Course Outline
Inleiding tot Unreal Engine
- Overzicht van Unreal Functies en mogelijkheden van de motor
- Inzicht in de real-time renderingworkflow
- Belangrijkste verschillen tussen 3ds Max- en Unreal Engine-workflows
Assets importeren uit 3ds Max
- 3D-modellen, animaties en assets exporteren vanuit 3ds Max
- Activa importeren in Unreal Engine
- Activa-instellingen en -configuraties optimaliseren voor Unreal Engine
Materialen en texturen in Unreal Engine
- Inleiding tot Unreal Engine's materiaaleditor
- Materialen en texturen maken en aanpassen
- Shaders en speciale effecten toepassen voor realistische weergave
Belichting en rendering in Unreal Engine
- Dynamische verlichting en globale verlichting instellen
- Verlichtingsinstellingen aanpassen voor verschillende scenario's
- Rendering-instellingen optimaliseren voor real-time prestaties
Blauwdruk Visuele Scripting
- Overzicht van visuele scripts voor blauwdruk in Unreal Engine
- Interactief gedrag en gameplay-mechanica creëren
- Implementeren van gebruikersinteracties en controles
Optimalisatie Technieken
- Assets optimaliseren voor real-time prestaties
- Level streaming en LOD-technieken voor efficiënt scènebeheer
- Strategieën voor prestatieprofilering en -optimalisatie
Praktijkprojecten en casestudy's
- Projecten en voorbeelden uit de echte wereld verkennen
- Analyse van best practices en optimalisatietechnieken die worden gebruikt in professionele projecten
- Praktische oefeningen en projecten om het leren te versterken
Samenvatting en volgende stappen
Requirements
- Vaardigheid in Autodesk 3ds Max voor 3D-modellering, animatie en rendering
- Basiskennis van real-time renderingconcepten
- Bekendheid met veelgebruikte bestandsindelingen voor 3D-assets (bijv. FBX, OBJ)
Audiëntie
- 3D-artiesten
- Game-ontwikkelaars
- Architecturale visualizers
- Makers van VR/AR-inhoud
Getuigenissen (2)
Alles gebeurde in een perfect aangepast tempo, op een begrijpelijke en toegankelijke manier, waardoor effectief leren mogelijk werd en de competenties werden vergroot. De trainer is een gekwalificeerd persoon die veel zaken kan uitleggen om de tijdens de cursus voltooide projecten te verbeteren. Aan de hand van eenvoudige voorbeelden worden belangrijke aspecten getoond en geanalyseerd die nodig zijn om meer geavanceerde modellen te maken. Ik vind de training zeer succesvol.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Cursus - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Ik vind de oefeningen erg leuk
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Cursus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated