Course Outline

Basisbeginselen van Google Ads

    Accountinstellingen en gebruikersbeheer De beste accountstructuur voor 2023 Wat is een kwaliteitsscore en hoe beïnvloedt deze uw advertenties

Search Campagnes instellen

    Search Campagneoverzicht Hoe u een trefwoordonderzoek kunt doen Lijst met uitsluitingszoekwoorden Merk- en niet-merkcampagnes Campagnestructuur maken in spreadsheets/Excel Hoe u aantrekkelijke advertenties schrijft die verkopen Hoe u campagnes uploadt naar Google Ads Editor
Google Overzicht Advertentie-editor
  • Dynamisch Search Advertentiecampagnes instellen
  • Overzicht en configuratie van advertentie-extensies
  • Google Biedalgoritme en biedstrategieën voor advertenties
  • Inzicht in hoe Google het biedalgoritme voor advertenties werkt. Biedstrategieën voor handmatig bieden en klikken maximaliseren Conversies maximaliseren Biedstrategie voor conversies maximaliseren Conversiewaarde maximaliseren met doel-ROAS-biedstrategie Wat is een break-even-ROAS en hoe u uw doel-ROAS kunt berekenen Portfoliobiedstrategieën gebruiken

      Vergelijking van biedstrategieën
    Google Merchant Center-configuratie
  • Google Merchant Center voor Shopping-advertenties Account instellen en koppelen aan Google Proces voor het maken van advertentiefeeds Hoe u handmatig een feed kunt maken met behulp van spreadsheets Hoe u een feed kunt maken op platforms van derden en welke u moet gebruiken Praktische tips voor producttitels Hoe u productafbeeldingen kunt maken die opvallen
  • Programma's beheren in Merchant Center

      Performance Max-campagnes instellen
    Performance Max instellen en structureren Doelgroepsignalen toevoegen Instellen van itemgroepen Productvermeldingen beheren in Performance Max-campagnes
  • Standaard Shopping-campagnes instellen
  • Installatieproces voor standaard Shopping-campagnes Geavanceerde techniek voor het gelijktijdig uitvoeren van Performance Max- en standaard Shopping-campagnes om uw omzet te verdubbelen

      YouTube-campagnes instellen

    Targetingopties in YouTube-advertenties - Retargeting- en prospectiecampagnes Campagnes instellen en structureren Praktische tips voor videoadvertentiemateriaal Hoe u uw video's kunt vernieuwen

      Discovery- en display-campagnes instellen

    Targetingopties in Discovery- en Display-campagnes - Retargeting- en prospectiecampagnes Campagnes instellen en structureren van praktische tips voor advertentiemateriaal

      Campagneoptimalisatie

    Search Campagne-optimalisatie Performance Max-campagnes optimaliseren Standaard Shopping-campagnes optimaliseren Youtube-campagnes optimaliseren Discovery- en display-campagnes optimaliseren Tools van derden gebruiken voor Google Ads-campagnes optimaliseren

      Google Advertentieregels en -scripts

    Regels gebruiken om accountoptimalisatie te automatiseren Script gebruiken om accountoptimalisatie te automatiseren

      Google Tag Manager-overzicht

    Voordelen van het gebruik van Google Tag Manager Google Tag Manager-overzicht

      Google Advertentietag instellen

    Hoe te implementeren Google Advertentietag op de website Verbeterde conversies instellen

      Google Analytics 4 Basisprincipes

    Een GA4-account instellen en koppelen aan Google Advertenties GA4-gebeurtenissen instellen GA4-doelgroepen instellen Gegevensverschillen tussen Google Advertenties en Analytics

    Requirements

    Geen

     7 Hours

    Getuigenissen (3)

    Related Courses

    Related Categories