Course Outline
Invoering
Uw ontwikkelomgeving instellen
Grondbeginselen van C++ voor gaming
De Unreal gebruikersinterface aanpassen
Uw eerste project maken
Landschappen creëren
Niveaus blokkeren
Een scène samenstellen
Materialen toepassen en speciale effecten creëren
Middelen exporteren en importeren voor gebruik in het ontwerp
Nabewerkingseffecten toevoegen
Een unieke look creëren
Unreal's visuele scripttaal en de blauwdrukeditor
Filmpjes maken
Prestaties optimaliseren
Je spel verpakken voor distributie
Samenvatting en conclusie
Requirements
- Verlangen om game-ontwikkeling te leren.
- Programming ervaring niet vereist.
Publiek
- Beginnende game-ontwikkelaars
Getuigenissen (2)
Open discussie, trainer zeer deskundig en bereid om te helpen met debuggen en vragen over de balans tussen theoretische en praktische oefeningen.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Cursus - Programming in C++
Machine Translated
Great training atmosphere.