Course Outline

Dag 1

    het opzetten van een VR-werkruimte voor ontwikkeling het opzetten van een VR-demonstratieruimte specifieke overwegingen over verschillende headsets en hoe deze een dramatische impact hebben op het ontwerp van de ervaring beschikbare controllerkarakteristieken en hun relatieve invloed op het ontwerp software installeren voor VR-ontwikkeling VR hallo wereld: de witte kubus op de vloer interactie ontwerpoverwegingen introductie tot de VR-ontwikkelingsworkflow

Dag 2

    Unity-werkruimte-oefening ontdekken: een ervaring volledig vanuit de editor bouwen Unity standalone applicatie bouwen Gedragsprogrammering in Unity-oefening: een eenvoudig zonnestelsel (scripting, geometrie)

Dag 3

    importeren van 3D-modellen in Unity rendering basics* (belichting, texturen, shaders) * geen geavanceerde renderingtechnieken vallen onder deze training
profiteren van de Unity-activawinkel
  • Unity-gebeurtenisgerichte programmering
  • Ingang van VR-controllers
  • oefening: planeten pakken (gebruikersinteractie in VR)
  • Dag 4
  • Beweging in VR: technische en ontwerpoverwegingen (teleporteren, vertalen, streepjes) oefening: teleportfunctie toevoegen oefening: schakelen tussen modellen oefening: interessante punten verwijderen oefening: interessante punten wisselen

      Dag 5 (optioneel)

    oefening: meubelcatalogus oefening: meubilair plaatsen oefening: binnenverlichting veranderen oefening: tijdstip van de dag veranderen

      Dag 6 (optioneel)

    Ontwerp en prototyping van ervaringen voor meerdere gebruikers

    Requirements

    • Vereist:
    • de VR-apparatuur en VR-ready werkstations (Windows) plus het vloeroppervlak voor elke headset om apps comfortabel te testen

     

      28 Hours
     

    Related Courses

    Related Categories