Course Outline
1. Inleiding tot Google Ads - kenmerken, accountstructuur, soorten campagnes 2. Google Search Netwerk (GSN) - Basiscampagnes en de structuur ervan (campagne/advertentiegroep/advertentie+trefwoord). - Zoekwoordenonderzoek. - Configuratie van voorbeeld GSN-campagne. - Kwaliteitsscore bespreken. - Dynamische zoekmachinecampagnes. - Goede optimalisatiepraktijken. 3. Google Display Netwerk (GDN) - Configuratie van een voorbeeld GDN-campagne. - Bespreking van limieten en uitsluitingen van inhoud. - Gedragsgerichte (inclusief remarketing) en contextuele targeting op GDN - gedetailleerde beschrijving / kenmerken. - Responsieve advertenties maken. - Goede optimalisatiepraktijken. 4. YouTube-advertenties (YT) - Soorten videocampagnes - gedetailleerde beschrijving en kenmerken. - Opzetten van videocampagnes. - Overeenkomsten en verschillen versus GDN. 5. Google Shopping - Bespreken van de structuur van shoppingcampagnes en de Google Merchant Center-tool. - Configuratie van Shopping-campagne. - Optimalisatierichtlijnen. 6. Analyse van de resultaten van Google Ads-campagnes: waar moet u nu op letten? 7. Vraag en antwoord - Overleg met de trainer
Requirements
Basiskennis van internetmarketing.
Getuigenissen (2)
Ik vond de volledige twee dagen training zeer informatief en leerzaam, maar de inhoud die op dag 2 werd behandeld (Social Media & Mobiele Marketing, Analytics, evenals Strategie & Planning) was voor mij het meest waardevol omdat deze rechtstreeks verband houdt met mijn huidige lijn van werk.
Sithabiso - Vodacom
Cursus - Digital Marketing
Machine Translated
Het idee dat ik elke vraag kon stellen en van het ene onderwerp naar het andere kon gaan en het feit dat de training op het juiste niveau was ingesteld voor wat ik moest weten.
Christian - Informa
Cursus - B2B Brand Management
Machine Translated