Cursusaanbod
Inleiding
Het voorbereiden van de browser om WebGL-inhoud te renderen
Overzicht van het proces voor het creëren van graphics
Een 2D statisch object maken
Kleur toevoegen aan het object
Het object laten draaien
Het object driedimensionaal maken
Punten, vectoren en meshes begrijpen
Object transformatie
Richting en ambient licht toevoegen
Transparantie, textuur en reflectie toevoegen
Andere objecten introduceren
Camera-bewegingen simuleren
Vertex- en pixelshaders programmeren
Het object animeren
Gebruik maken van de muis om met het object te interacteren
Samenvatting en conclusie
Vereisten
- Ervaring met JavaScript programmeren
- Kennis van vectoren en matrices is nuttig, maar niet vereist
- Kennis van lineaire algebra (vermenigvuldiging, optelling matrix/vector)
- Kennis van trigonometrie (cosinus en sinus verhalen...)
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses