HMI-ontwikkeling voor Automotive Infotainmentsystemen Training Cursus
Dit is een gespecialiseerde HMI Development-cursus die is ontworpen voor automobielprofessionals die betrokken zijn bij de ontwikkeling van een geavanceerd infotainmentsysteem voor de automobielindustrie.
Cursusaanbod
- Inleiding tot Automotive infotainmentsystemen
- Overzicht van verschillende toolchains die zijn gebruikt om Automotive HMI te ontwikkelen
- Overzicht van Elektrobit EBGuide
- EBGuide-workshop
- Overzicht van Fujitsu CGI Studio
- Fujitsu CGI Studio-Candera-engine
- Hoe C++ code voor CGI te schrijven
- Hoe een HMI-applicatie te ontwerpen
- Dbus&GDbus voor IPC en middleware Communication
- HMI-applicatie gelijktijdigheidsmodel
- C++ ,C++11 Vaardigheden die nodig zijn voor Automotive HMI-ontwikkeling
Vereisten
C++, Linux, Algemene Automotive Programming Kennis
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €4560 online delivery, based on a group of 2 delegates, €1440 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Hulp nodig bij het kiezen van de juiste cursus?
HMI-ontwikkeling voor Automotive Infotainmentsystemen Training Cursus - Navraag
Voorlopige Aankomende Cursussen
Gerelateerde cursussen
Geavanceerde Path Planning Algorithmen voor Autonome Voertuigen
21 UrenDeze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor robotics engineers en AI-onderzoekers op hoog niveau die geavanceerde algoritmen voor padplanning willen implementeren om de prestaties van autonome voertuigen te verbeteren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- De theoretische basis van geavanceerde algoritmen voor padplanning te begrijpen.
- Algoritmen zoals RRT*, A* en D* te implementeren voor real-time navigatie.
- Padplanning te optimaliseren voor obstakelvermijding en dynamische omgevingen.
- Padplanningsalgoritmen te integreren met sensorgegevens voor een verbeterde nauwkeurigheid.
- De prestaties van verschillende algoritmen in praktische scenario's te evalueren.
AI en Deep Learning voor Autonoom Rijdend Verkeer
21 UrenDeze door instructeurs geleide live training in Nederland (online of ter plekke) is gericht op geavanceerde datawetenschappers, AI-specialisten en AI-ontwikkelaars in de autotechniek die AI-modellen willen bouwen, trainen en optimaliseren voor toepassingen in autonomie.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
- De basisprincipes van AI en deep learning in de context van autonome voertuigen begrijpen.
- Computer vision technieken implementeren voor real-time objectdetectie en rijstrookvolgen.
- Reinforcement learning gebruiken voor besluitvorming in zelfrijdende systemen.
- Sensor fusie technieken integreren voor betere waarneming en navigatie.
- Deep learning modellen bouwen om rijscenario's te voorspellen en te analyseren.
Introduction – Overzicht van de Technologie
14 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in Nederland (online of ter plaatse) is vooral bedoeld voor beginners die Autosar willen gebruiken om auto-onderdelen te ontwerpen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Installeer en configureer Autosar.
- Stel een workflow in.
- Navigeer soepel in de Autosar-omgeving.
- Werk efficiënt.
AUTOSAR Basic Software - A
28 UrenDeze door een instructeur geleide live training (online of op locatie) is gericht op embedded software ontwikkelaars en automotive ingenieurs op intermediair niveau die de AUTOSAR Classic Platform willen gebruiken om gestandaardiseerde softwarecomponenten voor elektronische stuurunits (ECUs) te ontwikkelen, integreren en testen.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
AUTOSAR-ontwikkelingstools installeren en configureren (bijvoorbeeld DaVinci Developer, EB Tresos, of ETAS ISOLAR-A/B).
De AUTOSAR gelaagde architectuur en basis softwaremodules (BSW) begrijpen.
De AUTOSAR OS en communicatiestack (COM stack) ontwerpen en implementeren.
CANoe of vergelijkbare tools gebruiken voor simulatie, testen en diagnostiek in een AUTOSAR-omgeving.
AUTOSAR DEM
7 UrenIn deze docentgeleide, live training (online of ter plaatse), leren deelnemers DEM configureren terwijl zij door de creatie en aanpassing van een voorbeeld AUTOSTAR (AUTomotiveOpen System ARchitecture) toepassing gaan.
AUTOSAR Motor Controller Design Basics
7 UrenDeze door een instructeur geleide, live training (online of op locatie) is gericht op automotive ingenieurs die AUTOSAR willen gebruiken om motorcontrollers voor de automobiel te ontwerpen.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
- De AUTOSAR-architectuur en -methodologie begrijpen.
- Leren hoe je motorcontrollers met AUTOSAR ontwerpt.
Geavanceerde AUTOSAR RTE-ontwikkeling
35 UrenDeze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor geavanceerde softwareontwikkelaars die een diepere kennis en begrip van AUTOSAR RTE-systemen willen verwerven en de vaardigheden willen beheersen die nodig zijn om complexe AUTOSAR RTE-systemen in hun organisatie te ontwikkelen en te implementeren. Het zal geavanceerde onderwerpen behandelen zoals RTE-ontwerppatronen, configuratie, generatie, test- en debugtechnieken en verschillende AUTOSAR RTE-componenten.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
- RTE-eisen analyseren en efficiënte RTE-oplossingen ontwerpen voor complexe autotoepassingen.
- AUTOSAR RTE-componenten ontwikkelen en integreren, zoals softwarecomponenten, communicatie-interfaces en service-interfaces.
- De RTE-prestaties optimaliseren door RTE-parameters te configureren, aangepaste RTE-extensies te implementeren en beste praktijken toe te passen.
- Veelvoorkomende RTE-problemen oplossen en effectieve debugtechnieken implementeren.
- Geavanceerde RTE-functies gebruiken, zoals multicore-ondersteuning, beveiligingsmechanismen en verdeelde systemen.
Autonome Voertuigveiligheid en Risicoanalyse
21 UrenDeze klassikale, live training (online of op locatie) is bedoeld voor ervaren veiligheidsingenieurs en professionals in de automotive veiligheid die uitgebreide veiligheidsstrategieën voor autonome voertuigen willen ontwikkelen, inclusief risicoanalyse, functionele veiligheidsbeoordelingen en naleving van internationale normen.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Veiligheidsrisico's te identificeren en te beoordelen die verband houden met autonome rijsystemen.
- Risicoanalyses en -beoordelingen uit te voeren met behulp van industriestandaarden.
- Veiligheidsvalidatie- en verificatiemethoden voor AV-systemen te implementeren.
- Functionele veiligheidsnormen toe te passen, zoals ISO 26262 en SOTIF.
- Risicobeperkende strategieën te ontwikkelen voor AV-veiligheidsuitdagingen.
Computer Vision for Autonomous Driving
21 UrenDeze door een instructeur geleide, live training (online of op locatie) is bedoeld voor AI-ontwikkelaars en computer vision engineers op intermediair niveau die robuuste visiesystemen voor toepassingen van zelfrijdende voertuigen willen bouwen.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- De basisconcepten van computer vision in zelfrijdende voertuigen te begrijpen.
- Algoritmen voor objectdetectie, baanherkenning en semantische segmentatie te implementeren.
- Visiesystemen te integreren met andere subsystemen van zelfrijdende voertuigen.
- Deep learning technieken toe te passen voor geavanceerde waarnemingstaken.
- De prestaties van computer vision modellen in real-world scenario's te evalueren.
Ethiek en Juridische Aspecten van Autonoom Rijdend Vervoer
14 UrenDeze door een docent geleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor professionals op beginnersniveau die de ethische dilemma's en juridische kaders rondom autonome voertuigen willen onderzoeken.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- De ethische implicaties van AI-gestuurde besluitvorming in autonome voertuigen te begrijpen.
- Wereldwijde juridische kaders en beleidsregels die zelfrijdende auto's reguleren te analyseren.
- Aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid in geval van ongevallen met autonome voertuigen te onderzoeken.
- De balans tussen innovatie en openbare veiligheid in wetgeving rondom autonoom rijden te evalueren.
- Praktische casestudies te bespreken die ethische dilemma's en juridische geschillen betreffen.
Inleiding tot Autonome Voertuigen: Concepten en Toepassingen
14 UrenDeze instructiegeleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor professionals en enthousiastelingen op beginnersniveau die de fundamentele concepten, technologieën en toepassingen van autonome voertuigen willen begrijpen.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- De belangrijkste componenten en werkingsprincipes van autonome voertuigen te begrijpen.
- De rol van AI, sensoren en real-time dataverwerking in zelfrijdende systemen te onderzoeken.
- Verschillende niveaus van voertuigautonomie en hun toepassingen in de praktijk te analyseren.
- De ethische, juridische en regelgevende aspecten van autonome mobiliteit te onderzoeken.
- Praktische ervaring op te doen met simulaties van autonome voertuigen.
Multi-Sensor Data Fusion voor Autonome Navigatie
21 UrenDeze door een docent geleide, live training (online of op locatie) is bedoeld voor ervaren specialisten in sensorfusie en AI-ingenieurs die multi-sensorfusie-algoritmen willen ontwikkelen en real-time navigatie in autonome systemen willen optimaliseren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn om:
- De fundamentele principes en uitdagingen van multi-sensor datafusie te begrijpen.
- Sensorfusie-algoritmen te implementeren voor real-time autonome navigatie.
- Data van LiDAR, camera's en RADAR te integreren voor verbeterde perceptie.
- De prestaties van fusiesystemen onder verschillende omstandigheden te analyseren en evalueren.
- Praktische oplossingen te ontwikkelen voor ruisonderdrukking en data-uitlijning van sensoren.
Inleiding tot AUTOSAR RTE voor Automotive Software Professionals
14 UrenEen tweedaagse cursus die alle principes behandelt met betrekking tot AUTomotiveOpen System Architecture RunTime Environment, de meest bekende industriestandaard voor de ontwikkeling van autosoftware; de cursus bevat zowel basis- als geavanceerde onderwerpen die erg nuttig zijn voor automotive professionals.
Sensortechnologieën in Autonome Voertuigen
21 UrenDeze door een docent geleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor ingenieurs van intermediair niveau, automotive-professionals en IoT-specialisten die de rol van sensoren in zelfrijdende auto's willen begrijpen, inclusief LiDAR, radar, camera's en sensorfusietechnieken.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
- De verschillende soorten sensoren die in autonome voertuigen worden gebruikt begrijpen.
- Sensorgegevens analyseren voor real-time voertuigperceptie en besluitvorming.
- Sensorfusietechnieken implementeren om de nauwkeurigheid en veiligheid van voertuigen te verbeteren.
- De sensorplaatsing en -kalibratie optimaliseren voor verbeterde prestaties van autonoom rijden.
Voertuig-naar-Ieder (V2X) Communicatie voor Autonome Voertuigen
21 UrenDeze door een instructeur geleide, live training (online of ter plaatse) is bedoeld voor netwerkengineers op intermediair niveau en ontwikkelaars van automotive IoT die de V2X-communicatietechnologieën voor autonome voertuigen willen begrijpen en implementeren.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
- De fundamentele concepten van V2X-communicatie begrijpen.
- De V2V-, V2I-, V2P- en V2N-communicatiemodellen analyseren.
- V2X-protocollen zoals DSRC en C-V2X implementeren.
- Simulaties ontwikkelen voor verbonden voertuigomgevingen.
- Cybersecurity- en privacy-uitdagingen in V2X-netwerken aanpakken.