
Lokale, door instructeurs geleide CRM-trainingen (Customer Relationship Management) demonstreren door middel van interactieve discussies en hands-on de basisprincipes en toepassingen van Customer Relationship Management. CRM-training is beschikbaar als 'live training op locatie' of 'live training op afstand'. Onsite live training kan lokaal worden uitgevoerd op het terrein van de klant in Nederland of in NobleProg bedrijfsopleidingscentra in Nederland . Live-training op afstand wordt uitgevoerd via een interactieve, externe desktop. NobleProg - uw lokale trainingsaanbieder
Machine Translated
Getuigenissen
Mogelijkheid van praktische toepassing van kennis in het dagelijkse werk
Dominika Kryszyłowicz - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Cursus: Customer Relationship Management (CRM)
Machine Translated
Uitgebreide kennis van de leraar, een toegankelijke manier om over het systeem te praten, bereidheid om de deelnemers aan de training te helpen.
Małgorzata Gutowska - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Cursus: Customer Relationship Management (CRM)
Machine Translated
CRM subcategorieën
CRM Cursusoverzicht
By the end of this training, participants will be able to:
- Learn and understand what is the SAP Integration Suite and how to work with it.
- Use methodologies of SAP Integration Solution Advisory.
- Connect SAP and non-SAP systems securely.
By the end of this training, participants will be able to:
- Analyze and translate business concepts to business processes in the SAP S/4HANA system.
- Maintain the Enterprise Structure (FI).
- Implement various business processes.
By the end of this training, participants will be able to:
- Prepare financial statements with SAP S/4HANA.
- Perform month and year-end closing of financial accounting.
- Use SAP Financial Closing Cockpit to monitor closing operations.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the structure and benefits of SAP Global Trade Services (GTS).
- Use compliance management, customs management, and risk management for import and export processes.
- Use electronic compliance reporting for Intrastat reporting.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the basic customizing settings in the main components of Financial Accounting with SAP S/4HANA.
- Configure the master data settings (G/L accounts, customer and vendor accounts) of FA with SAP S/4HANA.
- Configure document control, posting control, and financial document clearing settings of FA with SAP S/4HANA.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the complex relationships in mapping organizational structures.
- Configure special functions and output control in SAP S/4HANA Sales.
- Learn and understand the cross-functional configuration in mapping business requirements in SAP S/4HANA Sales.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand archiving objects and programs.
- Create ILM-objects and customer-specific archiving objects.
- Understand data destruction objects and programs.
- Create customer-specific data destruction objects.
By the end of this training, participants will be able to:
- Have a better understanding of the SAP archiving concept and functionality.
- Plan and implement a data archiving project.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the supply chain production planning in SAP S/4 HANA.
- Utilize SAP S/4 HANA production planning functionalities.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the SAP IBP architecture and applications.
- Utilize configuration and complex operations on planning areas, key figures, and attributes.
- Use the advanced configuration functions and features of SAP IBP.
In deze live training onder leiding van een instructeur leren deelnemers de architectuur, het ontwerp en de operationele functies waaruit Salesforce CPQ bestaat bij het doorlopen van de installatie, configuratie en onderhoud van een voorbeeld van een Salesforce CPQ-installatie.
Publiek
- Beginnende beheerders
- consultants
- Verkoop OPS
- IT-managers
- Hoofdgebruikers
Formaat van de cursus
- Deelcollege, deelbespreking, oefeningen en zware praktijkoefeningen
Deze Customer Relationship Management (CRM) cursus is ontworpen voor degenen in een verkoop of bedrijfsontwikkeling rol om bestaande klantenservice vaardigheden te verbeteren en nieuwe technieken te ontwikkelen om de klant ervaring te verbeteren.
De cursusdoelstellingen:
Aan het einde van deze cursus zult u in staat zijn:
Verbeter bestaande klantenservice vaardigheden en ontwikkel nieuwe technieken om uw klanten te verbeteren’ ervaring Begrijp uw eigen impact op klanten en identificeer manieren om het te verbeteren Begrijp de kenmerken van ‘The Likeable Organisation’ en toepas ze Gebruik een ‘toolkit’ die u in staat stelt om relaties met klanten te bouwen Het belang van CRM voor het succes van het bedrijfsleven Identificeer hoe effectief CRM de bedrijfsprestaties zal verbeteren
Leren resultaten
Aan het einde van deze cursus zult u:
Een actieplan om te implementeren op uw terugkeer naar het werk, zodat u uw leren met onmiddellijk effect kunt toepassen en uw prestaties kunt verbeteren bij het beheren van klantrelaties Beoordel je eigen impact op klanten en je zult manieren hebben om het te verbeteren Heb een “toolkit” die het opbouwen van effectieve klantrelaties vergemakkelijkt, waar de klant u als een strategische partner ziet Wees in staat om te identificeren hoe effectief CRM de bedrijfsprestaties zal verbeteren
By the end of this training, participants will be able to:
- Install, configure, and manage Odoo.
- Understand the fundamentals of Odoo.
- Create their own Odoo modules.
- Integrate third party tools with Odoo.
- Maximize the usage of Odoo's features.
Deze instructeur-geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op eindgebruikers die Odoo willen gebruiken om hun bedrijfsvoering te verbeteren.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Leer hoe u een Odoo CRM-systeem in hun eigen organisatie kunt implementeren.
- Plan, analyseer en wijs zakelijke functies en processen toe aan Odoo functies.
- Integreer Odoo met andere tools en applicaties van derden.
Indeling van de cursus
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Praktische implementatie in een live-labomgeving.
Cursusaanpassingsopties
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
In this instructor-led, live training (onsite or remote), participants will learn how to set up and manage a Zoho CRM system.
By the end of this training, participants will be able to:
- Set up, configure and run their organization's account efficiently
- Manage users and automate sales processes
- Customize CRM solutions and secure customer data
Audience
- System administrators
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion
- Lots of exercises and practice
- Hands-on implementation in a live-lab environment
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
In this instructor-led, live training (onsite or remote), participants will learn how to build a custom application fast using Zoho Creator.
By the end of this training, participants will be able to:
- Set up, configure and run their Zoho Creator account efficiently
- Create forms and dashboards
- Define workflows and business rules
- Automate recurring actions and build informative pages
Audience
- Developers
- Business managers
Format of the course
- Interactive lecture and discussion
- Lots of exercises and practice
- Hands-on implementation in a live-lab environment
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Deze instructeur-geleide, live training (onsite of op afstand) is gericht op marketeers die een verkoop- en marketingproces willen creëren en optimaliseren met HubSpot CRM.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Gebruik HubSpot-vergaderhulpmiddelen om vergaderingen te plannen.
- Optimaliseer bedrijfsactiviteiten met HubSpot CRM.
- Maak complete dashboards en rapporten voor gegevensanalyse.
- Automatiseer de verkoop- en marketingworkflow.
Indeling van de cursus
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Praktische implementatie in een live-labomgeving.
Cursusaanpassingsopties
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Deze instructeur-geleide, live training (op locatie of op afstand) is gericht op bedrijfsanalisten die marketing- en verkoopprocessen willen optimaliseren met Microsoft Dynamic 365.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Gebruik de verschillende modules in Microsoft Dynamic 365 om processtromen te beheren.
- Integreer het Power Platform in Microsoft Dynamics 365.
- Structureer verschillende veelgebruikte datamodellen zoals records, segmentdiagrammen en meer.
- Automatiseer processen met Microsoft Flow-integratie.
Indeling van de cursus
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefenen.
- Praktische implementatie in een live-labomgeving.
Cursusaanpassingsopties
- Neem contact met ons op om een aangepaste training voor deze cursus aan te vragen.
Deze live training met instructeur (op locatie of op afstand) is gericht op webontwikkelaars die real-time toepassingen willen maken met behulp van Salesforce ontwikkeling.
Aan het einde van deze training kunnen deelnemers:
- Bouw een real-time applicatie met behulp van de Apex programmeertaal.
- Maak test klassen met Apex om de code dekking in Salesforcete verhogen.
- Ceate en gebruik REST-en SOAP-webservices met behulp van Apex.
Indeling van de cursus
- Interactieve lezing en discussie.
- Veel oefeningen en oefening.
- Hands-on implementatie in een live-labomgeving.
Opties voor cursus aanpassing
- Om een training op maat te vragen voor deze cursus, neem contact met ons op om te regelen.
Deze instructeur geleide, live training (online of onsite) is gericht op beheerders die Salesforce Lightning willen gebruiken om web-applicaties te maken.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Bouw responsieve toepassingen met Salesforce Lightning. Ontwikkelen van apps met weinig tot geen code. Creëer een verlichtingsaanvraag van scratch.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
By the end of this training, participants will be able to:
- Set up their Salesforce account to manage profile, track activities, customize views and layout, and personalize settings.
- Use Salesforce features and tools to attract, attain, and service existing and potential customers.
- Create reports and dashboards to generate useful analytics and insights for the business.
Deze instructeurLED, live training (online of ter plaatse) is gericht op eindgebruikers die VEVO Vault willen gebruiken om de levensduur van de levensstijl te beheren, behalen, kunnen deelnemers de documenten beheren, productinformatie beheren en samenwerken met andere teamleden.
Formaat van de cursus
interactieve lezing en discussie.
Veel oefeningen en oefening.
Handson implementatie in een livelabomgeving.
Cursusaanpassingsopties
Neem contact met ons op om te scoren contact met ons op.
Deze instructeur geleide, live training (online of on-site) is gericht op personen die gebruik willen maken van Commercial Cloud Engagement-toepassingen om een gepersonaliseerde klantervaring te leveren via meerdere kanalen.
Aan het einde van deze training zullen de deelnemers in staat zijn:
Personaliseren van klantinteracties met behulp van Veeva CRM. Plannen en uitvoeren van ondernemingsevenementen met behulp van Veeva Digital Events. Align verkoopgebieden met behulp van Veeva Align.
Format van de cursus
Interactieve lezingen en discussie. Veel oefeningen en oefeningen. Hand-on implementatie in een live-lab-omgeving.
Cursus aanpassingsopties
Om een aangepaste training voor deze cursus te vragen, neem dan contact met ons op om te organiseren.
Last Updated: