Cursusaanbod

Introductie

De browser voorbereiden op het renderen van WebGL inhoud

Overzicht van het proces voor het maken van afbeeldingen

Een 2D statisch object maken

Kleur toevoegen aan het object

Het object ronddraaien

Het object 3D maken

Punten, vectoren en netten begrijpen

Het object transformeren

Richtings- en sfeerverlichting toevoegen

Transparantie, textuur en reflectie toevoegen

Introductie van andere objecten

Camerabewegingen simuleren

Programming Vertex en Pixel Shaders

Het object animeren

De muis gebruiken om met het object te communiceren

Samenvatting en conclusie

Vereisten

  • Javaervaring met scriptprogrammeren
  • Bekendheid met vectoren en matrices is handig, maar niet vereist
  • Kennis van lineaire algebra (vermenigvuldiging, optelmatrix/vector)
  • Kennis van trigonometrie (cosinus en sinus verhalen...)
 21 Uren

Leveringsopties

PRIVÉGROEPSTRAINING

Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.

  • Pre-cursusgesprek met uw trainer
  • Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
    • Op maat gemaakte overzichten
    • Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
  • Training gepland op een datum naar keuze
  • Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen

Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.

Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen


OPENBARE TRAINING

Kijk op onze public courses

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën