Course Outline

1. Inleiding tot faciliteren, of waarom het de moeite waard is om brainstorm te gebruiken
2. Klanten/gebruikers definiëren met behulp van personalisatietechnieken
3. Definiëren van het probleem / de uitdaging - situatie van de cliënt
4. Identificatie van de bedrijfswaarde in het project - vereisten en acceptatiecriteria
– het maken van User Story Maps met behulp van brainstormtechnieken

  • identificatie, definitie, ontleding en prioritering van vereisten - instrumenten en technieken, bijv. Richard Lawrens, Elephant carpaccio exercise
  • werkplaats:
    - Requirements definiëren - Requirements identificeren in de user story formule
    - meetbaarheid van requirements en afwikkeling van effectiviteit - identificatie acceptatiecriteria voor een user story
    - Prioritering van vereisten op basis van de behoeften van de projectklant
    - overdracht van eisen - hoe we ervoor kunnen zorgen dat we elkaar begrijpen - Overdracht van klantbehoeften voor een transparant gebruikersverhaal

5. Samenvatting - retrospectief "start, stop, ga door"

 

Requirements

  • Ervaring met het ontwerpen en/of ontwikkelen van softwareoplossingen voor klanten

Publiek

  • Ontwikkelaars
  • Managers van IT-afdelingen
  • Projectmanagers, PM
  • Producteigenaren
  • Marketing afdelingsmedewerkers
 7 Hours

Getuigenissen (8)

Related Courses

Kubernetes Design Patterns and Extensions

14 Hours

Related Categories