Course Outline
Basisbeginselen van Google Ads
- Accountinstellingen en gebruikersbeheer De beste accountstructuur voor 2023 Wat is een kwaliteitsscore en hoe beïnvloedt deze uw advertenties
Search Campagnes instellen
- Search Campagneoverzicht Hoe u een trefwoordonderzoek kunt doen Lijst met uitsluitingszoekwoorden Merk- en niet-merkcampagnes Campagnestructuur maken in spreadsheets/Excel Hoe u aantrekkelijke advertenties schrijft die verkopen Hoe u campagnes uploadt naar Google Ads Editor
Inzicht in hoe Google het biedalgoritme voor advertenties werkt. Biedstrategieën voor handmatig bieden en klikken maximaliseren Conversies maximaliseren Biedstrategie voor conversies maximaliseren Conversiewaarde maximaliseren met doel-ROAS-biedstrategie Wat is een break-even-ROAS en hoe u uw doel-ROAS kunt berekenen Portfoliobiedstrategieën gebruiken
- Vergelijking van biedstrategieën
Programma's beheren in Merchant Center
- Performance Max-campagnes instellen
Installatieproces voor standaard Shopping-campagnes Geavanceerde techniek voor het gelijktijdig uitvoeren van Performance Max- en standaard Shopping-campagnes om uw omzet te verdubbelen
- YouTube-campagnes instellen
Targetingopties in YouTube-advertenties - Retargeting- en prospectiecampagnes Campagnes instellen en structureren Praktische tips voor videoadvertentiemateriaal Hoe u uw video's kunt vernieuwen
- Discovery- en display-campagnes instellen
Targetingopties in Discovery- en Display-campagnes - Retargeting- en prospectiecampagnes Campagnes instellen en structureren van praktische tips voor advertentiemateriaal
- Campagneoptimalisatie
Search Campagne-optimalisatie Performance Max-campagnes optimaliseren Standaard Shopping-campagnes optimaliseren Youtube-campagnes optimaliseren Discovery- en display-campagnes optimaliseren Tools van derden gebruiken voor Google Ads-campagnes optimaliseren
- Google Advertentieregels en -scripts
Regels gebruiken om accountoptimalisatie te automatiseren Script gebruiken om accountoptimalisatie te automatiseren
- Google Tag Manager-overzicht
Voordelen van het gebruik van Google Tag Manager Google Tag Manager-overzicht
- Google Advertentietag instellen
Hoe te implementeren Google Advertentietag op de website Verbeterde conversies instellen
- Google Analytics 4 Basisprincipes
Een GA4-account instellen en koppelen aan Google Advertenties GA4-gebeurtenissen instellen GA4-doelgroepen instellen Gegevensverschillen tussen Google Advertenties en Analytics
Requirements
Geen
Getuigenissen (3)
Ik vond de volledige twee dagen training zeer informatief en leerzaam, maar de inhoud die op dag 2 werd behandeld (Social Media & Mobiele Marketing, Analytics, evenals Strategie & Planning) was voor mij het meest waardevol omdat deze rechtstreeks verband houdt met mijn huidige lijn van werk.
Sithabiso - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Machine Translated
Het idee dat ik elke vraag kon stellen en van het ene onderwerp naar het andere kon gaan en het feit dat de training op het juiste niveau was ingesteld voor wat ik moest weten.
Christian - Informa
Cursus - B2B Brand Management
Machine Translated
Reacties met oplossingen en praktisch gebruik.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Cursus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated