Course Outline

Invoering

  • Overzicht van Roblox
  • Roblox-architectuur

Aan de slag

  • Een Roblox-studio installeren en maken
  • De onderdelen en eigenschappen in de scène begrijpen
  • Kleuren en materialen
  • Overzicht van publicaties en playtests

De basisprincipes begrijpen

  • Variabelen en toewijzing gebruiken
  • Een onderdeel wijzigen met een script
  • Een deel ombouwen tot een patio
  • Veranderende positie, grootte en vector3
  • Voorwaardelijke uitspraken gebruiken
  • Functies gebruiken
  • While do loops en break loop condition
  • Tabellen gebruiken. lijsten en sleutel/waarde-paren

Een spel bouwen

  • Spelobjecten bouwen
  • Landmijnen en teleporters
  • Terrein-editor
  • Paaiende objecten
  • Een klassement opzetten
  • 3D-modelontwerp

Animations

  • Animaties gebruiken in games
  • Een animatie-editor gebruiken
  • Een FPS-framework-teaser maken

Samenvatting en volgende stappen

Requirements

  • Kennis van programmeren

Publiek

  • Ontwikkelaars
  • Programmeurs
 14 Hours

Getuigenissen (1)

Related Courses

Related Categories