Course Outline

Marketing Op het internet

  • Wat is sociale media? Fenomeen van online communities
  • Voorbeelden van actuele internetcampagnes
  • De belangrijkste voordelen van sociale media ten opzichte van traditionele communicatiekanalen
  • Social Media en Advertising
  • Business Voordelen van de campagne op sociale media
  • Selectie van het communicatiekanaal
  • E-Consumers - deelnemers in plaats van gebruikers - wie zijn ze, zijn ze op zoek en wat verwacht je?
  • Basisterminologie in e-marketing
  • Gericht online adverteren
  • De prestatie-indicatoren
  • Efficiëntie- en optimalisatieactiviteiten
  • Sociale netwerken: scopes, werking, functie
  • Een community bouwen rond het merk - doelen en methoden
  • Betrokkenheid Marketing op sociale netwerken
  • Word Mondreclame. Marketing - Kansen en bedreigingen en een gedragscode.
  • Viral Marketing - hoe ontwerp je een succesvolle virale campagne?
  • Reclamecampagnes
  • Omgaan met kritieke situaties

Overzicht en specificaties van basiscommunicatieplatforms en hun gebruik in verschillende industrieën

  • Facebook
  • Sjilpen
  • Microblogs
  • Discussieforums
  • Naar YouTube
  • Onze klasse
  • Bedrijfsblog
  • Diensten nieuws
  • Burgerjournalistiek
  • Samenwerking met bloggers

Afbeeldingen maken

  • Een campagne-afbeelding maken op het web
  • Basisprincipes voor het creëren van communicatiestrategieën in sociale media
  • Effectieve communicatie op het internet
  • Taal Internet.
  • Waar je je op moet concentreren en waarmee je moet opgeven.
  • Mobiele technologieën.
  • Regels voor een goede e-mailing
  • Nieuwsbrieven

Analyseren en monitoren of onze acties de beoogde voordelen opleveren

  • Beschikbare analysetools en hun toepassing in de praktijk:
  • Statistics Facebook en YouTube
  • GoOgle Analytics
  • Beschikbaar Social Media Monitoringtool
  • Praktische meting van ROI, de kosten voor het verkrijgen van de gebruiker / klant en hun activering
  • Beoordeling van het effect van Social Media op het imago van het merk als geheel

Casestudy

Voltooiing van training en beoordeling

 7 Hours

Related Courses

Related Categories