Computer Graphics Training Courses

Computer Graphics Training Courses

Lokale, door instructeurs geleide live Computer Graphics-trainingscursussen demonstreren door middel van interactieve discussie en hands-on de basisprincipes van Computer Graphics. Computer Graphics-training is beschikbaar als 'live training op afstand' of 'live training op afstand'. Online live training (ook bekend als "live training op afstand") wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop . Live training op locatie kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Nederland of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Nederland. NobleProg -- Uw lokale trainingsaanbieder

Machine Translated

Getuigenissen

★★★★★
★★★★★

Computer Graphics Subcategories

Computer Graphics Course Outlines

Course Name
Duration
Overview
Course Name
Duration
Overview
21 hours
OpenS CAD is een open-source, scriptgebaseerde applicatie voor het modelleren van solide 3D CAD -objecten (computerondersteund ontwerp). In deze door een instructeur geleide live training leren deelnemers hoe ze 3D-modellen kunnen maken die kunnen worden geconstrueerd of 3D-geprint. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
  • Maak afdrukbare 3D-modellen
  • Gebruik geometrische transformaties om complexe 3D-vormen te maken
  • Modelleer op een niet-interactieve manier met minimale coderegels
Publiek
  • ontwerpers
  • ontwikkelaars
  • Werktuigbouwkundigen
  • Liefhebbers van 3D-printen
Formaat van de cursus
  • Deelcollege, deelbespreking, oefeningen en zware praktijkoefeningen
28 hours
Wat u tijdens de training zal leren:
    beginselen van het creëren van computerschema's en desktop publicatie manieren om te definiëren en te werken met kleur verschillen tussen vector en bitmap graphics manieren om kleurfoto's en graphics aan te passen principes van retouching en het creëren van fotomontages Maak je eigen illustraties en graphics toegelaten om aan te passen aan de behoeften van grafisch materiaal samenstelling en afdrukken Hoe een logo en logo te maken Creëer interessante grafieken en tabellen Creëren van zakelijke kaarten en letterhead het creëren van etiketten, diploma's, uitnodigingen Voorbereiding van bladeren Hoe tekst te formateren Gebruik van spot kleuren Beginselen van de voorbereiding op het afdrukken Digitale afdrukken, offset afdrukken, schermdrukken
Voorbeelden van onderwerpen van klassen:
    Mijn poster Portret Uitbreiding Mijn catalogus Mijn gezicht Billboards Mijn logo
7 hours
    Weet u wat een RAW-formaat is? Ken je de kenmerken en mogelijkheden van RAW? Wat zijn de voordelen van het gebruik van RAW-formaat? Hoe kan ik Canon Digital Photo Professional (DPP) gebruiken? Gebruik je RAW in je camera? Weet u hoeveel tijd u kunt besparen? Weet je hoeveel je kunt verdienen door het te gebruiken in plaats van een betaalde tool? Hoeveel keer sneller kunnen correcties worden gemaakt? Zoals in de tweede weergegeven afbeelding verandert kleur (White Balance) naar de juiste Ongeacht hoe straling er uitziet. Hoe de juiste kleur (White Balance) toe te passen aan de hele groep van 100, 1000 foto's tegelijkertijd? Hoe snel de selectie (deselect) van de cliënt / persoon afbeeldingen te selecteren voor verdere verwerking? Hoe twee soorten lawaai (Chroma en Luminance) van één of meerdere afbeeldingen tegelijkertijd te verminderen? Hoe kan ik donkere gebieden verlichten en de afbeeldingen heel duidelijk verduisteren?
Als het antwoord op een van deze vragen NO is, dan nodig ik je uit om te trainen, waarna je leert om de RAW-formaatcamera's, Canon, te gebruiken, met behulp van gratis tools toegevoegd aan de set van een Canon-camera.
14 hours
Adobe LiveCycle Designer is a software tool that allows users to create and edit PDF forms that can be filled out electronically or printed. Adobe LiveCycle Designer enables users to add various elements to PDF forms, such as text fields, buttons, checkboxes, lists, tables, images, and scripts. Adobe LiveCycle Designer also allows users to control the layout, appearance, validation, and logic of PDF forms, as well as integrate them with data sources and web services. This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at beginner-level to intermediate-level developers and UI/UX designers who wish to use Adobe LiveCycle Designer to create interactive and dynamic PDF forms. By the end of this training, participants will be able to:
  • Create and edit PDF forms with various elements and properties.
  • Add scripts and logic to PDF forms using JavaScript.
  • Validate and secure PDF forms.
  • Integrate PDF forms with data sources and web services.
  • Deploy and distribute PDF forms.
Format of the Course
  • Interactive lecture and discussion.
  • Lots of exercises and practice.
  • Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
  • To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
14 hours
Voor degenen die willen beginnen met nieuwe software en die al andere software voor vectorafbeeldingen kennen en snel met nieuwe software willen beginnen werken.
14 hours
Voor degenen die willen beginnen met nieuwe software en die al andere software voor rasterafbeeldingen kennen en snel met nieuwe software willen beginnen werken.
14 hours
De deelnemer leert tijdens de training:
  • gebruik een vector grafisch programma.
  • maak eenvoudige objecten
  • geavanceerde curven maken
  • maak een logo
  • overtrekelementen gemaakt op papier of foto
  • ontvangst van folders
  • reclame posters
  • documenten en PDF-vector, EPS openen en wijzigen
21 hours
Tijdens de 3-daagse opleiding zullen deelnemers een beetje van de geschiedenis van theorie en richtsnoeren omvatten in voorbeelde projecten:
    "Tracking" van een teken op papier naar een vektorbeeld die kan worden gebruikt voor het drukken, snijp, gravering, enz. "Pierre Bézier-curves"-regels voor de oprichting van basis- en complexe kurven en bewerkings- en reparatie. "Typography" maken uw eigen lettertype van tekenen om een open type lettertype (OTF)-bestand te ontvangen.
14 hours
Deze cursus toont door praktische oefening de basisprincipes en toepassingen van Inkscape .
28 hours
Wat leer je tijdens de training:
  • principes voor het maken van computergraphics
  • manieren om het kleurenschema van uw foto's aan te passen
  • regels retoucheren en fotomontages maken
  • manieren om logo's, grafieken, tabellen en illustraties voor te bereiden
  • voorbereiding van visitekaartjes, eenvoudige advertenties, billboard en folders
  • basisprincipes van het voorbereiden van afbeeldingen voor afdrukken en internettoepassingen
Voorbeeldonderwerpen van klassen:
  • mijn poster
  • portret
  • ruimte
  • mijn catalogus
  • mijn gezicht
  • aanplakbord
  • mijn logo
7 hours
Artoolkit is een opensource-trackingbibliotheek voor het maken van Augmented Reality (AR) -toepassingen Het ondersteunt Windows, Linux, Mac, Android en iOS In deze live training met instructeur leren deelnemers hoe ze een augmented reality mobiele applicatie kunnen bouwen met Artoolkit Aan het einde van deze training kunnen deelnemers: Ontwikkel een mobiele applicatie die virtuele beelden overlapt met de echte wereld Preprocess video om verlichting aan te passen en problemen op te lossen Integreer ARToolkit met tools en functionaliteit van derden, waaronder OpenCV, Unity, OpenSceneGraph en de GPS-, kompas- en camerakalibratieprogramma's van het mobiele apparaat Publiek ontwikkelaars Formaat van de cursus Gedeeltelijke lezing, deelbespreking, oefeningen en zware handsonoefeningen Notitie De mobiele applicatie ontwikkeld in deze cursus kan gericht zijn op Android en / of iOS Neemt u alstublieft contact met ons op om uw voorkeur aan te vragen .
35 hours
Blender is een opensource 3D-software voor computergraphics voor het maken van animatiefilms, visuele effecten, kunst, 3D-geprinte modellen, interactieve 3D-toepassingen en videogames In deze live training met instructeur leren deelnemers 3D-modellen te maken voor videospellen, 3D-printen, huisontwerp, enz Aan het einde van deze training kunnen deelnemers: Begrijp de principes van modellering Begrijp en beheer animaties, deeltjeseffecten, 3D-afbeeldingen, UV-kaarten en uitpakken Exporteer modellen en activa naar een game-engine, 3D-printer of andere software Publiek Artiesten Game-ontwikkelaars Beginners voltooien Formaat van de cursus Gedeeltelijke lezing, deelbespreking, oefeningen en zware handsonoefeningen .
21 hours
Gratis CAD is een open-source, aanpasbare, multi-platform, scriptbare en uitbreidbare parametrische 3D-modeler voor het ontwerpen van realistische objecten. In deze door een instructeur geleide live training leren deelnemers hoe ze een object kunnen modelleren voor later bouwen of 3D-printen. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
  • Gebruik de tools en workflows van FreeCad om commerciële CAD of BIM-modelleringsoftware te vervangen
  • Schrijf naar vele formaten zoals STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE, etc.
  • Gebruik Python om de functionaliteit van Free CAD te breiden
  • Automatiseer FreeCad, bouw modules en voeg Free CAD in een bestaande applicatie in
Publiek
  • ontwerpers
  • ontwikkelaars
  • Werktuigbouwkundigen
Formaat van de cursus
  • Deelcollege, deelbespreking, oefeningen en zware praktijkoefeningen
7 hours
Universal Scene Description (USD) is een open-source framework ontwikkeld door Pixar voor het uitwisselen van 3D-computergrafische gegevens over verschillende toepassingen. Het is ontworpen om flexibel en uitbreidbaar te zijn voor andere samenwerkingsomgevingen die onderling verbonden tools, zoals NVIDIA Omniverse, uitvoeren. Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op ontwerpingenieurs, architecten en ontwikkelaars die Pixar USD willen gebruiken om gemeenschappelijke 3D scènes of activa te creëren, op te bouwen en te delen terwijl ze tegelijkertijd werken met verschillende grafische tools. Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
    Stel de nodige ontwikkelingsomgeving op om te beginnen met het bouwen van 3D-grafica en werkstromen. Begrijp de basiscompositie van USD en toepas wijzigingen om 3D-activa en scènes te verbeteren.         Deel, combineer en transformeren meerdere activa met behulp van de ondersteunde USD-plugins voor derde-party-applicaties (Maya, Katana en Houdini).
Format van de cursus
    Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
    Deze cursus is gericht op USD, maar andere software-applicaties zoals Maya, Katana en Houdini kunnen ook worden gebruikt. Controleer als u specifieke vereisten heeft. Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
21 hours
WebGL (Web Graphics Library) is een JavaScript-API voor het weergeven van 3D-afbeeldingen in een webbrowser zonder plug-ins te gebruiken. Tijdens deze door een instructeur geleide live training leren deelnemers realistische 3D-afbeeldingen te genereren terwijl ze door de creatie van een geanimeerde 3D-toepassing lopen die in een browser wordt uitgevoerd. Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
  • Begrijp en gebruik de verschillende functies van WebGL, waaronder netten, transformaties, camera's, materialen, belichting en animatie
  • Animeer objecten met WebGL
  • Maak 3D-objecten met WebGL
Publiek
  • ontwikkelaars
Formaat van de cursus
  • Gedeeltelijke lezing, deelbespreking, oefeningen en zware praktijkoefeningen
14 hours
Autodesk Maya of Maya is een 3D computer grafische applicatie. Maya stelt gebruikers in staat om realistische animaties te maken vanaf nul. Deze door een instructeur geleide, live training (on-site of remote) is gericht op webdesigners die Maya willen gebruiken voor het maken van 3D-animaties. Tegen het einde van deze training kunnen de deelnemers:
  • Maak realistische modellen en texturen in Maya.
  • Beziel en render projecten voor het afspelen van hoge kwaliteit.
  • Simuleer natuurlijke effecten zoals water en rook.
Indeling van de cursus
  • Interactieve lezing en discussie.
  • Veel oefeningen en oefening.
  • Hands-on implementatie in een live-lab omgeving.
Opties voor het aanpassen van cursussen
  • Om een training op maat aan te vragen voor deze cursus, neem dan contact met ons op om te regelen.
14 hours
Deze cursus behandelt hoe GPU 's kunnen worden geprogrammeerd voor parallel computergebruik. Sommige van de applicaties omvatten deep learning, analyse en engineering-applicaties.
21 hours
Deze door een instructeur geleide, live training behandelt het programmeren van GPU 's voor parallel computergebruik, het gebruik van verschillende platforms, het werken met het CUDA-platform en zijn functies, en het uitvoeren van verschillende optimalisatietechnieken met behulp van CUDA. Sommige van de toepassingen omvatten toepassingen voor diepgaand leren, analyse, beeldverwerking en engineering.
14 hours
Video-analyse verwijst naar de technologie en technieken die worden gebruikt om een video-strom te verwerken. Een gemeenschappelijke applicatie zou zijn om live video-evenementen te captureren en te identificeren door middel van bewegingsdetectie, gezichtsrecognitie, crowd en voertuigrekening, enz. Deze instructeur geleide, live training (online of onsite) is gericht op ontwikkelaars die hardware-accelerated object detection en tracking modellen willen bouwen om streaming video-gegevens te analyseren. Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
    Installeer en installeer de nodige ontwikkelingsomgeving, software en bibliotheken om te beginnen met het ontwikkelen. Bouw, trainen en implementeren van diep leren modellen om live video-feeds te analyseren. Identificeer, traceer, segmenteren en verschillende objecten voorspellen binnen videoframes. Optimaliseren objectdetectie en tracking modellen. Ontwikkelen van een intelligente video-analyse (IVA) toepassing.
Format van de cursus
    Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
    Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
14 hours
CUDA (Compute Unified Device Architecture) is een parallelle computingplatform en API gemaakt door Nvidia. Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op ontwikkelaars die CUDA willen gebruiken om Python toepassingen te bouwen die parallel lopen op NVIDIA GPUs. Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
    Gebruik de Numba compiler om Python toepassingen te versnellen die op NVIDIA GPUs worden uitgevoerd. Creëer, compileer en lanceer aangepaste CUDA kernels. Het beheer van het geheugen GPU. Converteer een CPU-gebaseerde applicatie in een GPU-accelerated applicatie.
Format van de cursus
    Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
    Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.

Last Updated:

Upcoming Computer Graphics Courses

Weekend Computer Graphics cursus, Avond Computer Graphics training, Avond Computer Graphics opleiding Computer Graphics boot camp, Computer Graphics instructeur geleid, Weekend Computer Graphics training, Avond Computer Graphics cursus, Computer Graphics coaching, Computer Graphics instructeur, Computer Graphics trainer, Computer Graphics training cursus, Computer Graphics lessen, Computer Graphics on-site, Computer Graphics privé cursus, Computer Graphics een op een training, Computer Graphics op locatie, Weekend Computer Graphics opleiding

Cursussen met korting

No course discounts for now.

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Een aantal van onze klanten

This site in other countries/regions