Course Outline

Vaardigheden trainen

    Het geven van een vooraf voorbereide trainingssessie over het door de deelnemer gekozen onderwerp dat verband houdt met zijn of haar werk.

NB De duur van elke deelnemerstraining hangt af van de duur van de cursus en van het aantal deelnemers. Acht is het ideale aantal deelnemers

    Volledige één-op-één- en groepsfeedback

Een trainingssessie voorbereiden

    Vragen aan de trainer om vooraf te stellen Waarom ik? Logistiek van wat, waar, wanneer, hoe – en hoe lang? Begrijpen hoe de antwoorden op deze vragen de structuur van de trainingssessie beïnvloeden
De inhoud structureren: Onderzoek – ken het onderwerp
  • Het op orde brengen van de inhoud
  • Creatie en gebruik van gratis visuele hulpmiddelen
  • De trainer voorbereiden
  • De drie fundamentele communicatiemiddelen van een trainer: Verbaal – de woorden die worden gebruikt en jargon en jargon vermijden Vocaal – de klank van de woorden waarbij afleidende verbale tics en leestekens worden vermeden Visueel – het uiterlijk van de presentator: kleding; maniertjes; aanwezigheid

      De trainingssessie repeteren – en eerlijke feedback krijgen van een betrouwbare bron
    Omgaan met zenuwen
  • Het voorbereiden van de omgeving
  • Indeling van de ruimte – en hoe deze de onderliggende boodschappen overbrengen naar de deelnemers aan de cursus De ruimte gebruiken om de trainingservaring te verbeteren …en opruimen na de cursus
  • Evaluatie

      Het belang van evaluatie De processen voor het verkrijgen en gebruiken van evaluatie door gedelegeerden

    Trainingsvaardigheden – opnieuw bekeken

      Levering van een nieuwe trainingssessie (na passende voorbereidingstijd).

    NB Dit kan dezelfde presentatie zijn als in Module 1, maar herzien op basis van de gedetailleerde feedback

      Volledige één-op-één- en groepsfeedback

    Trainingsvaardigheden – opnieuw bekeken

      Als de tijd het toelaat: nog een trainingssessie (na passende voorbereidingstijd). Volledige één-op-één- en groepsfeedback
     21 Hours

    Related Courses

    Customer Care Strategy

    21 Hours

    Related Categories