Cursusaanbod

Module 1: Inleiding tot Dynamics 365 Customer Service

Module 2: Casebeheer met de Customer Service Hub

Module 3: Werkbelastingen beheren met behulp van wachtrijen

Module 4: Automatisering van recordcreatie en updates

Module 5: Inleiding tot eenvoudig routing in Customer Service

Module 6: Het maken en beheren van rechten

Module 7: Werken met Service Level Agreements (SLAs)

Module 8: Het maken van kennisbeheersoplossingen

Module 9: Het gebruiken van kennisartikelen om zaken op te lossen

Module 10: Het maken van enquêteprojecten met Customer Voice

Module 11: Het ontwerpen van klantenonderzoeken met Customer Voice

Module 12: Het versturen van Customer Voice-onderzoeken

Module 13: Onderzoeken automatiseren met Power Automate

Module 14: Serviceplanning configureren

Module 15: Diensten plannen met Customer Service Scheduling

Module 16: Agentproductiviteit vergroten met Customer Service Workspace

Module 17: Agentervaringen aanpassen met Agent Experience Profiles

Module 18: Inleiding tot Omnichannel for Customer Service

Module 19: Werk verwerken en verdelen met eenvoudig routing

Module 20: SMS-kanalen implementeren in Omnichannel

Module 21: Chatwidgets implementeren met behulp van Omnichannel

Module 22: Intelligente ondersteuningsoplossingen bouwen in Omnichannel

Module 23: Inleiding tot Customer Service Insights

Module 24: Visualisaties maken voor Customer Service-data

Module 25: Inleiding tot Connected Customer Service en Azure IoT

Module 26: Apparaten registreren en beheren met Connected Customer Service

Module 27: Aangepaste apps maken voor Customer Service

Module 28: Copilot Studio integreren met Omnichannel for Customer Service

Samenvatting en Volgende Stappen

Vereisten

  • Een begrip van basis CRM-concepten
  • Ervaring met klantenservice of serviceprocessen
  • Kennis van Microsoft 365 of Dynamics 365-omgevingen

Doelgroep

  • Klantenservice professionals en teamleiders
  • CRM-administraties en Dynamics 365-consultants
  • IT-professionals verantwoordelijk voor klantenservice oplossingen
 35 Uren

Leveringsopties

PRIVÉGROEPSTRAINING

Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.

  • Pre-cursusgesprek met uw trainer
  • Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
    • Op maat gemaakte overzichten
    • Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
  • Training gepland op een datum naar keuze
  • Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen

Private Group Prices RRP from €11400 online delivery, based on a group of 2 delegates, €3600 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.

Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen


OPENBARE TRAINING

Kijk op onze public courses

Reviews (1)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën