Lokale, door instructeurs geleide live Automotive-trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve hands-on de basisprincipes en geavanceerde onderwerpen van Automotive-technologieën. Automotive-training is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op locatie'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Amsterdam of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Amsterdam. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder
Amsterdam
The Office Operators, Piet Heinkade 55, Amsterdam, Nederland, 1019 GM
UP Office Building is gelegen in het centrum van Amsterdam aan de zuidelijke IJ-oever nabij het centraal station. Het UP Office Building maakt onderdeel uit van een multifunctioneel complex waarin onder meer de Passenger Terminal Amsterdam (PTA), het Mövenpick Hotel en het Muziekgebouw zijn ondergebracht. Onder het complex is een openbare parkeergarage met ruim voldoende voor de verhuur beschikbare plaatsen. Vanuit de garage is een directe ingang naar het kantoorgebouw. Met 21 bouwlagen is het UP Office Building het hoogste gebouw in de omgeving en fungeert daarmee als een 'landmark'.
Trainingen bijwonen in Amsterdam Centrum aan de IJ-oever is vergaderen op een super centrale en goed bereikbare locatie. Ons gebouw ligt namelijk op loopafstand – maar gelukkig niet op gehoorafstand -van Amsterdam CS
Openbaar Vervoer
UP Office Building ligt op 12 minuten lopen vanaf Amsterdam Centraal Station. Of neem tram 26, deze stopt voor het gebouw en brengt u in enkele maten naar het station.
Met de auto
Met de auto is het slechts 1 km via A10 afslag S114. Parkeren kan in the Piet Hein garage.
WTC Zuidas
The Office Operators - Amsterdam Zuidas - UN Studio, Parnassusweg 819, Amsterdam, Nederland, 1082 LZ
Ons trainingslocatie in Amsterdam Zuidas WTC heeft 10 verschillende ruimtes en zalen beschikbaar.
Vergaderlocatie Amsterdam ZuidAs WTC is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer en ligt op loopafstand van trein-, bus- en metrostation ‘Amsterdam Zuid’. Ook met de auto is het WTC Amsterdam perfect bereikbaar. Het meeting- & conference center ligt op een steenworp afstand van de ringweg A10 en de parkeergarage van het WTC Amsterdam biedt ruim voldoende parkeerplaatsen voor u en uw gasten.
De nabij gelegen Station Amsterdam WTC biedt ook direct connecties naar België, Frankrijk en Duitsland.
Sloterdijk
The Office Operators - Amsterdam Sloterdijk - De Millennium Toren, Radarweg 29, 1043 NX Amsterdam, Amsterdam, Nederland, 1043 NX
De Millennium Toren is een absoluut icoon middenin het business district van Amsterdam Sloterdijk. Het op Mondriaans’ Victory Boogiewoogie geïnspireerde gebouw torent boven vele andere uit en is dan ook één van de hoogste gebouwen van Amsterdam. Hierdoor heeft u vanuit uw kantoor een schitterend weids uitzicht over de stad!
Op de begane grond van de Millennium Toren bevindt zich een groot restaurant waar u heerlijk kunt lunchen, een flex area waar u kunt werken in een informele sfeer én heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van de inpandige gym!
De bereikbaarheid van de Millennium Toren is uitstekend, op slechts 500 meter afstand ligt station Amsterdam Sloterdijk en het pand is direct gelegen aan de A5 en de A10. Wanneer u graag buiten de deur eet zijn er meerdere lunchmogelijkheden rondom de Millennium Toren zoals Grand Café Hermes en restaurant en lunchroom Wissekerke.
Amstelveen
Amstelveen NEST, Laan van Kronenburg 14, Amstelveen, Nederland, 1183 AS
In het begin van de 20e eeuw was Amstelveen een eenvoudig landelijk dorp waar de tijd stilstond. Het dorp was enigermate afgelegen, omdat het geen enkele belangrijke spoorweg- of waterverbinding had. De belangrijkste bron van inkomsten was de veeteelt met wat akkerbouw, maar ook de tuinbouw en de bloementeelt waren toen al in opkomst.
In 1852 werd de Haarlemmermeerpolder drooggemalen en is het 'Fort aan het Schiphol' aangelegd als verdedigingswerk voor de hoofdstad Amsterdam. Bij Fort Schiphol, zoals het later werd genoemd, werd in 1916 een militair vliegveld gesticht, Schiphol, dat vier jaar later een burgerluchthaven werd. Fort Schiphol werd in 1934 gesloopt, de ligging is nog zichtbaar in de wijde kom van de Ringvaart onder het viaduct van de A-9. De ontwikkeling van Schiphol trok veel mensen, waarvan velen zich vestigden in Amstelveen. Ook het hoofdkantoor van de KLM werd hier gevestigd. Amstelveen werd de snelst groeiende gemeente van Nederland.
Na de Tweede Wereldoorlog ving Amstelveen een deel van de Amsterdamse woningnood op en werd tevens officieel één van de woongemeenten van Schiphol. Behalve woningen werden de laatste decennia ook veel kantoren; met name voor het handels-, bank- en verzekeringswezen gebouwd. Het telt grote computercentra en hoofdkantoren voor nationale en internationale instellingen. Hier wonen velen die werkzaam zijn op de luchthaven Schiphol. Nest Amstelveen bruist! Maar liefst 260 verschillende bedrijven en ondernemers hebben hier hun intrek genomen.
Nest creëert plekken die mensen en bedrijven helpen om succesvol te kunnen ondernemen en te ontwikkelen. NobleProg maakt dankbaar gebruik van deze dynamische omgeving.
Trainingen op op slechts 5 minuten afstand van de aankomst- en vertrekhal! WTC Schiphol is de meest internationale trainingsplek voor zowel binnenlands al;s buitenlandse deelnemers.
WTC Schiphol Airport is de vestigingslocatie voor grote merken, internationaal georienteerde bedrijven en gedreven ondernemers en biedt directe toegang tot de luchthaven.
Binnen enkele minuten loopt u van uw trainingslocatie naar de Terminal van luchthaven Schiphol, de tweede hub-luchthaven van de wereld.
Schiphol airport is makkelijk bereikbaar zowel met de auto als me het openbaar vervoer en kent volop gelegenheid tot parkeren.
.
Deze door een docent geleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor professionals op beginnersniveau die de ethische dilemma's en juridische kaders rondom autonome voertuigen willen onderzoeken.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De ethische implicaties van AI-gestuurde besluitvorming in autonome voertuigen te begrijpen.
Wereldwijde juridische kaders en beleidsregels die zelfrijdende auto's reguleren te analyseren.
Aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid in geval van ongevallen met autonome voertuigen te onderzoeken.
De balans tussen innovatie en openbare veiligheid in wetgeving rondom autonoom rijden te evalueren.
Praktische casestudies te bespreken die ethische dilemma's en juridische geschillen betreffen.
Deze instructiegeleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor professionals en enthousiastelingen op beginnersniveau die de fundamentele concepten, technologieën en toepassingen van autonome voertuigen willen begrijpen.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De belangrijkste componenten en werkingsprincipes van autonome voertuigen te begrijpen.
De rol van AI, sensoren en real-time dataverwerking in zelfrijdende systemen te onderzoeken.
Verschillende niveaus van voertuigautonomie en hun toepassingen in de praktijk te analyseren.
De ethische, juridische en regelgevende aspecten van autonome mobiliteit te onderzoeken.
Praktische ervaring op te doen met simulaties van autonome voertuigen.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor netwerkengineers op intermediair niveau en ontwikkelaars van automotive IoT die de V2X-communicatietechnologieën voor autonome voertuigen willen begrijpen en implementeren.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
De fundamentele concepten van V2X-communicatie begrijpen.
De V2V-, V2I-, V2P- en V2N-communicatiemodellen analyseren.
V2X-protocollen zoals DSRC en C-V2X implementeren.
Simulaties ontwikkelen voor verbonden voertuigomgevingen.
Cybersecurity- en privacy-uitdagingen in V2X-netwerken aanpakken.
Deze door een docent geleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor ingenieurs van intermediair niveau, automotive-professionals en IoT-specialisten die de rol van sensoren in zelfrijdende auto's willen begrijpen, inclusief LiDAR, radar, camera's en sensorfusietechnieken.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
De verschillende soorten sensoren die in autonome voertuigen worden gebruikt begrijpen.
Sensorgegevens analyseren voor real-time voertuigperceptie en besluitvorming.
Sensorfusietechnieken implementeren om de nauwkeurigheid en veiligheid van voertuigen te verbeteren.
De sensorplaatsing en -kalibratie optimaliseren voor verbeterde prestaties van autonoom rijden.
Deze klassikale, live training (online of op locatie) is bedoeld voor ervaren veiligheidsingenieurs en professionals in de automotive veiligheid die uitgebreide veiligheidsstrategieën voor autonome voertuigen willen ontwikkelen, inclusief risicoanalyse, functionele veiligheidsbeoordelingen en naleving van internationale normen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Veiligheidsrisico's te identificeren en te beoordelen die verband houden met autonome rijsystemen.
Risicoanalyses en -beoordelingen uit te voeren met behulp van industriestandaarden.
Veiligheidsvalidatie- en verificatiemethoden voor AV-systemen te implementeren.
Functionele veiligheidsnormen toe te passen, zoals ISO 26262 en SOTIF.
Risicobeperkende strategieën te ontwikkelen voor AV-veiligheidsuitdagingen.
Deze door een docent geleide, live training (online of op locatie) is bedoeld voor ervaren specialisten in sensorfusie en AI-ingenieurs die multi-sensorfusie-algoritmen willen ontwikkelen en real-time navigatie in autonome systemen willen optimaliseren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De fundamentele principes en uitdagingen van multi-sensor datafusie te begrijpen.
Sensorfusie-algoritmen te implementeren voor real-time autonome navigatie.
Data van LiDAR, camera's en RADAR te integreren voor verbeterde perceptie.
De prestaties van fusiesystemen onder verschillende omstandigheden te analyseren en evalueren.
Praktische oplossingen te ontwikkelen voor ruisonderdrukking en data-uitlijning van sensoren.
AUTOSAR (AUTomotive Open System ARchitecture) is een wereldwijde ontwikkelingspartnerschap van automobielfabrikanten, leveranciers en toolontwikkelaars dat de softwarearchitectuur voor auto-elektronische besturingseenheden (ECUs) standaardiseert.
Deze instructeurgeleide, live training (online of op locatie) is gericht op automotief softwareontwikkelaars van intermediate tot gevorderde niveau die wensen om software te ontwerpen, ontwikkelen en integreren met behulp van AUTOSAR Classic en Adaptive platforms, met focus op ADAS (Advanced Driver Assistance Systems).
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
De architectuur en belangrijkste verschillen tussen AUTOSAR Classic en Adaptive begrijpen.
Automotief softwarecomponenten ontwikkelen en configureren met behulp van AUTOSAR-compatibele tools.
ADAS-softwarecomponenten integreren en testen binnen AUTOSAR Adaptive omgevingen.
Best practices toepassen in veiligheid, beveiliging en prestatieoptimalisatie voor automotief systemen.
Format van de cursus
Interactieve les en discussie.
Praktijkervaring met branchestandaard AUTOSAR-tools.
Projectgebaseerd leren en simulatie van automotief use cases.
Cursusaanpassingsmogelijkheden
Voor een aangepaste training voor deze cursus, neem contact met ons op om dit te regelen.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of op locatie) is bedoeld voor AI-ontwikkelaars en computer vision engineers op intermediair niveau die robuuste visiesystemen voor toepassingen van zelfrijdende voertuigen willen bouwen.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De basisconcepten van computer vision in zelfrijdende voertuigen te begrijpen.
Algoritmen voor objectdetectie, baanherkenning en semantische segmentatie te implementeren.
Visiesystemen te integreren met andere subsystemen van zelfrijdende voertuigen.
Deep learning technieken toe te passen voor geavanceerde waarnemingstaken.
De prestaties van computer vision modellen in real-world scenario's te evalueren.
Deze door een instructeur geleide, live training in Amsterdam (online of onsite) is bedoeld voor automotive engineers en technici van het middenniveau die praktische ervaring willen opdoen in het testen, simuleren en diagnosticeren van ECU's met Vector-tools zoals CANoe en CANape.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
De rol en functie van ECU's in automobielsystemen begrijpen.
Vector-tools zoals CANoe en CANape opzetten en configureren.
ECU-communicatie op CAN- en LIN-netwerken simuleren en testen.
Gegevens analyseren en diagnostics uitvoeren op ECU's.
Testgevallen maken en testworkflows automatiseren.
ECU's kalibreren en optimaliseren met praktische benaderingen.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor robotics engineers en AI-onderzoekers op hoog niveau die geavanceerde algoritmen voor padplanning willen implementeren om de prestaties van autonome voertuigen te verbeteren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De theoretische basis van geavanceerde algoritmen voor padplanning te begrijpen.
Algoritmen zoals RRT*, A* en D* te implementeren voor real-time navigatie.
Padplanning te optimaliseren voor obstakelvermijding en dynamische omgevingen.
Padplanningsalgoritmen te integreren met sensorgegevens voor een verbeterde nauwkeurigheid.
De prestaties van verschillende algoritmen in praktische scenario's te evalueren.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor geavanceerde softwareontwikkelaars die een diepere kennis en begrip van AUTOSAR RTE-systemen willen verwerven en de vaardigheden willen beheersen die nodig zijn om complexe AUTOSAR RTE-systemen in hun organisatie te ontwikkelen en te implementeren. Het zal geavanceerde onderwerpen behandelen zoals RTE-ontwerppatronen, configuratie, generatie, test- en debugtechnieken en verschillende AUTOSAR RTE-componenten.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
RTE-eisen analyseren en efficiënte RTE-oplossingen ontwerpen voor complexe autotoepassingen.
AUTOSAR RTE-componenten ontwikkelen en integreren, zoals softwarecomponenten, communicatie-interfaces en service-interfaces.
De RTE-prestaties optimaliseren door RTE-parameters te configureren, aangepaste RTE-extensies te implementeren en beste praktijken toe te passen.
Veelvoorkomende RTE-problemen oplossen en effectieve debugtechnieken implementeren.
Geavanceerde RTE-functies gebruiken, zoals multicore-ondersteuning, beveiligingsmechanismen en verdeelde systemen.
Deze door een instructeur geleide, live training in Amsterdam (online of onsite) is bedoeld voor automotive engineers en embedded systems-ontwikkelaars op intermediair niveau die de theoretische aspecten van ECU's willen begrijpen, met een focus op Vector-gebaseerde tools en methodologieën die worden gebruikt in automotive ontwerp en ontwikkeling.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De architectuur en functies van ECU's in moderne voertuigen te begrijpen.
Communicatieprotocollen te analyseren die worden gebruikt in de ontwikkeling van ECU's.
Vector-gebaseerde tools en hun theoretische toepassingen te verkennen.
Modelgebaseerde ontwikkelingsprincipes toe te passen op ECU-ontwerp.
Deze door instructeurs geleide live training in Amsterdam (online of ter plekke) is gericht op geavanceerde datawetenschappers, AI-specialisten en AI-ontwikkelaars in de autotechniek die AI-modellen willen bouwen, trainen en optimaliseren voor toepassingen in autonomie.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
De basisprincipes van AI en deep learning in de context van autonome voertuigen begrijpen.
Computer vision technieken implementeren voor real-time objectdetectie en rijstrookvolgen.
Reinforcement learning gebruiken voor besluitvorming in zelfrijdende systemen.
Sensor fusie technieken integreren voor betere waarneming en navigatie.
Deep learning modellen bouwen om rijscenario's te voorspellen en te analyseren.
Deze door een instructeur geleide, live training (online of op locatie) is gericht op automotive ingenieurs die AUTOSAR willen gebruiken om motorcontrollers voor de automobiel te ontwerpen.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
De AUTOSAR-architectuur en -methodologie begrijpen.
Leren hoe je motorcontrollers met AUTOSAR ontwerpt.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Amsterdam (online of op locatie) is bedoeld voor kwaliteitsingenieurs op beginnersniveau die willen leren hoe ze Quality Core Tools kunnen gebruiken om de productkwaliteit in de maakindustrie te waarborgen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Begrijp het belang en de integratie van de Quality Core Tools.
Beheers de concepten en toepassing van APQP-processen om een effectieve planning van de productkwaliteit mogelijk te maken.
Identificeer potentiële fouten in producten en processen, begrijp hun impact op de productkwaliteit en implementeer acties om risico's te beperken.
Gebruik statistische methoden om productieprocessen te bewaken en te controleren, waardoor de productkwaliteit en procesefficiëntie worden gewaarborgd.
Deze door een docent geleide, live training (online of op locatie) is bedoeld voor kwaliteitscontroleprofessionals op beginnerniveau die de basisprincipes van Statistical Process Control (SPC) willen leren en deze toepassen in real-world-scenario's.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De basisprincipes van Statistical Process Control (SPC) te begrijpen.
Basis- SPC-hulpmiddelen zoals controlegrafieken, histogrammen, Pareto-grafieken en verspreidingsdiagrammen te gebruiken om de procesprestaties te monitoren.
Verschillende soorten controlegrafieken te creëren en te interpreteren voor variabele en attributieve gegevens om procesvariaties te detecteren en te analyseren.
Procescapaciteitsindices te berekenen en te interpreteren.
Deze instructeurgeleide, live training in Amsterdam (online of on-site) is gericht op ontwikkelaars die willen installeren, instellen en implementeren van het AGL-platform voor de ontwikkeling van automotieve projecten en toepassingen.
Tegen het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om automotieve diensten en toepassingen te creëren, ontwikkelen en aanpassen met behulp van het open AGL-platform en -ontwikkelingskader.
Deze cursus omvat AI (emphasizing Machine Learning en Deep Learning) in Automotive Industrie. Het helpt om te bepalen welke technologie (potentieel) kan worden gebruikt in meerdere situaties in een auto: van eenvoudige automatisering, beeldrecognitie tot autonome besluitvorming.
De cursus Geavanceerde Productkwaliteitsplanning (APQP) is ontworpen om deelnemers een grondig begrip van het APQP-proces en zijn toepassing in productontwikkeling en -lancering te geven. Deze cursus zal de belangrijkste concepten, tools en technieken die worden gebruikt in APQP behandelen, waardoor deelnemers effectief kwaliteit kunnen plannen en beheren gedurende de hele productontwikkelingscyclus. Door praktische voorbeelden, casestudies en interactieve oefeningen zullen deelnemers de vaardigheden en kennis ontwikkelen die nodig zijn om APQP succesvol te implementeren in hun organisaties en het leveren van hoogwaardige producten aan klanten te garanderen.
De workshop "Automotive SPICE (A-SPICE) - Inleiding" richt zich op de herziening van het SPICE-procesevaluatiemodel Automotive, waarbij de structuur, classificatie en interpretatieve richtlijnen worden besproken. Deelnemers verwerven de competentie om het evaluatieproces te begrijpen vanuit het perspectief van projectmanagers en belanghebbenden. De cursus behandelt het belang van ASPICE in de markt, compliance, verschillende procesgroepen en ASPICE-niveaus aan de hand van voorbeelden van real-world implementaties.
Deze instructeurgeleide, live-training in Amsterdam (online of ter plaatse) is gericht op ingenieurs die verbonden voertuigen willen beschermen tegen cyberaanvallen.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Cybersecurity te implementeren in automobiele systemen.
De meest geschikte technologieën, tools en aanpakken te kiezen.
Deze live training onder leiding van een instructeur in Amsterdam (online of ter plaatse) is vooral bedoeld voor beginners die Autosar willen gebruiken om auto-onderdelen te ontwerpen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
Deze instructeurgeleide, live training (online of ter plekse) is gericht op middelvaardige embedded software ontwikkelaars en automotieve ingenieurs die wensen om de AUTOSAR Classic Platform te gebruiken voor het ontwikkelen, integreren en testen van gestandaardiseerde software componenten voor elektronische controleeenheden (ECUs).
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
AUTOSAR-ontwikkelingshulpprogramma's te installeren en configureren (bijvoorbeeld DaVinci Developer, EB Tresos of ETAS ISOLAR-A/B).
De gestrafde architectuur van AUTOSAR en de basissoftwaremodules (BSW) te begrijpen.
De AUTOSAR OS en communicatiestapels (COM stack) te ontwerpen en implementeren.
CANoe of vergelijkbare hulpprogramma's te gebruiken voor simulatie, testen en diagnostiek in een AUTOSAR-omgeving.
In deze docentgeleide, live training (online of ter plaatse), leren deelnemers DEM configureren terwijl zij door de creatie en aanpassing van een voorbeeld AUTOSTAR (AUTomotiveOpen System ARchitecture) toepassing gaan.
Deze instructeurgeleide, live-training (online of ter plaatse) is gericht op intermediate-niveau embedded softwareontwikkelaars of automotief ingenieurs die willen begrijpen en configureren hoe AUTOSAR OS (gebaseerd op OSEK/VDX) en de COM Stack te gebruiken zijn om betrouwbare taakplanning en communicatie in automotieve ECUs mogelijk te maken.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
De architectuur en planningsbeleid van AUTOSAR OS begrijpen
Taken, gebeurtenissen, alarmsystemen en tellers implementeren en beheren
De lagen van de COM Stack, inclusief PDUR en communicatieservices, beschrijven en configureren
Een tweedaagse cursus waarin alle ontwerpprincipes aan bod komen met codevoorbeelden in combinatie met recente industriële technologie; Erg handig voor ontwikkelaars van autosoftware
Dit is een gespecialiseerde HMI-ontwikkelingscursus ontworpen voor automotieve professionals die betrokken zijn bij de ontwikkeling van geavanceerde automotieve infotainment-systemen
Dit omvattende cursus is ontworpen om deelnemers inzicht en expertise te bieden in het implementeren en onderhouden van een kwaliteitssysteem (QMS) dat voldoet aan de IATF 16949-norm. Deelnemers krijgen een diepgaand begrip van de vereisten, processen en beste praktijken inzake kwaliteitsmanagement in de automobilesector. Door praktische voorbeelden en case studies leren deelnemers hoe ze de principes van IATF 16949 effectief kunnen toepassen om de hoogste kwaliteitsniveau in de autoproductie en toeleveringsketens te waarborgen.
Een tweedaagse cursus die alle principes behandelt met betrekking tot AUTomotiveOpen System Architecture RunTime Environment, de meest bekende industriestandaard voor de ontwikkeling van autosoftware; de cursus bevat zowel basis- als geavanceerde onderwerpen die erg nuttig zijn voor automotive professionals.
Doel: Deze opleiding is bedoeld voor software-ingenieurs die werken met MBD-technologie, de opleiding zal Modellerings technieken voor Automotive systemen, Automotive standaarden, Auto-code generatie en Model test harness bouwen en verificatie behandelen.Publiek: Software ontwikkelaar voor automotive leverancier
Deze instructeurgeleide, live training (online of ter plekke) is bedoeld voor inkopers en personeel dat een kwaliteitsgerichte aanpak wil aanwenden voor het beheren van leveranciers.
Na afloop van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een proactieve en samenwerkende aanpak te adoptteren voor het verbeteren van de leverancierkwaliteit.
Inkoopspecificaties en -eisen duidelijk te definiëren en te communiceren.
Verschillende Supplier Quality Management Systems (QMS) te verkennen en een analytische aanpak te gebruiken om het meest geschikte systeem te kiezen.
Een QMS-systeem te gebruiken voor het continu monitoren, inspecteren en auditeren van leveranciersketens.
Ervoor te zorgen dat leveranciers de hoogste kwaliteit producten en diensten leveren.
Deze instructiegeleide, live training in Amsterdam (online of ter plaatse) is gericht op kwaliteits- en productieprofessionals die VDA 6.3 normen willen implementeren in hun organisatie.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
De eisen en processen van de Duitse automobielauditmethodologie te begrijpen.
Te leren hoe je interne audits en evaluaties kunt plannen, uitvoeren en rapporteren op basis van de VDA 6.3 eisen.
De eisen voor Duitse automobielsectorauditnormen te voldoen.
Het VDA 6.3-vragenlijst en auditscore toe te passen.
De belangrijkste processen voor effectief, efficient en VDA 6.3-compatibel productontwikkelingsproces te kennen.
Lees meer...
Laatst bijgewerkt:
Reviews (3)
Sterke kennis van het vakgebied en praktijkervaring van de trainers.
Don Felton - Trustonic Ltd
Cursus - Automotive SPICE (A-SPICE) - Introduction
Automatisch vertaald
De trainer was echt aardig en deskundig, en ging uit zijn weg om dingen uit te leggen die ik niet kende.
Felix - Microchip Technology Inc
Cursus - Embedded C Application Design Principles for Automotive Professionals
Automatisch vertaald
De trainer heeft uitgebreide kennis en zou iedereen ten goede komen die opleiding bij zo'n gekwalificeerde persoon volgt.
Automotive training cursus in Amsterdam, Automotive opleiding cursus in Amsterdam, Weekend Automotive cursus in Amsterdam, Avond Automotive training in Amsterdam, Automotive instructeur geleid Amsterdam, Automotive instructeur geleid in Amsterdam,Automotive lessen in Amsterdam, Automotive een op een training in Amsterdam, Automotive coaching in Amsterdam, Automotive on-site in Amsterdam, Automotive instructeur in Amsterdam, Automotive een op een opleiding in Amsterdam, Automotive boot camp in Amsterdam, Automotive op locatie in Amsterdam, Weekend Automotive training in Amsterdam, Automotive privé cursus in Amsterdam, Avond Automotive cursus in Amsterdam, Automotive trainer in Amsterdam