiële klanten te trekken, te bereiken en te diensten. Maakt rapporten en dashboards om nuttige analytiek en inzichten voor het bedrijf te generieren.
Formaat van de course
Interactive lezing en discussie. Veel oefenen en praktijken. Uitvoering van de hand in een levenslab-omgeving.
Course-passeniseringsopties
Om een aanpaste opleiding voor dit cursus te vragen, contact op ons om te stellen.
VEEVA VAULT is een op cloud gebaseerde inhoudbeheersplatform en suite met toepassingen gericht op levenswetenschappen.
Deze instructeurLED, live training (online of ter plaatse) is gericht op eindgebruikers die VEVO Vault willen gebruiken om de levensduur van de levensstijl te beheren, behalen, kunnen deelnemers de documenten beheren, productinformatie beheren en samenwerken met andere teamleden.
Formaat van de cursus interactieve lezing en discussie. Veel oefeningen en oefening. Handson implementatie in een livelabomgeving.
Cursusaanpassingsopties
Neem contact met ons op om te scoren contact met ons op.
Veeva Commercial Cloud is een systeem voor het beheren van klantgegevens, multichannel interacties en compliant content. Het is vooral gericht op levenswetenschappelijke bedrijven zoals farmaceutische bedrijven, medische instellingen, gezondheidszorgorganisaties, enz. De kern is Veeva CRM, een cloud-based CRM gebaseerd op Salesforce, maar met aanvullende velden, formulieren en werkstromen.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op personen die gebruik willen maken van Commercial Cloud Engagement-toepassingen om een gepersonaliseerde klantervaring te leveren via meerdere kanalen.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Personaliseren van klantinteracties met behulp van Veeva CRM.
Plannen en uitvoeren van ondernemingsevenementen met behulp van Veeva Digital Events.
Align verkoopgebieden met behulp van Veeva Align.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie.
Veel oefeningen en oefeningen.
Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others. You can always change your preferences or unsubscribe completely.