Course Outline

Ontwikkelomgeving

  • Eisen aan de ontwikkelomgeving
  • Xcode en de iOS SDK
  • Registratie van Apple-ontwikkelaars
  • Redenen waarom aanvragen worden afgewezen

Xcode iOS Projecten

  • Richtlijnen voor menselijke interfaces
  • Een iOS-project maken
  • Draait op een simulator en echte apparaten
  • Geheugen management
  • Sterke en zwakke referenties

Swift

  • Swift programmeertaaloverzicht
  • Xcode gebruiken om Swift applicaties te ontwikkelen

Scènes

  • Scènes maken
  • Viewcontrollers implementeren

Swift Klassen

  • Swift klassen maken
  • Instantievariabelen en initialisatie
  • Constructor-typen
  • Protocollen, hasheerbaar en afdrukbaar
  • Erfenis

Werken met afbeeldingen

  • Pictogrammen en afbeeldingen toevoegen
  • Met behulp van de SpriteKit-API
  • Sprites animeren

Gebruikersinteractie

  • Knoppen en handler
  • Pan-gebaarherkenning
  • Tik op gebaarherkenning

Casestudy

  • Ontwikkel een nieuwe applicatie met behulp van Swift

Applicaties distribueren

  • Applicaties naar een apparaat verplaatsen om te testen
  • Een applicatie in de AppStore krijgen
  35 Hours
 

Getuigenissen (1)

Related Courses

Related Categories