Cursusaanbod
Introductie
De browser voorbereiden op het renderen van WebGL inhoud
Overzicht van het proces voor het maken van afbeeldingen
Een 2D statisch object maken
Kleur toevoegen aan het object
Het object ronddraaien
Het object 3D maken
Punten, vectoren en netten begrijpen
Het object transformeren
Richtings- en sfeerverlichting toevoegen
Transparantie, textuur en reflectie toevoegen
Introductie van andere objecten
Camerabewegingen simuleren
Programming Vertex en Pixel Shaders
Het object animeren
De muis gebruiken om met het object te communiceren
Samenvatting en conclusie
Vereisten
- Javaervaring met scriptprogrammeren
- Bekendheid met vectoren en matrices is handig, maar niet vereist
- Kennis van lineaire algebra (vermenigvuldiging, optelmatrix/vector)
- Kennis van trigonometrie (cosinus en sinus verhalen...)
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses