Course Outline
Invoering
Overzicht van virtuele realiteit
- Wat is VR? Meeslepende ervaring
Echte virtuele realiteit Augmented Reality (AR) Holografische en volumetrische gemengde realiteit (MR)
- Verschillende soorten VR-apparaten verkennen
Volgapparaten VR-bril VR Head Mounted Displays (HMD's) PC VR - Oculus Rift en HTC Vive Mobile VR - Google Karton en Samsung Gear
- CAVE VR-systemen
Werken met de drie illusies in Virtual Reality
- Plaats illusie Plausibiliteit Illusie Belichaming Illusie
De uitdagingen in virtuele realiteit begrijpen
- Verschillende platforms verkennen voor VR-ontwikkeling
Het ontwikkelen van 3D Virtual Reality-omgevingen
De basisbeginselen begrijpen van 3D Graphics Het gebruik van 3D-engines en ontwikkelomgevingen
Virtual reality-graphics ontwikkelen
- Geluid gebruiken in Virtual Reality en geavanceerde 3D-audiotechnieken gebruiken voor verbetering van de ervaring
Inzicht in de vereisten voor het maken van inhoud voor virtuele realiteit
Werken met interactie in Virtual Reality
Bewegen in virtuele realiteit
Fysieke navigatie Virtuele navigatietechnieken
Interactie met objecten in Virtual Reality
- Interactie met objecten binnen bereik Hypernatuurlijke interactie Magische interactie Fysische interactie
Uitdagingen in Virtual Reality-interactie
- Gebruikersinterfaces in virtuele realiteit
Bereid u voor op de ontwikkeling van uw eerste Virtual Reality-toepassing
Een storyboard ontwikkelen voor uw toepassingsconcept
Een werkend prototype van uw Virtual Reality-toepassing ontwikkelen
Uw prototype testen
Het ontwikkelen van de juiste applicatie
Verfijning van de Virtual Reality-interactie Implementatie van de Virtual Reality-graphics
Uw aanvraag voltooien
- Samenvatting en conclusie
Requirements
- Er is geen programmeerervaring vereist.
Publiek
- Ontwikkelaars
- Gamers
- Programmeurs
- Hobbyisten