Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Onszelf en anderen begrijpen
- Wat zorgt ervoor dat we ons gedragen zoals we doen? Hoe kunnen we begrijpen welke delen van dit gedrag acceptabel zijn – vereist door onze rol in het bedrijf – en welke delen niet acceptabel zijn? Hoe kunnen we gedrag ‘aanpassen’ om de oorzaken van conflicten te voorkomen of conflicten veroorzaakt door anderen onschadelijk te maken? Wat bedoelen we met Effectief Communication in potentiële en daadwerkelijke conflictsituaties?
Emotionele intelligentie
- Emoties en hun gevolgen, zowel bij het creëren als bij het omgaan met conflicten. Het belang van het begrijpen van ons ‘EQ’ (in tegenstelling tot het meer standaard IQ) De vijf stadia van Golemans Emotionele Intelligentiemodel: Zelfbewustzijn Zelfmotivatie Empathie Sociaal Vaardigheden
Transactionele Analyse
- Waarom handelen/reageren wij op een bepaalde manier naar collega’s en klanten? Hoe kunnen we een goede verstandhouding opbouwen met collega's en klanten? Wat zijn de voordelen van “True Rapport” in onze onderlinge personal relaties?
Klant en stakeholder Management
- Bevredigen van belanghebbenden Stakeholderanalyse: interne en externe belanghebbenden Omgaan met conflicten in interacties met klanten en/of belanghebbenden
Assertiveness
- Agressief versus assertief versus onderdanig Voordelen van assertief gedrag
Confrontatie
- Het Confronterende Model – Felle Gesprekken Het PRO-model: een sjabloon voor het plannen en succesvol uitvoeren van Felle Gesprekken
Conflicthantering
- Wat veroorzaakt conflicten? De fasen van conflicthantering Het conflict begrijpen De positie van jou/de ander in het conflict begrijpen Het conflict oplossen
14 Hours
Getuigenissen (5)
short & to the point
MUSAAD ALOLAYAN
Cursus - Handling Conflict with Confidence
De beste training die ik de afgelopen tijd heb gevolgd, inhoudelijk, een grote dosis kennis, oplossingen en aanbevelingen.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Cursus - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
mogelijkheid tot open discussie over de besproken onderwerpen
Zuzanna - LKQ Polska Sp. z o. o.
Cursus - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Cursus - Handling Conflict with Confidence
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.