Unreal Engine 4 Training Cursus
Unreal Engine is een toonaangevende suite van game-ontwikkelingstools voor het maken van 3D-games. Het is gebruikt om veel van de huidige games en series te ontwikkelen, waaronder Borderlands, Gears of War, BioShock en Mass Effect.
Deze live training onder leiding van een instructeur behandelt de basisprincipes van game-ontwikkeling met Unreal Engine 4, terwijl deelnemers de kans krijgen om hun eigen voorbeeldgame te maken.
Vorm van de cursus
- Discussie + een sterke nadruk op hands-on ontwerp en ontwikkeling. Af en toe quizzen om de voortgang en het begrip te meten. Veel feedback en betrokkenheid van de instructeur.
Cursusaanbod
Invoering
Uw ontwikkelomgeving instellen
Grondbeginselen van C++ voor gaming
De Unreal gebruikersinterface aanpassen
Uw eerste project maken
Landschappen creëren
Niveaus blokkeren
Een scène samenstellen
Materialen toepassen en speciale effecten creëren
Middelen exporteren en importeren voor gebruik in het ontwerp
Nabewerkingseffecten toevoegen
Een unieke look creëren
De visuele scripttaal van Unreal en de Blueprint-editor
Filmpjes maken
Prestaties optimaliseren
Je spel verpakken voor distributie
Samenvatting en conclusie
Vereisten
- Verlangen om game-ontwikkeling te leren.
- Programming Ervaring niet vereist.
Audiëntie
- Beginnende game-ontwikkelaars
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Hulp nodig bij het kiezen van de juiste cursus?
opleidingen@nobleprog.com of +31 208 080 666
Unreal Engine 4 Training Cursus - Enquiry
Reviews (5)
Algemene cursusinformatie
Paulo Gouveia - EID
Cursus - C/C++ Secure Coding
Automatisch vertaald
Enjoyed the flexibility and variety of topics, the combination of trainings and exercises meant that I could apply what I'd learnt straight away. I also enjoyed the projects on the last day to bring everything together.
Luca Ricagni - Rockwell Collins UK Limited
Cursus - Advanced C++
Ik vond het leuk om 5 dagen ondergedompeld te worden in de C++ taal - niet onderbroken door regulier werk - veel achter elkaar ... Persoonlijk niet zo ervaren in C++ als mijn collega's, besloot ik deel te nemen aan deze cursus om een diepe duik te nemen. De duik heeft me enorm getriggerd om meer te leren ... en dat is precies wat ik wilde bereiken. Ik waardeerde de deskundigheid, kennis van de trainer - en die van mijn collega's. Het feit dat onderwerpen heel snel werden aangeraakt en niet in detail werden behandeld, is wat ik verwacht van een cursus voor gevorderden. Soms te snel voor mij om te volgen (maar dat is een bekend en geaccepteerd nadeel van mijn deelname aan deze cursus :-)) ... maar aan de andere kant gaf het me een vrij compleet overzicht van de subtiliteiten van de taal. Heel erg bedankt voor het presenteren van een cursus op deze manier! Meest gewaardeerd!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
Cursus - Advanced C++ Software Design
Automatisch vertaald
Interactivity, time for self-contained programming. I learn easier if I have the chance to find out the answer and not just telling me it. It was also a very good thing that the training was well-planned, we kept coffee pauses and the training did not lose my attention. The trainer had very deep knowledge in C++, we felt we could ask anything.
Barna Szecsi - GIS Europe SE
Cursus - C++ for Embedded Systems
The details on how compiler behaves depending on to the syntax usage. The "Quiz" sections are very stimulating
Andrea Pomatto
Cursus - Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
Voorlopige Aankomende Cursussen
Gerelateerde cursussen
From 3ds Max to Unreal: Mastering Real-Time Visualization
21 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in Nederland (online of op locatie) is bedoeld voor 3D-artiesten, game-ontwikkelaars en visualisatieprofessionals van gemiddeld tot gevorderd niveau die hun vaardigheden in Autodesk 3ds Max willen benutten en willen leren hoe ze meeslepende real-time ervaringen kunnen creëren in Unreal Engine.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Krijg inzicht in de belangrijkste verschillen tussen 3ds Max- en Unreal Engine-workflows.
- Importeer 3D-modellen, animaties en assets van 3ds Max in Unreal Engine.
- Maak en pas materialen, texturen en shaders aan in Unreal Engine.
- Stel dynamische verlichting en globale verlichting in voor real-time rendering.
- Implementeer interactiviteit en gameplay-mechanica met behulp van visuele Blueprint-scripts.
- Optimaliseer assets en scènes voor real-time prestaties en efficiëntie.
Advanced C++
35 UrenDeze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op ontwikkelaars die geavanceerde C++ programmeertechnieken willen gebruiken om complexe, veilige en krachtige systemen en applicaties te ontwikkelen.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Zet een ontwikkelomgeving op die alle C++ bibliotheken, pakketten en frameworks omvat.
- Begrijp de kenmerken, componenten en basiselementen van C++.
- Creëer complexe C++ applicaties met behulp van geavanceerde programmeertechnieken.
- Leer hoe u leesbare, snelle en veilige code schrijft in C++.
- Ken de veelvoorkomende beveiligingsvalkuilen in C++ taal en hoe u deze kunt beperken.
- Implementeer teststrategieën voor codekwaliteit en beveiligingscontrole.
- Gebruik de diagnostische en foutopsporingstools in de ontwikkeling van C++.
C++ for Modeling Quantitative Finance
49 UrenDiepgaande C++ training om het modelleren van kwantitatieve methoden te behandelen en een groot project te introduceren waarmee de cursisten echte praktijkervaring kunnen opdoen met C++ voor Quants
C/C++ Secure Coding
21 UrenDeze driedaagse cursus behandelt de basisprincipes van het beveiligen van de C / C++ code tegen de kwaadwillende gebruikers die veel kwetsbaarheden in de code kunnen misbruiken met geheugenbeheer en invoerbehandeling, de cursus behandelt de principes van het schrijven van veilige code.
C++ for Embedded Systems
21 UrenIs C++ geschikt voor ingebedde systemen zoals microcontrollers en realtime besturingssystemen?
Moet objectgeoriënteerd programmeren worden gebruikt in microcontrollers?
Is C++ te ver verwijderd van de hardware om efficiënt te zijn?
Deze door een instructeur geleide, live training beantwoordt deze vragen en demonstreert via discussie en oefening hoe C++ kan worden gebruikt om ingebedde systemen te ontwikkelen met code die nauwkeurig, leesbaar en efficiënt is. Deelnemers brengen theorie in praktijk door het creëren van een voorbeeld van een ingesloten toepassing in C++ .
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- De principes van objectgeoriënteerd modelleren, ingebedde softwareprogrammering en real-time programmeren begrijpen
- Code produceren voor ingebedde systemen die klein, snel en veilig is
- Code-bloat voorkomen door templates, exceptions en andere taal functies
- De problemen begrijpen die samenhangen met het gebruik van C++ in veiligheidskritische en real-time systemen
- Een C++ programma debuggen op een doelapparaat
Publiek
- Ontwikkelaars
- Ontwerpers
Formaat van de cursus
- Deels lezing, deels discussie, oefeningen en veel praktische oefeningen
C++ 11 Programming
14 UrenDit is een 2-daagse cursus bedoeld voor C++-programmeurs die geïnteresseerd zijn in het toepassen van de nieuwe C++11-standaard in hun branche. Het is vooral nuttig voor ontwikkelaars van financiële applicaties en behandelt alle nieuwe functies met codeervoorbeelden die tijdens de labo's kunnen worden uitgevoerd.
C++, QT, ZeroMQ and Protocol Buffers
35 UrenDeze door een instructeur geleide, live training (op locatie of op afstand) biedt inleidende dekking van C++, het Qt GUI-framework en verschillende communicatietechnologieën zoals ZeroMQ en Protocol Buffers die kunnen worden gebruikt voor het schrijven van gedistribueerde applicaties.
Aan het einde van deze training hebben de deelnemers de nodige kennis en oefening om een applicatie te schrijven en compileren met behulp van C++, Qt en gcc op Linux Centos 6/7. Deelnemers zullen ook asynchrone berichtenmogelijkheden integreren met behulp van Zero MQ en Protocol Buffers.
Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
21 UrenDeze training heeft als doel C++ te introduceren als de gemeenschappelijke uitbreiding van C bij het toepassen van objectgeoriënteerde embedded systeemontwikkeling. Aangezien C++ C omvat, neemt deze training ons op een natuurlijke manier mee van C naar C++ en kijkt onder de motorkap hoe C++ wordt geïmplementeerd. Dit is vooral waardevol om te begrijpen bij het toepassen van C++ in een embedded omgeving met beperkte bronnen. De C++-standaard heeft onlangs een grote revisie ondergaan, ook wel bekend als C++11, en een nieuwe is op komst, C++14. Deze cursus behandelt onderwerpen die met deze revisies zijn geïntroduceerd en die vooral nuttig zijn, zoals hoogwaardig geheugenbeheer, gelijktijdigheid met gebruik van een multicore-omgeving en bare-metal programmering dicht bij de hardware.
DOEL/VOORDELEN
Het hoofddoel van deze cursus is dat u C++ op een “juiste manier” kunt gebruiken.
- Introduceer C++ als een objectgeoriënteerde taalalternatief in een embedded systeemcontext
- Toon de overeenkomsten ‑ en verschillen ‑ met de C-taal
- Begrijp verschillende geheugenbeheerstrategieën – vooral de move semantics geïntroduceerd met C++11
- Kijk onder de motorkap en begrijp wat verschillende paradigma's in C++ opleveren in machinecode
- Gebruik templates om typeveilige hogere abstracties te bereiken voor bare-metal programmering dicht bij de hardware – geheugengemapte I/O evenals interrupts – vooral de variadische templates geïntroduceerd met C++11
- Bied enkele nuttige ontwerppatronen die vooral toepasbaar zijn in een embedded context
- Een paar oefeningen om enkele concepten te oefenen
PUBLIEK/DEELNEMERS
Deze training is bedoeld voor C++-programmeurs die van plan zijn C++ te gaan gebruiken in een embedded systeemcontext.
EERDERE KENNIS
De cursus vereist basiskennis in C++ programmeren, overeenkomend met onze trainingen ”C++ – Niveau 1” en ”C++ Niveau 2 – Introductie van C++11”.
PRAKTISCHE OEFENINGEN
Tijdens de training oefen je de gepresenteerde concepten in een aantal oefeningen. We zullen de open en gratis geïntegreerde ontwikkelomgeving van Eclipse gebruiken
Functional Programming with C++
14 UrenDeze instructeur-geleide, live training in Nederland (op locatie of op afstand) is gericht op webontwikkelaars die functioneel willen programmeren met C++
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Functionele programmeeroplossingen gebruiken om de prestaties van webapplicaties te verbeteren.
- Data mutatie en neveneffecten vermijden met functioneel programmeren.
- Webapplicaties creëren in een functionele programmeerstijl.
HMI Development for Automotive Infotainment Systems
14 UrenDit is een gespecialiseerde HMI Development-cursus die is ontworpen voor automobielprofessionals die betrokken zijn bij de ontwikkeling van een geavanceerd infotainmentsysteem voor de automobielindustrie.
5 Day Introduction to C++
35 UrenTijdens de training in Nederland is er een doorlopende Q&A-sessie tussen de trainer en de deelnemers. De C++ hand-outs zijn in PDF-formaat. Opgeloste broncode-oefeningen zijn in het .zip-formaat. De vijfde dag is gewijd aan het bouwen van een C++ project, het debuggen van de code en het uitvoeren van code reviews.
Advanced C++ Software Design
35 UrenDit is een geavanceerde C++ training gericht op objectgeoriënteerde (OO) softwareontwikkeling en -ontwerp met de programmeertaal C++ .
Object Oriented Programming with C++
7 UrenIn deze cursus leren deelnemers C++ concepten en programmeervaardigheden.
Unreal Editor for Fortnite (UEFN)
7 UrenDeze live, door een instructeur geleide training in Nederland (online of op locatie) is bedoeld voor game-ontwikkelaars en UGC-makers van beginner tot gemiddeld niveau die interactieve en monetizable ervaringen voor Fortnite-spelers willen ontwerpen, ontwikkelen en publiceren.
Aan het einde van deze training kunnen de deelnemers:
- De basisconcepten van UEFN en de rol ervan bij het creëren van door gebruikers gegenereerde inhoud binnen Fortnite begrijpen.
- De UEFN-interface navigeren, projecten opzetten en assets effectief beheren.
- Aangepaste Fortnite-ervaringen ontwikkelen en publiceren met behulp van worldbuilding- en landschapstools.
- Basisprogramconcepten toepassen met behulp van de Verse-scripttaal.
- Samenwerken aan UEFN-projecten en zich voorbereiden op monetizationmogelijkheden in Fortnite.
Unreal Engine 5 Deep Dive
14 UrenDeze live training onder leiding van een instructeur in Nederland (online of ter plaatse) is bedoeld voor game-ontwikkelaars die een uitgebreid begrip willen krijgen van UE5 en hoe ze het kunnen gebruiken om verbluffende realtime inhoud te maken.
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om:
- Leer en begrijp de nieuwe functies van de UE5-release.
- Gebruik de real-time 3D-creatietool van UE5 om realistische beelden te creëren.
- Verken en bouw visuele werelden en games.
- Leer en beheers de principes van gamedesign.
- Maak cutscene-animaties.