Online of op locatie, live-onderwijs gegeven door een docent demonstreert via interactieve praktijklessen hoe HR-hulpmiddelen en -strategieën kunnen worden gebruikt om werkkrachtonderzoek te beheren, talenten aan te trekken, werknemers betrokken te houden en organisatieontwikkeling vooruit te helpen.
HR-onderwijs is beschikbaar als "online live-onderwijs" of "op locatie live-onderwijs". Online live-onderwijs (ook bekend als "afstands live-onderwijs") vindt plaats via interactief gebruik van een afstandsdesktop. Opleidingen op locatie kunnen worden georganiseerd op de locatie van de klant in Amsterdam of in de NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Amsterdam.
NobleProg -- Uw Lokale Opleider
Amsterdam
The Office Operators, Piet Heinkade 55, Amsterdam, Nederland, 1019 GM
UP Office Building is gelegen in het centrum van Amsterdam aan de zuidelijke IJ-oever nabij het centraal station. Het UP Office Building maakt onderdeel uit van een multifunctioneel complex waarin onder meer de Passenger Terminal Amsterdam (PTA), het Mövenpick Hotel en het Muziekgebouw zijn ondergebracht. Onder het complex is een openbare parkeergarage met ruim voldoende voor de verhuur beschikbare plaatsen. Vanuit de garage is een directe ingang naar het kantoorgebouw. Met 21 bouwlagen is het UP Office Building het hoogste gebouw in de omgeving en fungeert daarmee als een 'landmark'.
Trainingen bijwonen in Amsterdam Centrum aan de IJ-oever is vergaderen op een super centrale en goed bereikbare locatie. Ons gebouw ligt namelijk op loopafstand – maar gelukkig niet op gehoorafstand -van Amsterdam CS
Openbaar Vervoer
UP Office Building ligt op 12 minuten lopen vanaf Amsterdam Centraal Station. Of neem tram 26, deze stopt voor het gebouw en brengt u in enkele maten naar het station.
Met de auto
Met de auto is het slechts 1 km via A10 afslag S114. Parkeren kan in the Piet Hein garage.
WTC Zuidas
The Office Operators - Amsterdam Zuidas - UN Studio, Parnassusweg 819, Amsterdam, Nederland, 1082 LZ
Ons trainingslocatie in Amsterdam Zuidas WTC heeft 10 verschillende ruimtes en zalen beschikbaar.
Vergaderlocatie Amsterdam ZuidAs WTC is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer en ligt op loopafstand van trein-, bus- en metrostation ‘Amsterdam Zuid’. Ook met de auto is het WTC Amsterdam perfect bereikbaar. Het meeting- & conference center ligt op een steenworp afstand van de ringweg A10 en de parkeergarage van het WTC Amsterdam biedt ruim voldoende parkeerplaatsen voor u en uw gasten.
De nabij gelegen Station Amsterdam WTC biedt ook direct connecties naar België, Frankrijk en Duitsland.
Sloterdijk
The Office Operators - Amsterdam Sloterdijk - De Millennium Toren, Radarweg 29, 1043 NX Amsterdam, Amsterdam, Nederland, 1043 NX
De Millennium Toren is een absoluut icoon middenin het business district van Amsterdam Sloterdijk. Het op Mondriaans’ Victory Boogiewoogie geïnspireerde gebouw torent boven vele andere uit en is dan ook één van de hoogste gebouwen van Amsterdam. Hierdoor heeft u vanuit uw kantoor een schitterend weids uitzicht over de stad!
Op de begane grond van de Millennium Toren bevindt zich een groot restaurant waar u heerlijk kunt lunchen, een flex area waar u kunt werken in een informele sfeer én heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van de inpandige gym!
De bereikbaarheid van de Millennium Toren is uitstekend, op slechts 500 meter afstand ligt station Amsterdam Sloterdijk en het pand is direct gelegen aan de A5 en de A10. Wanneer u graag buiten de deur eet zijn er meerdere lunchmogelijkheden rondom de Millennium Toren zoals Grand Café Hermes en restaurant en lunchroom Wissekerke.
Amstelveen
Amstelveen NEST, Laan van Kronenburg 14, Amstelveen, Nederland, 1183 AS
In het begin van de 20e eeuw was Amstelveen een eenvoudig landelijk dorp waar de tijd stilstond. Het dorp was enigermate afgelegen, omdat het geen enkele belangrijke spoorweg- of waterverbinding had. De belangrijkste bron van inkomsten was de veeteelt met wat akkerbouw, maar ook de tuinbouw en de bloementeelt waren toen al in opkomst.
In 1852 werd de Haarlemmermeerpolder drooggemalen en is het 'Fort aan het Schiphol' aangelegd als verdedigingswerk voor de hoofdstad Amsterdam. Bij Fort Schiphol, zoals het later werd genoemd, werd in 1916 een militair vliegveld gesticht, Schiphol, dat vier jaar later een burgerluchthaven werd. Fort Schiphol werd in 1934 gesloopt, de ligging is nog zichtbaar in de wijde kom van de Ringvaart onder het viaduct van de A-9. De ontwikkeling van Schiphol trok veel mensen, waarvan velen zich vestigden in Amstelveen. Ook het hoofdkantoor van de KLM werd hier gevestigd. Amstelveen werd de snelst groeiende gemeente van Nederland.
Na de Tweede Wereldoorlog ving Amstelveen een deel van de Amsterdamse woningnood op en werd tevens officieel één van de woongemeenten van Schiphol. Behalve woningen werden de laatste decennia ook veel kantoren; met name voor het handels-, bank- en verzekeringswezen gebouwd. Het telt grote computercentra en hoofdkantoren voor nationale en internationale instellingen. Hier wonen velen die werkzaam zijn op de luchthaven Schiphol. Nest Amstelveen bruist! Maar liefst 260 verschillende bedrijven en ondernemers hebben hier hun intrek genomen.
Nest creëert plekken die mensen en bedrijven helpen om succesvol te kunnen ondernemen en te ontwikkelen. NobleProg maakt dankbaar gebruik van deze dynamische omgeving.
Trainingen op op slechts 5 minuten afstand van de aankomst- en vertrekhal! WTC Schiphol is de meest internationale trainingsplek voor zowel binnenlands al;s buitenlandse deelnemers.
WTC Schiphol Airport is de vestigingslocatie voor grote merken, internationaal georienteerde bedrijven en gedreven ondernemers en biedt directe toegang tot de luchthaven.
Binnen enkele minuten loopt u van uw trainingslocatie naar de Terminal van luchthaven Schiphol, de tweede hub-luchthaven van de wereld.
Schiphol airport is makkelijk bereikbaar zowel met de auto als me het openbaar vervoer en kent volop gelegenheid tot parkeren.
.
Deze door een instructeur geleide, live training in Amsterdam (online of ter plaatse) is bedoeld voor deelnemers op beginnersniveau die basiskennis en praktische vaardigheden willen opdoen om belangrijke human resources (HR)-functies uit te voeren, zoals het aanpakken van personeelsproblemen, het beheren van prestaties en het navigeren door disciplinaire processen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp de kernfuncties en verantwoordelijkheden van HR-management.
Behandel klachten van werknemers met professionaliteit en empathie.
Implementeer effectieve strategieën voor prestatiebeheer.
Eerlijke en wettelijk conforme disciplinaire maatregelen nemen.
Pak veelvoorkomende HR-problemen met vertrouwen en consistentie aan.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Amsterdam (online of ter plaatse) is bedoeld voor HR-professionals en managers op beginnersniveau die basiskennis willen opdoen in het gebruik van AI om HR-processen te optimaliseren, werknemerservaringen te verbeteren en datagestuurde strategische beslissingen te nemen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp het potentieel en de toepassingen van AI in HR-management.
Leer hoe u HR-processen kunt optimaliseren met behulp van AI-tools.
Verbeter de werknemerservaring door middel van AI-gestuurde strategieën.
Gebruik AI-inzichten om strategische HR-beslissingen te nemen.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Amsterdam (online of ter plaatse) is bedoeld voor HR-professionals op beginnersniveau die geoptimaliseerde HR-processen willen begrijpen en implementeren die aansluiten bij snelle, flexibele omgevingen, en gebruikmaken van automatisering en datagestuurde strategieën voor betere besluitvorming.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Ontwerp en implementeer efficiënte HR-processen die aansluiten bij de snelle, flexibele technische omgeving.
Stroomlijn de belangrijkste HR-processen en maak gebruik van automatiseringstools.
Zorg voor afstemming van HR-strategieën op bedrijfsdoelstellingen om schaalbaarheid en continue verbetering te ondersteunen.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Amsterdam (online of ter plaatse) is bedoeld voor HR-professionals op beginnersniveau die willen leren hoe ze werknemerservaringen kunnen ontwerpen en verbeteren die zijn afgestemd op de unieke uitdagingen van technische omgevingen, van werving tot retentie.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Ontwerp impactvolle employee journeys, van werving tot behoud, afgestemd op de unieke uitdagingen van technische omgevingen.
Leer strategieën voor het bevorderen van betrokkenheid, inclusie en continue ontwikkeling in het technische personeelsbestand.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Amsterdam (online of ter plaatse) is bedoeld voor consultants op beginnersniveau SAP die praktijkervaring willen opdoen en een uitgebreid begrip van de Employee Central-module willen ontwikkelen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Verdiep je in de SuccessFactors Medewerker Centraal module.
Begrijp en configureer essentiële modulecomponenten, waaronder provisioning, beveiliging en gegevensbeheer.
Voer eenvoudige en complexe ondersteunings- en onderhoudsconfiguraties uit.
Deze live training onder leiding van een instructeur (online of ter plaatse) is bedoeld voor HR-professionals en wervingsspecialisten die analytische methoden willen gebruiken om de prestaties van de organisatie te verbeteren . Deze cursus behandelt zowel kwalitatieve als kwantitatieve, empirische en statistische benaderingen.
Opzet van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefenen.
Opties voor het aanpassen van cursussen
Om een training op maat voor deze cursus aan te vragen, neem dan contact met ons op om een afspraak te maken.
Deze live training onder leiding van een instructeur (online of op locatie) is gericht op HR-professionals die analytische methoden willen gebruiken om de prestaties van de organisatie te verbeteren . Deze cursus behandelt zowel kwalitatieve als kwantitatieve, empirische en statistische benaderingen.
Opzet van de cursus
Interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefenen.
Opties voor het aanpassen van cursussen
Om een training op maat voor deze cursus aan te vragen, neem dan contact met ons op om een afspraak te maken.
Een zeer participatieve cursus die individuele en groepsbesprekingen en vaardigheden oefenen om delegaten in staat te stellen ideeën te delen en hun vaardigheidsniveaus te ontwikkelen.
Het publiek
Iedereen die op zoek is naar het verbeteren van zijn assertiviteit vaardigheden
Aim
Deze cursus is erop gericht het zelfvertrouwen van de deelnemer te vergroten en hem of haar in staat te stellen zelfverzekerd en assertief te communiceren met collega's en klanten.
Doelstellingen
Aan het einde van het programma zullen de deelnemers:
Begrijp en overwint de barrières om assertief te zijn
Herken gedragslijnen in jezelf en anderen en leer effectieve strategieën om ze te beheren
Effectief communiceren met een breed scala van mensen om waar mogelijk een win-win situatie te bereiken
Het doel van deze eendaagse cursus is om deelnemers mentor- en coachingsvaardigheden voor de werkplek bij te brengen. Aan het einde van de cursus kunnen de deelnemers:
Communication al lang erkend als essentieel voor professioneel succes en velen van hun carrière zijn vastgelopen, haperen of stagneren dankzij een gebrek aan communicatieve vaardigheden. In tegenstelling tot de stedelijke mythe, zijn weinigen van ons met deze vaardigheid geboren, in plaats daarvan hebben de meesten geoefend of geleerd van fouten. Deze cursus is bedoeld om deelnemers te helpen hun communicatievaardigheden te verbeteren en bijgevolg hun vermogen om met anderen samen te werken.
Bemiddelingsvaardigheden zijn subtiel maar betekenisvol verschillend. Excel geleende communicatie is een vereiste, maar belangrijker is het vermogen om te luisteren en kennis te nemen van wat er wordt gezegd. De rol van de bemiddelaar is om partijen te helpen een oplossing voor hun probleem te vinden en tot een resultaat te komen dat beide partijen graag accepteren. Bemiddelaars vermijden partij kiezen, oordelen of leiding geven. Ze zijn eenvoudigweg verantwoordelijk voor het ontwikkelen van effectieve communicatie en het opbouwen van consensus tussen de partijen. Deze cursus behandelt ook het bredere scala aan vaardigheden, naast communicatie, die vereist zijn om een effectieve bemiddelaar te zijn.
Audiëntie
Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om coachingsessies van hoge kwaliteit te leveren
Aan individuele leden van hun eigen personeel
Aan hun teams
Aan individuen die niet direct verbonden zijn met hun eigen teams, maar die hun onafhankelijke – en niet-oordelende – inbreng zouden waarderen
Opzet van de cursus
Een combinatie van:
Gefaciliteerde discussies
Coachingsessies delegeren – met volledige feedback
Aan het einde van de cursus kunnen de deelnemers:
Definieer "Coaching" en leg in detail uit hoe Coaching kan worden gebruikt om individuele en teamprestaties te verbeteren - met name het gebruik ervan om de redenen achter (en het corrigeren van) ondermaatse prestaties te begrijpen
Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheersen voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden. Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia. Beheer hun interne en externe klanten en belanghebbenden.
Vorm van de cursus
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
Gefaciliteerde discussies Diapresentaties Oefeningen en casestudies
Onze diensten worden online aangeboden aan klanten over de hele wereld in samenwerking met een groeiend internationaal partnernetwerk. Ons veranderende 10-weken durende, groepsgestuurde leerprogramma is ontworpen om managers te inspireren en te capaciteiten, en wordt gehost door expertenfacilitatoren en coaches, gemakkelijk online in de normale werkstroom aangeboden...
Na afloop van deze training hebben de deelnemers de volgende vaardigheden gekweekt:
EMOTIONELE INTELLIGENTIE Teams zijn slechts zo sterk als de menselijke relaties die tussen mensen bestaan.
COACHING Essentiële vaardigheden voor leiders om invloedrijk te zijn en het beste uit hun mensen te halen
LEIDERSCHAP Management gaat over taak en proces. Leadership gaat over mensen en groei.
CULTUUR Aanhoudende betrokkenheid bouwt de gewoonten en normen van een goed presterend team op.
TEAMS Een groep individuen is geen team. GoOD leiders bouwen geweldige teams.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Reviews (5)
Uitstekende trainer, waarbij de toespraak volledig is afgestemd op het publiek. Veel inhoud.
Carole - Axway
Cursus - Communicating and Influencing For Team Members
Automatisch vertaald
Open sfeer zonder oordeel
Agnieszka - AXA XL
Cursus - Business Communication Skills
Automatisch vertaald
Reflecting own my self to learn others
Roy Dekker - Axway GmbH
Cursus - People and Team Management
We could practice on real situation and Helen gave to me a lot of practical tips.
Elisa Venturini
Cursus - Assertiveness
I genuinely enjoyed this course because it was short & to the point.
Human Resources training cursus in Amsterdam, Human Resources opleiding cursus in Amsterdam, Weekend Human Resources cursus in Amsterdam, Avond Human Resources training in Amsterdam, Human Resources instructeur geleid Amsterdam, Human Resources trainer in Amsterdam, Human Resources instructeur geleid in Amsterdam,Human Resources lessen in Amsterdam, Human Resources coaching in Amsterdam, Weekend Human Resources training in Amsterdam, Human Resources een op een training in Amsterdam, Human Resources een op een opleiding in Amsterdam, Human Resources boot camp in Amsterdam, Human Resources on-site in Amsterdam, Human Resources privé cursus in Amsterdam, Human Resources op locatie in Amsterdam, Avond Human Resources cursus in Amsterdam, Human Resources instructeur in Amsterdam