Cursusaanbod
Module 1: Inleiding tot Dynamics 365 Customer Service
Module 2: Casebeheer met de Customer Service Hub
Module 3: Werkbelastingen beheren met behulp van wachtrijen
Module 4: Automatisering van recordcreatie en updates
Module 5: Inleiding tot eenvoudig routing in Customer Service
Module 6: Het maken en beheren van rechten
Module 7: Werken met Service Level Agreements (SLAs)
Module 8: Het maken van kennisbeheersoplossingen
Module 9: Het gebruiken van kennisartikelen om zaken op te lossen
Module 10: Het maken van enquêteprojecten met Customer Voice
Module 11: Het ontwerpen van klantenonderzoeken met Customer Voice
Module 12: Het versturen van Customer Voice-onderzoeken
Module 13: Onderzoeken automatiseren met Power Automate
Module 14: Serviceplanning configureren
Module 15: Diensten plannen met Customer Service Scheduling
Module 16: Agentproductiviteit vergroten met Customer Service Workspace
Module 17: Agentervaringen aanpassen met Agent Experience Profiles
Module 18: Inleiding tot Omnichannel for Customer Service
Module 19: Werk verwerken en verdelen met eenvoudig routing
Module 20: SMS-kanalen implementeren in Omnichannel
Module 21: Chatwidgets implementeren met behulp van Omnichannel
Module 22: Intelligente ondersteuningsoplossingen bouwen in Omnichannel
Module 23: Inleiding tot Customer Service Insights
Module 24: Visualisaties maken voor Customer Service-data
Module 25: Inleiding tot Connected Customer Service en Azure IoT
Module 26: Apparaten registreren en beheren met Connected Customer Service
Module 27: Aangepaste apps maken voor Customer Service
Module 28: Copilot Studio integreren met Omnichannel for Customer Service
Samenvatting en Volgende Stappen
Vereisten
- Een begrip van basis CRM-concepten
- Ervaring met klantenservice of serviceprocessen
- Kennis van Microsoft 365 of Dynamics 365-omgevingen
Doelgroep
- Klantenservice professionals en teamleiders
- CRM-administraties en Dynamics 365-consultants
- IT-professionals verantwoordelijk voor klantenservice oplossingen
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €11400 online delivery, based on a group of 2 delegates, €3600 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Reviews (1)
Ik leerde dat we het systeem waaraan we werken onderbenutten en genoot van elke apsect.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Cursus - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Automatisch vertaald