Course Outline

Invoering

Overzicht van virtuele realiteit

    Wat is VR? Meeslepende ervaring
Geschiedenis van VR
  • Verschillende soorten virtuele omgevingen begrijpen
  • Echte virtuele realiteit Augmented Reality (AR) Holografische en volumetrische gemengde realiteit (MR)

      Verschillende soorten VR-apparaten verkennen

    Volgapparaten VR-bril VR Head Mounted Displays (HMD's) PC VR - Oculus Rift en HTC Vive Mobile VR - Google Karton en Samsung Gear

      CAVE VR-systemen
    Het verkennen van verschillende toepassingen van Virtual Reality
  • Geneeskunde Toerisme Entertainment (videogames) Onderwijs en training
  • Werken met de drie illusies in Virtual Reality

      Plaats illusie Plausibiliteit Illusie Belichaming Illusie

    De uitdagingen in virtuele realiteit begrijpen

      Verschillende platforms verkennen voor VR-ontwikkeling

    Het ontwikkelen van 3D Virtual Reality-omgevingen

    De basisbeginselen begrijpen van 3D Graphics Het gebruik van 3D-engines en ontwikkelomgevingen

    Virtual reality-graphics ontwikkelen

      Geluid gebruiken in Virtual Reality en geavanceerde 3D-audiotechnieken gebruiken voor verbetering van de ervaring

    Inzicht in de vereisten voor het maken van inhoud voor virtuele realiteit

    Werken met interactie in Virtual Reality

    Bewegen in virtuele realiteit

    Fysieke navigatie Virtuele navigatietechnieken

    Interactie met objecten in Virtual Reality

      Interactie met objecten binnen bereik Hypernatuurlijke interactie Magische interactie Fysische interactie

    Uitdagingen in Virtual Reality-interactie

      Gebruikersinterfaces in virtuele realiteit

    Bereid u voor op de ontwikkeling van uw eerste Virtual Reality-toepassing

    Een storyboard ontwikkelen voor uw toepassingsconcept

    Een werkend prototype van uw Virtual Reality-toepassing ontwikkelen

    Uw prototype testen

    Het ontwikkelen van de juiste applicatie

    Verfijning van de Virtual Reality-interactie Implementatie van de Virtual Reality-graphics

    Uw aanvraag voltooien

      Samenvatting en conclusie

    Requirements

    • Er is geen programmeerervaring vereist.

    Publiek

    • Ontwikkelaars
    • Gamers
    • Programmeurs
    • Hobbyisten
      21 Hours
     

    Related Courses

    Related Categories