Course Outline
Invoering
Uw ontwikkelomgeving instellen
Grondbeginselen van C++ voor gaming
De Unreal gebruikersinterface aanpassen
Uw eerste project maken
Landschappen creëren
Niveaus blokkeren
Een scène samenstellen
Materialen toepassen en speciale effecten creëren
Middelen exporteren en importeren voor gebruik in het ontwerp
Nabewerkingseffecten toevoegen
Een unieke look creëren
Unreal's visuele scripttaal en de blauwdrukeditor
Filmpjes maken
Prestaties optimaliseren
Je spel verpakken voor distributie
Samenvatting en conclusie
Requirements
- Verlangen om game-ontwikkeling te leren.
- Programming ervaring niet vereist.
Publiek
- Beginnende game-ontwikkelaars
Getuigenissen (5)
Open discussie, trainer zeer deskundig en bereid om te helpen met debuggen en vragen over de balans tussen theoretische en praktische oefeningen.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Cursus - Programming in C++
Machine Translated
We hebben veel verschillende tools laten zien (gdb, valgrind, callgrind, google sanitizers, ...) wat echt geweldig was om een basiskennis te hebben die we kunnen uitbreiden wanneer we een van die tools moeten gebruiken.
Thibault Marechal - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Cursus - C++ 11 Programming
Machine Translated
de balans tussen hoorcollege en praktijk, het ritme, de trainerskennis en pedagogische vaardigheid
Armando Pinto - EID
Cursus - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Goede voorbeelden, focus op het meest bruikbare materiaal
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Cursus - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated
Great training atmosphere.