Course Outline

Introducties

  • Patronen en gelaagde architecturen
  • Patroonbeschrijving
  • Ontwerppatronen en ontwerp
  • Ontwerppatronen zoeken en selecteren
  • Implementatie van ontwerppatronen

Bekende patronen

Objectcreatie

  • Fabriek
  • Bouwer
  • Fabrieksmethode
  • Prototype
  • Singleton

Structurele patronen

  • Adapter
  • Brug
  • Composiet
  • Decorateur
  • Facade
  • Vlieggewicht
  • Volmacht

Gedragspatronen

  • Keten van verantwoordelijkheid
  • Commando
  • Tolk
  • Iterator
  • Bemiddelaar
  • Aandenken
  • Waarnemer
  • Staat
  • Strategie
  • Sjabloonmethode
  • Bezoeker
  • Waarnemer

Patronen creëren

  • Patroon of niet patroon
  • Formele patroonbeschrijving
  • Het organiseren van de patronencatalogus
  • Specifiek doel en geabstraheerd doel
  • Publiceer uw patronen in een patroongemeenschap

Requirements

Goede kennis van UML en elke objectgeoriënteerde taal zoals C++, C#, Java, VB.NET, PHP 5.3 of hoger enz...

  14 Hours
 

Getuigenissen (3)

Related Courses

Related Categories