Bedankt voor uw aanvraag! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op
Bedankt voor uw boeking! Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.
Cursusaanbod
Module 1: Inleiding tot Dynamics 365 Customer ServiceModule 2: Casemanagement met de Customer Service HubModule 3: Het beheren van caselasten met wachtrijenModule 4: Het automatiseren van het aanmaken en bijwerken van recordsModule 5: Inleiding tot gecentraliseerd routen in Customer ServiceModule 6: Het maken en beheren van entitlementsModule 7: Het werken met Service Level Agreements (SLAs)Module 8: Het maken van oplossingen voor kennisbeheerModule 9: Het oplossen van gevallen met behulp van kennisartikelenModule 10: Het maken van enquêteprojecten met Customer VoiceModule 11: Het ontwerpen van klantenpeilingen met Customer VoiceModule 12: Het verzenden van Customer Voice peilingenModule 13: Het automatiseren van peilingen met Power AutomateModule 14: Het configureren van dienstplanningModule 15: Het plannen van diensten met Customer Service SchedulingModule 16: Het verbeteren van de productiviteit van agents met Customer Service WorkspaceModule 17: Het aanpassen van agentervaringen met Agent Experience ProfilesModule 18: Inleiding tot Omnichannel for Customer ServiceModule 19: Het routen en distribueren van werk met gecentraliseerd routenModule 20: Het implementeren van SMS-kanalen in OmnichannelModule 21: Het implementeren van chatwidgets met behulp van OmnichannelModule 22: Het bouwen van oplossingen voor intelligente ondersteuning in OmnichannelModule 23: Inleiding tot Customer Service InsightsModule 24: Het maken van visualisaties voor Customer Service gegevensModule 25: Inleiding tot Connected Customer Service en Azure IoTModule 26: Het registreren en beheren van apparaten met Connected Customer ServiceModule 27: Het bouwen van aangepaste apps voor Customer ServiceModule 28: Het integreren van Copilot Studio met Omnichannel for Customer ServiceSamenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Een begrip van basis CRM-concepten
- Ervaring met klantenservice of serviceprocessen
- Kennis van Microsoft 365 of Dynamics 365-omgevingen
Doelgroep
- Klantenservice professionals en teamleiders
- CRM-administraties en Dynamics 365-consultants
- IT-professionals verantwoordelijk voor klantenservice oplossingen
35 Uren
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €11400 online delivery, based on a group of 2 delegates, €3600 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Reviews (1)
Ik leerde dat we het systeem waaraan we werken onderbenutten en genoot van elke apsect.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Cursus - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Automatisch vertaald