Course Outline

    Mensen nemen geen beslissingen in een vacuüm De psychologie van getallen Hoe mensen prijzen in een reeks evalueren Opties gebruiken om te verkopen door vergelijking Hoe opties te creëren voor maximale verkopen, deel 1 Hoe opties te creëren voor maximale verkopen, deel 2 Hoe opties te creëren voor maximale verkopen verkoop, deel 3 De effecten van prijseinden op niet-luxe markten Prijzen voor luxe goederen Hoe de waargenomen waarde in een bundel goederen te verhogen Verkoopprijzen Onderhandelings- en biedprincipes De perceptie van kwaliteit en waarde vergroten met behulp van prijs Andere prijsstrategieën

Requirements

Hiervoor zijn geen echte vereisten nodig, behalve de wens om de verkoop- en bedrijfsresultaten te verbeteren met de bewezen zakelijke ideeën en wetenschap die zijn ontwikkeld door enkele van 's werelds grootste bedrijven en toonaangevende gedragsdenkers – waaronder Nobelprijswinnaars.

 7 Hours

Getuigenissen (3)

Related Courses

Related Categories