Course Outline

Invoering

  • Wat is programmeren en waarom zou zijn aandacht moeten besteden
  • Geschiedenis van programmeren
  • Mogelijkheid om taken te automatiseren met behulp van de software
  • De rol van de programmeur en de computer in de onderneming
  • Programming vandaag de dag de ontwikkeling van de huidige markttrends
  • Declaratieve en imperatieve programmering. Hoe of wat?
  • Turing-machine
  • Consolidatie, compilatie en interpretatie "on the fly".

Herinneringsvraagstukken over logica en Booleaanse algebra

  • predicaten
  • logische zinnen
  • tautologieën
  • Booleaanse algebra

Het eerste programma

  • structureel
  • functioneel
  • voorwerp
  • En hoe anders?

Eenvoudige typen

  • Vertegenwoordiging van snaren
  • gehele getallen
  • Getallen met drijvende komma
  • Booleaans
  • Typ Nul
  • Een blanco of niet-geïnitialiseerd
  • Sterk en zwak typen

Data structuren

  • Begrippen FIFO en FILO
  • Stapels
  • Wachtrijen
  • Arrays en lijsten declareren
  • Indexering
  • Kaarten
  • Opnames
  • Bomen

Exploitanten

  • Toewijzingsoperatoren.
  • Rekenkundige operatoren.
  • vergelijking Operators
  • En een vergelijking van de waarden in verschillende talen
  • Bitsgewijs
  • Aaneenschakeling
  • Operatoren voor verhogen en verlagen
  • De meest voorkomende fouten

Controle van het programma

  • De if, if else-instructies
  • Gonaar instructies, bespreek de toepassingsproblemen.
  • De schakelaar
  • De for-lus, for-in
  • De while-lus, do-while
  • foreach lus
  • Lus stoppen

Een herbruikbare code maken

  • Functioneel Programming
  • Object-Oriented Programming

Functionele programmeerparadigma's

  • Wat is de functie van
  • Functie en procedure
  • Grondbeginselen van lambdarekening
  • Functieargumenten
  • Waarden retourneren
  • Functioneert als argumenten
  • Anonieme functies
  • Sluitingen
  • Herhaling

De paradigma's van objectgeoriënteerd programmeren

  • Vertegenwoordiging van entiteiten uit de echte wereldentiteiten in de filosofie, ontologie
  • Beslissen waar u bezwaar tegen wilt maken, of andere vormen van bezwaar
  • Verklaring van klassen
  • Instanties van klassen maken
  • Velden, een toestand van het object
  • Methoden, als het gedrag van een object
  • abstractie
  • Inkapseling
  • Erfenis
  • polymorfisme
  • Associatie en aggregatie
  • Delegatie en scheiding van relaties tussen objecten
  • Modules, pakketten en bibliotheken
  • API voor delen
  • Het modelleren van het systeem als klassen en objecten
  • Relaties tussen klassen beschrijven en programmeren
  • Programma vanuit een zakelijk perspectief

Good programmeerpraktijk

  • Valkuilen en veel voorkomende fouten
  • Code op hoog niveau bij de interpretatie van low-level
  • Code-optimalisatie
  • KISS-principe
  • DRY-principe
  • Principe Slechter is beter
  • Scheiding abstractie van implementatie
  • Methoden voor het detecteren van logische programma's voor foutdetectie
  • Conventies godowania
  • Commentaar geven op de code
  • Softwarestatistieken

Overzicht van deze technologieën en talen

  • Het toepassingsgebied van deze talen
  • De belangrijkste kenmerken van taal
  • Vooruitzichten voor ontwikkeling
  • De toekomstige ontwikkelingsrichting: algoritmisch, optimalisatie van code, implementatie van patronen, ontwerppatronen, architecturale patronen, analytische standaarden
  • Vermindering van de controlestructuur - het gebruik van kunstmatige intelligentie en geautomatiseerde besluitvorming
  • Welk platform kiezen? Individuele consultaties
 35 Hours

Getuigenissen (5)

Related Courses

Building Interactive Applications with React, Redux and GraphQL

28 Hours

Spring Boot, React, and Redux

14 Hours

Managing Vue JS State with Vuex

7 Hours

Next.js 14 Advanced Development

21 Hours

React with Next.js

14 Hours

Managing React State with MobX

14 Hours

Material UI

7 Hours

Ant Design

7 Hours

NestJS: Beginner to Advanced

14 Hours

REST API Development with LoopBack

14 Hours

Building Web Apps using the MEAN stack

35 Hours

Node.js & Express.js Basics, working with PM2 & WebStorm

21 Hours

Qt Quick and QML

7 Hours

Mathematica - wprowadzenie, wizualizacja i prezentacja danych

14 Hours

Mathematica for Machine Learning

14 Hours

Related Categories