Course Outline

Inleiding tot data-analyse voor Marketing

Het belang van data-analyse in Marketing strategieën

Tools voor datagestuurd installeren en configureren Marketing

  • Tableau
  • Google Analytics
  • Zarget
  • Instapage
  • Automatische piloot
  • Radius
  • Tikklikken

Tableau gebruiken voor het zien en begrijpen van gegevens voor Marketing

  • Sociale analyse
  • Web Analytics
  • Klantgegevens

De impact van uw Marketing campagnes meten met Google Analytics

Ontwerpen en implementeren van Marketing strategietests met behulp van Zarget

Optimaliseer uw Marketing uitgaven en tactieken om de resultaten te verbeteren met Instapage

Uw Marketing doelgroep segmenteren met behulp van de automatische piloot

Responspercentages verbeteren door voorspellende modellering met straal

Data Storytelling implementeren met behulp van TapClicks

Samenvatting en conclusie

Requirements

  • Geen programmeerervaring vereist
  • Geavanceerde computerkennis
 14 Hours

Getuigenissen (5)

Related Courses

Related Categories