Course Outline
Inleiding tot Rust voor Game Development
- Overzicht van spelontwikkeling met Rust
- Voordelen van het gebruik van Rust voor game-ontwikkeling
- Inleiding tot frameworks voor game-ontwikkeling in Rust
Opzetten van de ontwikkelomgeving
- Installeren Rust en vracht
- De ontwikkelomgeving Rust configureren
- Opzetten van het game development framework en afhankelijkheden
Game Development Basisprincipes met Rust
- Overzicht van concepten voor game-ontwikkeling
- Entiteiten, componenten en systemen in Rust game-ontwikkeling
- Spelloops en gebeurtenisafhandeling in Rust
Afbeeldingen Programming met Rust
- Inleiding tot grafische bibliotheken en engines in Rust
- Werken met 2D- en 3D-graphics in Rust games
- Renderingtechnieken en shaders in Rust
Gameplay Programming in Rust
- Spelmechanica en logica implementeren met behulp van Rust
- Invoerverwerking en spelersbesturing in Rust games
- Fysicasimulatie en botsingsdetectie in Rust games
Audio en geluid in Rust Games
- Audiobibliotheken integreren voor geluidseffecten en muziek in Rust games
- Audio afspelen en mixen implementeren in Rust games
Ontwikkeling van gebruikersinterfaces in Rust
- Gebruikersinterfaces en menu's voor games maken met behulp van Rust
- Omgaan met gebruikersinvoer en interactie in Rust UI's
- Ontwerpprincipes en best practices voor Rust games
Optimalisatie en prestaties in Rust games
- Profileren en optimaliseren Rust gamecode voor prestaties
- Geheugenbeheer en optimalisatietechnieken in Rust
- Technieken voor het verbeteren van framesnelheden en het verminderen van latentie in Rust games
Foutopsporing en testen Rust Spellen
- Tools en technieken voor het debuggen van Rust games
- Eenheidstesten en integratietesten in Rust game-ontwikkeling
- Foutafhandeling en afhandeling van uitzonderingen in Rust games
Implementatie en distributie van Rust spellen
- Verpakking en distributie van Rust spellen voor verschillende platforms
- Installatieprogramma's en uitvoerbare bestanden voor Rust games bouwen
- Overwegingen bij de implementatie van games en updates na de release
Samenvatting en volgende stappen
Requirements
- Basiskennis van programmeerconcepten
- Ervaring met een programmeertaal (zoals C of C++)
- Bekendheid met game-ontwikkelingsconcepten is nuttig, maar niet vereist
Publiek
- Game-ontwikkelaars
- Programmeurs die geïnteresseerd zijn in game-ontwikkeling met Rust
Getuigenissen (4)
De kennis van de trainer is zeer hoog, de betrokkenheid bij het gesprek en de overdracht van kennis is enorm. Goed contact met de deelnemers. Zeer goed voorbereid materiaal, veel dia's, beschrijvingen van oefeningen, je kon veel voorbereiding op de training zien, ondanks mijn opmerkingen beoordeel ik de training nog steeds erg goed. Mijn opmerkingen zijn slechts een aanvulling die kan worden gegeven op de training, die op een zeer goed niveau was. Naar mijn mening kan de training met de deelnemers uit de omgeving C# en de aangebrachte correcties op het ideale niveau zijn ;-)
Sławek - Sonova Warsaw Service Center Sp z o o
Cursus - Rust Programming
Machine Translated
Ik vond de interactieve voorbeelden waaraan we werkten leuk, de trainer was uiterst deskundig in bijna elk onderwerp waar we vragen over hadden, en gaf uitstekend advies voor onze praktijkvoorbeelden met betrekking tot een deel van het materiaal in de training.
Tracy - GenesysGo
Cursus - Rust Advanced
Machine Translated
Een grote hoeveelheid praktische kennis getoond in praktijkvoorbeelden.
Kamil - Streamsoft Kraków
Cursus - Java Advanced
Machine Translated
Regelmatig wijzigingen pushen, want op dag 3 begon ik meer te verdwalen dan voorheen en was het moeilijker om een fout snel op te sporen, ik kon snel uitchecken voor de laatste wijziging en op de hoogte zijn van het materiaal
Paulina
Cursus - Advanced Java Security
Machine Translated