Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Dag 1
- het opzetten van een VR-werkruimte voor ontwikkeling het opzetten van een VR-demonstratieruimte specifieke overwegingen over verschillende headsets en hoe deze een dramatische impact hebben op het ontwerp van de ervaring beschikbare controllerkarakteristieken en hun relatieve invloed op het ontwerp software installeren voor VR-ontwikkeling VR hallo wereld: de witte kubus op de vloer interactie ontwerpoverwegingen introductie tot de VR-ontwikkelingsworkflow
Dag 2
- Unity-werkruimte-oefening ontdekken: een ervaring volledig vanuit de editor bouwen Unity standalone applicatie bouwen Gedragsprogrammering in Unity-oefening: een eenvoudig zonnestelsel (scripting, geometrie)
Dag 3
- importeren van 3D-modellen in Unity rendering basics* (belichting, texturen, shaders) * geen geavanceerde renderingtechnieken vallen onder deze training
Beweging in VR: technische en ontwerpoverwegingen (teleporteren, vertalen, streepjes) oefening: teleportfunctie toevoegen oefening: schakelen tussen modellen oefening: interessante punten verwijderen oefening: interessante punten wisselen
- Dag 5 (optioneel)
oefening: meubelcatalogus oefening: meubilair plaatsen oefening: binnenverlichting veranderen oefening: tijdstip van de dag veranderen
- Dag 6 (optioneel)
Ontwerp en prototyping van ervaringen voor meerdere gebruikers
Requirements
- Vereist:
- de VR-apparatuur en VR-ready werkstations (Windows) plus het vloeroppervlak voor elke headset om apps comfortabel te testen
28 Hours
Getuigenissen (1)
praktische voorbeelden en het oplossen van echte problemen (tijdens het maken van echte projecten, games, enz.), Ik bedoel goede praktijken en hoe het echte projectwerk eruit ziet
Michał Orliński - relayr sp. z o.o.
Cursus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Machine Translated