Cursusaanbod

1. Technische en Kwaliteitsexcelentie

  • Analytisch denken en probleemoplossing voor operationele excelentie
  • Zorg dragen voor kwaliteit, compliance en naleving van professionele standaarden
  • Innovatie en continu verbeteren in technische levering aanmoedigen

2. Kritisch Denken en Besluitvorming

  • Frameworks voor gestructureerde besluitvorming onder onzekerheid
  • Analytisch redeneren combineren met creatieve probleemoplossing
  • Oordeel en integriteit tonen in complexe zakelijke scenario's

3. Uitzonderlijke Klantervaring

  • Klantenbehoeften en zakelijke doelstellingen begrijpen
  • Betrouwbare klantrelaties opbouwen en onderhouden
  • Duurzame waarde leveren en professionele integriteit handhaven

4. Strategische Communicatie en Invloed

  • Duidelijk en krachtig communiceren
  • Stakeholderverwachtingen beheren over verschillende zakelijke domeinen
  • Uitkomsten beïnvloeden door empathie en overtuiging

5. Mensenervaring en Leiderschap

  • Zelfbewustzijn en emotionele intelligentie ontwikkelen
  • Teams versterken en motiveren door inclusiviteit en samenwerking
  • Leiden met aanpassingsvatbaarheid in dynamische omgevingen

6. Teamsamenwerking en Engagement bevorderen

  • Een cultuur van vertrouwen, feedback en gedeelde verantwoordelijkheid creëren
  • Teamdoelen uitlijnen met de organisatorische visie
  • Individuele sterke punten herkennen en benutten voor collectief succes

7. Continu Groei en Professionele Ontwikkeling

  • Gewoonten ontwikkelen voor levenslang leren en vaardigheidsoptimalisatie
  • Coachen en begeleiden voor prestatieverhoging
  • Leerervaringen omzetten in meetbare zakelijke resultaten

8. Geïntegreerde Praktijk en Reflectie

  • Gelernde concepten toepassen op echte werkplekuitdagingen
  • Samenwerkende oefeningen om sleutelcompetenties te versterken
  • Persoonlijke actieplannen ontwikkelen voor professionele excelentie

Samenvatting en Volgende Stappen

  • Reflecteren op belangrijke inzichten en toepassingen
  • Toewijding aan continu leiderschapsgroei
  • Richtlijnen en middelen voor voortdurende ontwikkeling

Vereisten

  • Ervaring in klantgerichte of manageriële functies
  • Kennis van organisatorische standaarden en kwaliteitspraktijken
  • Belangstelling voor het ontwikkelen van leiderschaps- en innovatievaardigheden

Doelgroep

  • Managers en senior professionals
  • Directeuren en senieleiders betrokken bij klantcontacten
  • Partners die teamprestaties en klantimpact willen verbeteren
 7 Uren

Leveringsopties

PRIVÉGROEPSTRAINING

Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.

  • Pre-cursusgesprek met uw trainer
  • Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
    • Op maat gemaakte overzichten
    • Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
  • Training gepland op een datum naar keuze
  • Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen

Private Group Prices RRP from €2280 online delivery, based on a group of 2 delegates, €720 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.

Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen


OPENBARE TRAINING

Kijk op onze public courses

Reviews (5)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën