Course Outline

MODULE 1

1. Presentatie van de doelen en het programma van de ontwikkelingscyclus - PROFESSIONAL
ZORG VOOR DE KLANT.
2. Het stellen van individuele doelen door deelnemers te trainen.

3. Verbale en non-verbale communicatie en houding: onderdanig, agressief en
assertief.

een. Zelfdiagnose van de eigen communicatie en houding.
b. Diagnose van communicatie en houding van de klant.
c. Het oefenen van non-verbale en verbale elementen en tools communicatie die de sociale impact en effectiviteit van communicatie vergroten.

4. Simulatie van gesprekken met klanten, met behulp van geselecteerde tools.

 

MODULE 2

1. Vijf geheimen van effectieve communicatie, ontworpen door Dr. David Burns, mede-oprichter van cognitieve gedragstherapie.

2. Communication Aikido. Omgaan met een moeilijke situatie op het werk als leraar.

 

MODULE 3

1. Individuele analyse door elke deelnemer aan de training, de laatste 5 "wint" en 5 "verliest" verkoopprocessen. Regeling sleutelfactoren van succes en mislukking, waardoor we wonnen en door wat we verloren / wat ontbrak dat we verloren. In de extractiefase conclusies uit de analyse, het bepalen (groepswerk op het trainingsforum) welke belangrijke gedragingen en acties in afzonderlijke stadia van het proces de grootste impact hebben op het succes.


2. Ontwikkelen van verkoopargumenten - een bank van voordelen en toegevoegde waarden die het resultaat zijn van:
a. Onze producten/diensten
b. mijn standaard van klantenservice;
c. andere voordelen en toegevoegde waarden die niet aanwezig zijn in de vorige, twee gebieden die inspelen op de geïdentificeerde problemen van de klant en
die voor hem de grootste waarde hebben, vanuit het oogpunt van gemaakte kosten en/of gederfde winst, en die een rendement op de investering opleveren en
zakelijke rechtvaardiging.
 

3. Oefening in de selectie en presentatie van verkoopargumenten (die eerder zijn beschreven in de toegevoegde waardebank) die geschikt zijn voor de problemen en de doelstellingen van de klant. Simulatie van een gesprek met een cliënt - de introductiefase (eerder verdiende) voordelen.

 

MODULE 4

1. Bepalen van de meest voorkomende kritische bezwaren/bedenkingen/claims van klanten.
2. Ontwikkelen van antwoorden op eerder geïdentificeerde kritische bezwaren/bezwaren/claims van klanten, met behulp van de bezwaren van het responsmodel.
3. Simulaties van een gesprek met een cliënt - de fase van het beantwoorden van eerder overeengekomen vragen kritische bezwaren van de cliënt, met eerder ontwikkelde antwoorden.
4. Het bepalen van acties en gedragingen die een tegenwerkende functie hebben en het managen van bezwaren van klanten.

 

MODUŁ 5

1. Sztuka konstruktywnej konfrontacji i model konstruktywnej konfrontacji opracowany na kanwie NVC (komunikacja bez przemocy) Marshalla
Rosenberga. Konstruktywna konfrontacja = budowanie relacji.

2. Ćwiczenie realnych najbardziej problematycznych sytuacji, które to uczestnicy warsztatów zakwalifikują do konstruktywnej konfrontacji a następnie przeprowadzą symulację rozmów – konstruktywnych konfrontacji, wybranych przez siebie sytuacji.
3. Symulacje rozmów z klientami, z wykorzystaniem poznanego modelu.

4. Model dynamiki eskalacji emocji, który pozwala zrozumieć kiedy powinniśmy zdecydować się na konstruktywną konfrontację aby emocje nas wspierały.
5. Ustalenie jak przebiega dynamika eskalacji emocji w modelu konstruktywnej konfrontacji który służy: rozwiązaniu problemu lub załatwianiu sprawy a nie załatwieniu człowieka.

MODULE 6
1. Praktische bespreking en toepassing van de wetten van overreding.

2. Praktische bespreking van de zes regels van beïnvloeding, beschreven door prof. Robert Cialdini, waardoor deelnemers aan de training hun invloed op klanten kunnen vergroten.

 

MODULE 7
1. De standaard van "goed gesprek" in het bedrijfsleven. Aannames, strategieën en technieken van "goed gesprek" in het bedrijfsleven
2. Empathisch luisteren met "hart"
3. Beoordelingen omzetten in meningen

4. "Aikido" in gesprek - modelaannames en linguïstische structuren
5. De taal van het nemen van verantwoordelijkheid versus de taal van het vinden van iemand om de schuld te geven en verantwoordelijkheid over te dragen
6. De taal van waarden in de praktijk - modelaannames en linguïstische structuren
7. De taal van een succesvol persoon - modelaannames en taalkundige structuren
8. De taal van respect die de dialoog opent en begrip mogelijk maakt
9. De taal van transparantie - modelaannames en taalstructuren en twaalfovertuigende vraagpatronen
10. De taal van moed - modelaannames en taalkundige structuren

 

MODULE 8
1. Geavanceerde modellen van professionele communicatie
2. Het communicatiemodel "trap naar de hemel"
3. Karpman's dramadriehoek - model en psychologie van de dramadriehoek en geavanceerde taalkundige structuren om zich te verdedigen tegen procesmanipulatie en het betreden van driehoeksspellen en het verlaten van driehoeksspellen en overeenstemming.
4. De taal van een goed gesprek - taalstructuren die moeten worden afgezworen, omdat het sluiten van een overeenkomst wordt geblokkeerd en taalkundige structuren die de overeenkomst vergroten en waarschijnlijker maken.

 

MODULE 9

Outcome Based Thinking Model – Denken in termen van het resultaat, wat ik wil, bereiken wat ik wil bereiken. Praktische training in het beïnvloeden en communiceren van onderhandelingen met aannemers.

Praktische training van het Outcome Based Thinking model. Elke deelnemer aan de training zal ik individueel beschrijven in termen van het resultaat, d.w.z.: wat ik wil bereiken en bereiken, uw (geselecteerde) aannemer overtuigen en ontmoedigen en welke informatie of argumenten ik hem moet geven, wat ik moet doen, welke acties ik moet ondernemen, wat te zeggen, hoe zich te gedragen om het beoogde en eerder beschreven resultaat te bereiken.

MODULE 10

ZELFKENNISLABORATORIUM, waarbij de deelnemers aan de opleiding:
1. Ze zullen bij de bron transformeren en de onaangename (in de omgangstaal negatief genoemd) emoties integreren (met behulp van een professioneel model
therapeutisch, integratie van emoties - transformatie aan de bron) ervaren en overleven ze in moeilijke situaties. Wat hun manier van denken en overtuigingen over emoties zal veranderen, waardoor ze in staat zullen zijn om informatie die afkomstig is van ervaren emoties correct te interpreteren, kracht te putten uit emoties om ze gaven hen energie om te handelen en voedden ze, ondersteunen intellectuele processen en nemen de juiste beslissingen.

2. Ze leren het ABCD-model van je emoties uit de Rationele Gedragstherapie, dat dient om te gaan met: je emoties, overtuigingen, het veranderen van de manier van denken in een bepaalde situatie en het veranderen van gedrag en acties.
3. Ze leren de meest voorkomende cognitieve en zelfdestructieve vervormingsovertuigingen, waarbij ze de door jou gekozen overtuigingen overgeven aan belangrijke kwesties,
Zelfdiagnose met behulp van de tools die u hebt geleerd om ze waarheidsgetrouwheid en bruikbaarheid te controleren.
4. Ze leren de vijf principes van gezond denken, een model dat is afgeleid van rationele gedragstherapie, waardoor ze een betrouwbare diagnostiek hebben, die wordt gebruikt om te controleren of hun overtuigingen goed voor hen zijn en het bereiken van doelen ondersteunen.
5. Ze zullen geïdentificeerde negatieve overtuigingen veranderen in ondersteunende overtuigingen in een geselecteerde moeilijke zakelijke situatie.
6. Ze analyseren de balans tussen winst en kosten van de geselecteerde zakelijke relatie heeft veel zakelijk belang en is momenteel ongunstig welke relatie ze ten goede willen veranderen.
7. Ze zullen leren wat weerstand is tegen het veranderen van de status-quo (het veranderen van het resultaat in ... gewenst) en weerstand tegen het proces (het werk dat gedaan moet worden om het gewenste resultaat te bereiken) in relaties.
8. Samenvatting
 

Requirements

  • Geen

Audiëntie

  • ___
  • ___
  • ___
 28 Hours

Getuigenissen (2)

Related Courses

Person to Person Skills

7 Hours

Effective Meetings

7 Hours

Assertiveness for Managers

7 Hours

Team Skills

7 Hours

Presentation Skills

7 Hours

Mindfulness, Meditation & Stress Management

7 Hours

Related Categories