AgilePM-trainingen zijn de meest populaire cursussen op basis van de Agile Project Management-methodiek versie 2.0, ontwikkeld in samenwerking met APMG-International en DSDM® Consortium.
Machine Translated
Getuigenissen
★★★★★
★★★★★
Veel voorbeelden en samenvattingen aan het begin van elk hoofdstuk
Karolina Bednarek, EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Cursus: PMP - Exam Preparation Training Course
Machine Translated
Professor is zeer professioneel
MERCEDES MONTENEGRO - Dafne Ruiz, ABB Panama Sales, S.A.
OVERZICHTDeze cursus biedt begeleiding bij de verantwoordelijkheden van de proceseigenaar, zodat ze kunnen beschrijven wat ze doen als een proces en biedt de opleiding die nodig is om toezicht te houden op het ontwerp, de re-engineering en de verbetering van IT-service Management (ITSM)-processen; met name in de context van Agile Service Management. Deelnemers leren hoe ze Scrum praktijken kunnen toepassen op de verantwoordelijkheden van de proceseigenaar en hoe ze principes en praktijken Agile en Lean kunnen gebruiken om 'net genoeg' processen in te voeren en hoe ze de procesprestaties continu kunnen afstemmen op de algemene bedrijfsdoelstellingen.Een proceseigenaar is een persoon die verantwoordelijk is voor de prestaties van een proces en ervoor moet zorgen dat het proces waarde toevoegt aan de belanghebbenden. Proceseigenaren beheren de vereisten van procesbelanghebbenden, vertalen deze vereisten in doelstellingen voor procesprestaties en houden toezicht op het volledige procesontwerp en de levenscyclus van verbeteringen.Deze certificering stelt leerlingen in staat om het Certified Agile Proceseigenaar-examen met succes af te ronden.CURSUS DOELSTELLINGENDe leerdoelen voor CAPO omvatten inzicht in:
Basis Agile en Agile Service Management concepten Proceseigenaar rol en verantwoordelijkheden Beheren en prioriteren van een procesachterstand Creëren en gebruiken van gebruikersverhalen Samenwerken met procesbelanghebbenden en andere proceseigenaren Toezien op Agile procesontwerp en verbeteractiviteiten Managen van organisatieveranderingsactiviteiten Bewaken en meten van procesprestaties Uitvoeren van procesreviews en signaleren van verbeteringen
MATERIAAL VOOR LEERLINGEN
2 dagen training onder leiding van een instructeur en facilitering van oefeningen De Agile Service Management Gids en Scrum Gids (hulpbronnen vóór de les) Digital Learner Manual (uitstekende referentie na de les) Deelname aan unieke praktische oefeningen die zijn ontworpen om toe te passen concepten Voorbeelddocumenten, sjablonen, tools en technieken Access tot aanvullende informatiebronnen en communities
CERTIFICERING EXAMENHet succesvol afleggen (65%) van het 60 minuten durende examen, bestaande uit 40 meerkeuzevragen, leidt tot de aanwijzing van de kandidaat als Gecertificeerd Agile Proceseigenaar. De certificering wordt beheerd en onderhouden door het DevOps Instituut.
OVERZICHTDeze cursus biedt een inleiding tot Agile Service Management, de toepassing en integratie van agile denken in servicemanagementprocessen. Agile denken verbetert de effectiviteit en efficiëntie van IT en stelt IT in staat waarde te blijven leveren in het licht van veranderende vereisten.IT Service Management (ITSM) richt zich erop ervoor te zorgen dat IT-services waarde leveren door hun end-to-end waardestromen te begrijpen en te optimaliseren. Deze cursus is een kruisbestuiving Agile en ITSM-praktijken om end-to-end Agile service Management te ondersteunen door te schalen naar een proces dat precies genoeg is, wat leidt tot een verbeterde werkstroom en time-to-value.Agile Service Management helpt IT om sneller aan de eisen van de klant te voldoen, de samenwerking tussen Dev en Ops te verbeteren, beperkingen in procesworkflows te overwinnen door een iteratieve benadering van procesengineering te volgen die de snelheid van procesverbeteringsteams zal verbeteren om meer gedaan te krijgen.Deze cursus positioneert studenten om het CASM-examen met succes af te ronden.CURSUS DOELSTELLINGENDe leerdoelen voor Certified Agile Service Manager (CASM) omvatten inzicht in:
Wat betekent het om 'wendbaar te zijn'? Het Agile Manifest, zijn kernwaarden en principes Het aanpassen van Agile denken en waarden in servicemanagement Agile concepten en praktijken waaronder DevOps, ITIL®, SRE, Lean en Scrum Scrum rollen, artefacten en gebeurtenissen die van toepassing zijn op processen De twee aspecten van Agile Service Management: 1 - Agile Procesverbetering – ervoor zorgen dat processen gestroomlijnd zijn en “net genoeg” controle leveren 2- Agile Procestechniek – toepassen van [ 1] praktijken om technische projecten te verwerken
MATERIAAL VOOR LEERLINGEN
2 dagen training onder leiding van een instructeur en facilitering van oefeningen De Agile Service Management Gids (hulpmiddel vóór de les) Handleiding voor de leerling (uitstekende referentie na de les) Deelname aan unieke praktische oefeningen die zijn ontworpen om concepten toe te passen Voorbeeld examen- en examenvereisten richtlijnen Access naar aanvullende informatiebronnen en communities
CERTIFICERING EXAMENHet succesvol afleggen (65%) van het 60 minuten durende examen, bestaande uit 40 meerkeuzevragen, leidt tot de aanwijzing van de kandidaat als Certified Agile Service Manager. De certificering wordt beheerd en onderhouden door het DevOps Instituut.
We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others. You can always change your preferences or unsubscribe completely.