Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
[1. Inleiding
- Historische ontwikkeling
- In welke fase zit jij?
- Je eigen ontwikkeling tekenen
Mislukkingen
- Typische marketingfouten
- Hoe u mislukkingen kunt voorkomen
- Praktische oefeningen
Succesverhalen
- Analyses van succesvolle bedrijven
- Binnen kijken
- Buiten kijken
- Advertising en merkbeheer
- Wat je kunt leren
Klant
- Klant centraal
- Ontmoet en ken uw klant
- Klant denken
- Klanttevredenheid
Analyses
- Analyses van uw marketing en business
- Structuur aanbrengen en verbeteringen aanbrengen in uw bedrijf
- Creëer uw eigen strategie
Actie
- Kleine problemen oplossen
- De juiste dingen doen op het juiste moment
- Creëer je eigen geheimen en verschil
Extra
- Wees een leider
- Denk als een leider
Requirements
Geen voorkennis vereist.
28 Hours
Getuigenissen (3)
Ik vond de volledige twee dagen training zeer informatief en leerzaam, maar de inhoud die op dag 2 werd behandeld (Social Media & Mobiele Marketing, Analytics, evenals Strategie & Planning) was voor mij het meest waardevol omdat deze rechtstreeks verband houdt met mijn huidige lijn van werk.
Sithabiso - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Machine Translated
Reacties met oplossingen en praktisch gebruik.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Cursus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Het idee dat ik elke vraag kon stellen en van het ene onderwerp naar het andere kon gaan en het feit dat de training op het juiste niveau was ingesteld voor wat ik moest weten.
Christian - Informa
Cursus - B2B Brand Management
Machine Translated