
Lokale, instructieve live Soft Skills-trainingen demonstreren door middel van discussies en oefeningen om de dynamiek van menselijke relaties in een zakelijke omgeving te begrijpen en hoe Soft Skills-technieken, gewoonten kunnen worden toegepast en mindsets om relaties en bedrijfsresultaten te verbeteren, terwijl een meer bevredigende ervaring in werk en leven wordt gecreëerd Soft Skills-training is beschikbaar als 'live training op locatie' of 'live training op afstand' Onsite live training kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Nederland of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Nederland Live-training op afstand wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop NobleProg Uw lokale trainingsaanbieder.
Machine Translated
Getuigenissen
We konden oefenen op de echte situatie en Helen gaf me een hoop praktische tips.
Elisa Venturini
Cursus: Assertiveness
Machine Translated
Flipchart-overdrachtsmethode! Geen gebruik van audiovisuele apparaten.
Łukasz Rak - Schott Poland Sp. z
Cursus: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
De sfeer, vele voorbeelden, het juiste tempo, de voorbereiding van materialen.
Adam Gozdowski - Schott Poland Sp. z
Cursus: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
Ik had over het algemeen baat bij de interactie en flexibiliteit.
Olivier Pugliesi-Conti
Cursus: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
oefeningen die de gepresenteerde concepten in de praktijk tonen
Michał Czapski
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
oefeningen, met de hand gemaakte borden
Krzysztof Helt
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
gezamenlijke oefeningen
Tomasz Kaczmarek
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Het team versus team oefenen. Het maakte me op de hoogte van het negatieve gedrag van mijn sterke gebieden.
Jordan Ruegg
Cursus: Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Machine Translated
de manier van training, kennis en vorm van training.
Klaudia Horlop
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
presentatie "spreker:
Antoni Wesoły
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Communicatie met de trainer
Dorota Miller
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Coach contact
Magdalena Stasiów
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Communicatie met de trainer
Elżbieta Żurawska
Cursus: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Alles :)
NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Oefeningen
NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Ik heb veel ontdekt
Barbara Kozłowska - NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
snelle reactie op aanvullende vragen
Krzysztof Krawczyk - NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Inzicht in sneltoetsen, verwijzingen naar andere Office-programma's, cool tempo.
NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
werk
Artur Kosim - NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
HOE LECTURE
jacek zapędowski - NBP
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
De trainer maakte de klasse zeer dinamyc en je vertellen is het zeer knowloable over het onderwerp.
Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Cursus: Influence in Action
Machine Translated
het tempo, de verstrekte informatie. de manier waarop het zoals onderwezen met theorie en praktijkgevallen, hand-outs, oefeningen, enz.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Cursus: Influence in Action
Machine Translated
Ik zou graag nog een praktijk/uitoefening van de onderhandelingen en niet alleen een.
Susana Michel - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Cursus: Influence in Action
Machine Translated
Ik vond het alle verstrekte informatie, kennis en ervaring delen.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Cursus: Influence in Action
Machine Translated
Deskundig spreker en veel voorbeelden
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Cursus: Public Speaking 101
Machine Translated
Alles
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Cursus: Public Speaking 101
Machine Translated
Veel kennis in een korte tijd. Plus anekdotes
Justyna Góral - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Veel nuttige kennis met betrekking tot het werk uitgevoerd op het gebied van het programma te gebruiken.
Izabela Sarniak - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
De trainer legde de problemen waarop ik was het meest afhankelijk
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Hoe te rijden
Agata Chudzińska - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Veel oefeningen, een herinnering in een betaalbare vorm van Excel
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
OK
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Interessant in het algemeen
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Pizza oefening
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Oefeningen
Rafał Rzatkiewicz - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Oefeningen en trainer ervaring
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Ik vond de oefeningen gebaseerd op de huidige onderzoeken
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
De trainer uiteindelijk in geslaagd om zelfs de meest terughoudend betrokken deelnemers te krijgen. Hij is indrukwekkend deskundig over het onderwerp.
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Het had veel praktische oefeningen
Fernando Sousa - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Cursus: Effective communication skills
Machine Translated
Hoe werkt de
jolanta czajka - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Trainer vaardigheden
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Cursus: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Verschillende case studies
张 森凯 - 星空时间
Cursus: Design Thinking
Machine Translated
Analyse van de interessegemeenschap
谢 永泉 - 星空时间
Cursus: Design Thinking
Machine Translated
Innovatief denken
孙 卓峰 - 星空时间
Cursus: Design Thinking
Machine Translated
Interactief deel
李 佳伟 - 星空时间
Cursus: Design Thinking
Machine Translated
Alles
Ben Russell Carers
Cursus: Assertiveness
Machine Translated
Zelf reflecteren om anderen te leren
Roy Dekker - Axway GmbH
Cursus: People and Team Management
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Aangepast aan mijn behoeften
Cursus: Business Communication Skills
Machine Translated
Soft Skills Cursusoverzicht
Indeling van de cursus
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
Cursusaanpassingsopties
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Indeling van de cursus
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
Cursusaanpassingsopties
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Medewerkers die volledig voorbereid moeten zijn om coachingsessies van hoge kwaliteit te leveren
- Aan individuele leden van hun eigen personeel
- Aan hun teams
- Aan individuen die niet direct verbonden zijn met hun eigen teams, maar die hun onafhankelijke - en niet-oordelende - input waarderen
Formaat van de cursus
Een combinatie van:
- Facilitated Discussions
- Delegeer Coaching-sessies - met volledige feedback
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Definieer “Coaching” en leg in detail het gebruik van Coaching uit om individuele en teamprestaties te verbeteren - met name het gebruik ervan om de redenen achter (en het corrigeren van) onderprestatie te begrijpen
- Lever zinvolle coaching-sessies
Doelstellingen
Ontwikkeling van competenties op het gebied van professionele klantenservice Het verbeteren van de efficiëntie van communicatie met klanten Het verkrijgen van de kennis van hoe te voldoen aan de onderliggende behoeften en verwachtingen van klanten Sterke en duurzame relaties met klanten opbouwen Het uitbreiden van het positieve imago van het bedrijf op de markt Identificatie, vermindering en overwinning van bezwaren en barrières Leer over persoonlijkheden en communicatievoorkeuren bij het omgaan met klanten De mogelijkheid om een open omgeving voor communicatie te creëren Vaardigheden ontwikkelen om duidelijk en effectief te communiceren Het identificeren van barrières voor effectieve communicatie Mastering lichaamstaal en nonverbal communicatie
Methoden
Rollen spelen Zelfbeoordelingstests Oefeningen in groepen Individuele werk Praktische sessies lezingen Discussie
Leer outcomes
Na het voltooien van deze cursus zullen de deelnemers in staat zijn om:
Een geconcentreerde klantenservicestrategie vaststellen Identificeren van belangrijke klantproblemen Maak het professionele imago van het bedrijf Aanpassing aan specifieke klantgedragstijlen Verhoogde klantloyaliteit door uitstekende klantenservice Communicatievaardigheden ontwikkelen met klanten Gebruik technieken om relaties te bouwen Ontwikkel een persoonlijk actieplan om de klantenservice vaardigheden te verbeteren Getoon gesturen van generositeit en hoogwaardige klantenservice Gebruik technieken om moeilijke situaties aan te pakken Herken barrières voor de levering van uitstekende klantenservice
Er zijn vijf fasen in het Design Thinking (DT) proces (empathize, het probleem definiëren, ideeën, prototypes, testen).
In een steeds complexere wereld worden we geconfronteerd met problemen die speciale benaderingen nodig kunnen hebben. Design Thinking helpt om complexe problemen aan te pakken. Mastering design-thinking helpt om complexe problemen effectief aan te pakken, beter te communiceren, efficiënt te overtuigen, zakelijke resultaten te verbeteren en organisatorisch en persoonlijk gedrag en prestaties te verbeteren.
Hoe DT werk: leren van mensen en problemen, vinden van patronen, ontwerpmodel (model drift), testen van het model, evalueren van het model en re-engineer. De relatie tussen DT, innovatie en ondernemerschap. DT methoden en hulpmiddelen: persona, belanghebbendenkaart, klantreiskaart, serviceplugin, business model innovatie. De toepassing van DT: design mindset, disruptieve innovatie, iteratieve benadering, agile schatting techniek, kritisch denken, probleemoplossing, teamwork, leiderschap bereidheid, communicatie vaardigheden, technologische bewustzijn, vooruitgang denken, interculturele en ethische competentie, emotionele intelligentie, zelfbewustzijn, onderhandeling vaardigheden, conflictbeslechting.
Doelstellingen :
Om de fundamenten en nuances van DT te begrijpen Om belangrijke concepten, factoren, theorieën, soorten en modellen te verkennen in DT Om te experimenteren, ervaring en praktijk DT
Levering van:
Dit is een 1 dag (4 uur) trainingskurs en bestaat uit:
lezingen (40% - presentatie van theorieën, concepten, modellen en interacties), groeps oefeningen (30% - groepsdynamiek, games, groepsdebat en mock-conflict-resolutie oefeningen), individuele activiteiten (15% - schrijven, ontwerpen en peer discussie) en anderen (15% - video's, lezen)
Opmerking: vanwege de aard van deze cursus is er een minimum groepsgrootte van 3
Wanneer u zaken doet in een vreemd land of een buitenlander, moeten leidinggevenden en managers enige kennis hebben van de regels en gedragingen die aanvaardbaar worden geacht in sociale en professionele situaties.
relaties. De cultuur en tradities van elk land zorgen ervoor dat mensen zich anders gedragen en als internationale managers niet weten hoe ze zich moeten aanpassen aan verschillen in bedrijfscultuur, kunnen ze de
andere partij en het succes van de onderhandelingen in gevaar brengen. Enkele aspecten die verband houden met het internationale bedrijfsprotocol zijn:
WIE MOET ERMEE AKKOORD GAAN?
Deze cursus is bedoeld om diegenen te bieden die een internationale zakelijke markt willen betreden.
- Export Manager
- Internationale handelsmanagers
- Professionele conversie
- Administrative Executive
- Nieuwe afgestudeerden
- Bedrijfsvertegenwoordigers
- Nieuwe huurder
- Bedrijfseigenaar
China: een ontwikkelingsland en 's werelds tweede grootste economie. De snelle markttransformatie en economische expansie van China, ondersteund door een reeks overheidshervormingen, is nu een aantrekkelijke bestemming om zaken te doen en op zoek te gaan naar kansen op werk. .
Chinese bedrijfscultuur en etiquette kunnen iets verschillen van westerse bedrijfspraktijken. Wanneer u naar vacatures gaat zoeken of uw bedrijf in China uitbreidt, is het belangrijk om op zijn minst een basiskennis te hebben van de Chinese bedrijfscultuur en -etiquette. Het kennen en oefenen van gemeenschappelijke gewoonten zal je ook helpen ontspannen, gêne voorkomen en je te concentreren op het opbouwen van succes.
Als het gaat om de Chinese bedrijfsetiquette, is er slechts één overkoepelende regel:
Wanneer in China, doe zoals de Chinezen doen!
De belangrijkste leren en ontwikkeling doelstellingen is om op te leunen en krijgen nieuwe vaardigheden kennis in de Chinese Business Cultuur en sociale etiquette dat helpt vertegenwoordigers van de onderneming, Professionals om een werk goed te doen in China.
- Heb je je ooit onzeker gevoeld over jezelf in sociale situaties?
- Maakt u zich zorgen over hoe u mensen kunt aanspreken of een toost uit kunt brengen?
- Waar zit je VIP of zelfs welke vork te gebruiken?
- Hoewel het hebben van het juiste protocol en de juiste etiquette onopgemerkt voorbijgaan, zal de afwezigheid hiervan naar behoren worden opgemerkt
In deze cursus leer je
- Hoe om te gaan met sociale situaties met gratie en gemak.
- Je zult ook de kunst van het dineren etiquette ervaren en leren,
- In een echte restaurantomgeving.
Je leert hoe je met allerlei soorten servies en bestek omgaat tijdens informele en formele bijeenkomsten en ervaart speciaal voedsel zonder schaamte.
Of je nu de leiding hebt over een sociale gelegenheid of er een bijwoont, je kunt een gracieuze gastheer en een waarderende gast zijn!
doelstellingen.
• het ontwikkelen van competenties op het gebied van organisatie van persconferentie.
• de efficiëntie van het beheer van persconferenties en media vragen te vergroten.
• het bereiken van de kennis van hoe te om aan de onderliggende behoeften en de verwachtingen van journalist te krijgen.
van • het opbouwen van sterke en duurzame relaties met pers-en media leden.
• uitBreiding van het positieve imago van het bedrijf in de markt.
• het identificeren van, het verminderen van, en het overwinnen van bezwaren en barrières.
• het ontwikkelen van vaardigheden om duidelijk en effectief te communiceren.
trainings voordelen.
• degenen die geïnteresseerd zijn in het benutten van de kracht van public relations om beter te bereiken organisatorische
doelstellingen.
• managers/leidinggevenden die effectieve mediarelaties moeten opzetten en onderhouden.
• degenen die behoefte hebben aan een beter begrip van PR-tools zoals persberichten, pers kits en druk
te krijgen
de conferenties.
• degenen die willen leren omgaan met media-interviews om positieve resultaten te behalen.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Om te kunnen verwoorden wat de twee soorten stress zijn, uw persoonlijke indicatoren en stressverlichters.
- Een plan maken met specifieke routines om rust, helderheid en energie te vergroten, terwijl de opbouw van stress op de dag wordt geminimaliseerd
- Om bewezen technieken te leren om negatieve emoties te verleggen en positieve te stimuleren
- Om te gaan met ontkrachtende overtuigingen rond werk, leven, relaties die vaak stress veroorzaken
Indeling van de cursus
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
Cursusaanpassingsopties
- Neem contact met ons op om een training op maat voor deze cursus aan te vragen of te boeken als individuele coaching.
Ontwikkel een sterkere idee over de verschillende benaderingen naar de hedendaagse levering van leren. In staat om de huidige levering te koppelen aan nieuwe en nieuwe benaderingen in de leerlevering. Maak een adaptief en proactief curriculum dat de digitalisering en al haar voordelen zou maximaliseren. Leid de organisatie in de toepassing van digitale transformatie naar leren
Format van de cursus
Instructor Led Training door middel van Online Delivery Interactieve planning met uitkomsten Digitale Icebreakers De cursus werkt
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op HR managers, zakelijke teams en individuen van een organisatie die willen werken door hun diversiteit en het bereiken van efficiëntie op een persoonlijk en professioneel niveau.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Begrijp de fundamentele psychologische concepten achter het MBTI-instrument. Begrijp hun eigen persoonlijkheidstype en de impact ervan op de werkplek. Het beheer van de persoonlijkheid zwakke punten en voorgrondse krachten. Identificeer andere MBTI-persoonlijkheidstypen op de werkvloer en samenwerken. Het beheer van de verschillen tussen teams en het opbouwen van betere verbindingen.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op nieuw opgeleide medewerkers en organisatorische teams die willen verbinden met de identiteit van het bedrijf, een gezonde werkomgeving te creëren en hun samenwerkingsgeest te versterken.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Begrijp de corporate waarden en herken ze als hoekstenen van de organisatorische cultuur. Een positieve sfeer opbouwen tussen medewerkers, werkgevers en klanten. Gebruik de kernwaarden die ze hebben geleerd voor de verwezenlijking van projectdoelstellingen. Beoordeel de rol van de doelstellingen van het bedrijf voor de algemene karakterontwikkeling.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op teams die willen evalueren, beheren en evalueren individuele en team EQ.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Individuele EQ meten om te begrijpen hoe je beter met collega's kunt communiceren. Begrijp de emoties en gedragsstils van andere mensen om relaties met teamgenoten te verbeteren. Gebruik emotionele intelligentie om een positieve en productieve werkomgeving te vormen. Gebruik emotionele intelligentie om veranderingen en conflicten op het werk aan te pakken.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op managers en managers die de juiste tools, vaardigheden en methoden willen implementeren om remote teams te beheren.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Ontdek afstandsleiderschap, structuren en componenten om een afstandswerkinstelling met succes aan te passen. Ontwikkel vertrouwen, doelen, cultuur en teamwork om een effectieve en productieve remote team te creëren. Gebruik bestaande tools en technologieën om virtuele communicatie en samenwerking te verbeteren. Het implementeren van doelstellingen en projectmanagementmethoden om de prestaties van een afstandsbedrijf te meten.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Individuele bijdragen, managers, teamleiders, wiens succes is afhankelijk van hun vermogen om duidelijk te communiceren, te worden begrepen en te beïnvloeden hoe een andere persoon werkt en positieve arbeidsrelaties te creëren.
Cursus Beschrijving
Individuele en team succes is afhankelijk van de mogelijkheid van de individuen om met anderen te communiceren, face-to-face, evenals virtueel. Elke interactie met een andere persoon bepaalt hoe je wordt waargenomen en elke interactie is een kans om vertrouwen te ontwikkelen en positieve invloed uit te oefenen. Of het nu gaat om het presenteren van informatie aan een projectteam of het leveren van een moeilijke boodschap, effectief communiceren is een van de krachtigste vaardigheden om je doelen te bereiken.
Deze cursus ontwikkelt uw vermogen om zich te concentreren op uw resultaat, te tonen naar uw publiek en uw boodschap te ontwikkelen voor duidelijkheid en impact. Uw vermogen om een omgeving te creëren voor open discussie en voortdurende dialoog is cruciaal voor het succes van communicatie. De communicatie vaardigheden die in deze cursus worden opgenomen, zullen uw vermogen te vergroten om keuze en controle te oefenen voor elke vorm van gesprekken, te beïnvloeden met externe autoriteit en de kwaliteit van relaties en productiviteit te verbeteren.
begrijp waarom sommige mensen niet reageren op wat je tegen hen zegt, Verbeter je relatie met je echtgenoot, kinderen, baas, medewerker, enz. het bereik van hun persoonlijke vaardigheden in communicatie met andere mensen uitbreiden, Leer hoe je je sneller beter, veiliger, rustiger en net zoals je wilt voelen. anderen geïnteresseerd maken in je eigen persoon en hen te laten houden van je
Deze cursus is voor jou!
Communication Tools die je leert zijn van verschillende gebieden van NLP, psychologie, psychotherapie, hypnotherapie. Deze verzamelde kennis is gebaseerd op de nieuwste onderzoeken en ontwikkelingen op deze gebieden. Honderden uur studie, lezen, luisteren en bekijken van materialen, boeken en films, en psychologische consultaties beschikbaar in de vorm van een lezing met oefeningen.
De training is om de vaardigheden te beoordelen en te verbeteren die nodig zijn om hun zakelijke doelen te bereiken in termen van zowel individuele werk als teamwork, met name door de verwerving van vaardigheden door de deelnemers, zoals:
Een effectieve communicatie met anderen opbouwen Praktische analyse van de barrières van communicatie en actieve technieken om hun optreden te voorkomen Bouw ondersteuning vergadering betrekkingen Effectieve teamwerk Bewustzijn van wederzijdse invloed in de relatie team-eenheid en team-eenheid De mogelijkheid om verschillende technieken te gebruiken om conflicten te beheren Verander hun houding en gedrag met constructieve modellen (bijv. assertieve houding)
Methode van werk
De training is ontworpen als een interactief, waarbij de deelnemers meer dan 80% van de tijd delen. Elke sessie volgt een vergelijkbare dynamiek: het openen van een nieuwe oefengewoonten (om bewustzijn te bouwen), mini-lezen over de technieken (kennis), het beoefenen van nieuwe tactieken en technieken (vaardigheden). Na het sluiten van elke sessie ontvangen de deelnemers ondersteuningsmateriaal voor de besproken sessies.
Praktisch materiaal wordt samengevat door een mini lezing te geven die de theoretische basis en fundamentele psychologische mechanismen verklaart die de deelnemers ervaren terwijl ze op de trainingskamer werken.
Voor iedereen streven naar effectief en efficiënt om conflict situaties aan te pakken. Training voor mensen die hun vaardigheden willen ontwikkelen in het gebruik van het conflict in het werk van het team dat gericht is op het ontwikkelen van de mogelijkheid om strategieën, methoden en technieken van conflictbeheer toe te passen.
De voordelen van de training:
Met behulp van de methoden en technieken om conflict situaties op te lossen, effectieve conflict management, effectieve communicatie in conflict situaties, vaardige voorbereiding van de analyse behoeften van de partijen van het conflict en de formulering van het probleem, het gebruik van stress management vaardigheden, emotionele en assertieve technieken bij het oplossen van dergelijke conflicten.
Vaardigheden verworven tijdens de training:
Effectief communiceren in conflict situaties Identificeren van de bronnen van conflict analyse van de behoeften van de partijen bij het conflict en formulering van het probleem Met behulp van methoden en technieken om conflicten op te lossen aan de beginselen van assertiviteit en het beheren van emoties in conflictbeslechting de toepassing van de beginselen van assertieve resistente tampering Goed gedrag in conflict implementeren van deze stressmanagement, emotioneel
De trainingmethode:
lezingen, simulaties, casestudies, rol spelen, feedback geven aan deelnemers
Voor management: teamleiders, managers beginnen hun carrière paden en hoog potentiële medewerkers worden geselecteerd voor ontwikkeling. Training is ook een prelude voor de ontwikkeling van individuele leiderschapsrollen en human resource management.
De voordelen van het voltooien van de cursus:
Verhoog de efficiëntie van teammanagement, effectieve besluitvorming in verband met managementfuncties, de juiste selectie van leiderschap stijl voor de team situatie, bedrijfsgroei, versterking van conflict oplossingsvaardigheden, het verkrijgen van tijd managementvaardigheden.
Methode van training:
korte thematische lezingen, individuele oefeningen, simulaties, case studies, rolspelen
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom communicatie en beïnvloeding:
- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
Formaat van de cursus
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en case studies
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
- Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rondom het beïnvloeden en vermijden van conflicten met:
- Hun collega's
- Hun bazen
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
Cursus Doelstellingen
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
Formaat
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
Het publiek
Iedereen die op zoek is naar het verbeteren van zijn assertiviteit vaardigheden
Aim
Deze cursus is gericht op het vergroten van vertrouwen en het vergroten van het vermogen van de delegate om vertrouwelijk en assertief met collega's en klanten te communiceren.
Doelstellingen
Aan het einde van het programma zullen de deelnemers:
Begrijp en overwint de barrières om assertief te zijn Herken gedragslijnen in jezelf en anderen en leer effectieve strategieën om ze te beheren Effectief communiceren met een breed scala van mensen om waar mogelijk een win-win situatie te bereiken Effectief om moeilijke situaties te beheren.
Medewerkers die volledig op de hoogte moeten zijn van de problemen rond People en Team Management voor:
- Zich
- Hun collega's (collega's)
- Hun bazen
- Hun teamleden
- Hun interne en externe klanten en stakeholders
Formaat van de cursus
De cursus zal een zeer interactieve combinatie zijn van:
- Facilitated Discussions
- Diapresentaties
- Oefeningen en
- Case Studies
Aan het einde van de cursus kunnen afgevaardigden:
- Waardeer de noodzaak om hun eigen gedrag te beheren voordat ze het gedrag van anderen kunnen beïnvloeden
- Begrijp de sterke en zwakke punten van de verschillende beschikbare communicatiemedia
- Waardeer hoe ze hun teamleden kunnen beheren, motiveren en ontwikkelen
- Beheer hun interne en externe klanten en stakeholders
- Leg uit hoe om te gaan met de moeilijke situaties die ze op kantoor kunnen tegenkomen
Last Updated: