Course Outline
Invoering
Uw ontwikkelomgeving instellen
Grondbeginselen van C# voor gaming
Grondbeginselen van Javascript voor gaming
Werken met de interface
Objecten manipuleren
Activa importeren en exporteren
De scène instellen
Fysica toepassen op de objecten in het spel
Middelen combineren om complexe objecten te creëren
Het bevolken van de scène
Gedrag implementeren
Boo-, JavaScript- en C#-scripts ontwikkelen
Ruimen
Toevoegen Animation
Het beheren van de verlichting
Het spel renderen en bouwen
Je spel optimaliseren
Je spel verpakken voor distributie
Samenvatting en conclusie
Requirements
- Verlangen om game-ontwikkeling te leren.
- Programming ervaring nuttig, maar niet vereist.
Publiek
- Beginnende game-ontwikkelaars
Getuigenissen (3)
Ik vind de oefeningen erg leuk
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Cursus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated
We hebben tot het einde van de vergadering een functioneel spel behandeld
Alexandru Sarbu - Continental Automotive (avlad)
Cursus - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated
He really made an effort to provide specifically the topics we need, and research stuff he didn't normally use.