Course Outline
Invoering
Overzicht van Marketing
- Hoofdconcepten
Klanttevredenheid
- Consumentenaankopen Organisatorische aankopen Customer Relationship Management (CRM) Klanttevredenheidsanalysesysteem (CSAS) Marktpartitionering, doelmarkt en marktpositionering Casestudies
Marketing Omgevingsanalyse
- Macro-omgevingsanalyse Micro-omgevingsanalyse SWOT-analyse Case studies
Marketing Strategie
- 3C - Casestudies van bedrijven, klanten en concurrentie
Gemeenschappelijke verkoopvaardigheden
- Casestudies
De 4P’s van Marketing Mix
- Productmerk en handelsmerk
Klantkostengemak Communication
- De 4R’s van Marketing Mix
Relevantie Reaction Relatiebeloning
- De 4Is van Marketing Mix
Interessante interesses Interactie Individualiteit
- Het Marketing-plan
Planformulering Planuitvoering Plandiagnose Casestudies
- Marketing Planning
Schrijfvaardigheid van marketingprogramma's Case studies
- Nieuwe ontwikkeling van Marketing
Internationale marketing Digitale marketing Geïntegreerde marketing Casestudies
- Samenvatting en conclusie
Requirements
- Geen specifieke ervaring vereist.
Publiek
- Marketing Beheerders
- Marketing Personeel
- Ondernemers
Getuigenissen (3)
Reacties met oplossingen en praktisch gebruik.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Cursus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Ik vond de volledige twee dagen training zeer informatief en leerzaam, maar de inhoud die op dag 2 werd behandeld (Social Media & Mobiele Marketing, Analytics, evenals Strategie & Planning) was voor mij het meest waardevol omdat deze rechtstreeks verband houdt met mijn huidige lijn van werk.
Sithabiso - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Machine Translated
Het idee dat ik elke vraag kon stellen en van het ene onderwerp naar het andere kon gaan en het feit dat de training op het juiste niveau was ingesteld voor wat ik moest weten.
Christian - Informa
Cursus - B2B Brand Management
Machine Translated