Course Outline

Overzicht

  • Wat is jBPM?
  • Overzicht
  • Kernmotor
  • Eclipse-editor
  • Webgebaseerde ontwerper
  • jBPM Console
  • Documentation

Aan de slag

  • Downloads
  • Aan de slag
  • Gemeenschap
  • Bronnen

Kernmotor: API

  • De jBPM-API
  • Op kennis gebaseerde API

Kernmotor: basisprincipes

  • Het creëren van een proces
  • Details van verschillende procesconstructies: overzicht
  • Details: Proceseigenschappen
  • Bijzonderheden: Evenementen
  • Details: Activities
  • Details: Gateways
  • Een proces gebruiken in uw toepassing
  • Andere mogelijkheden

Kernmotor: BPMN 2.0

  • Business Procesmodel en notatie (BPMN) 2.0-specificatie
  • Voorbeelden
  • Ondersteunde elementen/attributen

Kernmotor: persistentie en transacties

  • Runtime-status
  • Procesdefinities
  • Geschiedenis logboek

Kernmotor: voorbeeld

  • jBPM Voorbeelden
  • Voorbeelden
  • Eenheidstests

Eclipse BPMN 2.0-plug-in

  • Installatie
  • Creëer uw BPMN 2.0-processen
  • Elementen en attributen filteren

Ontwerper

  • Installatie
  • Broncode
  • Designer-UI uitgelegd
  • Ondersteuning voor domeinspecifieke serviceknooppunten
  • Ontwerper configureren
  • Genereren van proces- en taakvormen
  • Bekijk processen als PDF en PNG
  • Bekijk proces BPMN2-bron
  • Designer inbedden in uw eigen applicatie
  • Migreren van bestaande op jBPM 32 gebaseerde processen naar BPMN2
  • Visuele procesvalidatie
  • Integratie met de jBPM Service Repository
  • Code genereren om de procesafbeelding, PDF en ingebedde proceseditor te delen
  • Importeren van bestaande BPMN2-processen
  • Procesinformatie bekijken
  • Vereisten

Troosten

  • Installatie
  • Het uitvoeren van de procesbeheerconsole
  • Nieuwe proces-/taakvormen toevoegen
  • REST-interface

Menselijke taken

  • Menselijke taken binnen processen
  • Menselijke taakdienst
  • Menselijke taakcliënten

Testen en debuggen

  • Testen van een eenheid
  • Foutopsporing

Business Activiteitsmonitoring

  • Rapportage
  • Directe interventie

Requirements

Goed begrip van objectgeoriënteerd programmeren. Java en jUnit-kennis nuttig maar niet vereist.

  35 Hours
 

Getuigenissen (1)

Related Courses

Related Categories