Cursusaanbod
Inleiding tot AI in spellen
- Overzicht van AI-toepassingen in spellen
- Soorten AI-agents: NPCs, strategische AI en meer
- Belangrijke concepten bij het ontwikkelen van game-AI
Beslissingssystemen
- Beslissingsbomen implementeren voor eenvoudige AI-logica
- Eindigetoestandsmachines voor complex gedrag
- Gedragsbomen en modulaire AI-design
Padvinding en navigatie
- Begrijpen van padvindingalgoritmen
- A* algoritme implementeren voor in-game-navigatie
- Padvinding optimaliseren voor grote kaarten
Versterkend leren in spellen
- Inleiding tot concepten van versterkend leren
- AI-agents trainen met Q-learning en deep Q-networks
- Rewardstructuren ontwerpen voor aanpasbaar gedrag
Optimalisatie van AI-prestaties
- Taken voor real-time AI-prestaties optimaliseren
- Hulpbronnen beheren en AI-taken prioriteren
- Foutopsporing en probleemoplossing bij AI-systemen
Geavanceerde AI-technieken
- Procedurale inhoudsgeneratie met AI
- Pelaarsgedrag simuleren
- AI integreren in multiplayer-gaming
Toekomstige trends in game-AI
- AI en machine learning in de volgende generatie spellen
- Ethische overwegingen bij game-AI
- Verschillende AI-geleide verhaallijnen en narratieve design onderzoeken
Samenvatting en volgende stappen
Vereisten
- Basisbegrip van programmeringsconcepten
- Kennis van game development tools of frameworks
- Basis begrip van AI-principes
Doelgroep
- Game developers
- AI-enthousiastelingen
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €4560 online delivery, based on a group of 2 delegates, €1440 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Reviews (2)
praktische voorbeelden en het oplossen van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, games, enz.), Ik bedoel goede praktijken en hoe het echte projectwerk eruit ziet
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Automatisch vertaald
Ik vond het leuk dat alle vragen die we van tevoren hadden voorbereid beantwoord werden; ook de 90 minuten durende uitdaging om een klein spelletje te maken aan het einde was veel plezier!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Cursus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Automatisch vertaald