Cursusaanbod

1. LEIDENDE BEGINSELEN

Kernprincipes van gebruikersgericht ontwerp

Introductie van ISO9241 als belangrijke standaard op het gebied van usability

Verduidelijk de verschillen tussen bruikbaarheid en gebruikerservaring

Identificeer met vertrouwen de behoeften en doelen van gebruikers

2. GEBRUIKERSONDERZOEK

Vermeld de juiste gebruikscomponenten

Ontwikkel methoden voor het interviewen van doelgroepen

Definieer het verschil tussen observatie en interpretatie

Verzamel en analyseer gekwalificeerde gebruikersgegevens

Ontwikkel onderzoekstechnieken en -methoden

3. ILLUSTREREN VAN DE CONTEXT VAN HET GEBRUIK

Identificeer potentiële gebruikers van uw product of systeem

Creëer uw productpersona's, interpreteer hun behoeften

Verduidelijk het principe van de wet van Hick van de relatie tussen het aantal keuzes van de gebruikersinterface en de cognitieve belasting

De elementen van user stories benoemen en beheren

4. BRUIKBAARHEID METEN

Definieer bruikbaarheid in verschillende termen van effectiviteit, efficiëntie en tevredenheid

Gebruik gedragsgegevens om goede en slechte ontwerpideeën te identificeren

Kies tussen ontwerpalternatieven met behulp van de a/b-testmethode

Leg de waarde van iteratief ontwerp uit

5. INFORMATIE ARCHITECTUUR

Creëer een gestructureerde ervaring op basis van ongeorganiseerde informatie

Ontwikkel een goede flow tussen een persoon en een product of dienst

Inhoud, functies en kenmerken organiseren, structureren en labelen

Vergelijk een implementatiemodel, een mentaal model en een conceptueel model

6. INTERACTIE ONTWERP

Beschrijf met vertrouwen verschillende ontwerppatronen voor gebruikersinterfaces

Kies de juiste interactieve bediening in het ontwerp van een gebruikersinterface

Definieer eenvoudig het concept van progressieve openbaarmaking

Benoem het verschil tussen interaction design en een informatiearchitectuur

Definieer het belang van consistentie in het ontwerp van de gebruikersinterface

7. VISUEEL ONTWERP

Creëer ontwerpen voor gebruikersinterfaces die gebruikmaken van universele principes van visueel ontwerp.

Identificeer goede en slechte paginalay-outs

Kies de juiste interactieve bediening in het ontwerp van een gebruikersinterface

Verbeter uw onderzoeksinzichten met behulp van eye-trackingmethodologie

8. PROTOTYPING VAN INTERFACES

Kies uit verschillende soorten prototyping, voor bijvoorbeeld papier en elektronica

Beschrijf de verschillen tussen prototypes en schetsen

Identificeer meerdere verschillende ontwerpoplossingen voordat u een beslissing neemt over een specifieke ontwerpoplossing

Sketch Papieren prototypes praktisch

9. EVALUATIE VAN DE BRUIKBAARHEID

Denk aan Jacob Nielsen's Usability-heuristieken en andere bruikbaarheidsprincipes

Benoem de verschillende soorten bruikbaarheidsevaluatie

Registreer de gegevens van bruikbaarheidsevaluaties

Evalueer de bruikbaarheid van systemen door bruikbaarheidsheuristieken toe te passen.

Vereisten

Er zijn geen specifieke vereisten om aan deze cursus deel te nemen.

 28 Uren

Leveringsopties

PRIVÉGROEPSTRAINING

Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.

  • Pre-cursusgesprek met uw trainer
  • Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
    • Op maat gemaakte overzichten
    • Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
  • Training gepland op een datum naar keuze
  • Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen

Private Group Prices RRP from €9120 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2880 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.

Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen


OPENBARE TRAINING

Kijk op onze public courses

Reviews (7)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën