Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Marketing Op het internet
- Wat is sociale media? Fenomeen van online communities
- Voorbeelden van actuele internetcampagnes
- De belangrijkste voordelen van sociale media ten opzichte van traditionele communicatiekanalen
- Social Media en Advertising
- Business Voordelen van de campagne op sociale media
- Selectie van het communicatiekanaal
- E-Consumers - deelnemers in plaats van gebruikers - wie zijn ze, zijn ze op zoek en wat verwacht je?
- Basisterminologie in e-marketing
- Gericht online adverteren
- De prestatie-indicatoren
- Efficiëntie- en optimalisatieactiviteiten
- Sociale netwerken: scopes, werking, functie
- Een community bouwen rond het merk - doelen en methoden
- Betrokkenheid Marketing op sociale netwerken
- Word Mondreclame. Marketing - Kansen en bedreigingen en een gedragscode.
- Viral Marketing - hoe ontwerp je een succesvolle virale campagne?
- Reclamecampagnes
- Omgaan met kritieke situaties
Overzicht en specificaties van basiscommunicatieplatforms en hun gebruik in verschillende industrieën
- Sjilpen
- Microblogs
- Discussieforums
- Naar YouTube
- Onze klasse
- Bedrijfsblog
- Diensten nieuws
- Burgerjournalistiek
- Samenwerking met bloggers
Afbeeldingen maken
- Een campagne-afbeelding maken op het web
- Basisprincipes voor het creëren van communicatiestrategieën in sociale media
- Effectieve communicatie op het internet
- Taal Internet.
- Waar je je op moet concentreren en waarmee je moet opgeven.
- Mobiele technologieën.
- Regels voor een goede e-mailing
- Nieuwsbrieven
Analyseren en monitoren of onze acties de beoogde voordelen opleveren
- Beschikbare analysetools en hun toepassing in de praktijk:
- Statistics Facebook en YouTube
- GoOgle Analytics
- Beschikbaar Social Media Monitoringtool
- Praktische meting van ROI, de kosten voor het verkrijgen van de gebruiker / klant en hun activering
- Beoordeling van het effect van Social Media op het imago van het merk als geheel
Casestudy
Voltooiing van training en beoordeling
7 Hours